On 2 Dec., 10:28, Per <inter...@wolfsdorf.dk> wrote:
> On 2 Dec., 01:23, "J" <j...@nospam.xy> wrote:
>
>
>
> > "Erik D" <erikdauga...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:bb14a27a-2fba-4e97-a956-3843ed8702ea@f3g2000yqf.googlegroups.com...
> > Hej.
>
> > Er det sådan, at billeder bestilt hos Pixum nogengange bliver kopieret
> > i tyskland og andre gange hos Cewe i Skødstrup ?
>
> > Jeg har modtaget 3 forsendelser, hvoraf de 2 var i en elendig
> > kvalitet.
> > Efter at have kontaktet dem har de bedt mig om- og fået nogle scan af
> > et eksempel på fejlen.
> > Lidt underligt synes jeg, for hva´ siger et scan i en flatbed
> > egentlig.
>
> > Uanset om de refunderer eller hvad ved jeg, er jeg rimeligt pissed
> > over det. Det tog omkring 10 timer at uploade.
> > Har et så stort firma da ingen ordentlig kvalitetskontrol - kører de
> > bare med de samme kemikaler til billederne begynder at blive brune ?
>
> > 10 timer. Ha.
>
> Jeg har kun dårlige erfaringer med pixum. Det er ikke dig der har
> glemt at fjerne X i "optimering", for så går det rigitg galt med
> Pixum, hvis du selv har behandlet dine billeder i Photoshop,
>
> Kvalitetskontrol. Med de priser de tager, så mener jeg ikke at man kan
> forvente for meget.
> Per
Jeg fjerner naturligvis også X i optimering - men det er da lige før
jeg fortryder.
Enig ang. pris/forventning. På den anden side har jeg tidligere
modtaget OK produkter fra dem.....måske skulle man opsøge noget
insider information omkring tidspunkter for kemikalieskift
E