DivX vs. MAC
Fra : Jesper

Dato : 26-07-01 09:50

Nogen her der ved hvordan man kan få det så eftertiden meget omtalte codec
"divx" til at virke på min mac? .... please-måske lidt ot.. men dette er det
bedste sted !

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-07-01 10:47

> Nogen her der ved hvordan man kan få det så eftertiden meget omtalte codec
> "divx" til at virke på min mac? .... please-måske lidt ot.. men dette er det
> bedste sted !

Se på http://forums.3ivx.com/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi under MAC.

- Michael

Fra : tom dissing

Dato : 26-07-01 11:22

Der findes en række DivX playere der alle er i beta stadiet..
Find en her

http://mac.divx.st/

PS
Det kører ikke særligt godt
Omvendt konverter dine film til QT.. Så går det bedre ( tager mindst 2:1 i
tid på 2x500 Mhz Mac maskiner) ( alt efter opløsning og kvalitet)
Tom

Fra : Jesper

Dato : 26-07-01 13:21

OK..! - det virker nu, men det kører som du også sagde IKKE godt
hvordan convertere jeg til QT? (QuickTime, right?)