erfaringer med billige kinetic waders ønsk~
Fra : Jakob H K

Dato : 25-07-01 11:41

Jeg har set nogle billige kinetic waders (atlantis) Derfor ville jeg
høre om der var nogen der havde erfaringer med denne model ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Jakob H K

Dato : 25-07-01 12:02

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Jeg har set nogle billige kinetic waders (atlantis) Derfor ville jeg
> høre om der var nogen der havde erfaringer med denne model ?

Det var vist lidt for low-tech for at have relevans for denne gruppe

Hygge

Jakob H K

Fra : Per Madsen

Dato : 25-07-01 16:33

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Det var vist lidt for low-tech for at have relevans for denne gruppe

Det kan der da være noget om

mvh

Per

Fra : tom dissing

Dato : 25-07-01 13:00

Ring til vestkystens fiskekutter udlejning !?
Tom

Fra : Martin Edlich /LO

Dato : 25-07-01 13:35

ingen@email.dk,Ny-Internet writes:
>Jeg har set nogle billige kinetic waders (atlantis) Derfor ville jeg
>høre om der var nogen der havde erfaringer med denne model ?

Er det nu det er tid til vandede vittigheder?

MVH
Martin/IT

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-07-01 15:24

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Jeg har set nogle billige kinetic waders (atlantis) Derfor ville jeg
> høre om der var nogen der havde erfaringer med denne model ?

virker fint med en iBook, du skal bare huske at få fat i største
størrelse
--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : tom dissing

Dato : 25-07-01 15:32

Er der en eller anden der kan fortælle hvad de der Waders er for noget..
Det er vel ikke de der søstøvler som fiskerne bruger !?
Tom

Fra : Jakob H K

Dato : 25-07-01 17:42

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Er der en eller anden der kan fortælle hvad de der Waders er for noget..
> Det er vel ikke de der søstøvler som fiskerne bruger

Det er faktisk lige præcis det det er. Søstøvler det vil jeg bede om
næste gang jeg er ved min grejpusher

Hygge

Jakob

Fra : tom dissing

Dato : 25-07-01 18:19

Så er der åbenbart gået solstik i det hele.
Find din blæser på din mac.. Og smør konen ind i isterninger.

Fra : Peter Gersmann

Dato : 25-07-01 21:25

In article <1ex46l0.xjjwve14oo3wgN%ingen@email.dk>, ingen@email.dk
(Jakob H K) wrote:

> Det er faktisk lige præcis det det er. Søstøvler det vil jeg bede om
> næste gang jeg er ved min grejpusher

Mener at have set i en film, at den der Vader ting er en sort hjelm.

//Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-07-01 00:26

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> Mener at have set i en film, at den der Vader ting er en sort hjelm.

may the force be with you...

Fra : Peter Gersmann

Dato : 26-07-01 04:18

In article <1ex4kvl.50gkmj1vljxyeN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> may the force be with you...

Hm, det kan måske godt blive nødvendigt - tror ikke det der Vader udstyr
er vandtæt.

//Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-07-01 11:59

> Hm, det kan måske godt blive nødvendigt - tror ikke det der Vader udstyr
> er vandtæt.

tilgængæld er det lufttæt.

Fra : Anders

Dato : 26-07-01 12:59

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> tilgængæld er det lufttæt.

Og derfor er netop PPC chip bedre til det. De udvikler ikke så meget varme
pga. dens mindre areal og behovet for afkøling er derfor mindre end
Intel/AMD. Advantage Apple, som helt sikkert skulle profilere sig mere på
Fiskeri/skurke-markedet

Fra : Peter Gersmann

Dato : 26-07-01 22:00

In article <B785D292.4774%ajkmine@boxershortsmac.com>, Anders
<ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> [...]
> pga. dens mindre areal og behovet for afkøling er derfor mindre end
> Intel/AMD. Advantage Apple, som helt sikkert skulle profilere sig mere på

Denne Vader/Wader debat begynder at stikke dybt.
Eller noget i den retning

//Peter
*sommer