/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Straffelov og offentlige toiletter
Fra : Per Rønne


Dato : 03-11-08 13:15

Ja, hvad mener I:

<http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>

Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
toiletter være?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

 
 
Kim Larsen (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-11-08 13:24

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1iptzej.16syh0xo8tmftN%per@RQNNE.invalid
> Ja, hvad mener I:
>
> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>
> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
> toiletter være?

Jeg har gode 1-2 års ubetinget fængsel for udåden.


--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Kim Larsen (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-11-08 13:25

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:z3CPk.24994$wn1.22547@newsfe01.ams2
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1iptzej.16syh0xo8tmftN%per@RQNNE.invalid
>> Ja, hvad mener I:
>>
>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>
>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>> toiletter være?
>
> Jeg har gode 1-2 års ubetinget fængsel for udåden.

Samt 50.000 kr. i erstatning til offeret.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



S. A. Thomsen (03-11-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 03-11-08 13:59

On Mon, 3 Nov 2008 13:23:52 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>> Ja, hvad mener I:
>>
>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>
>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>> toiletter være?
>
>Jeg har gode 1-2 års ubetinget fængsel for udåden.

Hvad skal straffen for at kaste brosten/fyrværkeri efter politiet så
være...???

20 års ubetinget fængsel...???

Newt Bridges (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Newt Bridges


Dato : 03-11-08 19:20

On 2008-11-03 13:23:52 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> said:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1iptzej.16syh0xo8tmftN%per@RQNNE.invalid
>> Ja, hvad mener I:
>>
>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>
>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>> toiletter være?
>
> Jeg har gode 1-2 års ubetinget fængsel for udåden.

Det afhænger vel i din verden af den politiske/religiøse overbevisning
hos gerningsmænd henholdsvis offer?

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!


Michael Weber (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 03-11-08 13:26


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
news:1iptzej.16syh0xo8tmftN%per@RQNNE.invalid...
> Ja, hvad mener I:
>
> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>
> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
> toiletter være?

De skulle selv limes fast til et toilet.

Iøvrigt fra artiklen :
"Toilettet blev senere returneret og geninstalleret."

Forhåbentlig uden lim. :)



\"Claus E. Petersen\ (03-11-2008)
Kommentar
Fra : \"Claus E. Petersen\


Dato : 03-11-08 13:56

Per Rønne skrev:
> Ja, hvad mener I:
>
> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>
> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
> toiletter være?
>

Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde og rengøring af
lokummet er vel rimeligt.

- cep

Kim Larsen (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-11-08 14:11

""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
news:490ef4cd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Per Rønne skrev:
>> Ja, hvad mener I:
>>
>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>
>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>> toiletter være?
>>
>
> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde og rengøring af
> lokummet er vel rimeligt.
>
> - cep

Gad vide om du også ville tænke sådan hvis du sad sådan et sted i timevis og
måske gik glip af en aftale som ville koste dig en masse penge uden at du
kunne komme i kontakt med nogen som helst.

Jeg opfatter det som frihedsberøvelse og legemsbeskadigelse og det er helt
sikkert at min strafudmåling vil få drengestregerne til at stå i et helt
andet lys.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



\"Claus E. Petersen\ (03-11-2008)
Kommentar
Fra : \"Claus E. Petersen\


Dato : 03-11-08 16:02

Kim Larsen skrev:
> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
> news:490ef4cd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Per Rønne skrev:
>>> Ja, hvad mener I:
>>>
>>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>>
>>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>>> toiletter være?
>>>
>> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde og rengøring af
>> lokummet er vel rimeligt.
>>
>> - cep
>
> Gad vide om du også ville tænke sådan hvis du sad sådan et sted i timevis og
> måske gik glip af en aftale som ville koste dig en masse penge uden at du
> kunne komme i kontakt med nogen som helst.

Jeg kan simpelthen kun grine af det.
At du opfinder mulige katastrofer og fremfører det som skærpende
omstændigheder ændrer ikke på den sag.

>
> Jeg opfatter det som frihedsberøvelse og legemsbeskadigelse og det er helt
> sikkert at min strafudmåling vil få drengestregerne til at stå i et helt
> andet lys.
>

Suk! Jeg antager at hvis et par rollinger laver et brag med en papirs
pose på et offentligt toilet skal det takseres som drabsforsøg, for der
*kunne* jo sidde en person med svagt hjerte derinde.

- cep

Kim Larsen (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-11-08 16:20

""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
news:490f126e$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Kim Larsen skrev:
>> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
>> news:490ef4cd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>> Per Rønne skrev:
>>>> Ja, hvad mener I:
>>>>
>>>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>>>
>>>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>>>> toiletter være?
>>>>
>>> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde og rengøring af
>>> lokummet er vel rimeligt.
>>>
>>> - cep
>>
>> Gad vide om du også ville tænke sådan hvis du sad sådan et sted i
>> timevis og måske gik glip af en aftale som ville koste dig en masse
>> penge uden at du kunne komme i kontakt med nogen som helst.
>
> Jeg kan simpelthen kun grine af det.
> At du opfinder mulige katastrofer og fremfører det som skærpende
> omstændigheder ændrer ikke på den sag.
>
>>
>> Jeg opfatter det som frihedsberøvelse og legemsbeskadigelse og det
>> er helt sikkert at min strafudmåling vil få drengestregerne til at
>> stå i et helt andet lys.
>>
>
> Suk! Jeg antager at hvis et par rollinger laver et brag med en papirs
> pose på et offentligt toilet skal det takseres som drabsforsøg, for
> der *kunne* jo sidde en person med svagt hjerte derinde.
>
> - cep

Øj hvor var det DYBT. Rigtig rigtig dybt, voksent, indsigtsfuldt og
følsomt...

Jeg kan bare ikke lige netop se det sjove i det men det kunne være rimeligt
morsomt om det skete for dig selv som synes det er sådan et sjovt påfund.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



\"Claus E. Petersen\ (03-11-2008)
Kommentar
Fra : \"Claus E. Petersen\


Dato : 03-11-08 17:50

Kim Larsen skrev:
> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
> news:490f126e$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Kim Larsen skrev:
>>> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
>>> news:490ef4cd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>>> Per Rønne skrev:
>>>>> Ja, hvad mener I:
>>>>>
>>>>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>>>>
>>>>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>>>>> toiletter være?
>>>>>
>>>> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde og rengøring af
>>>> lokummet er vel rimeligt.
>>>>
>>>> - cep
>>> Gad vide om du også ville tænke sådan hvis du sad sådan et sted i
>>> timevis og måske gik glip af en aftale som ville koste dig en masse
>>> penge uden at du kunne komme i kontakt med nogen som helst.
>> Jeg kan simpelthen kun grine af det.
>> At du opfinder mulige katastrofer og fremfører det som skærpende
>> omstændigheder ændrer ikke på den sag.
>>
>>> Jeg opfatter det som frihedsberøvelse og legemsbeskadigelse og det
>>> er helt sikkert at min strafudmåling vil få drengestregerne til at
>>> stå i et helt andet lys.
>>>
>> Suk! Jeg antager at hvis et par rollinger laver et brag med en papirs
>> pose på et offentligt toilet skal det takseres som drabsforsøg, for
>> der *kunne* jo sidde en person med svagt hjerte derinde.
>>
>> - cep
>
> Øj hvor var det DYBT. Rigtig rigtig dybt, voksent, indsigtsfuldt og
> følsomt...
>
> Jeg kan bare ikke lige netop se det sjove i det men det kunne være rimeligt
> morsomt om det skete for dig selv som synes det er sådan et sjovt påfund.
>

Uanset at det sikkert ikke er morsomt i det øjeblik jeg selv finder mig
fastlimet til et lokum, er jeg ikke i tvivl om at det giver anledning
mange gode grin ved de kommende års julefrokoster

- cep

Kim Larsen (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-11-08 18:17

""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
news:490f2ba1$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Kim Larsen skrev:
>> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
>> news:490f126e$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>> Kim Larsen skrev:
>>>> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en
>>>> meddelelse news:490ef4cd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>>>> Per Rønne skrev:
>>>>>> Ja, hvad mener I:
>>>>>>
>>>>>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>>>>>
>>>>>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>>>>>> toiletter være?
>>>>>>
>>>>> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde og rengøring af
>>>>> lokummet er vel rimeligt.
>>>>>
>>>>> - cep
>>>> Gad vide om du også ville tænke sådan hvis du sad sådan et sted i
>>>> timevis og måske gik glip af en aftale som ville koste dig en masse
>>>> penge uden at du kunne komme i kontakt med nogen som helst.
>>> Jeg kan simpelthen kun grine af det.
>>> At du opfinder mulige katastrofer og fremfører det som skærpende
>>> omstændigheder ændrer ikke på den sag.
>>>
>>>> Jeg opfatter det som frihedsberøvelse og legemsbeskadigelse og det
>>>> er helt sikkert at min strafudmåling vil få drengestregerne til at
>>>> stå i et helt andet lys.
>>>>
>>> Suk! Jeg antager at hvis et par rollinger laver et brag med en
>>> papirs pose på et offentligt toilet skal det takseres som
>>> drabsforsøg, for der *kunne* jo sidde en person med svagt hjerte
>>> derinde. - cep
>>
>> Øj hvor var det DYBT. Rigtig rigtig dybt, voksent, indsigtsfuldt og
>> følsomt...
>>
>> Jeg kan bare ikke lige netop se det sjove i det men det kunne være
>> rimeligt morsomt om det skete for dig selv som synes det er sådan et
>> sjovt påfund.
>
> Uanset at det sikkert ikke er morsomt i det øjeblik jeg selv finder
> mig fastlimet til et lokum, er jeg ikke i tvivl om at det giver
> anledning mange gode grin ved de kommende års julefrokoster
>
> - cep

Hvad hvis det varer nogle dage inden du bliver fundet, er det så stadig lige
hylende morsomt ?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Kim2000 (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 03-11-08 20:56


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:zmGPk.157039$0t2.156002@newsfe29.ams2...
> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
> news:490f2ba1$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Kim Larsen skrev:
>>> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
>>> news:490f126e$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>>> Kim Larsen skrev:
>>>>> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en
>>>>> meddelelse news:490ef4cd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>>>>> Per Rønne skrev:
>>>>>>> Ja, hvad mener I:
>>>>>>>
>>>>>>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>>>>>>
>>>>>>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>>>>>>> toiletter være?
>>>>>>>
>>>>>> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde og rengøring af
>>>>>> lokummet er vel rimeligt.
>>>>>>
>>>>>> - cep
>>>>> Gad vide om du også ville tænke sådan hvis du sad sådan et sted i
>>>>> timevis og måske gik glip af en aftale som ville koste dig en masse
>>>>> penge uden at du kunne komme i kontakt med nogen som helst.
>>>> Jeg kan simpelthen kun grine af det.
>>>> At du opfinder mulige katastrofer og fremfører det som skærpende
>>>> omstændigheder ændrer ikke på den sag.
>>>>
>>>>> Jeg opfatter det som frihedsberøvelse og legemsbeskadigelse og det
>>>>> er helt sikkert at min strafudmåling vil få drengestregerne til at
>>>>> stå i et helt andet lys.
>>>>>
>>>> Suk! Jeg antager at hvis et par rollinger laver et brag med en
>>>> papirs pose på et offentligt toilet skal det takseres som
>>>> drabsforsøg, for der *kunne* jo sidde en person med svagt hjerte
>>>> derinde. - cep
>>>
>>> Øj hvor var det DYBT. Rigtig rigtig dybt, voksent, indsigtsfuldt og
>>> følsomt...
>>>
>>> Jeg kan bare ikke lige netop se det sjove i det men det kunne være
>>> rimeligt morsomt om det skete for dig selv som synes det er sådan et
>>> sjovt påfund.
>>
>> Uanset at det sikkert ikke er morsomt i det øjeblik jeg selv finder
>> mig fastlimet til et lokum, er jeg ikke i tvivl om at det giver
>> anledning mange gode grin ved de kommende års julefrokoster
>>
>> - cep
>
> Hvad hvis det varer nogle dage inden du bliver fundet, er det så stadig
> lige hylende morsomt ?
>

Man kan sige du står i et dillema til det næste folketingsvalg. Du sagde i
en tidligere tråd at du kun vil stemme på et parti der er imod EU, dermed er
der EL eller DF. DF har det der med de fremmede, men er støtter din holdning
omkring straffe. EL mener ikke straffe virker, men de vil tilgengæld gerne
have de fremmede i landet. Så det er da noget af et dillema at skulle vælge
mellem de to partier.

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 49 er udkommet
www.damat.dk



Arne H. Wilstrup (04-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 04-11-08 21:27

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:490f5774$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>>
>
> Man kan sige du står i et dillema til det næste
> folketingsvalg. Du sagde i en tidligere tråd at du kun vil
> stemme på et parti der er imod EU, dermed er der EL eller
> DF. DF har det der med de fremmede, men er støtter din
> holdning omkring straffe. EL mener ikke straffe virker, men
> de vil tilgengæld gerne have de fremmede i landet. Så det er
> da noget af et dillema at skulle vælge mellem de to partier.

Kim L har vel ret til at mene at noget af det et parti siger,
ikke just er hans kop te. Jeg bryder mig fx ikke om
Enhedslistens valg af Asmaa, og kan godt lide SFs holdning til
dette med religionen og politik. Jeg kan også se noget fornuft
i det de Radikale siger på indvandrerområdet, som ikke deles
af SF eller af Socialdemokratiet. Når valget så kommer vil jeg
da overveje hvor min stemme bliver bedst varetaget, hos: S,
SF , Enhl. eller R.

Da jeg imidlertid er socialist, vil det næppe blive R der får
min stemme.



Per Rønne (05-11-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 05-11-08 09:12

Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:490f5774$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >
> > Man kan sige du står i et dillema til det næste
> > folketingsvalg. Du sagde i en tidligere tråd at du kun vil
> > stemme på et parti der er imod EU, dermed er der EL eller
> > DF. DF har det der med de fremmede, men er støtter din
> > holdning omkring straffe. EL mener ikke straffe virker, men
> > de vil tilgengæld gerne have de fremmede i landet. Så det er
> > da noget af et dillema at skulle vælge mellem de to partier.
>
> Kim L har vel ret til at mene at noget af det et parti siger,
> ikke just er hans kop te. Jeg bryder mig fx ikke om
> Enhedslistens valg af Asmaa, og kan godt lide SFs holdning til
> dette med religionen og politik. Jeg kan også se noget fornuft
> i det de Radikale siger på indvandrerområdet, som ikke deles
> af SF eller af Socialdemokratiet. Når valget så kommer vil jeg
> da overveje hvor min stemme bliver bedst varetaget, hos: S,
> SF , Enhl. eller R.
>
> Da jeg imidlertid er socialist, vil det næppe blive R der får
> min stemme.

Og SFerne er jo renegater [ikke mindst Aksel Larsen og Ole Sohn!], så du
må vel så vælge mellem Helle Thorning-Schmidt og Asmaa .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Arne H. Wilstrup (05-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 05-11-08 21:23

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1ipxd23.1ttmsvk1hscf8nN%per@RQNNE.invalid...

>>
>> Da jeg imidlertid er socialist, vil det næppe blive R der
>> får
>> min stemme.
>
> Og SFerne er jo renegater [ikke mindst Aksel Larsen og Ole
> Sohn!], så du
> må vel så vælge mellem Helle Thorning-Schmidt og Asmaa .
>

Ordet næppe = ikke sandsynligt, men heller ikke udelukket.

SF'erne er renegater - AL medløber hos CIA, ikke uventet - Ole
Sohn, en ægte renegat og levebrødspolitiker. Men når det er
sagt så kan man da vælge en af de mindst åndssvage partier.
Johanne fra Enhl. er ikke min kop te, men det betyder jo slet
ikke noget, eftersom jeg jo næppe skal stemme på hende.

Asmaa er ikke mig bekendt opstillet til næste valg, men meget
kan jo ske

Jeg kunne også blive sofavælger!



Martin Larsen (05-11-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 05-11-08 21:49

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
news:49120098$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> SF'erne er renegater - AL medløber hos CIA, ikke uventet

Nå ja, han var jo nazist.

> Sohn, en ægte renegat og levebrødspolitiker.

Kunne du og Kimse ikke stille op?

Mvh
Martin


Per Rønne (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-11-08 21:23

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
> news:490f2ba1$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> > Uanset at det sikkert ikke er morsomt i det øjeblik jeg selv finder
> > mig fastlimet til et lokum, er jeg ikke i tvivl om at det giver
> > anledning mange gode grin ved de kommende års julefrokoster

> Hvad hvis det varer nogle dage inden du bliver fundet, er det så stadig lige
> hylende morsomt ?

Siger Skriften ikke:

»Hyl, og du skal blive hørt!«
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Carsten Riis (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 03-11-08 18:10

Kim Larsen skrev den 03-11-2008 14:11:
> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
> news:490ef4cd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Per Rønne skrev:
>>> Ja, hvad mener I:
>>>
>>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>>
>>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>>> toiletter være?
>>>
>> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde og rengøring af
>> lokummet er vel rimeligt.
>>
>> - cep
>
> Gad vide om du også ville tænke sådan hvis du sad sådan et sted i timevis og
> måske gik glip af en aftale som ville koste dig en masse penge uden at du
> kunne komme i kontakt med nogen som helst.
>

Hvis var på vej til en sådan aftale, så taler omstændigheder for, at du
har en mobiltelefon og kan udsætte aftalen indtil dette meget akutte
problem er løst.
Alle men en smule menneskelig forståelse ville kunne forstå, at man
tager en tur på skadestuen.



> Jeg opfatter det som frihedsberøvelse og legemsbeskadigelse og det er helt
> sikkert at min strafudmåling vil få drengestregerne til at stå i et helt
> andet lys.
>

legemsbeskadigelse for at slippe uden men?

og du strækker vist også frihedsberøvelses-konceptet en del.

--
Med venlig hilsen
Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Per Rønne (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-11-08 14:21

"\"Claus E. Petersen\" <\"snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

> Per Rønne skrev:
> > Ja, hvad mener I:
> >
> > <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
> >
> > Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
> > toiletter?
>
> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde

Havde du læst linket, og set på fotoet, havde du opdaget at toilettet
ikke var forsynet med et 'sæde'. Det var et metal-toilet hvor man sidder
direkte på toilettet, svarende til at du sad direkte på porcelænet på
det du har derhjemme.

Så det var hele 'kummen' de måtte skrue af, og som han stadig havde
limet fast på sin numse, mens han lå i ambulancen ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

\"Claus E. Petersen\ (03-11-2008)
Kommentar
Fra : \"Claus E. Petersen\


Dato : 03-11-08 15:56

Per Rønne skrev:
> "\"Claus E. Petersen\" <\"snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:
>
>> Per Rønne skrev:
>>> Ja, hvad mener I:
>>>
>>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>>
>>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>>> toiletter?
>> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde
>
> Havde du læst linket, og set på fotoet, havde du opdaget at toilettet
> ikke var forsynet med et 'sæde'. Det var et metal-toilet hvor man sidder
> direkte på toilettet, svarende til at du sad direkte på porcelænet på
> det du har derhjemme.
>
> Så det var hele 'kummen' de måtte skrue af, og som han stadig havde
> limet fast på sin numse, mens han lå i ambulancen ...

Jeg antog at der var tale om et arkiv foto og artiklen nævner da også
både toiletsædet og hele toilettet.

- cep

Per Rønne (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-11-08 16:10

"\"Claus E. Petersen\" <\"snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

> Per Rønne skrev:
> > "\"Claus E. Petersen\" <\"snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:
> >
> >> Per Rønne skrev:
> >>> Ja, hvad mener I:
> >>>
> >>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
> >>>
> >>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
> >>> toiletter?
> >> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde
> >
> > Havde du læst linket, og set på fotoet, havde du opdaget at toilettet
> > ikke var forsynet med et 'sæde'. Det var et metal-toilet hvor man sidder
> > direkte på toilettet, svarende til at du sad direkte på porcelænet på
> > det du har derhjemme.
> >
> > Så det var hele 'kummen' de måtte skrue af, og som han stadig havde
> > limet fast på sin numse, mens han lå i ambulancen ...
>
> Jeg antog at der var tale om et arkiv foto og artiklen nævner da også
> både toiletsædet og hele toilettet.

Ja, når der ikke er et toiletbræt på et almindeligt porcelænstoilet, er
det vel det kolde porcelæn der er 'sædet', og endnu har jeg ikke set et
opslåeligt bræt på et ståltoilet. Der jo netop er af stål for at
modvirke hærværk.

Derudover bruges ordet 'toilet' normalt om hvad man kunne kalde et
'badløst badeværelse' - i øvrigt bliver situationen jo endnu mere komisk
med en mand limet fast til en toiletkumme, som bliver båret ud i en
ambulance .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Newt Bridges (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Newt Bridges


Dato : 03-11-08 19:31

On 2008-11-03 14:21:09 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> "\"Claus E. Petersen\" <\"snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:
>
>> Per Rønne skrev:
>>> Ja, hvad mener I:
>>>
>>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>>
>>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>>> toiletter?
>>
>> Det er bare drengestreger, så et nyt toilet sæde
>
> Havde du læst linket, og set på fotoet, havde du opdaget at toilettet
> ikke var forsynet med et 'sæde'. Det var et metal-toilet hvor man sidder
> direkte på toilettet, svarende til at du sad direkte på porcelænet på
> det du har derhjemme.

Fotoet er nok bare et stock photo. Et par andre medier der har dækket
sagen - alle med forskellige billeder:

http://www.digitalspy.co.uk/odd/a134424/man-gets-stuck-to-public-lavatory.html
http://www.citynews.ca/news/news_28741.aspx

Der bliver det dog beskrevet at der er tale om et toilet i rustfrit
stål, som er blevet revet ud af båsen

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!


Bo Warming (04-11-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-11-08 04:12

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1ipu2d1.3icavk19bdb7zN%per@RQNNE.invalid...
> "\"Claus E. Petersen\" <\"snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:
>> Per Rønne skrev:

> Så det var hele 'kummen' de måtte skrue af, og som han stadig havde
> limet fast på sin numse, mens han lå i ambulancen ...

Hvis hærværks-lim-manden er voksen og kunne forudse dette, så er man da ikke
strafliderbuks ved at ønske at han idømmes erstatning??

Hvordan stoppes ellers så skadelig "humor" ?


S. A. Thomsen (03-11-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 03-11-08 13:59

On Mon, 3 Nov 2008 13:15:16 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Ja, hvad mener I:
>
><http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>
>Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>toiletter være?

Lokumsrenser-tjeneste på offentlige toiletter 4 timer hver dag (efter
skole/job) i en måned, bærende en selvlysende vest hvor der står " jeg
har lavet noget lort"....

Kim Frederiksen (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 03-11-08 16:26

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1iptzej.16syh0xo8tmftN%per@RQNNE.invalid...
> Ja, hvad mener I:
>
> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>

*FNIS*


Kim Larsen (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 03-11-08 16:30

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:490f17f2$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> news:1iptzej.16syh0xo8tmftN%per@RQNNE.invalid...
>> Ja, hvad mener I:
>>
>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>
>
> *FNIS*

Jeg får lige pludseligt et billede af dig siddende på det lokum i nogle dage
uden hjælp, ja det er knagme sjovt.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Jens \"Lyrik\" Bech (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech


Dato : 03-11-08 19:24

Den 03.11.2008 kl. 13:15 skrev "Per Rønne" <per@rqnne.invalid>:

> Ja, hvad mener I:
>
> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>
> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
> toiletter være?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det hedder "practical joke" og det skal der være plads til. Som den
sjældne foreteelse det er er mit bud "En latter og ingen straf!"

Da superlimen kom frem brugte min svoger det på sin fabrik. En af de ældre
medarbejdere gjorde nar og sagde sådan noget lort! Næh! snedkerlim! Det er
meget bedre. Det der nymodens duer ikke!

Så sagde min svorger:"Læg armene rundt om den søjle og læg håndfladerne
mod hinanden, så limer jeg dig fast!-Det tør du ikke!"
Han gjorde det omgående grinende! Men han kunne ikke komme fri! Hænderne
var limet sammen omkring stolpen.
De måtte hve bud efter Falck!
Siden da holdt han sin kæft om den nymodens lim!

Straf? Nope!


--
Hilsen Jens "Lyrik" Bech
"Opera" kan!

Kim2000 (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 03-11-08 19:42


"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.uj12pn0qk4hork@jens-erik-bechs-macbook.local...
> Den 03.11.2008 kl. 13:15 skrev "Per Rønne" <per@rqnne.invalid>:
>
>> Ja, hvad mener I:
>>
>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>
>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>> toiletter være?
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Det hedder "practical joke" og det skal der være plads til. Som den
> sjældne foreteelse det er er mit bud "En latter og ingen straf!"
>
> Da superlimen kom frem brugte min svoger det på sin fabrik. En af de ældre
> medarbejdere gjorde nar og sagde sådan noget lort! Næh! snedkerlim! Det er
> meget bedre. Det der nymodens duer ikke!
>
> Så sagde min svorger:"Læg armene rundt om den søjle og læg håndfladerne
> mod hinanden, så limer jeg dig fast!-Det tør du ikke!"
> Han gjorde det omgående grinende! Men han kunne ikke komme fri! Hænderne
> var limet sammen omkring stolpen.
> De måtte hve bud efter Falck!
> Siden da holdt han sin kæft om den nymodens lim!
>

Og dét kaldes en dårlig joke



Jens \"Lyrik\" Bech (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech


Dato : 03-11-08 19:25

Den 03.11.2008 kl. 16:02 skrev "Claus E. Petersen" <"snurrberget"@
<"REMOVE>:

>
> Suk! Jeg antager at hvis et par rollinger laver et brag med en papirs
> pose på et offentligt toilet skal det takseres som drabsforsøg, for der
> *kunne* jo sidde en person med svagt hjerte derinde.
>
> - cep
,,,,,,,,,,,,,,,,
Enig! '
Gruppen er fyldt med strafliderbukse!


--
Hilsen Jens "Lyrik" Bech
"Opera" kan!

N_B_DK (03-11-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-11-08 20:53

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
news.uj12rzr6k4hork@jens-erik-bechs-macbook.local

> Enig! '
> Gruppen er fyldt med strafliderbukse!

Så lad os prøve at lime dine hænder fast til din pik, så ser vi hvor
sjov en drengestreg du synes det er ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


Martin Larsen (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 03-11-08 21:31

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
news:490f56a6$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
> news.uj12rzr6k4hork@jens-erik-bechs-macbook.local
>
>> Enig! '
>> Gruppen er fyldt med strafliderbukse!
>
> Så lad os prøve at lime dine hænder fast til din pik, så ser vi hvor sjov
> en drengestreg du synes det er ?
>


Det tvivler jeg på virker skræmmende på Lyrik

Mvh
Martin


Bo Warming (04-11-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-11-08 03:41

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.uj12rzr6k4hork@jens-erik-bechs-macbook.local...
> Den 03.11.2008 kl. 16:02 skrev "Claus E. Petersen" <"snurrberget"@
> <"REMOVE>:
>
>>
>> Suk! Jeg antager at hvis et par rollinger laver et brag med en papirs
>> pose på et offentligt toilet skal det takseres som drabsforsøg, for der
>> *kunne* jo sidde en person med svagt hjerte derinde.
>>
>> - cep
> ,,,,,,,,,,,,,,,,
> Enig! '
> Gruppen er fyldt med strafliderbukse!

En USA højesteretsdomme har ønsket straf for at råbe ILD i et fuldt teater
så panik maser folk ihjel ved udgangsdøren

Jeg har en grundig juridisk bog herom " W Block "Defending the undefendable"


Kim2000 (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 03-11-08 19:41


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1iptzej.16syh0xo8tmftN%per@RQNNE.invalid...
> Ja, hvad mener I:
>
> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>
> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
> toiletter være?
>

Der er tale om ganske almindelig drengestreger, enhver der har set Emil
eller lignende bøger har fået den ide, som barn lagde vi madfilm under sædet
på et toilet, det fik vi meget morskab ud af Måske skulle du heller
hidse dig op når de autonome brænder biler af eller kaster brosten mod
politet (og alle andre).



Per Rønne (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 03-11-08 21:23

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1iptzej.16syh0xo8tmftN%per@RQNNE.invalid...
> > Ja, hvad mener I:
> >
> > <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
> >
> > Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
> > toiletter være?
>
> Der er tale om ganske almindelig drengestreger, enhver der har set Emil
> eller lignende bøger har fået den ide, som barn lagde vi madfilm under sædet
> på et toilet, det fik vi meget morskab ud af Måske skulle du heller
> hidse dig op når de autonome brænder biler af eller kaster brosten mod
> politet (og alle andre).

Hidse mig op? Har du slet ingen humoristisk sans?

I øvrigt skal indlæg i denne gruppe jo have en politisk
indgangsvinkel.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jens \"Lyrik\" Bech (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech


Dato : 03-11-08 21:41

Den 03.11.2008 kl. 20:53 skrev N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk>:

> "Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
> news.uj12rzr6k4hork@jens-erik-bechs-macbook.local
>
>> Enig! '
>> Gruppen er fyldt med strafliderbukse!
>
> Så lad os prøve at lime dine hænder fast til din pik, så ser vi hvor
> sjov en drengestreg du synes det er ?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der er grenser for drengestreger. Det skal være sjovt. Det du foreslår er
ikke sjovt!

Men du skal ikke tage til Australien for der er practical jokes en
landeplage. Når min tidligere australske kollega stod oppe på en stige og
lavede tagrender så tog "fodmanden" fat i hårene på hans lægge og rev dem
af så han stod og dansede på stigen uden at kunne afværge med hænderne!
Altså han stod og dansede! Og så råbte han:"Av for satan!" imens han
dansede videre. Det synes kollegerne var vældig skæg!

Engang han lagde tagpap var han uopmæksom og faldt ud over kanten af
taget. Hans hoved borede sig ned i den heldigvis bløde græsplæne så han
stod på skuldrene med en arm på hver side af hullet.
Kollegaen skulle lige grine af, inden han blev hjulpet op af hullet. Han
havde iøvrigt flækket nakkehvirvlen på langs.

Han lavede "den" også med mig idet jeg hang fast med "nosserne" i
lukkepinden til et tagvindue og hang og dinglede uden at kunne nå jorden.
Han tog sig god tid til at grine færdig inden han hjalp mig ned!Han
lignede og opførte sig precist som "Crocodile Dondee!"

Jeg hævnede mig en dag på ham således. Vi skulle rense faldstamme hos
nogle bøsser! Han var hunderæd for bøsserne. "Crocodile Dundee" og bøsser,
det var en farlig cocktail!
Så han insisterede på at jeg gik med ham derop! Han lagde sig ind under
køkkenvasken og gav sig til at skille vandlåsen ad. Bøsserne teede sig som
om de var med i "Gay parade og på speed!"
En af dem stillede sig over skrevs over min kollega ved vasken han havde
kun slåbrok på og bar røv som min kollega under vasken lå og så lige op i.
Få ham væk og sig han skal tage bukser på! Råbte han. Jeg skulle lige
grine af først!.......

Han hævnede sig på bøssen da han skulle op og stå på køkkenbordet og rense
faldstamme ud af køkkenvinduet!
Han satte sin beskidte støvle lige oven i bøssens tandbørste!
Men på vej ud forsøgte bøssen at holde ham i hånden! Så gik det ned af
trappen i fuld flugt!



--
Hilsen Jens "Lyrik" Bech
"Opera" kan!

N_B_DK (03-11-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-11-08 21:52

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
news.uj181xtck4hork@jens-erik-bechs-macbook.local

> Der er grenser for drengestreger. Det skal være sjovt. Det du
> foreslår er ikke sjovt!

Jeg ville finde det sjovt i dit tilfælde, ergo er det bare en harmløs
joke, eller mener du at DU bestemmer hvad der er sjovt ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


Lyrik (03-11-2008)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 03-11-08 22:54

Den 03.11.2008 kl. 21:52 skrev N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk>:

> "Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
> news.uj181xtck4hork@jens-erik-bechs-macbook.local
>
>> Der er grenser for drengestreger. Det skal være sjovt. Det du
>> foreslår er ikke sjovt!
>
> Jeg ville finde det sjovt i dit tilfælde, ergo er det bare en harmløs
> joke, eller mener du at DU bestemmer hvad der er sjovt ?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Klap i din idiot!



--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

N_B_DK (03-11-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-11-08 23:22

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
news.uj2cf1a0cof222@lyrik-pc

>> Jeg ville finde det sjovt i dit tilfælde, ergo er det bare en harmløs
>> joke, eller mener du at DU bestemmer hvad der er sjovt ?
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Klap i din idiot!


LOL, nå så var det pludselig ikke så sjovt.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


Bo Warming (04-11-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-11-08 01:01

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
news:490f7978$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
> news.uj2cf1a0cof222@lyrik-pc
>
>>> Jeg ville finde det sjovt i dit tilfælde, ergo er det bare en harmløs
>>> joke, eller mener du at DU bestemmer hvad der er sjovt ?
>> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>> Klap i din idiot!
>
>
> LOL, nå så var det pludselig ikke så sjovt.

Løsning er at have plastbæger med og tisse i det og ikke sætte sig på
ulækkert offentligt toilet

Man tømmer bæger over i toilet, senere
Vær beredt - og lad statinskiosken forhandle engangsbægere


Tony (04-11-2008)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 04-11-08 01:22


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1iptzej.16syh0xo8tmftN%per@RQNNE.invalid...
> Ja, hvad mener I:
>
> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>
> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
> toiletter være?

Straffen ?? heheh, det er sgu da årets joke.

Ungerne, som har lavet det, er da i besiddelse af en god portion sense of
humor.

Tror jeg osse, du selv mener.

Tony



Peter Bang (04-11-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 04-11-08 01:41

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:
>Ja, hvad mener I:
>
><http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>
>Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på
offentlige
>toiletter være?
>
Emnerne bliver dybere og dybere


Per Rønne (04-11-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 04-11-08 09:03

Peter Bang <peterbang@G364Sprivat.dk> wrote:

> per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:
> >Ja, hvad mener I:
> >
> ><http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
> >
> >Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
> >toiletter være?
> >
> Emnerne bliver dybere og dybere

Forbløffende hvor mange her i gruppen, der ikke har humoristisk sans ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Bo Warming (04-11-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-11-08 09:43

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1ipvigp.xnl2961qhxeacN%per@RQNNE.invalid...
> Peter Bang <peterbang@G364Sprivat.dk> wrote:
>
>> per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:
>> >Ja, hvad mener I:
>> >
>> ><http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>> >
>> >Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>> >toiletter være?
>> >
>> Emnerne bliver dybere og dybere
>
> Forbløffende hvor mange her i gruppen, der ikke har humoristisk sans ...

Det er sølle at nedvurdere de, der ikke har samme humoristiske sans som du
selv.
Helt som at krisnes mystik om at farisæisme er ond, er et røgslør der
undertrykker de, der ikke forstår den enkle hverdagsteologi

"Farisæisme er ikke udartning af det gode menneske,En hel del af den er
snarere betingelsen for al væren-god."Nietzsche

Lad os overvåge og registrere og give status til de der har vist sig gode
Det er retfærdigt klassesamfund, men at rose de der vitser chamerende er
ofte uretfærdigt


\"Claus E. Petersen\ (04-11-2008)
Kommentar
Fra : \"Claus E. Petersen\


Dato : 04-11-08 12:49

Per Rønne skrev:
> Peter Bang <peterbang@G364Sprivat.dk> wrote:
>
>> per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:
>>> Ja, hvad mener I:
>>>
>>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>>
>>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>>> toiletter være?
>>>
>> Emnerne bliver dybere og dybere
>
> Forbløffende hvor mange her i gruppen, der ikke har humoristisk sans ...

Det er vist en "trend" at tage sig selv vanvittigt alvorlig.

- cep

Bo Warming (04-11-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 04-11-08 12:51

""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen
news:49103696$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Per Rønne skrev:
>> Peter Bang <peterbang@G364Sprivat.dk> wrote:
>>
>>> per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:
>>>> Ja, hvad mener I:
>>>>
>>>> <http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>>>
>>>> Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på offentlige
>>>> toiletter være?
>>>>
>>> Emnerne bliver dybere og dybere
>>
>> Forbløffende hvor mange her i gruppen, der ikke har humoristisk sans ...
>
> Det er vist en "trend" at tage sig selv vanvittigt alvorlig.

Og der ligger en foragt for ofret for limhærværket i at bagatelisere som
practical joke


Arne H. Wilstrup (04-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 04-11-08 21:28

"Peter Bang (slet G364S)" <peterbang@G364Sprivat.dk> skrev i
meddelelsen
news:12257596740.907427508581002@dtext.news.tele.dk...
> per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:
>>Ja, hvad mener I:
>>
>><http://www.berlingske.dk/article/20081103/verden/81103049/>
>>
>>Hvad skal straffen være for at pensle superlim fast på
> offentlige
>>toiletter være?
>>
> Emnerne bliver dybere og dybere

For nu at sige det koldt og wc-agtigt



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408861
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste