/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Snart vælter......
Fra : Malene P


Dato : 24-08-08 17:39

...... skidtet sikkert ind igen. De, der her her i gruppen tilsviner og
killfiltrer budbringerne, har næppe børn, der skal vokse op i det samfund,
der kommer.
http://www.fyens.dk/article/1055433:Indland-Fyn--Flytteblanket-kan-sikre-aegtefaelle-ophold

Malene P



 
 
Kim2000 (24-08-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 24-08-08 18:19


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48b18ed1$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> ..... skidtet sikkert ind igen. De, der her her i gruppen tilsviner og
> killfiltrer budbringerne, har næppe børn, der skal vokse op i det samfund,
> der kommer.
> http://www.fyens.dk/article/1055433:Indland-Fyn--Flytteblanket-kan-sikre-aegtefaelle-ophold
>

Så så, husk nu at alle der er imod indvandring er dumme, racister og ikke
ved hvad vi går glip af kulturberigelse.



vvv (24-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 24-08-08 18:59


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48b18ed1$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> ..... skidtet sikkert ind igen. De, der her her i gruppen tilsviner og
> killfiltrer budbringerne, har næppe børn, der skal vokse op i det samfund,
> der kommer.
> http://www.fyens.dk/article/1055433:Indland-Fyn--Flytteblanket-kan-sikre-aegtefaelle-ophold
>
Eller også frygter vi folk som dig mere.

vv



N_B_DK (24-08-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 24-08-08 21:28

"vvv" <?@?> wrote in message
news:48b1a161$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Eller også frygter vi folk som dig mere.

Mener du da folk dør af hun linker til diverse sider ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


vvv (24-08-2008)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 24-08-08 21:44


"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:48b1c466$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> "vvv" <?@?> wrote in message
> news:48b1a161$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> Eller også frygter vi folk som dig mere.
>
> Mener du da folk dør af hun linker til diverse sider ?
>
Nej, men hendes type, der er alt for mange af, skader, med deres frygt,
deres overvågningsiver, deres ensretning og deres amagerhyldenationalisme,
samfundet meget mere end alverdens voldsmænd nogensinde kan gøre.

vv



S. A. Thomsen (24-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 24-08-08 22:19

On Sun, 24 Aug 2008 22:44:27 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>> Mener du da folk dør af hun linker til diverse sider ?
>>
>Nej, men hendes type, der er alt for mange af,

Problemet er at der er en grund til at der er så mange...

>skader, med deres frygt,
>deres overvågningsiver, deres ensretning og deres amagerhyldenationalisme,
>samfundet meget mere end alverdens voldsmænd nogensinde kan gøre.

Hvordan det...???


Anders Wegge Keller (24-08-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 24-08-08 22:45

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> writes:

> On Sun, 24 Aug 2008 22:44:27 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>>skader, med deres frygt, deres overvågningsiver, deres ensretning og
>>deres amagerhyldenationalisme, samfundet meget mere end alverdens
>>voldsmænd nogensinde kan gøre.

> Hvordan det...???

Det er ikke 100% givet at man bliver udsat for vold, men derimod er
det ikke længere muligt at bevæge sig rundt i det offentlige rum uden
at blive overvåget i hoved og røv. Og overvågningen hjælper jo ikke
engang på det der var påskuddet for at indføre den, så i realiteten
har vi givet afkald på en god mængde frihed uden at få noget for den.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

S. A. Thomsen (25-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-08-08 07:01

On Sun, 24 Aug 2008 23:45:27 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

>>>skader, med deres frygt, deres overvågningsiver, deres ensretning og
>>>deres amagerhyldenationalisme, samfundet meget mere end alverdens
>>>voldsmænd nogensinde kan gøre.
>
>> Hvordan det...???
>
> Det er ikke 100% givet at man bliver udsat for vold, men derimod er
>det ikke længere muligt at bevæge sig rundt i det offentlige rum uden
>at blive overvåget i hoved og røv.

Sikke noget sludder... Er du ikke lidt for paranoid...???

>Og overvågningen hjælper jo ikke
>engang på det der var påskuddet for at indføre den, så i realiteten
>har vi givet afkald på en god mængde frihed uden at få noget for den.

Alle ved da godt at overvågning ikke kan få en hjernelam voldsmand til
at lade være med at overfalde dig, men den kan bruges til at
identificere han bagefter, så han kan fjernes fra det offentlige rum
et stykke tid, så han i det mindste ikke overfalder andre i et stykke
tid...

Anders Wegge Keller (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 25-08-08 07:23

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> writes:

> On Sun, 24 Aug 2008 23:45:27 +0200, Anders Wegge Keller

>> Det er ikke 100% givet at man bliver udsat for vold, men derimod er
>>det ikke længere muligt at bevæge sig rundt i det offentlige rum
>>uden at blive overvåget i hoved og røv.

> Sikke noget sludder... Er du ikke lidt for paranoid...???

Det ville jo være det bedste hvis jeg var, men prøv at se efter hvor
mange kameraer der efterhånden er alle steder.

>>Og overvågningen hjælper jo ikke
>>engang på det der var påskuddet for at indføre den, så i realiteten
>>har vi givet afkald på en god mængde frihed uden at få noget for den.

> Alle ved da godt at overvågning ikke kan få en hjernelam voldsmand
> til at lade være med at overfalde dig, men den kan bruges til at
> identificere han bagefter, så han kan fjernes fra det offentlige rum
> et stykke tid, så han i det mindste ikke overfalder andre i et
> stykke tid...

Når man ser på hvor meget tid der bliver brugt her i gruppen på at
tale om hvordan der kommer mere og mere vold i samfundet, lader det
til ikke at være tilfældet.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

S. A. Thomsen (25-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-08-08 10:36

On Mon, 25 Aug 2008 08:23:28 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

>>> Det er ikke 100% givet at man bliver udsat for vold, men derimod er
>>>det ikke længere muligt at bevæge sig rundt i det offentlige rum
>>>uden at blive overvåget i hoved og røv.
>
>> Sikke noget sludder... Er du ikke lidt for paranoid...???
>
> Det ville jo være det bedste hvis jeg var, men prøv at se efter hvor
>mange kameraer der efterhånden er alle steder.

Tja, her i byen er der vist et par stykker ved bankerne (jeg har ikke
checket), ellers er der ingen...

>>>Og overvågningen hjælper jo ikke
>>>engang på det der var påskuddet for at indføre den, så i realiteten
>>>har vi givet afkald på en god mængde frihed uden at få noget for den.
>
>> Alle ved da godt at overvågning ikke kan få en hjernelam voldsmand
>> til at lade være med at overfalde dig, men den kan bruges til at
>> identificere han bagefter, så han kan fjernes fra det offentlige rum
>> et stykke tid, så han i det mindste ikke overfalder andre i et
>> stykke tid...
>
> Når man ser på hvor meget tid der bliver brugt her i gruppen på at
>tale om hvordan der kommer mere og mere vold i samfundet, lader det
>til ikke at være tilfældet.

Det har ikke noget med overvågning at gøre, men om latterligt korte
straffe til voldspsykopaterne...

Anders Wegge Keller (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 25-08-08 11:15

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> writes:

> On Mon, 25 Aug 2008 08:23:28 +0200, Anders Wegge Keller

>> Det ville jo være det bedste hvis jeg var, men prøv at se efter
>>hvor mange kameraer der efterhånden er alle steder.

> Tja, her i byen er der vist et par stykker ved bankerne (jeg har
> ikke checket), ellers er der ingen...

Stationer, biblioteker, posthuse, tog, busser ...

>> Når man ser på hvor meget tid der bliver brugt her i gruppen på at
>>tale om hvordan der kommer mere og mere vold i samfundet, lader det
>>til ikke at være tilfældet.

> Det har ikke noget med overvågning at gøre, men om latterligt korte
> straffe til voldspsykopaterne...

Det er ret få der begår en voldsforbrydelse mere end en gang, så det
med længere straffe er ikke relevant. Faktum er at al
kameraovervågningen ikke forhindrer forbrydelser, og sjældent er
absolut nødvendigt for at man kan lave en domfældelse.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

S. A. Thomsen (25-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-08-08 12:25

On Mon, 25 Aug 2008 12:15:12 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

>>> Når man ser på hvor meget tid der bliver brugt her i gruppen på at
>>>tale om hvordan der kommer mere og mere vold i samfundet, lader det
>>>til ikke at være tilfældet.
>
>> Det har ikke noget med overvågning at gøre, men om latterligt korte
>> straffe til voldspsykopaterne...
>
> Det er ret få der begår en voldsforbrydelse mere end en gang,

Det vil jeg gerne se et bevis på...

>så det
>med længere straffe er ikke relevant. Faktum er at al
>kameraovervågningen ikke forhindrer forbrydelser,

Jo, nogen forbrydelser forhindrer de... Der er immervæk stadig nogle
forbrydere der ikke et helt blæst i låget og godt ved at de vil blive
fanget hvis de bliver optaget på video...

>og sjældent er
>absolut nødvendigt for at man kan lave en domfældelse.

Men det sparer masser af tid for politiet, når de skal identificere en
forbryder, samt at nervøse vidner ikke behøver at sige "jeg har ikke
set noget", fordi de er bange for hævn fra forbryderen...

Anders Wegge Keller (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 25-08-08 14:53

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> writes:

> On Mon, 25 Aug 2008 12:15:12 +0200, Anders Wegge Keller
> <wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

>> Det er ret få der begår en voldsforbrydelse mere end en gang,

> Det vil jeg gerne se et bevis på...

Så må du jo til at lede. Jeg er travlt optaget med at finde et bevis
for din påstand om at overvågning virker, så jeg har desværre ikke tid
til at hjælpe dig.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

S. A. Thomsen (25-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-08-08 15:04

On Mon, 25 Aug 2008 15:52:44 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

>>> Det er ret få der begår en voldsforbrydelse mere end en gang,
>
>> Det vil jeg gerne se et bevis på...
>
> Så må du jo til at lede.

Det kunne du så IKKE...


Anders Wegge Keller (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 25-08-08 15:14

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> writes:

> On Mon, 25 Aug 2008 15:52:44 +0200, Anders Wegge Keller
> <wegge@obelix.wegge.dk> wrote:
>
>>>> Det er ret få der begår en voldsforbrydelse mere end en gang,
>>
>>> Det vil jeg gerne se et bevis på...
>>
>> Så må du jo til at lede.
>
> Det kunne du så IKKE...

Joda, men jeg har som sagt travlt med at lede efter belæg for dine
vidtløftige påstande.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

S. A. Thomsen (25-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-08-08 15:47

On Mon, 25 Aug 2008 16:13:30 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

>>>>> Det er ret få der begår en voldsforbrydelse mere end en gang,
>>>
>>>> Det vil jeg gerne se et bevis på...
>>>
>>> Så må du jo til at lede.
>>
>> Det kunne du så IKKE...
>
> Joda, men jeg har som sagt travlt med at lede efter belæg for dine
>vidtløftige påstande.

Sikke dog en jammerlig bortforklaring....

Anders Wegge Keller (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 25-08-08 15:54

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> writes:

> On Mon, 25 Aug 2008 16:13:30 +0200, Anders Wegge Keller
> <wegge@obelix.wegge.dk> wrote:
>
>>>>>> Det er ret få der begår en voldsforbrydelse mere end en gang,
>>>>
>>>>> Det vil jeg gerne se et bevis på...
>>>>
>>>> Så må du jo til at lede.
>>>
>>> Det kunne du så IKKE...
>>
>> Joda, men jeg har som sagt travlt med at lede efter belæg for dine
>>vidtløftige påstande.
>
> Sikke dog en jammerlig bortforklaring....

Jamen du bestemmer selv. Dokumenter at overvågning hjælper, så skal
jeg nok finde både dokumentationen på at den ikke gør, og også
dokumentationen på at mere end 2 ud af 3 domme er til folk der ikke
tidligere er dømt.

Men det kræver som sagt at du selv begynder at hoste op med noget
dokumentation for dine påstande.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

@ (25-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-08-08 16:26

On Mon, 25 Aug 2008 16:53:52 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

>S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> writes:
>
>> On Mon, 25 Aug 2008 16:13:30 +0200, Anders Wegge Keller
>> <wegge@obelix.wegge.dk> wrote:
>>
>>>>>>> Det er ret få der begår en voldsforbrydelse mere end en gang,
>>>>>
>>>>>> Det vil jeg gerne se et bevis på...
>>>>>
>>>>> Så må du jo til at lede.
>>>>
>>>> Det kunne du så IKKE...
>>>
>>> Joda, men jeg har som sagt travlt med at lede efter belæg for dine
>>>vidtløftige påstande.
>>
>> Sikke dog en jammerlig bortforklaring....
>
> Jamen du bestemmer selv. Dokumenter at overvågning hjælper, så skal
>jeg nok finde både dokumentationen på at den ikke gør, og også
>dokumentationen på at mere end 2 ud af 3 domme er til folk der ikke
>tidligere er dømt.
>
> Men det kræver som sagt at du selv begynder at hoste op med noget
>dokumentation for dine påstande.
>



det har altid knebet for S A Thomsen med dokumentationen

da jeg efterlyste samme i en tidligere debat stak han halen mellem
benene med en EOD

han kunne nemlig heller ikke der dokumentere sine påstande
------------------

Message-ID: <sdo2941a19npujujr44rqbu1glaaiq94kj@4ax.com>

S. A. Thomsen:
Du misforstår det jeg skriver... Jeg siger ikke at folk vil blive mere
kriminelle, men at kriminelle bliver mere voldelige...


-----------

Message-ID: <anv6949nunurfousi9mcdmu37ihrkllbgs@4ax.com>
S. A. Thomsen:
Hvis våben blev "allemandseje", så ville selv "små" svagpissere få
lettere adgang til dem, og de overfald/røverier de (i forvejen
kriminelt hjernelamme) ville begå, blive voldeligere...
----------------

--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (25-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-08-08 16:52

On Mon, 25 Aug 2008 17:25:39 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>det har altid knebet for S A Thomsen med dokumentationen

Snup en kiks...

@ (25-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-08-08 18:54

On Mon, 25 Aug 2008 17:52:04 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Mon, 25 Aug 2008 17:25:39 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>det har altid knebet for S A Thomsen med dokumentationen
>
>Snup en kiks...

og det kniber stadigvæk


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (25-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-08-08 19:07

On Mon, 25 Aug 2008 19:53:38 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>On Mon, 25 Aug 2008 17:25:39 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>>
>>>det har altid knebet for S A Thomsen med dokumentationen
>>
>>Snup en kiks...
>
>og det kniber stadigvæk

Bare se dig omkring, så ser du beviser på den stigende voldelighed
overalt...

@ (25-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-08-08 19:11

On Mon, 25 Aug 2008 20:06:59 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Mon, 25 Aug 2008 19:53:38 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>On Mon, 25 Aug 2008 17:25:39 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>>>
>>>>det har altid knebet for S A Thomsen med dokumentationen
>>>
>>>Snup en kiks...
>>
>>og det kniber stadigvæk
>
>Bare se dig omkring, så ser du beviser på den stigende voldelighed
>overalt...


og hvad så

dine tåbelige påstande har du jo endnu (af gode grunde) ikke kunnet
bevise



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (25-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-08-08 21:09

On Mon, 25 Aug 2008 20:11:27 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>Bare se dig omkring, så ser du beviser på den stigende voldelighed
>>overalt...
>
>og hvad så
>
>dine tåbelige påstande har du jo endnu (af gode grunde) ikke kunnet
>bevise

LOL... Først giver du mig ret og bagefter brokker du dig over
manglende beviser.... )

@ (25-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-08-08 21:34

On Mon, 25 Aug 2008 22:08:34 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Mon, 25 Aug 2008 20:11:27 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>Bare se dig omkring, så ser du beviser på den stigende voldelighed
>>>overalt...
>>
>>og hvad så
>>
>>dine tåbelige påstande har du jo endnu (af gode grunde) ikke kunnet
>>bevise
>
>LOL... Først giver du mig ret og bagefter brokker du dig over
>manglende beviser.... )


stigende vold har intet med dine tåbelige påstande at gøre



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (25-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 25-08-08 23:08

On Mon, 25 Aug 2008 22:34:10 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>>>Bare se dig omkring, så ser du beviser på den stigende voldelighed
>>>>overalt...
>>>
>>>og hvad så
>>>
>>>dine tåbelige påstande har du jo endnu (af gode grunde) ikke kunnet
>>>bevise
>>
>>LOL... Først giver du mig ret og bagefter brokker du dig over
>>manglende beviser.... )
>
>stigende vold har intet med dine tåbelige påstande at gøre

Suk...

I "gamle dage" var almindeligvis det værste man kunne komme ud for på
et værtshus, et "par på lampen"... I dag er det ikke usædvanligt at
blive stukket ned med en kniv....

@ (26-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 26-08-08 08:53

On Tue, 26 Aug 2008 00:08:12 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Mon, 25 Aug 2008 22:34:10 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>>>Bare se dig omkring, så ser du beviser på den stigende voldelighed
>>>>>overalt...
>>>>
>>>>og hvad så
>>>>
>>>>dine tåbelige påstande har du jo endnu (af gode grunde) ikke kunnet
>>>>bevise
>>>
>>>LOL... Først giver du mig ret og bagefter brokker du dig over
>>>manglende beviser.... )
>>
>>stigende vold har intet med dine tåbelige påstande at gøre
>
>Suk...


ja

stort suk

din påstand om at en lempelse af våbenlovgivningen skulle give
negative følger ER skudt i sænk både af Egon Stich og mig


da du jo ikke har villet forholde dig til at den grove vold er værre i
f.eks. London og de store amerikanske byer med restriktive våbenlove
end f.eks. i Schweiz eller på Svalbard hvor våbenlovgivningen er meget
mere lempelig



>I "gamle dage" var almindeligvis det værste man kunne komme ud for på
>et værtshus, et "par på lampen"... I dag er det ikke usædvanligt at
>blive stukket ned med en kniv....


og hvad så?


eneste forskel fra "gamle dage" til nu er at det er blevet forbudt at
gå med en kniv på sig,

så dit eksempel viser rent faktisk at denne stramning af våbenloven
har modsat virkning af den tilsigtede


fordi

våbenlove har kun virkning på folk som holder loven, forbryderne var
og er stadigvæk bedøvende ligeglade med lovgivning



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (26-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 26-08-08 10:16

On Tue, 26 Aug 2008 09:52:40 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>Suk...
>
>ja
>
>stort suk
>
> din påstand om at en lempelse af våbenlovgivningen skulle give
>negative følger ER skudt i sænk både af Egon Stich og mig

I har ikke skudt noget i sænk... I har bare en anden tro på fremtiden
end jeg...

>da du jo ikke har villet forholde dig til at den grove vold er værre i
>f.eks. London og de store amerikanske byer med restriktive våbenlove
>end f.eks. i Schweiz eller på Svalbard hvor våbenlovgivningen er meget
>mere lempelig

Hvilket er en komplet latterlig sammenligning, uden nogen relevans
overhovedet....

>>I "gamle dage" var almindeligvis det værste man kunne komme ud for på
>>et værtshus, et "par på lampen"... I dag er det ikke usædvanligt at
>>blive stukket ned med en kniv....
>
>og hvad så?
>
>eneste forskel fra "gamle dage" til nu er at det er blevet forbudt at
>gå med en kniv på sig,
>
>så dit eksempel viser rent faktisk at denne stramning af våbenloven
>har modsat virkning af den tilsigtede

Og Morlille er en sten...


@ (26-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 26-08-08 19:07

On Tue, 26 Aug 2008 11:16:27 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Tue, 26 Aug 2008 09:52:40 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>Suk...
>>
>>ja
>>
>>stort suk
>>
>> din påstand om at en lempelse af våbenlovgivningen skulle give
>>negative følger ER skudt i sænk både af Egon Stich og mig
>
>I har ikke skudt noget i sænk


jo


det har hele tiden været dig der har fremført din tro og dine
forestillinger


>>da du jo ikke har villet forholde dig til at den grove vold er værre i
>>f.eks. London og de store amerikanske byer med restriktive våbenlove
>>end f.eks. i Schweiz eller på Svalbard hvor våbenlovgivningen er meget
>>mere lempelig
>
>Hvilket er en komplet latterlig sammenligning, uden nogen relevans
>overhovedet....


og så begynder du bare forfra med dit vås når det viser sig at fakta
taler imod dine stadigvæk ikke dokumenterede påstande




>
>>>I "gamle dage" var almindeligvis det værste man kunne komme ud for på
>>>et værtshus, et "par på lampen"... I dag er det ikke usædvanligt at
>>>blive stukket ned med en kniv....
>>
>>og hvad så?
>>
>>eneste forskel fra "gamle dage" til nu er at det er blevet forbudt at
>>gå med en kniv på sig,
>>
>>så dit eksempel viser rent faktisk at denne stramning af våbenloven
>>har modsat virkning af den tilsigtede
>
>Og Morlille er en sten...


og du fortsætter stadigvæk med dit vås selvom det ER blevet modbevist
flere gange


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (26-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 26-08-08 19:19

On Tue, 26 Aug 2008 20:07:21 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>> din påstand om at en lempelse af våbenlovgivningen skulle give
>>>negative følger ER skudt i sænk både af Egon Stich og mig
>>
>>I har ikke skudt noget i sænk
>
>jo

NEJ...!!!
>
>>>da du jo ikke har villet forholde dig til at den grove vold er værre i
>>>f.eks. London og de store amerikanske byer med restriktive våbenlove
>>>end f.eks. i Schweiz eller på Svalbard hvor våbenlovgivningen er meget
>>>mere lempelig
>>
>>Hvilket er en komplet latterlig sammenligning, uden nogen relevans
>>overhovedet....
>
>og så begynder du bare forfra med dit vås når det viser sig at fakta
>taler imod dine stadigvæk ikke dokumenterede påstande

Hvad med at sammenligne med USA, hvor det er enormt nemt at købe en
pistol...??? Og hvad med Syd Afrika, Somalia eller Libanon...???

>>>>I "gamle dage" var almindeligvis det værste man kunne komme ud for på
>>>>et værtshus, et "par på lampen"... I dag er det ikke usædvanligt at
>>>>blive stukket ned med en kniv....
>>>
>>>og hvad så?
>>>
>>>eneste forskel fra "gamle dage" til nu er at det er blevet forbudt at
>>>gå med en kniv på sig,
>>>
>>>så dit eksempel viser rent faktisk at denne stramning af våbenloven
>>>har modsat virkning af den tilsigtede
>>
>>Og Morlille er en sten...
>
>og du fortsætter stadigvæk med dit vås selvom det ER blevet modbevist
>flere gange

Suk... Du er godt nok påståelig... Hvad Schweiz har af voldelig
kriminalitet er da totalt irrelevant mht. Danmark....

@ (26-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 26-08-08 19:46

On Tue, 26 Aug 2008 20:19:25 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Tue, 26 Aug 2008 20:07:21 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>> din påstand om at en lempelse af våbenlovgivningen skulle give
>>>>negative følger ER skudt i sænk både af Egon Stich og mig
>>>
>>>I har ikke skudt noget i sænk
>>
>>jo
>
>NEJ...!!!
>>
>>>>da du jo ikke har villet forholde dig til at den grove vold er værre i
>>>>f.eks. London og de store amerikanske byer med restriktive våbenlove
>>>>end f.eks. i Schweiz eller på Svalbard hvor våbenlovgivningen er meget
>>>>mere lempelig
>>>
>>>Hvilket er en komplet latterlig sammenligning, uden nogen relevans
>>>overhovedet....
>>
>>og så begynder du bare forfra med dit vås når det viser sig at fakta
>>taler imod dine stadigvæk ikke dokumenterede påstande
>
>Hvad med at sammenligne med USA, hvor det er enormt nemt at købe en
>pistol...???


gerne

de tætbefolkede stater på USA's øst og vestkyst er de stater med de
mest restriktive våbenlove og samtidig de stater hvor der sker flest
røveriske overfald voldelige overfald og mord

i modsætning til f.eks. ørkenstaterne hvor våbenlovgivningen er enten
lempelig eller ikke eksisterende


så også i USA modbevises din påstand





>>>>>I "gamle dage" var almindeligvis det værste man kunne komme ud for på
>>>>>et værtshus, et "par på lampen"... I dag er det ikke usædvanligt at
>>>>>blive stukket ned med en kniv....
>>>>
>>>>og hvad så?
>>>>



eneste forskel fra "gamle dage" til nu er at det er blevet forbudt at
gå med en kniv på sig,

så dit eksempel viser rent faktisk at denne stramning af våbenloven
har modsat virkning af den tilsigtede



hvad med at forholde dig til dette??????



>Suk... Du er godt nok påståelig... Hvad Schweiz har af voldelig
>kriminalitet er da totalt irrelevant mht. Danmark....


næh


din påstand er jo at hvis man lemper lovlydige borgeres adgang til at
bevæbne sig så vil grovheden i kriminaliteten stige, det modbevises af
henholdsvis England og Schweiz


og af at det sidste tiltag indenfor våbenlovgivning her i DK ikke har
haft anden virkning end at genere lovlydeige borgere,

antallet af knivstikkerier er jo ikke faldet



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (26-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 26-08-08 20:18

On Tue, 26 Aug 2008 20:46:01 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>>>>da du jo ikke har villet forholde dig til at den grove vold er værre i
>>>>>f.eks. London og de store amerikanske byer med restriktive våbenlove
>>>>>end f.eks. i Schweiz eller på Svalbard hvor våbenlovgivningen er meget
>>>>>mere lempelig
>>>>
>>>>Hvilket er en komplet latterlig sammenligning, uden nogen relevans
>>>>overhovedet....
>>>
>>>og så begynder du bare forfra med dit vås når det viser sig at fakta
>>>taler imod dine stadigvæk ikke dokumenterede påstande
>>
>>Hvad med at sammenligne med USA, hvor det er enormt nemt at købe en
>>pistol...???
>
>gerne
>
>de tætbefolkede stater på USA's øst og vestkyst er de stater med de
>mest restriktive våbenlove og samtidig de stater hvor der sker flest
>røveriske overfald voldelige overfald og mord
>
>i modsætning til f.eks. ørkenstaterne hvor våbenlovgivningen er enten
>lempelig eller ikke eksisterende

Tror du ikke det har noget med mentaliteten i de forskellige områder i
USA...???

>så også i USA modbevises din påstand

Nej, for hvad har USA med Danmark at gøre...???

>eneste forskel fra "gamle dage" til nu er at det er blevet forbudt at
>gå med en kniv på sig,
>
>så dit eksempel viser rent faktisk at denne stramning af våbenloven
>har modsat virkning af den tilsigtede

Du påstår altså at det er forbudet mod knive i nattelivet der har øget
antallet af knivstikkerier...

>hvad med at forholde dig til dette??????

Til dit vrøvl...???

>>Suk... Du er godt nok påståelig... Hvad Schweiz har af voldelig
>>kriminalitet er da totalt irrelevant mht. Danmark....
>
>næh

Jo..!!! Det er lige så irrelevant som USA eller Libanon...

>din påstand er jo at hvis man lemper lovlydige borgeres adgang til at
>bevæbne sig så vil grovheden i kriminaliteten stige, det modbevises af
>henholdsvis England og Schweiz

Det modbevises jo IKKE...

>og af at det sidste tiltag indenfor våbenlovgivning her i DK ikke har
>haft anden virkning end at genere lovlydeige borgere,
>
>antallet af knivstikkerier er jo ikke faldet

Det har antallet af drengebørnsfødsler i Kina (hvilket er lige så
irrelevant) heller ikke...

N_B_DK (26-08-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 26-08-08 21:25

"@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message
news:gfj8b4puq8bgtc18i80os7huptponafi2b@4ax.com
> de tætbefolkede stater på USA's øst og vestkyst er de stater med de
> mest restriktive våbenlove og samtidig de stater hvor der sker flest
> røveriske overfald voldelige overfald og mord

Ja det var sq underligt, tænk det er også der der er flest mennesker pr
kvadrat km (i forhold til neveda ørkenen)

> i modsætning til f.eks. ørkenstaterne hvor våbenlovgivningen er enten
> lempelig eller ikke eksisterende

Ja det var nu mærkelig at der ikke benyttes våben i samme
størrelsesgrad, i en del der er tyndt befolket i forhold til vestkysten.


--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


@ (27-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-08-08 16:29

On Tue, 26 Aug 2008 21:18:04 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Tue, 26 Aug 2008 20:46:01 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>>>>da du jo ikke har villet forholde dig til at den grove vold er værre i
>>>>>>f.eks. London og de store amerikanske byer med restriktive våbenlove
>>>>>>end f.eks. i Schweiz eller på Svalbard hvor våbenlovgivningen er meget
>>>>>>mere lempelig
>>>>>
>>>>>Hvilket er en komplet latterlig sammenligning, uden nogen relevans
>>>>>overhovedet....
>>>>
>>>>og så begynder du bare forfra med dit vås når det viser sig at fakta
>>>>taler imod dine stadigvæk ikke dokumenterede påstande
>>>
>>>Hvad med at sammenligne med USA, hvor det er enormt nemt at købe en
>>>pistol...???
>>
>>gerne
>>
>>de tætbefolkede stater på USA's øst og vestkyst er de stater med de
>>mest restriktive våbenlove og samtidig de stater hvor der sker flest
>>røveriske overfald voldelige overfald og mord
>>
>>i modsætning til f.eks. ørkenstaterne hvor våbenlovgivningen er enten
>>lempelig eller ikke eksisterende
>
>Tror du ikke det har noget med mentaliteten


næ holdt du


hold lige fast i din påstand og stop alle bortforklaringerne


det prøvede du også før i debatten da det jo viste sig at din påstand
ikke holdt en meter så skulle du lige pludselig til at hævde at det
sikkert var andre faktorer, det er det sikkert også, hvilket igen
viser at din påstand ikke nogensinde har holdt en meter






>>eneste forskel fra "gamle dage" til nu er at det er blevet forbudt at
>>gå med en kniv på sig,
>>
>>så dit eksempel viser rent faktisk at denne stramning af våbenloven
>>har modsat virkning af den tilsigtede
>
>Du påstår altså at det er forbudet mod knive i nattelivet der har øget
>antallet af knivstikkerier...
>
>>hvad med at forholde dig til dette??????
>
>Til dit vrøvl...???


nej til stramningen af den danske knivlovgivning



>>din påstand er jo at hvis man lemper lovlydige borgeres adgang til at
>>bevæbne sig så vil grovheden i kriminaliteten stige, det modbevises af
>>henholdsvis England og Schweiz
>
>Det modbevises jo IKKE...


joda og det har du fået at vide indtil flere gange

England med meget mere restriktiv våbenlovgivning har meget større
problemer med voldskriminalitet end Sshweiz



>
>>og af at det sidste tiltag indenfor våbenlovgivning her i DK ikke har
>>haft anden virkning end at genere lovlydeige borgere,
>>
>>antallet af knivstikkerier er jo ikke faldet
>


>Det har antallet af drengebørnsfødsler i Kina (hvilket er lige så
>irrelevant) heller ikke...


dit udenomsvås slører IKKE at du endnu ikke har ført noget der bare
ligner bevis for din påstand


beviserne for det modsatte har du fået flere gange af både Egon Stich
og mig



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

@ (27-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-08-08 17:21

On Tue, 26 Aug 2008 22:24:54 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message
>news:gfj8b4puq8bgtc18i80os7huptponafi2b@4ax.com
>> de tætbefolkede stater på USA's øst og vestkyst er de stater med de
>> mest restriktive våbenlove og samtidig de stater hvor der sker flest
>> røveriske overfald voldelige overfald og mord
>
>Ja det var sq underligt, tænk det er også der der er flest mennesker pr
>kvadrat km (i forhold til neveda ørkenen)


har du lige så svært ved forholdstalsrening som CRL og AHW?



>> i modsætning til f.eks. ørkenstaterne hvor våbenlovgivningen er enten
>> lempelig eller ikke eksisterende
>
>Ja det var nu mærkelig at der ikke benyttes våben i samme
>størrelsesgrad, i en del der er tyndt befolket i forhold til vestkysten.


om det er mærkeligt kommer jo an på øjnene der ser


men når man laver statistikker over sådanne ting ser man altså på
antal tilfælde pr. 100.000 indbyggere


ikke det samlede antal



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (27-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 27-08-08 17:28

On Wed, 27 Aug 2008 17:28:58 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>>>Hvad med at sammenligne med USA, hvor det er enormt nemt at købe en
>>>>pistol...???
>>>
>>>gerne
>>>
>>>de tætbefolkede stater på USA's øst og vestkyst er de stater med de
>>>mest restriktive våbenlove og samtidig de stater hvor der sker flest
>>>røveriske overfald voldelige overfald og mord
>>>
>>>i modsætning til f.eks. ørkenstaterne hvor våbenlovgivningen er enten
>>>lempelig eller ikke eksisterende
>>
>>Tror du ikke det har noget med mentaliteten
>
>næ holdt du
>
>hold lige fast i din påstand og stop alle bortforklaringerne

Lettere adgang til våben giver grovere voldskriminalitet... At andre
faktorer også øger grovheden, er da ikke bortforklaringer...

>det prøvede du også før i debatten da det jo viste sig at din påstand
>ikke holdt en meter så skulle du lige pludselig til at hævde at det
>sikkert var andre faktorer, det er det sikkert også, hvilket igen
>viser at din påstand ikke nogensinde har holdt en meter

Du har lige "bevist" at Morlille er en sten...

>>>så dit eksempel viser rent faktisk at denne stramning af våbenloven
>>>har modsat virkning af den tilsigtede
>>
>>Du påstår altså at det er forbudet mod knive i nattelivet der har øget
>>antallet af knivstikkerier...
>>
>>>hvad med at forholde dig til dette??????
>>
>>Til dit vrøvl...???
>
>nej til stramningen af den danske knivlovgivning

Hvilket er lige så relevant som børnefødsler i Kina...

>>>din påstand er jo at hvis man lemper lovlydige borgeres adgang til at
>>>bevæbne sig så vil grovheden i kriminaliteten stige, det modbevises af
>>>henholdsvis England og Schweiz
>>
>>Det modbevises jo IKKE...
>
>joda og det har du fået at vide indtil flere gange

At du gentager dit vrøvl utallige gange, bliver det altså IKKE sandt
af...

>England med meget mere restriktiv våbenlovgivning har meget større
>problemer med voldskriminalitet end Sshweiz

Og...??? I Libanon og Irak har folk meget let adgang til våben og der
er meget mere vold end i England...

So what's your point...???

>>>og af at det sidste tiltag indenfor våbenlovgivning her i DK ikke har
>>>haft anden virkning end at genere lovlydeige borgere,
>>>
>>>antallet af knivstikkerier er jo ikke faldet
>
>>Det har antallet af drengebørnsfødsler i Kina (hvilket er lige så
>>irrelevant) heller ikke...
>
>dit udenomsvås slører IKKE at du endnu ikke har ført noget der bare
>ligner bevis for din påstand

Hvilket du heller IKKE har for DIN påstand...

>beviserne for det modsatte har du fået flere gange af både Egon Stich
>og mig

For 117. gang.... I har IKKE leveret nogen beviser på at lettere
adgang til våben skulle mindske grovheden i voldskriminaliteten....

@ (27-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-08-08 21:14

On Wed, 27 Aug 2008 18:27:33 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Wed, 27 Aug 2008 17:28:58 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>>>Hvad med at sammenligne med USA, hvor det er enormt nemt at købe en
>>>>>pistol...???
>>>>
>>>>gerne
>>>>
>>>>de tætbefolkede stater på USA's øst og vestkyst er de stater med de
>>>>mest restriktive våbenlove og samtidig de stater hvor der sker flest
>>>>røveriske overfald voldelige overfald og mord
>>>>
>>>>i modsætning til f.eks. ørkenstaterne hvor våbenlovgivningen er enten
>>>>lempelig eller ikke eksisterende
>>>
>>>Tror du ikke det har noget med mentaliteten
>>
>>næ holdt du
>>
>>hold lige fast i din påstand og stop alle bortforklaringerne
>
>Lettere adgang til våben giver grovere voldskriminalitet.


nå nu forsøger du dig lige med en lille omskrivning

din påstand var at en lempelse af våbenlovgivningen- altså lovlydige
folks lettere adgang til våben ville give grovere voldskriminalitet


den påstand er blevet tilbagevist med eksempler fra virkeligheden


men fortsæt du bare med dine fantasier


>For 117. gang.... I har IKKE leveret nogen beviser på at lettere
>adgang til våben skulle mindske grovheden i voldskriminaliteten....


hvorfor skulle vi da gøre det


det er dig der fremfører en påstand


som du endnu ikke har bevist


derimod har Egon Stich og jeg bevist at din påstand ikke holder



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (27-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 27-08-08 21:31

On Wed, 27 Aug 2008 22:14:19 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>>hold lige fast i din påstand og stop alle bortforklaringerne
>>
>>Lettere adgang til våben giver grovere voldskriminalitet.
>
>nå nu forsøger du dig lige med en lille omskrivning

Utroligt noget flueknepperi...

Jeg kan da godt rette det til:

Befolkningens lettere adgang til våben giver grovere
voldskriminalitet....

>din påstand var at en lempelse af våbenlovgivningen- altså lovlydige
>folks lettere adgang til våben ville give grovere voldskriminalitet

Hvis lovlydige folk får lettere adgang til våbne, så gør kriminelle jo
også...

>den påstand er blevet tilbagevist med eksempler fra virkeligheden

Suk... For 1243. gang.... Du har ikke tilbagevist en skid...

Du har kun påvist at Schweiz'ere er mere lovlydige end mange andre
landes borgere...

>>For 117. gang.... I har IKKE leveret nogen beviser på at lettere
>>adgang til våben skulle mindske grovheden i voldskriminaliteten....
>
>hvorfor skulle vi da gøre det
>
>
>det er dig der fremfører en påstand
>
>
>som du endnu ikke har bevist
>
>
>derimod har Egon Stich og jeg bevist at din påstand ikke holder

Suk... Utroligt at du ikke fatter at I IKKE har bevist en skid...

@ (27-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-08-08 21:51

On Wed, 27 Aug 2008 22:30:59 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Wed, 27 Aug 2008 22:14:19 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>>hold lige fast i din påstand og stop alle bortforklaringerne
>>>
>>>Lettere adgang til våben giver grovere voldskriminalitet.
>>
>>nå nu forsøger du dig lige med en lille omskrivning
>
>Utroligt noget flueknepperi...
>
>Jeg kan da godt rette det til:
>
>Befolkningens lettere adgang til våben giver grovere
>voldskriminalitet....
>
>>din påstand var at en lempelse af våbenlovgivningen- altså lovlydige
>>folks lettere adgang til våben ville give grovere voldskriminalitet
>
>Hvis lovlydige folk får lettere adgang til våbne, så gør kriminelle jo
>også...


kriminelle HAR allerede adgang til alle de våben de gider have



>>den påstand er blevet tilbagevist med eksempler fra virkeligheden
>
>Suk.

ja det er hård at se at dine fantasier ikke er lig virkeligheden




>Du har kun påvist at Schweiz'ere er mere lovlydige end mange andre
>landes borgere...


>>>For 117. gang.... I har IKKE leveret nogen beviser på at lettere
>>>adgang til våben skulle mindske grovheden i voldskriminaliteten....
>>
>>hvorfor skulle vi da gøre det
>>
>>
>>det er dig der fremfører en påstand


nej
det er og var dig der starte med at påstå det modsatte

hvor bliver dine beviser af



beviser fra virkeligheden som viser at din påstand aldrig holder en
meter vil du jo i din fantasiverden ike godtage



>>
>>
>>som du endnu ikke har bevist
>>
>>
>>derimod har Egon Stich og jeg bevist at din påstand ikke holder
>
>Suk... Utroligt at du ikke fatter at I IKKE har bevist en skid...


det har vi


blot vil du gerne forblive i din fantasiverden
--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Bo Warming (27-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-08-08 22:27

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:r1ebb49vglu9qak83ladpqnr1evjdf44mv@4ax.com...
> On Wed, 27 Aug 2008 22:14:19 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>>hold lige fast i din påstand og stop alle bortforklaringerne
>>>
>>>Lettere adgang til våben giver grovere voldskriminalitet.
>>
>>nå nu forsøger du dig lige med en lille omskrivning
>
> Utroligt noget flueknepperi...
>
> Jeg kan da godt rette det til:
>
> Befolkningens lettere adgang til våben giver grovere
> voldskriminalitet....
>
>>din påstand var at en lempelse af våbenlovgivningen- altså lovlydige
>>folks lettere adgang til våben ville give grovere voldskriminalitet
>
> Hvis lovlydige folk får lettere adgang til våbne, så gør kriminelle jo
> også...
>
De kriminelle ved hvor let man får våben og ammo via den blå avis, er to
mediefolk netop blevet straffet for at afsløre




@ (27-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-08-08 22:36

On Wed, 27 Aug 2008 23:27:16 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:


>De kriminelle ved hvor let man får våben og ammo via den blå avis, er to
>mediefolk netop blevet straffet for at afsløre
>


det man hovedsagelig kan skaffe ved køb via DBA er glatløbede
haglgeværer,


men kriminelle har aldrig haft besvær med at skaffe pistoler maskin
ditto eller endog kraftigere ting


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (28-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 28-08-08 06:26

On Wed, 27 Aug 2008 22:51:13 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>Hvis lovlydige folk får lettere adgang til våbne, så gør kriminelle jo
>>også...
>
>kriminelle HAR allerede adgang til alle de våben de gider have

Ja, de hårde har, men svagpisserne har ikke...

>>>den påstand er blevet tilbagevist med eksempler fra virkeligheden
>>
>>Suk.
>
>ja det er hård at se at dine fantasier ikke er lig virkeligheden

Nej, det er trist at du stadig tror på dit eget vrøvl...

>>>derimod har Egon Stich og jeg bevist at din påstand ikke holder
>>
>>Suk... Utroligt at du ikke fatter at I IKKE har bevist en skid...
>
>det har vi

Nej... Du/I har KUN påvist at Schweiz er mindre voldeligt end f.eks.
England.... I har IKKE påvist at det skulle have noget som helst med
landenes våbenlovgivning at gøre...

>blot vil du gerne forblive i din fantasiverden

Suk... Det er IKKE mig der lever i en fantasiverden....

Man kunne garanteret påvise en direkte sammenhæng mellem antallet af
"fremmedkulturelle" i et samfund/område og grovheden af
voldskriminaliteten....

Bo Warming (28-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-08-08 07:48

"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:o1ibb4d4hfa8anf3ogd32jscghsrbsfms5@4ax.com...
> On Wed, 27 Aug 2008 23:27:16 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>
>
>>De kriminelle ved hvor let man får våben og ammo via den blå avis, er to
>>mediefolk netop blevet straffet for at afsløre
>>
>
>
> det man hovedsagelig kan skaffe ved køb via DBA er glatløbede
> haglgeværer,
>
>
> men kriminelle har aldrig haft besvær med at skaffe pistoler maskin
> ditto eller endog kraftigere ting

Når politi opdager ulovligt våben hos en person fra Mellemøsten skal alt
indhold i hans hjem og hans transportmidler konfiskeres og hele familien
skal sendes til hjemlandet

Mon ikke DBA-udbud snart udvider sig til også avancerede automatvåben, hvis
intet gøres.

Hvilken kode bruger DBA for ikke selv at blive bødestraffet til fallit for
at formidle våbensalg - hæler er som stjæler




Ukendt (28-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-08-08 09:33


"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:sgvab4hhm347vr01i7qnmg0uij3jlgu0br@4ax.com...

>
> For 117. gang.... I har IKKE leveret nogen beviser på at lettere
> adgang til våben skulle mindske grovheden i voldskriminaliteten....

Taler vi om "grovheden" eller om "antallet"?

Holder man sig til antallet, er der intet belæg for påstande om at dette ikke skulle falde.
Bevist af virkeligheden, i et snart uendeligt antal tilfælde.

Egon

S. A. Thomsen (28-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 28-08-08 09:41

On Thu, 28 Aug 2008 10:32:43 +0200, "Egon Stich"
<egonstregstichsnabelamail.dk> wrote:

>> For 117. gang.... I har IKKE leveret nogen beviser på at lettere
>> adgang til våben skulle mindske grovheden i voldskriminaliteten....
>
>Taler vi om "grovheden" eller om "antallet"?

Grovheden...

>Holder man sig til antallet, er der intet belæg for påstande om at dette ikke skulle falde.
>Bevist af virkeligheden, i et snart uendeligt antal tilfælde.

Antallet har jeg slet ikke udtalt mig om...

@ (28-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 28-08-08 15:31

On Thu, 28 Aug 2008 07:26:00 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Wed, 27 Aug 2008 22:51:13 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>Hvis lovlydige folk får lettere adgang til våbne, så gør kriminelle jo
>>>også...
>>
>>kriminelle HAR allerede adgang til alle de våben de gider have
>
>Ja, de hårde har, men svagpisserne har ikke...


ork jo


>
>>>>den påstand er blevet tilbagevist med eksempler fra virkeligheden
>>>
>>>Suk.
>>
>>ja det er hård at se at dine fantasier ikke er lig virkeligheden
>
>Nej, det er trist at du stadig tror på dit eget vrøvl...
>
>>>>derimod har Egon Stich og jeg bevist at din påstand ikke holder
>>>
>>>Suk... Utroligt at du ikke fatter at I IKKE har bevist en skid...
>>
>>det har vi
>
>Nej... Du/I har KUN påvist at Schweiz er mindre voldeligt end f.eks.
>England.... I har IKKE påvist at det skulle have noget som helst med
>landenes våbenlovgivning at gøre...
>
>>blot vil du gerne forblive i din fantasiverden
>
>Suk... Det er IKKE mig der lever i en fantasiverden....
>
>Man kunne garanteret påvise en direkte sammenhæng mellem antallet af
>"fremmedkulturelle" i et samfund/område og grovheden af
>voldskriminaliteten....


sikkert

men det har stadigvæk intet med dine udokumenterede påstande at gøre



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

@ (28-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 28-08-08 15:33

On Thu, 28 Aug 2008 08:48:17 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:


>Hvilken kode bruger DBA for ikke selv at blive bødestraffet til fallit for
>at formidle våbensalg - hæler er som stjæler

der er intet ulovligt i hverken at handle med eller formidle kontakt
mellem folk som ønsker at købe eller sælge våben


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (28-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 28-08-08 16:44

On Thu, 28 Aug 2008 16:31:19 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>>>>derimod har Egon Stich og jeg bevist at din påstand ikke holder
>>>>
>>>>Suk... Utroligt at du ikke fatter at I IKKE har bevist en skid...
>>>
>>>det har vi
>>
>>Nej... Du/I har KUN påvist at Schweiz er mindre voldeligt end f.eks.
>>England.... I har IKKE påvist at det skulle have noget som helst med
>>landenes våbenlovgivning at gøre...
>>
>>>blot vil du gerne forblive i din fantasiverden
>>
>>Suk... Det er IKKE mig der lever i en fantasiverden....
>>
>>Man kunne garanteret påvise en direkte sammenhæng mellem antallet af
>>"fremmedkulturelle" i et samfund/område og grovheden af
>>voldskriminaliteten....
>
>sikkert
>
>men det har stadigvæk intet med dine udokumenterede påstande at gøre

Ja, mine påstande er lige så udokumenterede som DINE....

Forskellen på os to er, at jeg IKKE påstår at have dokumenteret min
påstand...

@ (28-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 28-08-08 18:09

On Thu, 28 Aug 2008 17:44:09 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Thu, 28 Aug 2008 16:31:19 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>>>>derimod har Egon Stich og jeg bevist at din påstand ikke holder
>>>>>
>>>>>Suk... Utroligt at du ikke fatter at I IKKE har bevist en skid...
>>>>
>>>>det har vi
>>>
>>>Nej... Du/I har KUN påvist at Schweiz er mindre voldeligt end f.eks.
>>>England.... I har IKKE påvist at det skulle have noget som helst med
>>>landenes våbenlovgivning at gøre...
>>>
>>>>blot vil du gerne forblive i din fantasiverden
>>>
>>>Suk... Det er IKKE mig der lever i en fantasiverden....
>>>
>>>Man kunne garanteret påvise en direkte sammenhæng mellem antallet af
>>>"fremmedkulturelle" i et samfund/område og grovheden af
>>>voldskriminaliteten....
>>
>>sikkert
>>
>>men det har stadigvæk intet med dine udokumenterede påstande at gøre
>
>Ja, mine påstande er lige så udokumenterede som DINE....
>
>Forskellen på os to er, at jeg IKKE påstår at have dokumenteret min
>påstand...


du har fået dokumentation,

men da den strider mod dine fantasier vil du ikke godtage den




--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (28-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 28-08-08 20:06

On Thu, 28 Aug 2008 19:09:13 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>>>Nej... Du/I har KUN påvist at Schweiz er mindre voldeligt end f.eks.
>>>>England.... I har IKKE påvist at det skulle have noget som helst med
>>>>landenes våbenlovgivning at gøre...
>>>>
>>>>>blot vil du gerne forblive i din fantasiverden
>>>>
>>>>Suk... Det er IKKE mig der lever i en fantasiverden....
>>>>
>>>>Man kunne garanteret påvise en direkte sammenhæng mellem antallet af
>>>>"fremmedkulturelle" i et samfund/område og grovheden af
>>>>voldskriminaliteten....
>>>
>>>sikkert
>>>
>>>men det har stadigvæk intet med dine udokumenterede påstande at gøre
>>
>>Ja, mine påstande er lige så udokumenterede som DINE....
>>
>>Forskellen på os to er, at jeg IKKE påstår at have dokumenteret min
>>påstand...
>
>
>du har fået dokumentation,
>
>men da den strider mod dine fantasier vil du ikke godtage den

Suk... Og Morlille er en sten...

@ (29-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 29-08-08 12:42

On Thu, 28 Aug 2008 21:06:07 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:


>Suk... Og Morlille er en sten...


det er da helt i orden at du er kommet til at fremsætte en påstand som
beviseligt er forkert


men at du ikke vil indrømme dette er temmelig sølle og sørgeligt


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

S. A. Thomsen (29-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 29-08-08 15:54

On Fri, 29 Aug 2008 13:42:01 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:

>>Suk... Og Morlille er en sten...
>
>det er da helt i orden at du er kommet til at fremsætte en påstand som
>beviseligt er forkert

Gaaaaaaaaaaaaab... Den er muligvis forkert, men p.t. IKKE beviseligt
forkert, da du INGEN beviser har på dette...

>men at du ikke vil indrømme dette er temmelig sølle og sørgeligt

Det skulle jeg lige til at sige (næsten) det samme til dig...

Jeg har IKKE (i modsætning til dig) påstået at have bevist min
påstand...

Ukendt (31-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-08-08 19:17


"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:83pcb412aoofm96vurv0vok50n0k0oaci5@4ax.com...
> On Thu, 28 Aug 2008 10:32:43 +0200, "Egon Stich"
> <egonstregstichsnabelamail.dk> wrote:
>
>>> For 117. gang.... I har IKKE leveret nogen beviser på at lettere
>>> adgang til våben skulle mindske grovheden i voldskriminaliteten....
>>
>>Taler vi om "grovheden" eller om "antallet"?
>
> Grovheden...
>
>>Holder man sig til antallet, er der intet belæg for påstande om at dette ikke skulle falde.
>>Bevist af virkeligheden, i et snart uendeligt antal tilfælde.
>
> Antallet har jeg slet ikke udtalt mig om...


Har du overhovedet udtalt dig om noget som helst, som du vil stå ved?


Egon

S. A. Thomsen (31-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 31-08-08 20:11

On Sun, 31 Aug 2008 20:16:32 +0200, "Egon Stich"
<egonstregstichsnabelamail.dk> wrote:

>>>> For 117. gang.... I har IKKE leveret nogen beviser på at lettere
>>>> adgang til våben skulle mindske grovheden i voldskriminaliteten....
>>>
>>>Taler vi om "grovheden" eller om "antallet"?
>>
>> Grovheden...
>>
>>>Holder man sig til antallet, er der intet belæg for påstande om at dette ikke skulle falde.
>>>Bevist af virkeligheden, i et snart uendeligt antal tilfælde.
>>
>> Antallet har jeg slet ikke udtalt mig om...
>
>Har du overhovedet udtalt dig om noget som helst, som du vil stå ved?

Har du overhovedet læst de indlæg, som du svarer på...???

Link til bare ET indlæg, hvor jeg påstår at ANTALLET af voldelige
overfald vil stige, som følge af en liberalisering af våbenloven...

Bo Warming (31-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 31-08-08 20:19

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:h9qlb4hevfqdr0pffdsp3igpdge3jlp2rh@4ax.com...

> Link til bare ET indlæg, hvor jeg påstår at ANTALLET af voldelige
> overfald vil stige, som følge af en liberalisering af våbenloven...

Hvorfor ønsker politi/retsvæsen at der skal være så magne våben i omløb

Hvorfor går de kun hårdt på knive og ikke på skydevåben.?

Hunde er de også alt for tolerante overfor

Nu vil de dog blande sig i bådbrug hvis ffolk har nydt et par glas vin på
dækket.

De skal konfiskere båden hvis den bevidst styres ind i andres og sprut er
her ligegyldig

Hvis ulykker og mistanke om sprut så lad politi konfiskere båden.


Og hunde bør konfiskeres et par uger hvis de ikke er i snor.




Ukendt (27-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-08-08 10:37


"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse news:5fh8b4pilunjkaopum7m1ns3bcorsip3kk@4ax.com...
>
>
> og du fortsætter stadigvæk med dit vås selvom det ER blevet modbevist
> flere gange
>

Lad dog være med at fodre denne trold.
Enten har han en bizar form for humor, eller han er total fejlhæklet i kysen--


(Kan ikke lade være----
Minder mig faktisk om en anden tråd, hvor een eller anden benægtede selveste naturlovene---
Han hed vidst noget med snabel et eller andet----

MVH
Egon



S. A. Thomsen (27-08-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 27-08-08 13:07

On Wed, 27 Aug 2008 11:37:28 +0200, "Egon Stich"
<egonstregstichsnabelamail.dk> wrote:

>> og du fortsætter stadigvæk med dit vås selvom det ER blevet modbevist
>> flere gange
>
>Lad dog være med at fodre denne trold.
>Enten har han en bizar form for humor, eller han er total fejlhæklet i kysen--

Så skulle mudderspanden lige frem igen...


@ (27-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-08-08 20:31

On Wed, 27 Aug 2008 11:37:28 +0200, "Egon Stich"
<egonstregstichsnabelamail.dk> wrote:

>
>"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse news:5fh8b4pilunjkaopum7m1ns3bcorsip3kk@4ax.com...
>>
>>
>> og du fortsætter stadigvæk med dit vås selvom det ER blevet modbevist
>> flere gange
>>
>
>Lad dog være med at fodre denne trold.
>Enten har han en bizar form for humor, eller han er total fejlhæklet i kysen--
>
>
>(Kan ikke lade være----
>Minder mig faktisk om en anden tråd, hvor een eller anden benægtede selveste naturlovene---
>Han hed vidst noget med snabel et eller andet----


næh


men der var en vis Hr. Egon Stish som frejdigt påstod at
ladningsvægten i et gevær ike havde indflydelse på rekylen






(bare rolig jeg kan sagtens finde både indlæg og message-ID)



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Ukendt (28-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-08-08 09:35


"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse news:pnabb4pa1isdn0m4haan0krpjog34hfh0h@4ax.com...
>>(Kan ikke lade være----
>>Minder mig faktisk om en anden tråd, hvor een eller anden benægtede selveste naturlovene---
>>Han hed vidst noget med snabel et eller andet----
>
>
> næh
>
>
> men der var en vis Hr. Egon Stish som frejdigt påstod at
> ladningsvægten i et gevær ike havde indflydelse på rekylen
>

Sludder.

> (bare rolig jeg kan sagtens finde både indlæg og message-ID)
>

Jamen i så fald:
Læs igen, og muligvis forstår du meningen denne gang

Men lad ni ikke dette drilleri udvikle sig til et nyt bål

Egon

@ (28-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 28-08-08 15:57

On Thu, 28 Aug 2008 10:35:20 +0200, "Egon Stich"
<egonstregstichsnabelamail.dk> wrote:

>
>"@ " < 1.'@invalid.net> skrev i en meddelelse news:pnabb4pa1isdn0m4haan0krpjog34hfh0h@4ax.com...
>>>(Kan ikke lade være----
>>>Minder mig faktisk om en anden tråd, hvor een eller anden benægtede selveste naturlovene---
>>>Han hed vidst noget med snabel et eller andet----
>>
>>
>> næh
>>
>>
>> men der var en vis Hr. Egon Stish som frejdigt påstod at
>> ladningsvægten i et gevær ike havde indflydelse på rekylen
>>
>
>Sludder.


og geværløb er sågar i følge Egon Stich i stand til at stræbe


>
>> (bare rolig jeg kan sagtens finde både indlæg og message-ID)
>>
>
>Jamen i så fald:
>Læs igen, og muligvis forstår du meningen denne gang



at finde mening i dine udgydelser er ikke altid muligt,


og med god grund



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Bo Warming (26-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-08-08 01:21

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:f846b4lnrr7tt2iaubbs422f9gn61tthf4@4ax.com...
> On Mon, 25 Aug 2008 20:11:27 +0200, "@ " < 1.'@invalid.net> wrote:
>
>>>Bare se dig omkring, så ser du beviser på den stigende voldelighed
>>>overalt...
>>
>>og hvad så
>>
>>dine tåbelige påstande har du jo endnu (af gode grunde) ikke kunnet
>>bevise
>
> LOL... Først giver du mig ret og bagefter brokker du dig over
> manglende beviser.... )

Hvis beviser på muslimsk overkriminalitet er mangelfulde så sammenhold med
koranens ord om deres intentioner




Bo Warming (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-08-08 07:50

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:ldi4b49lren3qed78d2ugi78i7dkmlvid2@4ax.com...

> Alle ved da godt at overvågning ikke kan få en hjernelam voldsmand til
> at lade være med at overfalde dig, men den kan bruges til at
> identificere han bagefter, så han kan fjernes fra det offentlige rum
> et stykke tid, så han i det mindste ikke overfalder andre i et stykke
> tid...

Du undervurderer overvågning og glemmer at det kan give opklaring-% på 100%
og hvis voldsmanden ved at han helt sikkert kommer i isolationsfængsling i
lang tid, så overvejer han alternativer til sin ubehagelige livsudfoldelse

Japanerne har altid boet tæt og overvåget hinanden og derfor har de
tradition for nul vold og nul tyveri og minimalt med anden grov kriminalitet

Et stort problem er at fængsler ikke er særlig afskrækkende når ikke
isolation.
Vi kan undgå at isolation gør sindsyg, ved at lade fanger tale i telefon med
medfanger
Afskaf fange-samvær




Ole (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Ole


Dato : 25-08-08 16:26

Anders Wegge Keller wrote:
> S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> writes:
>
>> On Sun, 24 Aug 2008 22:44:27 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>
>>> skader, med deres frygt, deres overvågningsiver, deres ensretning og
>>> deres amagerhyldenationalisme, samfundet meget mere end alverdens
>>> voldsmænd nogensinde kan gøre.
>
>> Hvordan det...???
>
> Det er ikke 100% givet at man bliver udsat for vold, men derimod er
> det ikke længere muligt at bevæge sig rundt i det offentlige rum uden
> at blive overvåget i hoved og røv. Og overvågningen hjælper jo ikke
> engang på det der var påskuddet for at indføre den, så i realiteten
> har vi givet afkald på en god mængde frihed uden at få noget for den.
>

Overvågningen virker ikke fordi at der ikke er nok "de rigtige steder"


Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

@ (25-08-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 25-08-08 16:30

On Mon, 25 Aug 2008 17:25:44 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Anders Wegge Keller wrote:
>> S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> writes:
>>
>>> On Sun, 24 Aug 2008 22:44:27 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>>
>>>> skader, med deres frygt, deres overvågningsiver, deres ensretning og
>>>> deres amagerhyldenationalisme, samfundet meget mere end alverdens
>>>> voldsmænd nogensinde kan gøre.
>>
>>> Hvordan det...???
>>
>> Det er ikke 100% givet at man bliver udsat for vold, men derimod er
>> det ikke længere muligt at bevæge sig rundt i det offentlige rum uden
>> at blive overvåget i hoved og røv. Og overvågningen hjælper jo ikke
>> engang på det der var påskuddet for at indføre den, så i realiteten
>> har vi givet afkald på en god mængde frihed uden at få noget for den.
>>
>
>Overvågningen virker ikke fordi at der ikke er nok "de rigtige steder"


problemet er ikke selve den nuværende overvågning - uanset om den
virker eller ej

problemet vil være i fremtiden -

hvad kan (og vil) fremtidens magthavere misbruge
overvågningsmulighederne til



man bør huske på at vejen til helvede altid har været brolagt med gode
forsætter



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Anders Wegge Keller (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Keller


Dato : 25-08-08 16:40

"@ " < 1.'@invalid.net> writes:

> problemet er ikke selve den nuværende overvågning - uanset om den
> virker eller ej

Erfaringerne fra London er at folk går i byen med elefanthuer, når
der har været en passende koncentration af kameraer i et givet område
i en 6-9 måneders tid.

> problemet vil være i fremtiden -

> hvad kan (og vil) fremtidens magthavere misbruge
> overvågningsmulighederne til

Det er nu det mindste problem. Det er da langt alvorligere at man
ikke kan gå i fred uden automatisk at blive mistænkeliggjort.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching.
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Malene P (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 25-08-08 02:05


"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
news:48b1c82b$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> news:48b1c466$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> > "vvv" <?@?> wrote in message
> > news:48b1a161$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> >> Eller også frygter vi folk som dig mere.
> >
> > Mener du da folk dør af hun linker til diverse sider ?
> >
> Nej, men hendes type, der er alt for mange af, skader, med deres frygt,
> deres overvågningsiver, deres ensretning og deres amagerhyldenationalisme,
> samfundet meget mere end alverdens voldsmænd nogensinde kan gøre.

"amagerhyldenationalisme"? Den var svov.

Malene P



Bo Warming (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-08-08 07:03

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48b2056d$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
> news:48b1c82b$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>> news:48b1c466$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> > "vvv" <?@?> wrote in message
>> > news:48b1a161$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> >> Eller også frygter vi folk som dig mere.
>> >
>> > Mener du da folk dør af hun linker til diverse sider ?
>> >
>> Nej, men hendes type, der er alt for mange af, skader, med deres frygt,
>> deres overvågningsiver, deres ensretning og deres
>> amagerhyldenationalisme,
>> samfundet meget mere end alverdens voldsmænd nogensinde kan gøre.
>
> "amagerhyldenationalisme"? Den var svov.

Schopenhauer sagde at "alle folk håner deres nabofolk og alle har ret"

og det er nemt at sige sjove ting om DF-pøblen - eller om Kina.

Et kriterie for seriøs vurdering er om der skabes vold, tyveri, snyd og her
er BZ-socialister kritisable men kinesere og DF er aldrig.




Malene P (25-08-2008)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 25-08-08 03:03


"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
news:48b1a161$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:48b18ed1$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > ..... skidtet sikkert ind igen. De, der her her i gruppen tilsviner og
> > killfiltrer budbringerne, har næppe børn, der skal vokse op i det
samfund,
> > der kommer.
> >
http://www.fyens.dk/article/1055433:Indland-Fyn--Flytteblanket-kan-sikre-aegtefaelle-ophold
> >
> Eller også frygter vi folk som dig mere.


BØØØØØØØØØØØH . Ja, jeg er søreme farlig -jeg bringer jo virkeligheden ind i
jeres stuer.

Malene P



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408871
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste