Oprettelse af nyhedsgruppe lignende ting
Fra : Flemming Rubini

Dato : 15-01-09 14:09

Jeg har forsøgt mig med at oprette en gruppe på Facebook (Positiv
Psykologi), men det er tungt på alle måder.

Diskussioner er vanskelige på grund af interfacet, andre bruger
groupcare, som ikke er gratis.

Har du et forslag til, hvor man kunne lave en gratis løsning til
diskussion af bøger og teorier, med en sømløs grænseflade til Mac?

Eller skal man bare selv springe ud i at opsætte en drupal/joomla-ting?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-01-09 14:14

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> [...]
> diskussion af bøger og teorier, med en sømløs grænseflade til Mac?
>
> Eller skal man bare selv springe ud i at opsætte en drupal/joomla-ting?

har du kigget på Google Groups ?

<http://groups.google.com/groups/create>

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 15-01-09 14:25

> <http://groups.google.com/groups/create>

) hvordan kunne jeg glemme at kigge på Google, jeg iler ...

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Steen

Dato : 15-01-09 17:34

> ) hvordan kunne jeg glemme at kigge på Google, jeg iler ...

Tilslutter mig det lille kor: Google Groups!
Jeg er godtnok kun medlem af én GG, men det fungerer bedre end Yahoo og
MSN's grupper (MSN, som forøvrigt lukker deres grupper)

Fra : rt

Dato : 15-01-09 16:09

012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) wrote in

> [...]
> Mac?
>
> Eller skal man bare selv springe ud i at opsætte en

Jeg har tidligere være med i flere grupper på www.igroups.com, og det
fungerede ganske glimrende. Jeg tør dog ikke sige, hvordan det ser ud
nu, og om det kan leve op til dine behov. Men tjek det ud.

--
De bedste hilsner,

/rt

Fra : Flemming Rubini

Dato : 15-01-09 16:21

rt <trusellruneFJERN@hotmail.com> wrote:

> [...]
> fungerede ganske glimrende. Jeg tør dog ikke sige, hvordan det ser ud
> nu, og om det kan leve op til dine behov. Men tjek det ud.

Det er lukket ser det ud til. Men googlegroups ligner almindelige
nyhedsgrupper, og det var hvad jeg var ude efter. Kunne også være et
alternativ til de grupper der aldrig bliver oprettet på newsgroups fordi
de er for specielle, ligesom "min".

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Niels poulsen

Dato : 15-01-09 16:43

Flemming Rubini skrev:

> [...]
> nyhedsgrupper, og det var hvad jeg var ude efter. Kunne også være et
> alternativ til de grupper der aldrig bliver oprettet på newsgroups fordi

Personligt syndets jeg at det ville fint med en Mac gruppe på facebook
Jo mere Mac jo Stevns job styresystem jo bedre
--
http://www.youtube.com/watch?v=8Sddkc_mDoc

http://www.youtube.com/watch?v=MrrokRLdxdo&feature=related

niels-poulsen@poulsen.mail.dk

Fra : rt

Dato : 18-01-09 22:49

Ups, det skulle vist være www.igroups.dk - sorry :(

--
De bedste hilsner,

/rt

Fra : Flemming Rubini

Dato : 19-01-09 00:39

rt <trusellruneFJERN@hotmail.com> wrote:

> Ups, det skulle vist være www.igroups.dk - sorry :(

ah ha. Det virker. Det er meget lignende googlegroups. Fint.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini