Er der ingen der har prøvet?
Fra : Henning Andersen

Dato : 24-07-01 02:03

At sætte fartbegrænseren fra THansen på en Streetmagic, jeg mangler
oplysninger om hvor impulsledningen sidder på knallerten.

--
mvh/best regards
Henning Andersen

Fra : Gundersen

Dato : 25-07-01 22:05

Hej Henning!

> At sætte fartbegrænseren fra THansen på en Streetmagic, jeg mangler
> oplysninger om hvor impulsledningen sidder på knallerten.

Jeg er ked af det, men den dur ikke på Suzuki motore! =(

Det står i den lille ENGELSKE vejledning der medfølger! =(

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : Henning Andersen

Dato : 26-07-01 09:24

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Henning!

> Jeg er ked af det, men den dur ikke på Suzuki motore! =(

Øeh det er vel ikke rigtigt?

> Det står i den lille ENGELSKE vejledning der medfølger! =(

Ja det er jeg klar over, men jeg ved ikke hvilken ledning på Suzien
der er impulsledningen

Henning

Fra : RpR

Dato : 26-07-01 12:31

> Øeh det er vel ikke rigtigt?

Gundersen købte en til den Suzuki RMX han engang ejede, og den sputtede og
knaldede af ham.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Gundersen

Dato : 27-07-01 20:43

Hej

Jo detsvære!

> Gundersen købte en til den Suzuki RMX han engang ejede, og den sputtede og
> knaldede af ham.

Ja... .Den virkede overhovedet ikke som den skulle!
Prøv at ringe til dem og hør om du kan få pengene retur, pga. manglende
skiltning om at den ikke dur til suzuki!
på den måde fik jeg pengene til bage!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk