Selv skifte batteri mm i de nye Macbook?
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 15-10-08 18:43

Der står (på Apple/dk) de nye MB er fremstillet af et helt stykke ud-
presset letmetal - sikkert aluminium.

Men kan man så selv komme ind til indmaden i dem og skifte sådan noget
som batteri, sætte mere RAM i eller senere opgraderer det trådløse
802.11pre-n netkort - som man jo ikke kan være sikker på virker med
802.11final-n udstyr?

Så vidt jeg kan se, så stiger prisen på den billigste Macbook til 9,3K
kr.

En dyr køb-og-smid væk sag.

--
2GB RAM should be enough for anyone.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-10-08 18:56

> [...]
> 802.11final-n udstyr?
>
> Så vidt jeg kan se, så stiger prisen på den billigste Macbook til 9,3K

du har ikke fulgt med:

<http://www.macworld.com/article/136063/2008/10/macbook_first_look.html?
lsrc=top_1>

Du kan enda nemt skifte harddisk både på macbook og macbook pro ..

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-10-08 20:26

> du har ikke fulgt med:
>
> <http://www.macworld.com/article/136063/2008/10/macbook_first_look.html?
> lsrc=top_1>
>
> Du kan enda nemt skifte harddisk både på macbook og macbook pro ..

Tilgængæld har de fået en af dehersens sensore da kan hitte ud af om man
have badet med sin Mac. Der må være mange der gør det og er frække nok
til at aflevere dem til service siden det kan svare sig.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 15-10-08 22:47

Look what the cat dragged in - Thomas von Hassel:

> Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com> wrote:

<snip>

> du har ikke fulgt med:

Men den er stadig (alt for) dyr.

--
Those are my principles. If you don't like them I have others.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-10-08 08:06

> Look what the cat dragged in - Thomas von Hassel:

> <snip>

> Men den er stadig (alt for) dyr.

i forhold til hvad ?

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-10-08 23:38

> Du kan enda nemt skifte harddisk både på macbook og macbook pro ..

Hvilket er en rigtig dejlig forbedring på MacBook Pro.
--
Henrik Münster
Esbjerg