/ Forside / Interesser / Fritid / Foto / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Foto
#NavnPoint
dova 15981
Klaudi 7333
refi 7267
o.v.n. 6442
IBM760 5420
severino 3705
emesen 3101
bentjuul 3076
Teil 3020
10  Nordsted1 2955
"Digital Camera" abonnement og leveringsti~
Fra : Skovsgaard


Dato : 22-02-09 02:21

Hej

Jeg har gennem det sidste 1½ år haft abonement på det engelske magasin
"Digital Camera", og har det stadig. Generelt har jeg været godt
tilfreds med det, men de sidste 3-4 måneder synes jeg der har været
problemer med leveringstiderne.

Jeg kunne forestille mig at der er andre herinde der har abonement på
samme blad, så jeg var interesseret i at høre om I har samme problem,
og mere præcist om I har modtaget det nyeste nummer, som udkom den 10.
februar.

Mvh

Søren

 
 
Robert Piil (22-02-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 22-02-09 11:09

Skovsgaard skrev:
> Hej
>
> Jeg har gennem det sidste 1½ år haft abonement på det engelske magasin
> "Digital Camera", og har det stadig. Generelt har jeg været godt
> tilfreds med det, men de sidste 3-4 måneder synes jeg der har været
> problemer med leveringstiderne.
>
> Jeg kunne forestille mig at der er andre herinde der har abonement på
> samme blad, så jeg var interesseret i at høre om I har samme problem,
> og mere præcist om I har modtaget det nyeste nummer, som udkom den 10.
> februar.


Jeg har netop haft det i de sidste tre-fire måneder, og der har jeg
ganske rigtigt haft rigtig dårlige erfaringen med leveringstiderne.

Jeg har haft en længere mailkorrespondeance med dem, og den er endt med
at de har forlænget mit abonnement med de tre måneder hvor
leveringstiderne har været minimum 14 dage for sene. Efterfølgende har
jeg så fået en mail fra deres distributør, hvor de beder mig uddybe min
utilfredshed med deres leveringer. Det har jeg endnu ikke gjort, og ved
heller ikke om jeg gider bruge tid på det. Jeg tror blot jeg lader
abonemmentet løbe ud, med de leveringstider der nu er, og finder noget
andet at bruge mine penge på næste gang.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Robert Piil (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 23-02-09 15:30

Robert Piil skrev:

> Jeg har haft en længere mailkorrespondeance med dem, og den er endt med
> at de har forlænget mit abonnement med de tre måneder hvor
> leveringstiderne har været minimum 14 dage for sene. Efterfølgende har
> jeg så fået en mail fra deres distributør, hvor de beder mig uddybe min
> utilfredshed med deres leveringer. Det har jeg endnu ikke gjort, og ved
> heller ikke om jeg gider bruge tid på det. Jeg tror blot jeg lader
> abonemmentet løbe ud, med de leveringstider der nu er, og finder noget
> andet at bruge mine penge på næste gang.

Jeg tog mig sammen og svarede på mailen fra DHL, og fik svar allerede i dag.

Jeg har også skrevet til DCMAG, men har ikke hørt fra dem. Dem har jeg
bedt om at fortælle mig hvilken dato jeg kan forvente at have modtaget
mit nummer, indenfor de SLA'er de har med deres distributør.

Her er svaret fra DHL:

> Hi
> Thank you for your email and I am sorry to learn that you are still
> experiencing problems with the delivery of your magazine Digital Camera
> and I apologize for the inconvenience this causes.
>
> However, our records show that the March issue was dispatched on the 5th
> February 2009. There was a great deal of disruption on the roads at
> this time due to extreme weather conditions and this may have delayed
> the delivery by a few days. Also our transit times for a standard
> service into Western Europe are 7 - 14 working days, which would mean
> that the magazine could be delivered as late as 25th February and still
> be inside our deadlines.
> I realize that your magazine has been delivered late on a number of
> occasions even allowing for the transit time of 7 - 14 days and there is
> no obvious reason for this. I will therefore start to monitor the
> situation from the next issue for April 2009. This will mean that I
> send a copy of Digital Camera in a plain envelope for the next 3 issues,
> in addition to the usual poly wrapped copies, and I would ask you to
> email me at this address with the date each copy is delivered.
>
> I trust this action meets with your approval and I apologize again for
> any trouble this matter may have caused.

Det kan man jo ikke sige så meget til - andet end at det lader til at de
gør et ærligt forsøg på at leve op til deres aftaler med dcmag.

--
Robert Piil

N/A (24-02-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-02-09 18:14



N/A (24-02-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-02-09 18:14



N/A (01-04-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 01-04-09 19:18



N/A (01-04-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 01-04-09 19:18



Morten Storm (22-02-2009)
Kommentar
Fra : Morten Storm


Dato : 22-02-09 13:34


"Skovsgaard" <skovsgaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:e7779bc3-b08e-4587-8f0b-a4850dd34862@h20g2000yqn.googlegroups.com...
>Hej
>
>Jeg har gennem det sidste 1½ år haft abonement på det engelske magasin
>"Digital Camera", og har det stadig. Generelt har jeg været godt
>tilfreds med det, men de sidste 3-4 måneder synes jeg der har været
>problemer med leveringstiderne.
>
>Jeg kunne forestille mig at der er andre herinde der har abonement på
>samme blad, så jeg var interesseret i at høre om I har samme problem,
>og mere præcist om I har modtaget det nyeste nummer, som udkom den 10.
>februar.
>
>Mvh
>
>Søren

Hej Søren,

Jeg har haft abonnement på bladet i et lille års tid, og synes også at jeg
har oplevet en forringelse af deres leveringstider!

For at svare på dit konkrete spørgsmål, så har jeg endnu IKKE modtaget det
seneste nummer!

--
mvh
Morten Storm



Robert Piil (22-02-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 22-02-09 14:37

Morten Storm skrev:
> For at svare på dit konkrete spørgsmål, så har jeg endnu IKKE modtaget det
> seneste nummer!

Hov. Nej, jeg har heller ikke modtaget mit.

Februarnummeret, som skulle være på gaden 13/1, modtog jeg først i februar.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Skovsgaard (22-02-2009)
Kommentar
Fra : Skovsgaard


Dato : 22-02-09 07:27

On 22 Feb., 14:37, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
> Morten Storm skrev:
>
> > For at svare på dit konkrete spørgsmål, så har jeg endnu IKKE modtaget det
> > seneste nummer!
>
> Hov. Nej, jeg har heller ikke modtaget mit.
>
> Februarnummeret, som skulle være på gaden 13/1, modtog jeg først i februar.
>
> --
> Robert Piilhttp://piil.org/

Hej

Tak for jeres response. Indtil november havde der ikke været nogle
problemer med leveringen. Min siden da har alle undtagen 1 været
forsinket med mindst 10 dage. Jeg har i 2 ud af 3 tilfælde været inde
og requeste en replacement, og den er så også fint kommet en 3-4 uger
senere, og i mellemtiden har jeg jo så modtaget også det forsinkede
nummer. Men så jeg jo haft et gratis eksemplar jeg har kunne give til
venner.

Men jeg synes det er skræmmende hvis du Robert har været i længere
korrespondance med dem, og ikke har fået noget ud af det. Mit forslag
er at vi alle begynder at bestille et replacement eksemplar når
leveringer er mere end de 3 dage forsinket som de mener er grænsen.
Hvis der er nok der gør det får de måske øjnene op for problemet.

Det kan gøres på

https://www.myfavouritemagazines.co.uk/custservice/custserv_findrecord.asp?m=775&pub_id=71

Mvh

Søren

Morten Storm (22-02-2009)
Kommentar
Fra : Morten Storm


Dato : 22-02-09 20:36


"Skovsgaard" <skovsgaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:376f32d2-0b6c-44fd-b00e-dcc18b5c5347@r29g2000vbp.googlegroups.com...
>
>Men jeg synes det er skræmmende hvis du Robert har været i længere
>korrespondance med dem, og ikke har fået noget ud af det. Mit forslag
>er at vi alle begynder at bestille et replacement eksemplar når
>leveringer er mere end de 3 dage forsinket som de mener er grænsen.
>Hvis der er nok der gør det får de måske øjnene op for problemet.
>
>Det kan gøres på
>
>https://www.myfavouritemagazines.co.uk/custservice/custserv_findrecord.asp?m=775&pub_id=71
>
>Mvh
>
>Søren

Go' idé - nu har jeg bestilt et replacement eksemplar for nr. 83, som kom på
gaden d. 10. februar!

--
mvh
Morten Storm



Hans Jørgen Jakobsen (22-02-2009)
Kommentar
Fra : Hans Jørgen Jakobsen


Dato : 22-02-09 18:28

On Sun, 22 Feb 2009 01:21:25 -0800 (PST), Skovsgaard wrote:
> Hej
>
> Jeg har gennem det sidste 1½ år haft abonement på det engelske magasin
> "Digital Camera", og har det stadig. Generelt har jeg været godt
> tilfreds med det, men de sidste 3-4 måneder synes jeg der har været
> problemer med leveringstiderne.

Jeg har haft tilsvarende problemer med Photography Montly.
December og januar numrene var meget forsinkede.
Der stod "New Zealand" på post mærkaten. Så måske har de bare fået et
"godt tilbud" på post på den anden side af jorden.
Februar nummeret kom for nogen tid siden og marts kom i fredags, så
jeg håber problemerne er overstået i denne omgang.
Marts nummeret var sendt fra Paris.
/hjj

Robert Piil (22-02-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 22-02-09 19:22

Hans Jørgen Jakobsen skrev:
> Jeg har haft tilsvarende problemer med Photography Montly.
> December og januar numrene var meget forsinkede.
> Der stod "New Zealand" på post mærkaten. Så måske har de bare fået et
> "godt tilbud" på post på den anden side af jorden.
> Februar nummeret kom for nogen tid siden og marts kom i fredags, så
> jeg håber problemerne er overstået i denne omgang.
> Marts nummeret var sendt fra Paris.

Det kan da godt være at de bruger samme distributør, men ellers er det
vel ikke relevant at sammenligne dem, da de ikke udgives af samme firma.

--
Robert Piil
http://piil.org/

HCS [4030] (22-02-2009)
Kommentar
Fra : HCS [4030]


Dato : 22-02-09 18:50


"Skovsgaard" <skovsgaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:e7779bc3-b08e-4587-8f0b-a4850dd34862@h20g2000yqn.googlegroups.com...
Hej

Jeg har gennem det sidste 1½ år haft abonement på det engelske magasin
"Digital Camera", og har det stadig. Generelt har jeg været godt
tilfreds med det, men de sidste 3-4 måneder synes jeg der har været
problemer med leveringstiderne.

Jeg kunne forestille mig at der er andre herinde der har abonement på
samme blad, så jeg var interesseret i at høre om I har samme problem,
og mere præcist om I har modtaget det nyeste nummer, som udkom den 10.
februar.

Mvh

Søren

Jeg har haft samme problem med mit abonnement på PhotoPlus siden november.
Bladene bliver slet ikke leveret, og jeg har mailet med dem utallige gange,
men de er længe om at svare, dog har jeg nu i feb fået eftersendt de 2 først
manglende numre. Jeg har også prøvet at reklamere gennem
https://www.myfavouritemagazines.co.uk/custservice/custserv_findrecord.asp?m=775&pub_id=71
men det hjalp ikke.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

www.pbase.com/hcstune



Skovsgaard (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Skovsgaard


Dato : 23-02-09 10:34

On 23 Feb., 15:30, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
> Robert Piil skrev:
>
> > Jeg har haft en længere mailkorrespondeance med dem, og den er endt med
> > at de har forlænget mit abonnement med de tre måneder hvor
> > leveringstiderne har været minimum 14 dage for sene. Efterfølgende har
> > jeg så fået en mail fra deres distributør, hvor de beder mig uddybe min
> > utilfredshed med deres leveringer. Det har jeg endnu ikke gjort, og ved
> > heller ikke om jeg gider bruge tid på det. Jeg tror blot jeg lader
> > abonemmentet løbe ud, med de leveringstider der nu er, og finder noget
> > andet at bruge mine penge på næste gang.
>
> Jeg tog mig sammen og svarede på mailen fra DHL, og fik svar allerede i dag.
>
> Jeg har også skrevet til DCMAG, men har ikke hørt fra dem. Dem har jeg
> bedt om at fortælle mig hvilken dato jeg kan forvente at have modtaget
> mit nummer, indenfor de SLA'er de har med deres distributør.
>
> Her er svaret fra DHL:
>
>
>
>
>
> > Hi
> > Thank you for your email and I am sorry to learn that you are still
> > experiencing problems with the delivery of your magazine Digital Camera
> > and I apologize for the inconvenience this causes.
>
> > However, our records show that the March issue was dispatched on the 5th
> > February 2009.  There was a great deal of disruption on the roads at
> > this time due to extreme weather conditions and this may have delayed
> > the delivery by a few days.  Also our transit times for a standard
> > service into Western Europe are 7 - 14 working days, which would mean
> > that the magazine could be delivered as late as 25th February and still
> > be inside our deadlines.
> > I realize that your magazine has been delivered late on a number of
> > occasions even allowing for the transit time of 7 - 14 days and there is
> > no obvious reason for this.  I will therefore start to monitor the
> > situation from the next issue for April 2009.  This will mean that I
> > send a copy of Digital Camera in a plain envelope for the next 3 issues,
> > in addition to the usual poly wrapped copies, and I would ask you to
> > email me at this address with the date each copy is delivered.
>
> > I trust this action meets with your approval and I apologize again for
> > any trouble this matter may have caused.
>
> Det kan man jo ikke sige så meget til - andet end at det lader til at de
> gør et ærligt forsøg på at leve op til deres aftaler med dcmag.
>
> --
> Robert Piil- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hej Robert

Godt at se ud til at DHL gør noget ud af det. Men det ser også ud til
at dcmag har et problem, jf. nedenstående citat fra deres hjemmeside

"You should receive your subscription copy on or around the on-sale
date, if not before. All subscription copies are mailed 7-10 days
before the on-sale date. Please leave 3 days after the on-sale date
before contacting us about non-receipt of an issue, as it may simply
be delayed in the post. "

Hvis DHL har afsendt 5/2 så er det jo i hvert fald ikke 7-10 dage før
10/2.

Jeg håber du siger til når du modtager eksemplarene, så vi kan følge
udviklingen.

Mvh

Søren

Robert Piil (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 23-02-09 18:43

Skovsgaard skrev:
> Godt at se ud til at DHL gør noget ud af det. Men det ser også ud til
> at dcmag har et problem, jf. nedenstående citat fra deres hjemmeside
>
> "You should receive your subscription copy on or around the on-sale
> date, if not before. All subscription copies are mailed 7-10 days
> before the on-sale date. Please leave 3 days after the on-sale date
> before contacting us about non-receipt of an issue, as it may simply
> be delayed in the post. "
>
> Hvis DHL har afsendt 5/2 så er det jo i hvert fald ikke 7-10 dage før
> 10/2.
>
> Jeg håber du siger til når du modtager eksemplarene, så vi kan følge
> udviklingen.

Som jeg skriver, så har jeg også skrevet til dcmag, og bedt dem fortælle
mig, hvornår man som dansk abonemment kan forvente sit nummer af Digital
Camera. Det de skriver på hjemmesiden er helt sikkert rettet mod
englændere, men det skal de jo gøre tydeligt opmærksom på.

Jeg har tænkt mig - bare for erfaringens skyld, jeg er nysgerrig over
hvordan de reagerer - at forlange mit abonnement ophævet og
tilbagebetalt, hvis de fortæller mig, at man ikke kan forvente nummeret
mindre end en uge senere end On-sale datoen på hjemmesiden.


--
Robert Piil
http://piil.org/

N/A (23-02-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 23-02-09 18:43



Skovsgaard (23-02-2009)
Kommentar
Fra : Skovsgaard


Dato : 23-02-09 11:11

On 23 Feb., 18:43, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
> Skovsgaard skrev:
>
> > Godt at se ud til at DHL gør noget ud af det. Men det ser også ud til
> > at dcmag har et problem, jf. nedenstående citat fra deres hjemmeside
>
> > "You should receive your subscription copy on or around the on-sale
> > date, if not before. All subscription copies are mailed 7-10 days
> > before the on-sale date. Please leave 3 days after the on-sale date
> > before contacting us about non-receipt of an issue, as it may simply
> > be delayed in the post. "
>
> > Hvis DHL har afsendt 5/2 så er det jo i hvert fald ikke 7-10 dage før
> > 10/2.
>
> > Jeg håber du siger til når du modtager eksemplarene, så vi kan følge
> > udviklingen.
>
> Som jeg skriver, så har jeg også skrevet til dcmag, og bedt dem fortælle
> mig, hvornår man som dansk abonemment kan forvente sit nummer af Digital
> Camera. Det de skriver på hjemmesiden er helt sikkert rettet mod
> englændere, men det skal de jo gøre tydeligt opmærksom på.
>
> Jeg har tænkt mig - bare for erfaringens skyld, jeg er nysgerrig over
> hvordan de reagerer - at forlange mit abonnement ophævet og
> tilbagebetalt, hvis de fortæller mig, at man ikke kan forvente nummeret
> mindre end en uge senere end On-sale datoen på hjemmesiden.
>
> --
> Robert Piilhttp://piil.org/

Jeg kan såmend godt acceptere 1 uge efter on sale dato'en - men man
burde kunne forvente at modtage bladet før det kommer i de danske
kiosker.

Mvh

Søren

Robert Piil (24-02-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 24-02-09 18:14

Skovsgaard skrev:

> Jeg kan såmend godt acceptere 1 uge efter on sale dato'en - men man
> burde kunne forvente at modtage bladet før det kommer i de danske
> kiosker.

Så kom Marts måneds blad ind af brevsprækken.


--
Robert Piil
http://piil.org/

Skovsgaard (24-02-2009)
Kommentar
Fra : Skovsgaard


Dato : 24-02-09 11:02

On 24 Feb., 18:13, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
> Skovsgaard skrev:
>
> > Jeg kan såmend godt acceptere 1 uge efter on sale dato'en - men man
> > burde kunne forvente at modtage bladet før det kommer i de danske
> > kiosker.
>
> Så kom Marts måneds blad ind af brevsprækken.
>
> --
> Robert Piilhttp://piil.org/

Jeps, jeg har også modtaget det i dag. Om ca 3-4 uger kommer det samme
nr så en gang til, da jeg nåede at bestille replacement - men det er
jo DCmag der bærer de omkostninger

Mvh

Søren

HCS [4030] (24-02-2009)
Kommentar
Fra : HCS [4030]


Dato : 24-02-09 23:45


"Skovsgaard" <skovsgaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:e7779bc3-b08e-4587-8f0b-a4850dd34862@h20g2000yqn.googlegroups.com...
Hej

Jeg har gennem det sidste 1½ år haft abonement på det engelske magasin
"Digital Camera", og har det stadig. Generelt har jeg været godt
tilfreds med det, men de sidste 3-4 måneder synes jeg der har været
problemer med leveringstiderne.

Jeg kunne forestille mig at der er andre herinde der har abonement på
samme blad, så jeg var interesseret i at høre om I har samme problem,
og mere præcist om I har modtaget det nyeste nummer, som udkom den 10.
februar.

Mvh

Søren

Jeg kæmper stadig med dem men fik i dag svar tilbage på min mail. Hvor de
skriver >

I am very sorry to read you have been experiencing delivery problems.

I can confirm your address details are correct on our system and all issues
are being despatched promptly. To date none have been returned and I am
therefore unaware of any reason for non receipt. I have however forwarded
your email to the distribution office.

In the meantime I have arranged for a replacement March copy to be sent to
you.

Again I am truly sorry for the problems encountered but trust your delivery
will improve and that the action taken meets with your approval.

For and on behalf of My Favourite Magazines.

Michael Aikenhead
Email Customer Services


Med venlig hilsen Hans

http://www.fotofritid.dk
http://www.pbase.com/hcstune



Martin Johansen [600~ (25-02-2009)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 25-02-09 00:22

On Sun, 22 Feb 2009 01:21:25 -0800 (PST), Skovsgaard
<skovsgaard@mail.tele.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg har gennem det sidste 1½ år haft abonement på det engelske magasin
>"Digital Camera", og har det stadig. Generelt har jeg været godt
>tilfreds med det, men de sidste 3-4 måneder synes jeg der har været
>problemer med leveringstiderne.

Jeg havde sjovt nok problemer med de sidste par numre.

Jeg prøvede også et af deres andre blade fra forlaget og der var også
leveringsproblemer.. men jeg tror ikke det kan skyldes forlaget da det
blad havde været en tur i CH og D før jeg fik det i DK - 1,5 måneds
postgang...

Jeg har ikke abonnement hos dem længere så jeg kan ikke berette om det
stadig er et problem her.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Skovsgaard (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Skovsgaard


Dato : 15-03-09 03:56

On 23 Feb., 15:30, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
> Robert Piil skrev:
>
> > Jeg har haft en længere mailkorrespondeance med dem, og den er endt med
> > at de har forlænget mit abonnement med de tre måneder hvor
> > leveringstiderne har været minimum 14 dage for sene. Efterfølgende har
> > jeg så fået en mail fra deres distributør, hvor de beder mig uddybe min
> > utilfredshed med deres leveringer. Det har jeg endnu ikke gjort, og ved
> > heller ikke om jeg gider bruge tid på det. Jeg tror blot jeg lader
> > abonemmentet løbe ud, med de leveringstider der nu er, og finder noget
> > andet at bruge mine penge på næste gang.
>
> Jeg tog mig sammen og svarede på mailen fra DHL, og fik svar allerede i dag.
>
> Jeg har også skrevet til DCMAG, men har ikke hørt fra dem. Dem har jeg
> bedt om at fortælle mig hvilken dato jeg kan forvente at have modtaget
> mit nummer, indenfor de SLA'er de har med deres distributør.
>
> Her er svaret fra DHL:
>
>
>
>
>
> > Hi
> > Thank you for your email and I am sorry to learn that you are still
> > experiencing problems with the delivery of your magazineDigitalCamera
> > and I apologize for the inconvenience this causes.
>
> > However, our records show that the March issue was dispatched on the 5th
> > February 2009.  There was a great deal of disruption on the roads at
> > this time due to extreme weather conditions and this may have delayed
> > the delivery by a few days.  Also our transit times for a standard
> > service into Western Europe are 7 - 14 working days, which would mean
> > that the magazine could be delivered as late as 25th February and still
> > be inside our deadlines.
> > I realize that your magazine has been delivered late on a number of
> > occasions even allowing for the transit time of 7 - 14 days and there is
> > no obvious reason for this.  I will therefore start to monitor the
> > situation from the next issue for April 2009.  This will mean that I
> > send a copy ofDigitalCamerain a plain envelope for the next 3 issues,
> > in addition to the usual poly wrapped copies, and I would ask you to
> > email me at this address with the date each copy is delivered.
>
> > I trust this action meets with your approval and I apologize again for
> > any trouble this matter may have caused.
>
> Det kan man jo ikke sige så meget til - andet end at det lader til at de
> gør et ærligt forsøg på at leve op til deres aftaler med dcmag.
>
> --
> Robert Piil- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hej Robert

Ja, så er det igen ved at være den tid hvor vi skal se om
leveringstiderne er blevet forbedret. Er spændt på at høre om du har
modtaget dit eksemplar, som er sendt med almindelig post.

Mvh

Søren

Robert Piil (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 15-03-09 11:32

Skovsgaard skrev:

> Ja, så er det igen ved at være den tid hvor vi skal se om
> leveringstiderne er blevet forbedret. Er spændt på at høre om du har
> modtaget dit eksemplar, som er sendt med almindelig post.

Jeg har endnu ikke modtaget noget, men jeg skal nok opdatere her.


--
Robert Piil
http://piil.org/

Skovsgaard (01-04-2009)
Kommentar
Fra : Skovsgaard


Dato : 01-04-09 11:26

On 15 Mar., 12:32, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
> Skovsgaard skrev:
>
> > Ja, så er det igen ved at være den tid hvor vi skal se om
> > leveringstiderne er blevet forbedret. Er spændt på at høre om du har
> > modtaget dit eksemplar, som er sendt med almindelig post.
>
> Jeg har endnu ikke modtaget noget, men jeg skal nok opdatere her.
>
> --
> Robert Piilhttp://piil.org/

Så er mit eksemplar ankommet.

Mvh

Søren

Robert Piil (01-04-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 01-04-09 19:18

Skovsgaard skrev:

>>> Ja, så er det igen ved at være den tid hvor vi skal se om
>>> leveringstiderne er blevet forbedret. Er spændt på at høre om du har
>>> modtaget dit eksemplar, som er sendt med almindelig post.
>> Jeg har endnu ikke modtaget noget, men jeg skal nok opdatere her.
>>
>> --
>> Robert Piilhttp://piil.org/
>
> Så er mit eksemplar ankommet.

Jeg har stadig ikke modtaget noget.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Robert Piil (04-04-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 04-04-09 10:42

Robert Piil skrev:

>> Så er mit eksemplar ankommet.
>
> Jeg har stadig ikke modtaget noget.

Det kom så i går.


--
Robert Piil
http://piil.org/

N/A (06-05-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 06-05-09 18:07



N/A (06-05-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 06-05-09 18:07



Morten Storm (01-04-2009)
Kommentar
Fra : Morten Storm


Dato : 01-04-09 20:10

Skovsgaard wrote:
> On 15 Mar., 12:32, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
>> Skovsgaard skrev:
>>
>>> Ja, så er det igen ved at være den tid hvor vi skal se om
>>> leveringstiderne er blevet forbedret. Er spændt på at høre om du har
>>> modtaget dit eksemplar, som er sendt med almindelig post.
>>
>> Jeg har endnu ikke modtaget noget, men jeg skal nok opdatere her.
>>
>> --
>> Robert Piilhttp://piil.org/
>
> Så er mit eksemplar ankommet.
>
> Mvh
>
> Søren

Og jeg har sørme også modtaget mit eksemplar i dag - her 7 dage før næste
nummer iht bladet skulle komme på gaden!

--
mvh
Morten



N/A (05-04-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 05-04-09 11:14



Skovsgaard (05-04-2009)
Kommentar
Fra : Skovsgaard


Dato : 05-04-09 04:08

On 4 Apr., 11:42, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
> Robert Piil skrev:
>
> >> Så er mit eksemplar ankommet.
>
> > Jeg har stadig ikke modtaget noget.
>
> Det kom så i går.
>
> --
> Robert Piilhttp://piil.org/

Var det så den der var sendt med post eller DHL?

Mvh

Søren

Robert Piil (05-04-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 05-04-09 11:14

Skovsgaard skrev:
> On 4 Apr., 11:42, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
>> Robert Piil skrev:
>>
>>>> Så er mit eksemplar ankommet.
>>> Jeg har stadig ikke modtaget noget.
>> Det kom så i går.

> Var det så den der var sendt med post eller DHL?

DHL. Den anden har jeg ikke set noget til.
Ifølge distibutionsselskabet ligger det indenfor de leveringstider de
har lovet dcmag, men dcmag har stadig ikke svaret på hvilken dato man
kan forvente at have modtaget sit blad, når man ikke bor i UK.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Skovsgaard (06-05-2009)
Kommentar
Fra : Skovsgaard


Dato : 06-05-09 10:07

On 5 Apr., 12:13, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
> Skovsgaard skrev:
>
> > On 4 Apr., 11:42, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
> >> Robert Piil skrev:
>
> >>>> Så er mit eksemplar ankommet.
> >>> Jeg har stadig ikke modtaget noget.
> >> Det kom så i går.
> > Var det så den der var sendt med post eller DHL?
>
> DHL. Den anden har jeg ikke set noget til.
> Ifølge distibutionsselskabet ligger det indenfor de leveringstider de
> har lovet dcmag, men dcmag har stadig ikke svaret på hvilken dato man
> kan forvente at have modtaget sit blad, når man ikke bor i UK.
>
> --
> Robert Piilhttp://piil.org/

Hej

Ville lige checke om der er nogen af jer der har modtaget det
eksemplar der skulle være udkommet 7/4, dvs. får snart en måned siden,
og som i hvert fald har kunne købes i butikkerne de sidste 14 dage.
JEg har nemlig ikke set noget til mit eksemplar endnu, og man kan
selvfølgelig ikke bestille replacement længere, da det er Out of
Stock. Ville bare gerne vide om det kun er mig, inden jeg skriver/
ringer til dem og brokker mig godt og grundigt.

Mvh

Søren

Robert Piil (06-05-2009)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 06-05-09 18:07

Skovsgaard skrev:

> Ville lige checke om der er nogen af jer der har modtaget det
> eksemplar der skulle være udkommet 7/4, dvs. får snart en måned siden,
> og som i hvert fald har kunne købes i butikkerne de sidste 14 dage.
> JEg har nemlig ikke set noget til mit eksemplar endnu, og man kan
> selvfølgelig ikke bestille replacement længere, da det er Out of
> Stock. Ville bare gerne vide om det kun er mig, inden jeg skriver/
> ringer til dem og brokker mig godt og grundigt.

Det nummer der på hjemmesiden er "On Sale Now" er nummer 86 (Juni). Jeg
modtog nummer 85 (Maj) i forgårs, og April(84) for endnu en måned siden.

For fjorten dage siden så jeg Maj-nummeret i kioskerne.

Jeg har op givet dem. Jeg gider ikke mere bøvl. Jeg lader mit abonnement
løbe ud, og så er det endegyldigt slut med at abonnere på noget som
helst fra Myfavoritemagazines. Jeg har fået noget læsestof (mit brok har
givet 4 mdr's ekstra abonnement), en taske (Lowepro Minitrekket AW) ud
af mine lærepenge.

Derudover har jeg lært at man får mere relevant læsestof for pengene ved
at købe et par bøger ind imellem. Det eneste magasinerne er bedre til er
nok det højaktuelle grejstof, men der er internettet til gengæld endnu
stærkere.

Senest har jeg købt "The Hotshoe Diaries" af Joe McNally som er ret god
og inspirerende. Jeg som troede at jeg kun skulle have en flash til
nødtvungent at tage familiefestfotos, har nu et par SB-900'er på
ønskelisten.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177580
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409084
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste