unlock af 3210 ?
Fra : h.jensen

Dato : 27-07-01 01:15

Er der en der er så sød og fortælle mig hvordan man unlocker en nokia 3210
der er låst fra debitel.
jeg har købt et datakabel,men kan stadigvæk ikke unlocke med det software
jeg finder på nettet.
Dette er utroligt SURT da jeg har købt kablet for 200 kr og kan komme i
kontakt med softwaren,men ikke kan unlocke de 4 locks.
med velig hilsen
Henrik Jensen
kecia@jubiimail.dk

Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-07-01 04:58

hej jensen
ja det er jo lidt surt
mvh Thomas
--------------------
jeg unlocker nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle andre, og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 og lad os få en snak om det bor i nr nebel/kan gøres i
randers fredag lørdag og søndag
----------------------------

h.jensen <kecia@jubiimail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b60b9ff$0$54205$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Brian

Dato : 27-07-01 09:45

> hej jensen
> ja det er jo lidt surt
> mvh Thomas

Hej Thomas.
Tja det var jo ligesom ikke det manden spurgte om !.
Jeg synes du bør stoppe med at reklamere for dig selv, hver gang du ser et
spørgsmål ang. unlock.
Jeg tror alle er klar over du er på banen, så hvis du ønsker at bliver taget
seriøst, bør du forsøge at svare på spørgsmålene i gruppen, i stedet for at
reklamere hele tiden !.

/Brian.

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 27-07-01 08:57

> [...]
>Dette er utroligt SURT da jeg har købt kablet for 200 kr og kan komme i
>kontakt med softwaren,men ikke kan unlocke de 4 locks.
[...]

Det er fordi telefonen er skrivebeskyttet. Det er de nyere desværre.

Det _kan_ lade sig gøre, men det er noget med at lave forbindelse
mellem en chip, dig selv og en jordforbindelse (eg. radiator) - måske
er der andre, der har et link?

Ellers skal du have et flash-kabel, som er lidt dyrere, hvis ikke du
ellers kan få en anden til at låse den op for dig...

--
Henrik

Fra : Brian Fisker

Dato : 27-07-01 21:21

Du bør starte med at tjekke din softwareversion. Dette gør du ved at taste
"*#0000#". Er din version IKKE 5.31, 5.36 eller 6.00 skulle det ikke være
noget problem at låse telefonen med dit datakabel og programmet NokAll.

Er din telefon derimod med softwareversionen 5.31, 5.36 eller 6.00 er det en
langt mere indviklet affære, hvis du vil låse den op med dit datakabel
(dette vil jeg fraråde dig!). I dette tilfælde bør du finde én med et
flashkabel (eventuelt undertegnede eller én af de andre fra grupen) som kan
flashe din telefon.

Du skriver desuden (hvis jeg forstår dig korrekt), at alle fire låse er
låst. Dette kunne tyde på, at du har forsøgt at låse en telefon med version
5.31, 5.36 eller 6.00 op ned dit datakabel.

Håber du kan bruge dette til noget. - Såfremt du alligevel vil forsøge dig
at låse telefonen op med datakabel, kan du skrive til mig efter yderligere
information.

\Mandal