OT: Hvor mange innlegg skrev Morten i går?
Fra : Jon

Dato : 13-10-08 15:13

Var det noen som talte?
Utrolig produktiv herre!
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-08 15:31

Jon <see_signature@mac.com.invalid> wrote:

> Var det noen som talte?
> Utrolig produktiv herre!

til gengæld holder han lange pauser .. alt i alt kommer det ud på ét ;)

/thomas

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 13-10-08 20:26

Thomas von Hassel:

> til gengæld holder han lange pauser .. alt i alt kommer det ud på
> ét ;)

Det kan være Mortens trådløse AP man ser i Figur 2, side 33, en artikel
om trådløse netværk af Mads Ølholm i Alt om Data nr 15, som udkom til
abonnenter i dag.

På illustrationen, fra Windows XP oversigten over trådløse netværk i
nærheden - der hvor Ølholm bor? kan man se en SSID der hedder
"reippuert".

--
2GB RAM should be enough for anyone.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-10-08 21:21

On 2008-10-13 21:25:47 +0200, Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com> said:

> [...]
>
> På illustrationen, fra Windows XP oversigten over trådløse netværk i
> nærheden - der hvor Ølholm bor? kan man se en SSID der hedder

det er højst sansynlig min.
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Palle

Dato : 13-10-08 22:33

In article <Xns9B36DA00C6C1Ehlexahotmailcom@130.225.247.90>,

> [...]
>
> På illustrationen, fra Windows XP oversigten over trådløse netværk i
> nærheden - der hvor Ølholm bor? kan man se en SSID der hedder

Godt nok hæftigt spottet det der!

Hatten af

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-08 23:26

Palle <2.0diesel@gmail.com> wrote:

> Godt nok hæftigt spottet det der!
>
> Hatten af

Det er sådan en sport vi har her i gruppen. Jeg har også engang set Karl
Antz i rulleteksterne til en Pixar-film og Jesper Gylling på cykel på
Strandvejen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-10-08 00:34

<snip>

> ... og Jesper Gylling på cykel på Strandvejen.

I Alt om Data :-?

--
..rotinom siht edisni deppart m'I !PLEH

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-10-08 11:49

> <snip>

> I Alt om Data :-?

Næ, det blad har jeg vist ikke set i 10-15 år. Men han bor på
Strandvejen ikke mange hundrede meter fra mine forældre, så vidt jeg
ved. En dag (i 2005), så jeg en, der lignede ham. Hvorfor, ved jeg ikke,
for vi ved jo ikke, hvordan de andre ser ud her i gruppen. Der har vist
været nogle billeder fra MacBrugers møder nogle gange, hvor jeg har set
ham og visse andre her i gruppen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-10-08 18:27

Henrik Münster:

> [...]
> har vist været nogle billeder fra MacBrugers møder nogle gange, hvor
> jeg har set ham og visse andre her i gruppen.

Fotogalleriet?

Jeg har skam osse mødt Jesper IRL. For nogle år siden købte jeg Birgitte
Behrendts G3 Gossamer, brugt. Den har jeg endnu. Desværre kan den ikke
køre OS X.

--
Those are my principles. If you don't like them I have others.

Fra : Palle

Dato : 14-10-08 16:10

In article <1iorxl5.15pn43n1jz642fN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Jesper Gylling på cykel på
> Strandvejen

Havde han trådløst LAN med?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-10-08 16:13

Palle wrote:

> Havde han trådløst LAN med?

Kunne jo være en sovende MB i rygsækken.

mvh. Erik Richard

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 16-10-08 23:07

Palle skrev:

> Havde han trådløst LAN med?

Gad vide om han kan holde trit med en Arrivabus med trådløst internet OG
samtidig have overskud til faktisk at BRUGE det trådløse internet til noget?

Jeg går ud fra han ikke kan følge med et kystbanetog (og der er nok ikke
net i endnu).

Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-10-08 16:22

Jon <see_signature@mac.com.invalid> wrote:

> Var det noen som talte?
> Utrolig produktiv herre!

Ja, og det hjalp mig lige til at tage en beslutning.
(Forerunner 50, med pulsmåler og løbepod, Zitech, 999,- kr.).
Tak for hjælpen.

Flemming Rubini

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-10-08 21:20

On 2008-10-13 16:13:12 +0200, see_signature@mac.com.invalid (Jon) said:

> Var det noen som talte?
> Utrolig produktiv herre!

Det kommer lidt i ryk... gad ikke træne og usenettede istedet. Der kan
jo godt gå et par mdr før jeg skriver igen.
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Jon

Dato : 13-10-08 22:44

> Det kommer lidt i ryk... gad ikke træne og usenettede istedet. Der kan
> jo godt gå et par mdr før jeg skriver igen.

Men gjennomsnittlig blir jo det to-tre innlegg pr dag eller noe slikt.

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-08 23:26

> Det kommer lidt i ryk... gad ikke træne og usenettede istedet. Der kan
> jo godt gå et par mdr før jeg skriver igen.

Så er du altså i god form nu?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-10-08 20:04

> Så er du altså i god form nu?

Nogenlunde, jeg overlede da sommerens alpetur langt bedre end sidste
år. Inden 1. Juli havde jeg strot set ingen km i benenes men nu pendler jeg
dagligligt mellem Gl Holte og Kgs Nytorv. èn måned med den slags var nok til
at klare sig ganske hæderligt i alperne.

Den sidste md har det dog knebet med at tage cyklen hver dag, især hvis
jeg kommer for sent ud af sengen og overbeviser mig selv om atjeg i bussen jo kan
jobbe over 3G og VPN (en usansynlig dårlig undskyldling)

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen