nøgleringe og hovednøgleringe mm hvordan s~
Fra : samir

Dato : 02-12-08 03:52

hej,

jeg har kaget godt rundt i nøgleringe.. nu er jeg helt lost.

Tidligere havde jeg et setup hvor der ikek var passwords til noget som
helst.

nu når jeg starter op så promtes jeg med at "MSN ønsker at gøre brug
af nøgleringen" indtast hovednøgleringspassword...

jeg har ledt og trykket. kan ikke slå det fra.

det jeg vil er bare at maskinen startet op uden at jeg prompetes for
passwords. og hvis den autostarter msn, så skal msn bare gå ned i
nøgleringende og finde det password der står der.
og hvis jeg klipper på genvejen til NAS-serveren, så sksl den også
bare gå ned i nøgleringen og finde password der. sådan var det sat op
før. men jeg har rodet rundt.. så det...

hvad gør jeg?

sami

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-12-08 12:01

samir <samir.munir@gmail.com> wrote:

> [...]
> bare gå ned i nøgleringen og finde password der. sådan var det sat op
> før. men jeg har rodet rundt.. så det...

Opretter en nøglering med navnet "login" og giv den samme password som
din brugerkonto har ... så bliver den låst op ved login

*thomas