Imovie HD download, hvor ???
Fra : jagge

Dato : 19-11-08 23:47

Jeg har fået fortalt at imove HD skulle ligge til gratis download hos
apple til dem der ikke synes den nye imovie er besværet værd....

Jeg kan bare ikke finde den. Så hvis du har hentet den og ved hvor den
ligger vil jeg meget gerne have et link..

MVH

Jakob

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 20-11-08 01:11

On Wed, 19 Nov 2008 23:47:20 +0100, jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
>
> Jeg kan bare ikke finde den. Så hvis du har hentet den og ved hvor den
> ligger vil jeg meget gerne have et link..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Den er mere enkel at gå til. Jeg tror du vil finde den til at finde ud af.:
http://support.apple.com/downloads/iMovie_HD_6

Hilsen
Jens
Opera kan!

Fra : jagge

Dato : 20-11-08 02:11

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Den er mere enkel at gå til. Jeg tror du vil finde den til at finde ud af.:
> http://support.apple.com/downloads/iMovie_HD_6

Ja det ser jo pinligt logisk ud. Til mit forsvar så finder man den ikke
hvis man søger på imovie hd på deres side. Jeg fandt kun opdateringer
etc ved at søge på imove HD, sært, men tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 20-11-08 08:25

On Thu, 20 Nov 2008 02:11:02 +0100, jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> hvis man søger på imovie hd på deres side. Jeg fandt kun opdateringer
> etc ved at søge på imove HD, sært, men tak for hjælpen.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
De hed iMovie HD 6.01, 6.02 o.s.v. Men en af dem hed bare 6, og det var
den!

--
Hilsen
Jens

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-11-08 20:59

On 2008-11-19 23:47:20 +0100, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> Jeg har fået fortalt at imove HD skulle ligge til gratis download hos
> apple til dem der ikke synes den nye imovie er besværet værd....

Den er kun gratis hvis du har en iLife 08 licens!
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : jagge

Dato : 24-11-08 00:01

> Den er kun gratis hvis du har en iLife 08 licens!

det ved jeg ikke om jeg har, men den lå til download hos apple, og den
virker så det er fint.

MVH

Jakob

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-11-08 20:34

On 2008-11-24 00:01:03 +0100, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> det ved jeg ikke om jeg har, men den lå til download hos apple, og den
> virker så det er fint.

Hvis ikke du har iLife 08 med en legal licens har du gang i pirat kopiering.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : jagge

Dato : 24-11-08 21:48

> Hvis ikke du har iLife 08 med en legal licens har du gang i pirat kopiering.

Sikke da noget sludder. Hvis den ligger til fri download hos Apple er
den prut slået. Med den temmelige restriktive profil Apple ellers ligger
for dagen er jeg ret overbevist om at de har styr på det.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-11-08 22:28

On 2008-11-24 21:48:19 +0100, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> Sikke da noget sludder. Hvis den ligger til fri download hos Apple er
> den prut slået.

Desværre, nej. At du kan komme til at hente det og, installere det uden
at svinge dit kreditkort betyder ikke at du gerne må.

> Med den temmelige restriktive profil Apple ellers ligger
> for dagen er jeg ret overbevist om at de har styr på det.

Det har de sikkert også, har du læse licensbetingelserne?

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : jagge

Dato : 25-11-08 00:33

> Desværre, nej. At du kan komme til at hente det og, installere det uden
> at svinge dit kreditkort betyder ikke at du gerne må.

> Det har de sikkert også, har du læse licensbetingelserne?

Nej, det har jeg heller ikke tænkt mig. Nu har de jo lavet et stykke
software som jeg har købt der IKKE er bagud kompatibelt. Derfor har jeg
ingen problemer med at hente og bruge Imove HD, og jeg har ikke tænkt
mig at læse deres licensbetingelser.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-11-08 00:38

On 2008-11-25 00:32:49 +0100, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> Nu har de jo lavet et stykke
> software som jeg har købt der IKKE er bagud kompatibelt.

hvilket?
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : jagge

Dato : 25-11-08 22:51

> hvilket?

Imovie

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-11-08 23:49

On 2008-11-25 22:51:29 +0100, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> Imovie

hvilken verseion er det du har købt som ikke er baagudkompatibel

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : jagge

Dato : 26-11-08 17:54

> hvilken verseion er det du har købt som ikke er baagudkompatibel

Den nye imovie 7.1.4, men det er da muligt jeg har misforstået noget.
Har prøvet at åbne et imovie 06 eller 04 med den og det gik ikke men det
kan da skyldes noget andet så.

Jakob