/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Endnu en løgnehistorie...........
Fra : Malene P


Dato : 30-08-08 09:17

............ om de fremmede. Episoden har sikkert aldrig fundet sted og er
nok kun opdigtet af en psykisk syg overvægtig kælling, der stemmer på DF.
http://ekstrabladet.dk/112/article1050061.ece

Malene P



 
 
Andreas Andersen (30-08-2008)
Kommentar
Fra : Andreas Andersen


Dato : 30-08-08 09:45


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:48b902f7$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> ........... om de fremmede. Episoden har sikkert aldrig fundet sted og er
> nok kun opdigtet af en psykisk syg overvægtig kælling, der stemmer på DF.
> http://ekstrabladet.dk/112/article1050061.ece

Om én fremmed mener du vel? Eller antyder du, at alle de fremmede står i
ledtog for at gøre livet så surt som muligt for os andre?

--
Andreas


N_B_DK (30-08-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-08-08 09:50

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> wrote in message
news:48b9089f$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>Eller antyder du, at alle de fremmede
> står i ledtog for at gøre livet så surt som muligt for os andre?

Fremmede muslimer ja, den tanke er særdeles nærliggende.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


Jens Bruun (30-08-2008)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 30-08-08 10:30

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
news:48b9089f$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Om én fremmed mener du vel? Eller antyder du, at alle de fremmede
> står i ledtog for at gøre livet så surt som muligt for os andre?

Nogen gange fristes man til at tro det.

Jeg har netop dømt en fodboldkamp med 14-årige knægte. Alt forløb fredeligt.
Det blev gået til stålet, men ingen gik for alvor over stregen. Kampen endte
2-2. Det var der én spiller, der ikke kunne acceptere, så han gik totalt i
selvsving efter kampen, og måtte pacificeres fysisk af sin egen træner. Han
havde forøvrigt arabisk baggrund, ganske som alle de andre knægte, der altid
giver problemer i fodboldkampene, har.

Jeg færdes meget i fodboldmiljøet i storkøbenhavn. Både som aktiv spiller,
som dommer og som frivillig. Det er ALTID ungerne med muslimsk baggrund, der
er ballade med. Ikke bare ballade som i "drengestreger", men ballade som i
"vi stikker dig ned" og "vi ved, hvor du bor, og brænder dit hus af". Det
gør de så - begge dele - nu og da.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



GJ (30-08-2008)
Kommentar
Fra : GJ


Dato : 30-08-08 17:20


"Jens Bruun" skrev >
>> Om én fremmed mener du vel? Eller antyder du, at alle de fremmede
>> står i ledtog for at gøre livet så surt som muligt for os andre?
>
> Nogen gange fristes man til at tro det.
>
> Jeg har netop dømt en fodboldkamp med 14-årige knægte. Alt forløb
> fredeligt. Det blev gået til stålet, men ingen gik for alvor over stregen.
> Kampen endte 2-2. Det var der én spiller, der ikke kunne acceptere, så han
> gik totalt i selvsving efter kampen, og måtte pacificeres fysisk af sin
> egen træner. Han havde forøvrigt arabisk baggrund, ganske som alle de
> andre knægte, der altid giver problemer i fodboldkampene, har.
>
> Jeg færdes meget i fodboldmiljøet i storkøbenhavn. Både som aktiv spiller,
> som dommer og som frivillig. Det er ALTID ungerne med muslimsk baggrund,
> der er ballade med. Ikke bare ballade som i "drengestreger", men ballade
> som i "vi stikker dig ned" og "vi ved, hvor du bor, og brænder dit hus
> af". Det gør de så - begge dele - nu og da.

Vent....det lyder for mig som om der er flest af dem som der er problemer
med end af os.
Der må sgu da gøres noget. Det skal have konsekvenser. Vi må da slå dem alle
sammen ihjel.




Anders Peter Johnsen (30-08-2008)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 30-08-08 17:42

GJ wrote:
> Vent....det lyder for mig som om der er flest af dem som der er
> problemer med end af os.
> Der må sgu da gøres noget. Det skal have konsekvenser. Vi må da slå
> dem alle sammen ihjel.

Wow, ENDNU en rablende rødskriger herinde: Vedkommende har - typisk nok for
sin art - tydeligvis langt mere travlt med at udbasunere sine egne
neurotiske tvangstanker om "raciiiiiisme" end overhovedet praktisk at
forholde sig til alvoren i den foreliggende situation...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen


Malene P (30-08-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 30-08-08 11:56


"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
news:48b9089f$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> news:48b902f7$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > ........... om de fremmede. Episoden har sikkert aldrig fundet sted og
er
> > nok kun opdigtet af en psykisk syg overvægtig kælling, der stemmer på
DF.
> > http://ekstrabladet.dk/112/article1050061.ece
>
> Om én fremmed mener du vel? Eller antyder du, at alle de fremmede står i
> ledtog for at gøre livet så surt som muligt for os andre?

Nej, men jeg finder bare hurtigt endnu et eksempel på, at de fremmede udgør
et stort problem for deres ofre blandt gode danskere. Jeg har også bragt
mange eksempler på, at de fremmede ofte udgør problemer for dem selv. Heller
ikke den slags problemer, synes jeg at vi skal blive ved med at
importere -synes du, at vi skal, Andreas?

Malene P



Andreas Andersen (31-08-2008)
Kommentar
Fra : Andreas Andersen


Dato : 31-08-08 08:25


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:48b92776$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> news:48b9089f$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>> news:48b902f7$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> > ........... om de fremmede. Episoden har sikkert aldrig fundet sted og
> er
>> > nok kun opdigtet af en psykisk syg overvægtig kælling, der stemmer på
> DF.
>> > http://ekstrabladet.dk/112/article1050061.ece
>>
>> Om én fremmed mener du vel? Eller antyder du, at alle de fremmede står i
>> ledtog for at gøre livet så surt som muligt for os andre?
>
> Nej, men jeg finder bare hurtigt endnu et eksempel på, at de fremmede
> udgør
> et stort problem for deres ofre blandt gode danskere. Jeg har også bragt
> mange eksempler på, at de fremmede ofte udgør problemer for dem selv.
> Heller
> ikke den slags problemer, synes jeg at vi skal blive ved med at
> importere -synes du, at vi skal, Andreas?

Jeg synes vi skal give asyl til de, der har et velbegrundet krav på det -
det er ikke det samme som at invitere hele Mellemøsten til Danmark.

--
Andreas


S. A. Thomsen (31-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 31-08-08 08:55

On Sun, 31 Aug 2008 09:24:43 +0200, "Andreas Andersen"
<andreas2411@gmail.invalid> wrote:

>> Nej, men jeg finder bare hurtigt endnu et eksempel på, at de fremmede udgør
>> et stort problem for deres ofre blandt gode danskere. Jeg har også bragt
>> mange eksempler på, at de fremmede ofte udgør problemer for dem selv.
>> Heller ikke den slags problemer, synes jeg at vi skal blive ved med at
>> importere -synes du, at vi skal, Andreas?
>
>Jeg synes vi skal give asyl til de, der har et velbegrundet krav på det -
>det er ikke det samme som at invitere hele Mellemøsten til Danmark.

Det kommer da an på HVAD du mener med "velbegrundet"...

Jeg synes IKKE at det er en god ide, nærmere en katastrofal ide...

Jeg mener at vi skal aftale en kvote, der kan komme til Danmark, med
FN og hvis vi skal hjælpe flere, så skal det være i deres nærområde...

Der kan de samme penge hjælpe mindst 10 gange så mange...

Andreas Andersen (31-08-2008)
Kommentar
Fra : Andreas Andersen


Dato : 31-08-08 09:48


"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
news:hbjkb49amhmro9j5ed7252gqibgcaul3gv@4ax.com...
> On Sun, 31 Aug 2008 09:24:43 +0200, "Andreas Andersen"
> <andreas2411@gmail.invalid> wrote:
>
>>> Nej, men jeg finder bare hurtigt endnu et eksempel på, at de fremmede
>>> udgør
>>> et stort problem for deres ofre blandt gode danskere. Jeg har også bragt
>>> mange eksempler på, at de fremmede ofte udgør problemer for dem selv.
>>> Heller ikke den slags problemer, synes jeg at vi skal blive ved med at
>>> importere -synes du, at vi skal, Andreas?
>>
>>Jeg synes vi skal give asyl til de, der har et velbegrundet krav på det -
>>det er ikke det samme som at invitere hele Mellemøsten til Danmark.
>
> Det kommer da an på HVAD du mener med "velbegrundet"...

De kriterier vi allerede bruger er udmærkede:
http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/asyl/asyl.htm.

> Jeg synes IKKE at det er en god ide, nærmere en katastrofal ide...
>
> Jeg mener at vi skal aftale en kvote, der kan komme til Danmark, med
> FN og hvis vi skal hjælpe flere, så skal det være i deres nærområde...

Det er selvfølgelig det bedste, men ikke altid en mulighed. Hvordan vil du
f.eks. hjælpe i nærområdet, hvis en eller anden diktaturstat har idømt en
kvinde dødsstraf for at være sin mand utro?

--
Andreas


S. A. Thomsen (31-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 31-08-08 10:42

On Sun, 31 Aug 2008 10:47:59 +0200, "Andreas Andersen"
<andreas2411@gmail.invalid> wrote:

>> Jeg mener at vi skal aftale en kvote, der kan komme til Danmark, med
>> FN og hvis vi skal hjælpe flere, så skal det være i deres nærområde...
>
>Det er selvfølgelig det bedste, men ikke altid en mulighed. Hvordan vil du
>f.eks. hjælpe i nærområdet, hvis en eller anden diktaturstat har idømt en
>kvinde dødsstraf for at være sin mand utro?

Hvis kvinden var fængslet i diktaturstaten, kan vi ikke gøre noget
alligevel... Hvis ikke, så skulle hun indgå som del af den aftalte
kvote...

Bo Warming (31-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-08-08 16:34

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
news:48ba5ad3$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
> news:hbjkb49amhmro9j5ed7252gqibgcaul3gv@4ax.com...
>> On Sun, 31 Aug 2008 09:24:43 +0200, "Andreas Andersen"
>> <andreas2411@gmail.invalid> wrote:
>>
>>>> Nej, men jeg finder bare hurtigt endnu et eksempel på, at de fremmede
>>>> udgør
>>>> et stort problem for deres ofre blandt gode danskere. Jeg har også
>>>> bragt
>>>> mange eksempler på, at de fremmede ofte udgør problemer for dem selv.
>>>> Heller ikke den slags problemer, synes jeg at vi skal blive ved med at
>>>> importere -synes du, at vi skal, Andreas?
>>>
>>>Jeg synes vi skal give asyl til de, der har et velbegrundet krav på det -
>>>det er ikke det samme som at invitere hele Mellemøsten til Danmark.
>>
>> Det kommer da an på HVAD du mener med "velbegrundet"...
>
> De kriterier vi allerede bruger er udmærkede:
> http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/asyl/asyl.htm.
>
>> Jeg synes IKKE at det er en god ide, nærmere en katastrofal ide...
>>
>> Jeg mener at vi skal aftale en kvote, der kan komme til Danmark, med
>> FN og hvis vi skal hjælpe flere, så skal det være i deres nærområde...
>
> Det er selvfølgelig det bedste, men ikke altid en mulighed. Hvordan vil du
> f.eks. hjælpe i nærområdet, hvis en eller anden diktaturstat har idømt en
> kvinde dødsstraf for at være sin mand utro?
Der er milllioner af værre skæbner i ulandene og vi kan ikke hjælpe alle.
Lad os gøre Danmrk så harmonisk at andre efterligner os - lær af Japan




Bo Warming (31-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-08-08 14:26

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
news:48ba474f$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> news:48b92776$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:48b9089f$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>>> news:48b902f7$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> > ........... om de fremmede. Episoden har sikkert aldrig fundet sted og
>> er
>>> > nok kun opdigtet af en psykisk syg overvægtig kælling, der stemmer på
>> DF.
>>> > http://ekstrabladet.dk/112/article1050061.ece
>>>
>>> Om én fremmed mener du vel? Eller antyder du, at alle de fremmede står i
>>> ledtog for at gøre livet så surt som muligt for os andre?
>>
>> Nej, men jeg finder bare hurtigt endnu et eksempel på, at de fremmede
>> udgør
>> et stort problem for deres ofre blandt gode danskere. Jeg har også bragt
>> mange eksempler på, at de fremmede ofte udgør problemer for dem selv.
>> Heller
>> ikke den slags problemer, synes jeg at vi skal blive ved med at
>> importere -synes du, at vi skal, Andreas?
>
> Jeg synes vi skal give asyl til de, der har et velbegrundet krav på det -
> det er ikke det samme som at invitere hele Mellemøsten til Danmark.

Jeg kender een begrundelse der kan tvinge os - at det danske folk er så
vildledt at det tror vi skylder nogen noget

Selv K vil give ulandshjælp netop mens korruption afsløres - al alle penge
til Tanzania havner i rigmænds lommer


Asyl er berettiget hvis Ungarn har opsand der slås ned af en brutal
stormagt - de er et naboland

Sverige var sød ved os under krigen.


Men folk fra den anden side af jorden hører hjemme i egen kulur, og hvis de
gifter sig med en dansker så kan danskeren vel sætte bankgaranti så vi ikke
ruineres af at indvandreren vil have gratis sygehusbehandling osv

Sådan har USA, Japan, Sveits og Canada altid sikret at asyl og
indejsetilladelse ikke misbruges




@ (31-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 31-08-08 23:13

On Sun, 31 Aug 2008 09:24:43 +0200, "Andreas Andersen"
<andreas2411@gmail.invalid> wrote:


>Jeg synes vi skal give asyl til de, der har et velbegrundet krav på det -
>det er ikke det samme som at invitere hele Mellemøsten til Danmark.


hvad definerer DU som et velbegrundet krav?


der er i millionvis af folk som er flygtninge pga. krig


der er endnu flere millioner som er tæt på at sulte ihjel



hvilke problemer rundt om i verden mener du kan løses ved at importere
dem?



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408869
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste