/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Demonstration / Sandholm
Fra : Peter Heide


Dato : 25-10-08 15:33

http://politiken.dk/indland/article588232.ece

Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.


 
 
/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 15:49

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>
> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.


Selvfølgelig skal de have "værktøjet" med.
Psykopaterne har jo annonceret alt andet end en fredelig demonstration.

Hvilket også viste sig rigtigt.
At holde styr på mere end 150 psykopater på ét sted,
skal der vist mere end tåregas til....

Håber de bliver spæret inde hele bundtet.




Martin Larsen (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 25-10-08 15:53

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:49033103$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>>
>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>
>
> Selvfølgelig skal de have "værktøjet" med.
> Psykopaterne har jo annonceret alt andet end en fredelig demonstration.
>
> Hvilket også viste sig rigtigt.
> At holde styr på mere end 150 psykopater på ét sted,
> skal der vist mere end tåregas til....
>
> Håber de bliver spæret inde hele bundtet.
>

Ja, men det er synd for sagesløse med gas.

Hvorfor ikke bruge lange kæppe, som er et almindeligt politivåben i mange
lande - suppleret med gummikugle-maskinpistoler?

Mvh
Martin


Kim Frederiksen (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 25-10-08 15:59

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:490332d1$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Hvorfor ikke bruge lange kæppe, som er et almindeligt politivåben i mange
> lande - suppleret med gummikugle-maskinpistoler?
>

Gerne rigtige kugler, når nu det drejer sig om autonome.

/Kim


/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 16:04

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:4903342b$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:490332d1$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> Hvorfor ikke bruge lange kæppe, som er et almindeligt politivåben i
>> mange lande - suppleret med gummikugle-maskinpistoler?
>>
>
> Gerne rigtige kugler, når nu det drejer sig om autonome.


Eller en anden type gas, f.eks noget tabun.



Kim Larsen (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 25-10-08 16:36

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:4903342b$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:490332d1$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> Hvorfor ikke bruge lange kæppe, som er et almindeligt politivåben i
>> mange lande - suppleret med gummikugle-maskinpistoler?
>>
>
> Gerne rigtige kugler, når nu det drejer sig om autonome.
>
> /Kim

Idiot.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Mr.Larsen (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 25-10-08 16:37

Kim Larsen skrev:
> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> news:4903342b$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
>> news:490332d1$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> Hvorfor ikke bruge lange kæppe, som er et almindeligt politivåben i
>>> mange lande - suppleret med gummikugle-maskinpistoler?
>>>
>>
>> Gerne rigtige kugler, når nu det drejer sig om autonome.
>>
>> /Kim
>
> Idiot.

Hvorfor, han har jo ret.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...



/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 16:07

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:490332d1$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:49033103$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>> news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>>> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>>>
>>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>>
>>
>> Selvfølgelig skal de have "værktøjet" med.
>> Psykopaterne har jo annonceret alt andet end en fredelig
>> demonstration.
>>
>> Hvilket også viste sig rigtigt.
>> At holde styr på mere end 150 psykopater på ét sted,
>> skal der vist mere end tåregas til....
>>
>> Håber de bliver spæret inde hele bundtet.
>>
>
> Ja, men det er synd for sagesløse med gas.


De sagesløse, hvem er det?

De er forhåbenlig skredet når politiet beder dem om det.



/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 16:13

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
news:4903355d$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Ja, men det er synd for sagesløse med gas.
>
>
> De sagesløse, hvem er det?
>
> De er forhåbenlig skredet når politiet beder dem om det.



Nåe sagesløse, nu ved jeg hvem du mener, det er den 13 årige knægt
i hættetrøjen der lige skulle hen og købe smøger til sin mor.
Han kom lige forbi Sandholmlejeren, mellem politiet og demonstarnter.

Ligesom ham på Nørrebro?



Per Rønne (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 25-10-08 16:31

/Peter <qwery@qwert.qw> wrote:

> det er den 13 årige knægt i hættetrøjen der lige skulle hen og købe smøger
> til sin mor.

Sikken en uansvarlig mor. Man sender da ikke sit barn i byen for at købe
/tobak/ ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 16:38

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1ipdnb1.1yea7sw431j7dN%per@RQNNE.invalid...
> /Peter <qwery@qwert.qw> wrote:
>
>> det er den 13 årige knægt i hættetrøjen der lige skulle hen og købe
>> smøger
>> til sin mor.
>
> Sikken en uansvarlig mor. Man sender da ikke sit barn i byen for at
> købe
> /tobak/ ...


Flot Per, du har næsten forstået pointen, men ham på Nørrebro var kun 9
år.

Men pointen er at man ikke som 9 eller 13 årig kan købe cigaretter !




Per Rønne (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 25-10-08 17:21

/Peter <qwery@qwert.qw> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1ipdnb1.1yea7sw431j7dN%per@RQNNE.invalid...
> > /Peter <qwery@qwert.qw> wrote:
> >
> >> det er den 13 årige knægt i hættetrøjen der lige skulle hen og købe
> >> smøger til sin mor.
> >
> > Sikken en uansvarlig mor. Man sender da ikke sit barn i byen for at
> > købe /tobak/ ...
>
> Flot Per, du har næsten forstået pointen, men ham på Nørrebro var kun 9
> år.
>
> Men pointen er at man ikke som 9 eller 13 årig kan købe cigaretter !

Naturligvis kan man da ikke det, og er der ikke lige ved at blive
indført forbud mod at sælge noget sådant til børn under 18?

Og så endda midt i en demonstration, som enhver ansvarlig mor måtte vide
ville ende voldeligt ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Bo Warming (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-10-08 21:43


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:490332d1$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:49033103$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>> news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>>> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>>>
>>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>>
>>
>> Selvfølgelig skal de have "værktøjet" med.
>> Psykopaterne har jo annonceret alt andet end en fredelig demonstration.
>>
>> Hvilket også viste sig rigtigt.
>> At holde styr på mere end 150 psykopater på ét sted,
>> skal der vist mere end tåregas til....
>>
>> Håber de bliver spæret inde hele bundtet.
>>
>
> Ja, men det er synd for sagesløse med gas.
>
> Hvorfor ikke bruge lange kæppe, som er et almindeligt politivåben i mange
> lande - suppleret med gummikugle-maskinpistoler?
>


Ja,i de gode gamle dage forstod man den slags


/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 22:00

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse news:dq->>
>> Hvorfor ikke bruge lange kæppe, som er et almindeligt politivåben i
>> mange lande - suppleret med gummikugle-maskinpistoler?
>>
>
>
> Ja,i de gode gamle dage forstod man den slags



De unge havde slet ikke tid til at skabe sig den gang,
de skulle arbejde 12-16 timer dagligt bare for at få noget at æde.

I dag bliver de fodret i hoved og røv og har både tid og energi
til at rende og skabe sig og fortælle andre hvor uretfærdige de er
hvis de virkelig fik deres vilje, ville grundlaget for deres eksistens
forsvinde.

De kende r sikkert ikke dtte ordsprog:
Don't bite the hand that feeds you



Bo Warming (26-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-10-08 01:28

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:4903880c$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse news:dq->>
>>> Hvorfor ikke bruge lange kæppe, som er et almindeligt politivåben i
>>> mange lande - suppleret med gummikugle-maskinpistoler?
>>>
>>
>>
>> Ja,i de gode gamle dage forstod man den slags
>
>
>
> De unge havde slet ikke tid til at skabe sig den gang,
> de skulle arbejde 12-16 timer dagligt bare for at få noget at æde.

El-kvægstave skal bruges mere.
Og gas affyret i paintball mod demonstranters mund

NONLETHAL men effektivt


/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 16:03

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>
> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.


De skulle satme heller demonstrere over de uyrlighede
lemlæstelser 6000 små piger bliver udsat for hver dag.

Men det er de selvsamme psykopater, der ønsker at fastholde disse
uhyrligheder.



Kim Frederiksen (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 25-10-08 16:08

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:4903345e$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> De skulle satme heller demonstrere over de uyrlighede
> lemlæstelser 6000 små piger bliver udsat for hver dag.
>
> Men det er de selvsamme psykopater, der ønsker at fastholde disse
> uhyrligheder.

Ja, der er godt nok tale om en flok forskruede fjolser. De har så travlt med
at bekæmpe "facismen" (som er alt til højre for SF) og racismen. Samtidig
gør de alt for at tiltrække muhamedanismen til landet, som er en af de mest
racistiske og totalitære ideologier der eksisterer i dag.

mvh.
Kim Frederiksen


/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 16:17

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:49033669$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:4903345e$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> De skulle satme heller demonstrere over de uyrlighede
>> lemlæstelser 6000 små piger bliver udsat for hver dag.
>>
>> Men det er de selvsamme psykopater, der ønsker at fastholde disse
>> uhyrligheder.
>
> Ja, der er godt nok tale om en flok forskruede fjolser. De har så
> travlt med at bekæmpe "facismen" (som er alt til højre for SF) og
> racismen. Samtidig gør de alt for at tiltrække muhamedanismen til
> landet, som er en af de mest racistiske og totalitære ideologier der
> eksisterer i dag.



Det er fordi de kun lærer om de grimme tyskere under WW2
og ikke de grimme muhamemdanere der hærger hele verden,
men de må blive bedøvet med et eller andet så de ikker i stand til selv
at se det.



Kim Frederiksen (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 25-10-08 16:22

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:49033792$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Det er fordi de kun lærer om de grimme tyskere under WW2
> og ikke de grimme muhamemdanere der hærger hele verden,
> men de må blive bedøvet med et eller andet så de ikker i stand til selv at
> se det.

Ja men så må vi jo lære dem om sammenhængen mellem Islam og Nazismen.

Den her burde være til at forstå for de fleste:
http://jordanmaxwell.com/articles/questions/images/nazi-islam/Nazi%20Islam%207.jpg

Ligner det her noget man har set før?
http://www.sullivan-county.com/images/nazis_islam.jpg

Her skridter en muslim fronten af for de nazistiske tropper:
http://www.geocities.com/famsflasfjddsafj/pic/mufti.jpg

/Kim


/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 16:34

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:4903397d$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:49033792$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> Det er fordi de kun lærer om de grimme tyskere under WW2
>> og ikke de grimme muhamemdanere der hærger hele verden,
>> men de må blive bedøvet med et eller andet så de ikker i stand til
>> selv at se det.
>
> Ja men så må vi jo lære dem om sammenhængen mellem Islam og Nazismen.
>
> Den her burde være til at forstå for de fleste:
> http://jordanmaxwell.com/articles/questions/images/nazi-islam/Nazi%20Islam%207.jpg
>
> Ligner det her noget man har set før?
> http://www.sullivan-county.com/images/nazis_islam.jpg
>
> Her skridter en muslim fronten af for de nazistiske tropper:
> http://www.geocities.com/famsflasfjddsafj/pic/mufti.jpg



Man kan sgu bare spørge muhamedanerynglen i klassen hvad
de og deres forældre fordriver tiden med, også når de er på ferie.





Hans Joergensen (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-10-08 09:34

/Peter wrote:
>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
> De skulle satme heller demonstrere over de uyrlighede
> lemlæstelser 6000 små piger bliver udsat for hver dag.
> Men det er de selvsamme psykopater, der ønsker at fastholde disse
> uhyrligheder.

Er det nu også det? er det ikke typer som DIG der netop ikke vil
have noget at gøre med muslimer? jeg kender kraftstejlme ikke nogle
venstreorienterede der holder med Taliban eller går ind for at
kvinder/mænd skal omskæres, og jeg kan helt ærligt ikke se hvad det
overhoved skulle have med en demonstration for flygtningers
rettigheder at gøre.. ?

// Hans
--
....

Bo Warming (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-10-08 11:22

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnggav7p.vhd.haj@pluto.bananas.dk...
> /Peter wrote:
>>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>> De skulle satme heller demonstrere over de uyrlighede
>> lemlæstelser 6000 små piger bliver udsat for hver dag.
>> Men det er de selvsamme psykopater, der ønsker at fastholde disse
>> uhyrligheder.
>
> Er det nu også det? er det ikke typer som DIG der netop ikke vil
> have noget at gøre med muslimer? jeg kender kraftstejlme ikke nogle
> venstreorienterede der holder med Taliban eller går ind for at
> kvinder/mænd skal omskæres, og jeg kan helt ærligt ikke se hvad det
> overhoved skulle have med en demonstration for flygtningers
> rettigheder at gøre.. ?

Kan Hans give en undskyldning for at trænge ind i DK og ikke forlade når
afvist?


Per Rønne (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 25-10-08 16:31

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>
> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.

Måske skulle det danske politi lære lidt af israelerne, som har opfundet
en ganske ildelugtende væske, som er uafvaskelig i en uge, og som de
sprøjter over demonstrerende palæstinaarabere.

Med de internationale protester det nu medfører ...

I øvrigt har Røde Kors været nødt til at evakuere en god del beboere,
der netop føler sig trygge ved hegnet - og som er bange for de autonome
....
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 16:44

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1ipdn3a.1435vhd1tkb1b6N%per@RQNNE.invalid...
> Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:
>
>> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>>
>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>
> Måske skulle det danske politi lære lidt af israelerne, som har
> opfundet
> en ganske ildelugtende væske, som er uafvaskelig i en uge, og som de
> sprøjter over demonstrerende palæstinaarabere.
>
> Med de internationale protester det nu medfører ...
>
> I øvrigt har Røde Kors været nødt til at evakuere en god del beboere,
> der netop føler sig trygge ved hegnet - og som er bange for de
> autonome


Et andet alternativ var måske at stille en bus tilrådighed, og lade
psykopaterne gennemføre deres forhavende, og gøre som de ønskede,
bussen kunne de så fylde med asylsøgere, og så var de deres ansvar
resten

Spændende at se hvad der ville de ville stille op med dem.

Mon det Internationale Hylekor mon ville blande sig, nu havde alle
minoriterne
og truede arter fået den fulde frihed, og kan gøre som det passer dem.?

Man skulle naturligvis lige sende en patruljevog med, for at sikre sig
....



N_B_DK (25-10-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 25-10-08 18:17

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
news:1ipdn3a.1435vhd1tkb1b6N%per@RQNNE.invalid

> I øvrigt har Røde Kors været nødt til at evakuere en god del beboere,
> der netop føler sig trygge ved hegnet - og som er bange for de
> autonome ...

Ja de burde straffes for at skræmme folk.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


Per Rønne (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 25-10-08 18:24

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
> news:1ipdn3a.1435vhd1tkb1b6N%per@RQNNE.invalid
>
> > I øvrigt har Røde Kors været nødt til at evakuere en god del beboere,
> > der netop føler sig trygge ved hegnet - og som er bange for de
> > autonome ...
>
> Ja de burde straffes for at skræmme folk.

De autonomes aktion minder jo mange af dem om de borgerkrigstilstande,
som de er flygtet fra ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 18:29

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:49035492$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
> news:1ipdn3a.1435vhd1tkb1b6N%per@RQNNE.invalid
>
>> I øvrigt har Røde Kors været nødt til at evakuere en god del beboere,
>> der netop føler sig trygge ved hegnet - og som er bange for de
>> autonome ...
>
> Ja de burde straffes for at skræmme folk.


Men det kræver vel at de forurettede
asylsøgere lægger sag an, men har de rettigheder til det?



N_B_DK (25-10-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 25-10-08 19:11

"/Peter" <qwery@qwert.qw> wrote in message
news:4903567c$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Men det kræver vel at de forurettede
> asylsøgere lægger sag an, men har de rettigheder til det?


Statsadvokaten burde vel kunne lægge sag an på vegne af dem.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 19:17

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:49036167$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> wrote in message
> news:4903567c$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
>> Men det kræver vel at de forurettede
>> asylsøgere lægger sag an, men har de rettigheder til det?
>
>
> Statsadvokaten burde vel kunne lægge sag an på vegne af dem.


OK



Hans Joergensen (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-10-08 09:36

Per Rønne wrote:
> I øvrigt har Røde Kors været nødt til at evakuere en god del beboere,
> der netop føler sig trygge ved hegnet - og som er bange for de autonome

Der var rigtig mange beboere der ville tage imod demonstranterne,
disse blev også tvunget tilbage af politiet fordi det måtte de da så
sandelig ikke. Det kan godt være nogle har været bange, men så
skyldes det udelukkende skræmmebilleder fra medierne og evt. røde
kors-medarbejdere der har misforstået det hele.

// Hans
--
....

Per Rønne (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 27-10-08 10:22

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> > I øvrigt har Røde Kors været nødt til at evakuere en god del beboere,
> > der netop føler sig trygge ved hegnet - og som er bange for de autonome
>
> Der var rigtig mange beboere der ville tage imod demonstranterne,
> disse blev også tvunget tilbage af politiet fordi det måtte de da så
> sandelig ikke. Det kan godt være nogle har været bange, men så
> skyldes det udelukkende skræmmebilleder fra medierne og evt. røde
> kors-medarbejdere der har misforstået det hele.

Dem der var bange, og det drejer sig især om børnefamilier, var jo i
forvejen blevet evakueret. Og så kom I jo slet ikke ind på området; det
siger politiet i det mindste, så jeg ved ikke hvor meget du kan udtale
dig om beboerne.

Der som bekendt består af afviste asylansøgere, og asylansøgere der
endnu ikke har fået deres sager afgjort, som i vidt omfang kommer fra
borgerkrigshærgede områder - og som ikke ønsker at genopleve det med
autonome 'aktioner'. Som Politiken i øvrigt skrev: jeres aktion har
udelukkende til formål at styrke jeres indre sammenhold, og styrker i
øvrigt kun DF.

Og angående de afviste asylansøgere, så synes I jo reelt at arbejde for
'fri indvandring', hvilket i realiteten er det samme som at arbejde for
afskaffelsen af det danske velfærdssamfund. Skulle det blive til
virkelighed ville man også i København kunne se folk ligge og dø af sult
på gaden.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-10-08 10:41

Per Rønne wrote:
> Dem der var bange, og det drejer sig især om børnefamilier, var jo i
> forvejen blevet evakueret. Og så kom I jo slet ikke ind på området; det
> siger politiet i det mindste, så jeg ved ikke hvor meget du kan udtale
> dig om beboerne.

Samtidlig sigter politiet folk for ulovlig indtrængen, sjovt ikke?

// Hans
--
....

Mr.Larsen (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 27-10-08 10:43

Hans Joergensen har bragt dette til os:
>sjovt ikke?

Nej, det er trist at den flok psykopater ikke kan finde ud af at opføre
sig anstændigt.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...



Hans Joergensen (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-10-08 11:18

Mr.Larsen wrote:
>>sjovt ikke?
> Nej, det er trist at den flok psykopater ikke kan finde ud af at opføre
> sig anstændigt.

Yeb, det er ret ærgeligt at politiet har så svært ved at se forskel
på nogle få personer der vil klippe hul i et sølle hegn, og en stor
folkelig demo med barnevogne.

Det er rimeligt ærgeligt at skyde tåregasgranater efter folk med
barnevogne.

// Hans
--
....

Mr.Larsen (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 27-10-08 11:28

Hans Joergensen:
> Mr.Larsen wrote:
>>> sjovt ikke?
>> Nej, det er trist at den flok psykopater ikke kan finde ud af at opføre
>> sig anstændigt.
>
> Yeb, det er ret ærgeligt...snip

Da du jo ikke er så skarp, må jeg jo skære det ud for dig.
Psykopaterne er de autonome, politiet gør det de er ansat til.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...



Bo Warming (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-10-08 11:42

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnggb5ae.vhd.haj@pluto.bananas.dk...
> Mr.Larsen wrote:
>>>sjovt ikke?
>> Nej, det er trist at den flok psykopater ikke kan finde ud af at opføre
>> sig anstændigt.
>
> Yeb, det er ret ærgeligt at politiet har så svært ved at se forskel
> på nogle få personer der vil klippe hul i et sølle hegn, og en stor
> folkelig demo med barnevogne.
>
> Det er rimeligt ærgeligt at skyde tåregasgranater efter folk med
> barnevogne.

At slæbe barnevogne med kan ikke undskyldes

Var de tomme så bedrag
Var barn i, så hadede forældrfe basrnet og ønskede det traumatiseret for at
komme i medierne

Mine bbørn slæbtes af børnehave til pro-sovjetisk demo -
Socialisters had mod børn er extremt


N_B_DK (27-10-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-10-08 18:15

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnggb5ae.vhd.haj@pluto.bananas.dk

> Det er rimeligt ærgeligt at skyde tåregasgranater efter folk med
> barnevogne.


Ja de børn burde tvangsfjernes, når man som forældre ikke ved at hvad
som helst med de autonome med 95% garanti udvikler sig voldeligt, så er
de ikke i stand til at tage sig forsvarligt af børnene.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


S. A. Thomsen (28-10-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 28-10-08 10:34

On 27 Oct 2008 10:17:50 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Mr.Larsen wrote:
>>>sjovt ikke?
>> Nej, det er trist at den flok psykopater ikke kan finde ud af at opføre
>> sig anstændigt.
>
>Yeb, det er ret ærgeligt at politiet har så svært ved at se forskel
>på nogle få personer der vil klippe hul i et sølle hegn, og en stor
>folkelig demo med barnevogne.
>
>Det er rimeligt ærgeligt at skyde tåregasgranater efter folk med
>barnevogne.

Folkelig fredelig demonstration, min bare røv...

Se selv hvordan de totalt virkelighedsfjerne autonome fører sig frem
med hærværk og vold...

http://infocast.dk/bt/mediamaker.php?id=4550&offset=&category=ALL&q=

Bo Warming (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-10-08 11:20

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnggb35g.vhd.haj@pluto.bananas.dk...
> Per Rønne wrote:
>> Dem der var bange, og det drejer sig især om børnefamilier, var jo i
>> forvejen blevet evakueret. Og så kom I jo slet ikke ind på området; det
>> siger politiet i det mindste, så jeg ved ikke hvor meget du kan udtale
>> dig om beboerne.
>
> Samtidlig sigter politiet folk for ulovlig indtrængen, sjovt ikke?

Lovbryderne insisterer at de kom ind

Måske der sigtes for FORSØG PÅ indrængen

Det de unge fik på dagsordnen var ikke om asyl men om skiderik-adfærd og at
hade danskerfællesskabet


\"Claus E. Petersen\ (25-10-2008)
Kommentar
Fra : \"Claus E. Petersen\


Dato : 25-10-08 16:50

Peter Heide skrev:
> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>
> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>

"Fredelige", "autonome".... *host*

- cep



Peter Heide (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 25-10-08 17:12


""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen
news:4903406a$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Peter Heide skrev:
>> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>>
>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>>
>
> "Fredelige", "autonome".... *host*

Altid fredeligt indtil politiet ankommer.


Mr.Larsen (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 25-10-08 17:19

Peter Heide formulerede spørgsmålet:

>
> Altid fredeligt indtil politiet ankommer.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1075204.ece

<citat>
Ifølge Jørgen Chemnitz accepterer Røde Kors, som driver lejren, folks
ret til at ytre sig omkring regeringens udlændingepolitik.

- Vi har også haft en god dialog med de folk, der står i spidsen for
demonstrationen, og fået det indtryk, at de absolut var indstillet på
en fredelig aktion. Men vi kunne godt være nervøse for, om de havde
fuldstændigt greb om tingene, og desværre virker det, som om nogle af
dem, der er mødt op, vil noget andet end en fredelig demonstration,
siger asylchefen.
</citat>

Javel ja...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...



\"Claus E. Petersen\ (26-10-2008)
Kommentar
Fra : \"Claus E. Petersen\


Dato : 26-10-08 17:50

Peter Heide skrev:
>
> ""Claus E. Petersen" <"snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen
> news:4903406a$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Peter Heide skrev:
>>> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>>>
>>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>>>
>>
>> "Fredelige", "autonome".... *host*
>
> Altid fredeligt indtil politiet ankommer.

Jeg opfatter politiet som min *eneste* garanti for at jeg kan bevæge mig
uden for mit hjem uden at skulle hyre vagter til at følge mig til
købmanden og passe på mit hjem mens jeg er væk.

- cep

Hans Joergensen (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-10-08 09:38

"Claus E. Petersen" <"snurrberget"@ wrote:
> Jeg opfatter politiet som min *eneste* garanti for at jeg kan bevæge mig
> uden for mit hjem uden at skulle hyre vagter til at følge mig til
> købmanden og passe på mit hjem mens jeg er væk.

I så fald vil jeg anbefale at du får bragt varer ud fremover.

// Hans
--
....

Bo Warming (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-10-08 11:21

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnggavet.vhd.haj@pluto.bananas.dk...
> "Claus E. Petersen" <"snurrberget"@ wrote:
>> Jeg opfatter politiet som min *eneste* garanti for at jeg kan bevæge mig
>> uden for mit hjem uden at skulle hyre vagter til at følge mig til
>> købmanden og passe på mit hjem mens jeg er væk.
>
> I så fald vil jeg anbefale at du får bragt varer ud fremover.
>

Det lyder af trussel. Vær præcis


Hans Joergensen (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-10-08 11:35

Bo Warming wrote:
>>> Jeg opfatter politiet som min *eneste* garanti for at jeg kan bevæge mig
>>> uden for mit hjem uden at skulle hyre vagter til at følge mig til
>>> købmanden og passe på mit hjem mens jeg er væk.
>> I så fald vil jeg anbefale at du får bragt varer ud fremover.
> Det lyder af trussel. Vær præcis

Det lyder til at der er en der fejlagtigt antyder at politiet skulle
være i stand til at beskytte vedkommende og vedkommendes hjem.. det
er sgu ret naivt.

// Hans
--
....

Bo Warming (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-10-08 14:38

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnggb91h.vhd.haj@pluto.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>>>> Jeg opfatter politiet som min *eneste* garanti for at jeg kan bevæge
>>>> mig
>>>> uden for mit hjem uden at skulle hyre vagter til at følge mig til
>>>> købmanden og passe på mit hjem mens jeg er væk.
>>> I så fald vil jeg anbefale at du får bragt varer ud fremover.
>> Det lyder af trussel. Vær præcis
>
> Det lyder til at der er en der fejlagtigt antyder at politiet skulle
> være i stand til at beskytte vedkommende og vedkommendes hjem.. det
> er sgu ret naivt.

Du er naiv. Jeg er realist
Da første vindue blev smadret i mit hus og Jagtvej69psykopaterne klart
rummede forbryderne , kunne alle have fået elektronisk fodlænke på og den
der siden var tilstede når rude smadres får hjemmefængsling med elektronisk
fodlænke i 2 år

Så nemt er totalbeskyttelse og det gavner alle incl den asociale som reddes
fra selvhad af at han retledes


Hans Joergensen (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 27-10-08 14:45

Bo Warming wrote:
> Du er naiv. Jeg er realist
> Da første vindue blev smadret i mit hus og Jagtvej69psykopaterne klart
> rummede forbryderne , kunne alle have fået elektronisk fodlænke på og den
> der siden var tilstede når rude smadres får hjemmefængsling med elektronisk
> fodlænke i 2 år
> Så nemt er totalbeskyttelse og det gavner alle incl den asociale som reddes
> fra selvhad af at han retledes

Du har glemt at vedlægge regnestykket for at give alle de
venstreorienterede i kbh fodlænke på.

// Hans
--
....

N_B_DK (27-10-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-10-08 18:18

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnggbhej.vhd.haj@pluto.bananas.dk

> Du har glemt at vedlægge regnestykket for at give alle de
> venstreorienterede i kbh fodlænke på.


Mon ikke militæret har noget gammelt udstyr, der kan benyttes til at
holde styr på de kriminelle elementer i er.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


Bo Warming (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-10-08 19:29

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
news:4905f7c4$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
> news:slrnggbhej.vhd.haj@pluto.bananas.dk
>
>> Du har glemt at vedlægge regnestykket for at give alle de
>> venstreorienterede i kbh fodlænke på.
>
>
> Mon ikke militæret har noget gammelt udstyr, der kan benyttes til at holde
> styr på de kriminelle elementer i er.

HAglgeværer ?

Den nihalede kat?

Gylle ?

Da der skulle bedes mod Mekka på Rådhuspladsen fik vi hældt svinegylle på
netop de fliser

Men hæld barepå de autonome., diekte


Bruno Christensen (27-10-2008)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 27-10-08 20:40

On Mon, 27 Oct 2008 19:29:01 +0100, Bo Warming wrote:

> Da der skulle bedes mod Mekka på Rådhuspladsen fik vi hældt svinegylle på
> netop de fliser

Jeg tror næppe at du var med til det.

--
MVH
Bruno

Hans Joergensen (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 28-10-08 08:48

Bo Warming wrote:
>> Mon ikke militæret har noget gammelt udstyr, der kan benyttes til at holde
>> styr på de kriminelle elementer i er.
> HAglgeværer ?
> Den nihalede kat?
> Gylle ?
> Da der skulle bedes mod Mekka på Rådhuspladsen fik vi hældt svinegylle på
> netop de fliser
> Men hæld barepå de autonome., diekte

Tror du det har den samme effekt som en fodlænke?

// Hans
--
....

Bo Warming (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-10-08 09:45

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnggdjm0.vhd.haj@pluto.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>>> Mon ikke militæret har noget gammelt udstyr, der kan benyttes til at
>>> holde
>>> styr på de kriminelle elementer i er.
>> HAglgeværer ?
>> Den nihalede kat?
>> Gylle ?
>> Da der skulle bedes mod Mekka på Rådhuspladsen fik vi hældt svinegylle på
>> netop de fliser
>> Men hæld barepå de autonome., diekte
>
> Tror du det har den samme effekt som en fodlænke?

Politiet forkæler BZ ved at lade dem få helterolle, men da vi fik gylle ind
i mediespillet udstilledes muslimer som latterlige og det er også vejen frem
med BZ-overtroiske narrehatte der hader videnskab mere end Ruth Evensen gør
det

Gylle lugt vænner man sig til og politiet burde beskyde BZ med splatkugler
med ydmygende, ufarligt gylle eller merkaptan i

HAns Jørgensentyper fniser af min lortvidenskab - fordi de er overtroiske


Hans Joergensen (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 28-10-08 10:05

Bo Warming wrote:
> Politiet forkæler BZ ved at lade dem få helterolle, men da vi fik gylle ind
> i mediespillet udstilledes muslimer som latterlige og det er også vejen frem
> med BZ-overtroiske narrehatte der hader videnskab mere end Ruth Evensen gør
> det
> Gylle lugt vænner man sig til og politiet burde beskyde BZ med splatkugler
> med ydmygende, ufarligt gylle eller merkaptan i
> HAns Jørgensentyper fniser af min lortvidenskab - fordi de er overtroiske

Jeg er bare ikke sikker på hvordan du mener at det vil beskytte dit
plankeværk at man overhælder alle venstreorienterede i Kbh med
gylle, og således skulle være i stand til nemt at finde de skyldige?

// Hans
--
....

Bo Warming (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-10-08 10:09


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnggdldb.vhd.haj@pluto.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Politiet forkæler BZ ved at lade dem få helterolle, men da vi fik gylle
>> ind
>> i mediespillet udstilledes muslimer som latterlige og det er også vejen
>> frem
>> med BZ-overtroiske narrehatte der hader videnskab mere end Ruth Evensen
>> gør
>> det
>> Gylle lugt vænner man sig til og politiet burde beskyde BZ med
>> splatkugler
>> med ydmygende, ufarligt gylle eller merkaptan i
>> HAns Jørgensentyper fniser af min lortvidenskab - fordi de er overtroiske
>
> Jeg er bare ikke sikker på hvordan du mener at det vil beskytte dit
> plankeværk at man overhælder alle venstreorienterede i Kbh med
> gylle, og således skulle være i stand til nemt at finde de skyldige?

Automatik kunne klare at kast af sten mod 1.salsrude udløste at kasteren var
våd af gylle i samme sekund
Og når han kom tilbage lugtende til Jagtvej 69 eller nu Dortheavej ville
alle vide hvilket afskum han var -- ydmygelse er tiltrængt overfor de
extremt asociale

Bemærk jeg ønsker ikke smertestraf når alternativ findes
Du kommer ikke til at græde af gylle som af tåregas

At rulle i fjer og dyppe i tjære var noget svineri


Hans Joergensen (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 28-10-08 10:26

Bo Warming wrote:
>> Jeg er bare ikke sikker på hvordan du mener at det vil beskytte dit
>> plankeværk at man overhælder alle venstreorienterede i Kbh med
>> gylle, og således skulle være i stand til nemt at finde de skyldige?
> Automatik kunne klare at kast af sten mod 1.salsrude udløste at kasteren var
> våd af gylle i samme sekund
> Og når han kom tilbage lugtende til Jagtvej 69 eller nu Dortheavej ville
> alle vide hvilket afskum han var -- ydmygelse er tiltrængt overfor de
> extremt asociale

Men er det et offentligt problem... ? er det ikke op til dig selv at
fremstille denne automatik?

// Hans
--
....

Bo Warming (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-10-08 10:29

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrnggdmkk.vhd.haj@pluto.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>>> Jeg er bare ikke sikker på hvordan du mener at det vil beskytte dit
>>> plankeværk at man overhælder alle venstreorienterede i Kbh med
>>> gylle, og således skulle være i stand til nemt at finde de skyldige?
>> Automatik kunne klare at kast af sten mod 1.salsrude udløste at kasteren
>> var
>> våd af gylle i samme sekund
>> Og når han kom tilbage lugtende til Jagtvej 69 eller nu Dortheavej ville
>> alle vide hvilket afskum han var -- ydmygelse er tiltrængt overfor de
>> extremt asociale
>
> Men er det et offentligt problem... ? er det ikke op til dig selv at
> fremstille denne automatik?

Jeg er ikke selvtægtsmand men jeg ved hvad politi BURDE gøre med deres
merkaptanspray


Hans Joergensen (28-10-2008)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 28-10-08 10:08

Bo Warming wrote:
>> Men er det et offentligt problem... ? er det ikke op til dig selv at
>> fremstille denne automatik?
> Jeg er ikke selvtægtsmand men jeg ved hvad politi BURDE gøre med deres
> merkaptanspray

De burde installere den på dit hus?

// Hans
--
....

N_B_DK (27-10-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-10-08 18:17

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnggb91h.vhd.haj@pluto.bananas.dk
> Det lyder til at der er en der fejlagtigt antyder at politiet skulle
> være i stand til at beskytte vedkommende og vedkommendes hjem.. det
> er sgu ret naivt.


Enig, der er alt for mange kriminelle muslimer og automone på fri fod.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


Morten Stæhr (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Morten Stæhr


Dato : 25-10-08 17:03


"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>
> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>

Fint at se de autonome i aktion ?.
Ja nu mangler vi bare at Ny-Nazisterne også dukker op, så har vi alle
tosserne samlet på et sted. :)



/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 17:09

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:49034334$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>>
>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>>
>
> Fint at se de autonome i aktion ?.
> Ja nu mangler vi bare at Ny-Nazisterne også dukker op, så har vi alle
> tosserne samlet på et sted. :)


Så du er skiker på at alle muhamedanerne er med i gruppen "autonome"




Morten Stæhr (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Morten Stæhr


Dato : 25-10-08 20:47


"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
news:490343c3$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:49034334$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>> news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>>> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>>>
>>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>>>
>>
>> Fint at se de autonome i aktion ?.
>> Ja nu mangler vi bare at Ny-Nazisterne også dukker op, så har vi alle
>> tosserne samlet på et sted. :)
>
>
> Så du er skiker på at alle muhamedanerne er med i gruppen "autonome"
>
>Næ, tænkte bare på vores lokale tosser.



/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 21:03

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:490377ce$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
> news:490343c3$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:49034334$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>>>>
>>>> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>>>> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>>>> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.
>>>>
>>>
>>> Fint at se de autonome i aktion ?.
>>> Ja nu mangler vi bare at Ny-Nazisterne også dukker op, så har vi
>>> alle tosserne samlet på et sted. :)
>>
>>
>> Så du er skiker på at alle muhamedanerne er med i gruppen "autonome"
>>
>>Næ, tænkte bare på vores lokale tosser.


Er muhamedanerne ikke lokale -tossser?
de bor her så vidt jeg ved og tossede er de vist også,
de kan ihvertfald ikke tåle tegninger.



Morten Stæhr (25-10-2008)
Kommentar
Fra : Morten Stæhr


Dato : 25-10-08 23:25


"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
news:49037aa6$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>
>>>> Fint at se de autonome i aktion ?.
>>>> Ja nu mangler vi bare at Ny-Nazisterne også dukker op, så har vi alle
>>>> tosserne samlet på et sted. :)
>>>
>>>
>>> Så du er skiker på at alle muhamedanerne er med i gruppen "autonome"
>>>
>>>Næ, tænkte bare på vores lokale tosser.
>
>
> Er muhamedanerne ikke lokale -tossser?
> de bor her så vidt jeg ved og tossede er de vist også,
> de kan ihvertfald ikke tåle tegninger.
Nu skal vi nok ikke skære alle over 1 kam.




Bo Warming (26-10-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-10-08 01:27

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:49037aa6$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:490377ce$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
>> news:490343c3$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:49034334$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>
>>>> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>>>>>
>>>>> Politiet er en flok vatnisser

De bør have langt værre smerte-forårsagende våben og gøre demo til HELVEDE
med efterfølgende sygepeje


Tåregas er forkælelse som de ved at folk er stolte over at have lugtet til -
en heltetåd - et martyrium


/Peter (25-10-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 25-10-08 18:38

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:49032e21$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>
> Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
> gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
> demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.


Hvorfor giver man tilladelse til denne demonstration?

Når man med rimelig sikkerhed vidste at det blev nødvendigt at,
evakuere nogle asylsøgere, og således ikke kunne anse demonstrationen
for at blive "fredellig".

Så havde hele demonstrationen været ulovlig, og alle havde kunne
anholdes og køres væk.

Eller ?



@ (27-10-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-10-08 00:03

On Sat, 25 Oct 2008 16:32:47 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>http://politiken.dk/indland/article588232.ece
>
>Politiet er en flok vatnisser . Selvfølgelig skal de fyre så mange
>gaspatroner af så de forgifter hele området pgra ca. 100 fredelige
>demonstranter. Forøvrigt fint igen at se de "autonome" i aktivitet.


er det folk som angriber politiet eller forøver hærvæk du benævner som
fredelige?



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408865
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste