/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Islamisk terror
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-07-08 23:16

http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




 
 
N_B_DK (20-07-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-07-08 23:24

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2
> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/

Du er ubegavet!

(hovsa der kom jeg Peter knald i låget i forkøbet) :D

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.


Mr.Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 21-07-08 00:28

Kim Larsen skrev den 21-07-2008:
> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/

Du er måske ved at få øjene op for hvad det er for typer, gutten er
afrikaner.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-13345849.html?rss



Peter Bang (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 21-07-08 09:49

Mr . Larsen <mrlarsen@post.cybercity.dk> skrev:
>Kim Larsen skrev den 21-07-2008:
>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>
>Du er måske ved at få øjene op for hvad det er for typer,
gutten er
>afrikaner.
>
>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-13345849.html?rss

Rigtigt. Voldtægt er noget typisk afrikansk. Ikke noget den gode
danske mand kunne udtænke.


Ukendt (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-07-08 11:35

Peter Bang (slet CKBAF) wrote:
> Mr . Larsen <mrlarsen@post.cybercity.dk> skrev:
>> Kim Larsen skrev den 21-07-2008:
>>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>
>> Du er måske ved at få øjene op for hvad det er for typer, gutten er
>> afrikaner.
>>
>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-13345849.html?rss
>
> Rigtigt. Voldtægt er noget typisk afrikansk. Ikke noget den gode
> danske mand kunne udtænke.

Det ER faktisk ikke helt forkert at kalde det "typisk afrikansk", det er
helt almindeligt at politi og fx skolelærere voldtager piger, alle inden for
myndigheder tager frit for sig af retterne. Dog har man også "sugar daddy"
begrebet, hvor ældre mænd betaler i materielle goder, for seksuelle ydelser
hos almindelige piger.

Men utrolig mange afrikanske piger når at blive voldtaget mindst én gang i
deres liv, - de fleste svjh.







Mr.Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 21-07-08 13:56

Peter Bang skrev:

> Rigtigt. Voldtægt er noget typisk afrikansk. Ikke noget den gode
> danske mand kunne udtænke.

Voldtægt er faktisk hyppigere begået af afrikanere end af vestlige,
bortset fra det, så er det altså stadig en afrikaner der har gjort det,
men du og CRL kan vil få det vendt rundt med lidt taltrylleri.



Peter Bang (22-07-2008)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 22-07-08 17:43

Mr . Larsen <mrlarsen@post.cybercity.dk> skrev:
>Peter Bang skrev:
>
>> Rigtigt. Voldtægt er noget typisk
>>afrikansk. Ikke noget den gode
>> danske mand kunne udtænke.
>
>Voldtægt er faktisk hyppigere
>begået af afrikanere end af vestlige,

Noget du lige har regnet lidt på? ... skovl ...


>bortset fra det, så er det altså
>stadig en afrikaner der har gjort det,
>men du og CRL kan vil få det vendt
>rundt med lidt taltrylleri.

Se ovenstående


Mr.Larsen (22-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 22-07-08 19:40

Peter Bang forklarede:
> Mr . Larsen <mrlarsen@post.cybercity.dk> skrev:
>> Peter Bang skrev:
>>
>>> Rigtigt. Voldtægt er noget typisk
>>> afrikansk. Ikke noget den gode
>>> danske mand kunne udtænke.
>>
>> Voldtægt er faktisk hyppigere
>> begået af afrikanere end af vestlige,
>
> Noget du lige har regnet lidt på? ... skovl ...
>
>
>> bortset fra det, så er det altså
>> stadig en afrikaner der har gjort det,
>> men du og CRL kan vil få det vendt
>> rundt med lidt taltrylleri.
>
> Se ovenstående

Dygtig.



Tveskaeg (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 21-07-08 22:13

On 21 Jul 2008 08:49:28 GMT, Peter Bang <peterbang@CKBAFprivat.dk>
(slet CKBAF) wrote:

>Rigtigt. Voldtægt er noget typisk afrikansk. Ikke noget den gode
>danske mand kunne udtænke.

Det kunne han sagtens men ham skal vi nok tage os af, vi behøver ikke
importere yderligere voldtægtsforbrydere udefra.


Arne H. Wilstrup (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 21-07-08 10:19


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>

1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel, men er
det det samme som at han er muslim?
2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den slags
handlinger?


Kim Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-07-08 11:43

"Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:48845521$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>
>
> 1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel,
> men er det det samme som at han er muslim?
> 2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den slags
> handlinger?

Du plejer nu ellers at være et af nyhedsgruppens absolut kvikkeste hoveder
men her fangede du ikke ironien. Jeg skrev et komplet åndsforsnottet indlæg
uden nogen som helst værdi overhovedet, fuldstændig tilsigtet og fuldstændig
som vi ser det fra nyhedsgruppens frådende fremmedhadende højrefjolser.
Indholdet var med vilje fordrejet og perfidt, helt nøjagtig som vi ser det
fra højrefjolserne. Jeg var derefter spændt på at se reaktionerne fra
højrefløjserne men desværre er der ikke nogen af dem som har nået at "gå i
baljen på" indlægget.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Martin Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 21-07-08 12:27

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:XKZgk.6924$3g.3611@fe107.usenetserver.com...
> "Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:48845521$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
>>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>>
>>
>> 1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel,
>> men er det det samme som at han er muslim?
>> 2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den slags
>> handlinger?
>
> Du plejer nu ellers at være et af nyhedsgruppens absolut kvikkeste hoveder
> men her fangede du ikke ironien. Jeg skrev et komplet åndsforsnottet
> indlæg uden nogen som helst værdi overhovedet, fuldstændig tilsigtet og
> fuldstændig som vi ser det fra nyhedsgruppens frådende fremmedhadende
> højrefjolser. Indholdet var med vilje fordrejet og perfidt, helt nøjagtig
> som vi ser det fra højrefjolserne. Jeg var derefter spændt på at se
> reaktionerne fra højrefløjserne men desværre er der ikke nogen af dem som
> har nået at "gå i baljen på" indlægget.

Kun en rødfascist kan føle vellyst ved at lægge snarer ud for sine
medmennesker
Få dig noget rigtigt Kimse!

Mvh
Martin


Kim2000 (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 21-07-08 12:40


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:XKZgk.6924$3g.3611@fe107.usenetserver.com...
> "Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:48845521$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
>>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>>
>>
>> 1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel,
>> men er det det samme som at han er muslim?
>> 2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den slags
>> handlinger?
>
> Jeg skrev et komplet åndsforsnottet indlæg uden nogen som helst værdi
> overhovedet, fuldstændig tilsigtet og fuldstændig som vi ser det fra
> nyhedsgruppens frådende fremmedhadende højrefjolser. Indholdet var med
> vilje fordrejet og perfidt, helt nøjagtig som vi ser det fra
> højrefjolserne.

Du sendte et link, kan du fortælle hvordan du fordrejede det?? At du så af
en eller anden grund synes det er sjovt at benytte en ung piges lidelse til
at hygge dig med fortælle en del om dig.



Kim Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-07-08 13:28

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4884760b$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:XKZgk.6924$3g.3611@fe107.usenetserver.com...
>> "Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:48845521$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>>> news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
>>>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>>>
>>>
>>> 1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel,
>>> men er det det samme som at han er muslim?
>>> 2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den
>>> slags handlinger?
>>
>> Jeg skrev et komplet åndsforsnottet indlæg uden nogen som helst værdi
>> overhovedet, fuldstændig tilsigtet og fuldstændig som vi ser det fra
>> nyhedsgruppens frådende fremmedhadende højrefjolser. Indholdet var
>> med vilje fordrejet og perfidt, helt nøjagtig som vi ser det fra
>> højrefjolserne.
>
> Du sendte et link, kan du fortælle hvordan du fordrejede det?? At du
> så af en eller anden grund synes det er sjovt at benytte en ung piges
> lidelse til at hygge dig med fortælle en del om dig.

Tør nu bare dine forfængelige sørgmodige øjne. Din forargelse skyldes vist
mest dig selv.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Mr.Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 21-07-08 14:05

Kim Larsen forklarede:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:4884760b$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:XKZgk.6924$3g.3611@fe107.usenetserver.com...
>>> "Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>> news:48845521$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>>>> news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
>>>>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>>>>
>>>>
>>>> 1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel,
>>>> men er det det samme som at han er muslim?
>>>> 2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den
>>>> slags handlinger?
>>>
>>> Jeg skrev et komplet åndsforsnottet indlæg uden nogen som helst værdi
>>> overhovedet, fuldstændig tilsigtet og fuldstændig som vi ser det fra
>>> nyhedsgruppens frådende fremmedhadende højrefjolser. Indholdet var
>>> med vilje fordrejet og perfidt, helt nøjagtig som vi ser det fra
>>> højrefjolserne.
>>
>> Du sendte et link, kan du fortælle hvordan du fordrejede det?? At du
>> så af en eller anden grund synes det er sjovt at benytte en ung piges
>> lidelse til at hygge dig med fortælle en del om dig.
>
> Tør nu bare dine forfængelige sørgmodige øjne. Din forargelse skyldes vist
> mest dig selv.

Hvorfor svare du ikke Kim2000, han har et helt legalt spørgsmål.



Mr.Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 21-07-08 14:04

Kim2000 frembragte:

>
> Du sendte et link, kan du fortælle hvordan du fordrejede det?? At du så af en
> eller anden grund synes det er sjovt at benytte en ung piges lidelse til at
> hygge dig med fortælle en del om dig.

Det der var fordrejet, KRL troede det var en Dansker, men det var det
ikke, så nu er det hele jo nok løgn.



Kim2000 (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 21-07-08 21:35


"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:g621fp$1pec$1@newsbin.cybercity.dk...
> Kim2000 frembragte:
>
>>
>> Du sendte et link, kan du fortælle hvordan du fordrejede det?? At du så
>> af en eller anden grund synes det er sjovt at benytte en ung piges
>> lidelse til at hygge dig med fortælle en del om dig.
>
> Det der var fordrejet, KRL troede det var en Dansker, men det var det
> ikke, så nu er det hele jo nok løgn.
>

Når nu 80% af kriminalitet begåes af ikke-danske borgere, så er det jo
dårlige odds manden er oppe mod, når der gættes. Han blev da også hurtigt
tavs.



Mr.Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 21-07-08 21:40

Kim2000 frembragte:

>
> Når nu 80% af kriminalitet begåes af ikke-danske borgere, så er det jo
> dårlige odds manden er oppe mod, når der gættes. Han blev da også hurtigt
> tavs.

Ja det må man sige



Martin Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 21-07-08 22:23

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
news:g62s7j$23g4$1@newsbin.cybercity.dk...
> Kim2000 frembragte:
>
>>
>> Når nu 80% af kriminalitet begåes af ikke-danske borgere, så er det jo
>> dårlige odds manden er oppe mod, når der gættes. Han blev da også hurtigt
>> tavs.
>
> Ja det må man sige
>
>

Ja, stakkels Kimse. Og så blev hans eneste ven sur

Mvh
Martin


Mr.Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 21-07-08 22:35

Martin Larsen udtrykte præcist:

>
> Ja, stakkels Kimse. Og så blev hans eneste ven sur

Håber han har kiks i skabet



Arne H. Wilstrup (22-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 22-07-08 07:54


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4884f36d$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> > Når nu 80% af kriminalitet begåes af ikke-danske borgere,
> så er det jo dårlige odds manden er oppe mod, når der
> gættes. Han blev da også hurtigt tavs.

Når nu 80 % af de mest ubegavede og fremmedhadske indlæg begås
af kim2000, så er det dårlige odds man er oppe imod når der
gættes.

Et øjeblik troede jeg at det var dig der havde skrevet
indlægget og ikke Kim L - men det er glædeligt at det var
ironisk ment fra Kim Ls side. Med så mange 'Kim'er herinde, så
kan man jo tage fejl indimellem.



Kim2000 (22-07-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 22-07-08 09:27


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:48858419$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:4884f36d$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> > Når nu 80% af kriminalitet begåes af ikke-danske borgere, så er det jo
>> dårlige odds manden er oppe mod, når der gættes. Han blev da også hurtigt
>> tavs.
>
> Når nu 80 % af de mest ubegavede og fremmedhadske indlæg begås af kim2000,
> så er det dårlige odds man er oppe imod når der gættes.
>
> Et øjeblik troede jeg at det var dig der havde skrevet indlægget og ikke
> Kim L - men det er glædeligt at det var ironisk ment fra Kim Ls side. Med
> så mange 'Kim'er herinde, så kan man jo tage fejl indimellem.

Det er også synd at ham den onde onde onde onde Kim bliver ved med at sige
de grimmer grimmer stygge tal igen igen.

mvh
Kim, der igen oplevede Arnes uprovokerede mudderangreb



Martin Larsen (22-07-2008)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 22-07-08 09:35

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
news:48858419$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:4884f36d$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> > Når nu 80% af kriminalitet begåes af ikke-danske borgere, så er det jo
>> dårlige odds manden er oppe mod, når der gættes. Han blev da også hurtigt
>> tavs.
>
> Når nu 80 % af de mest ubegavede og fremmedhadske indlæg begås af kim2000,
> så er det dårlige odds man er oppe imod når der gættes.
>
> Et øjeblik troede jeg at det var dig der havde skrevet indlægget og ikke
> Kim L - men det er glædeligt at det var ironisk ment fra Kim Ls side. Med
> så mange 'Kim'er herinde, så kan man jo tage fejl indimellem.
>


AHW indrømmer at have taget fejl! En historisk dag.
Den superhumane empatiske AHW tilsidesætter ufejlbarlighedsdogmet for at
komme kammerat i knibe til undsætning.
Vi må bøje os i støvet i ærefrygt over at være vidner til denne urscene )

Mvh
Martin


N_B_DK (21-07-2008)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-07-08 12:42

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:XKZgk.6924$3g.3611@fe107.usenetserver.com
> Indholdet var
> med vilje fordrejet og perfidt, helt nøjagtig som vi ser det fra
> højrefjolserne.

Hvordan var det fordrejet ? mener du det er en opdigtet historie ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)
Pioneer CLD-D925 købes.


Mr.Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 21-07-08 14:02

Kim Larsen har bragt dette til os:

> Du plejer nu ellers at være et af nyhedsgruppens absolut kvikkeste hoveder
> men her fangede du ikke ironien. Jeg skrev et komplet åndsforsnottet indlæg
> uden nogen som helst værdi overhovedet, fuldstændig tilsigtet og fuldstændig
> som vi ser det fra nyhedsgruppens frådende fremmedhadende højrefjolser.
> Indholdet var med vilje fordrejet og perfidt, helt nøjagtig som vi ser det
> fra højrefjolserne. Jeg var derefter spændt på at se reaktionerne fra
> højrefløjserne men desværre er der ikke nogen af dem som har nået at "gå i
> baljen på" indlægget.

Lad os kalde en spade en spade.

Du læste at det var en af normal gennemsnitshøjde, brede skuldre,
lugtede af spiritus og var karseklippet, på daværende tidspunk, stod
der intet i den artikel du have fundet om at det var en Afrikaner,
havde du dog gjort dit arbejde lidt bedre, så havde du ikke kvajet dig.

Du troede du havde fundet en sag hvor en Dansker havde gjort noget
grumt, kan du selv se det sjove, jeg kan sagtens.



@ (21-07-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 21-07-08 15:27

On Mon, 21 Jul 2008 12:42:58 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> skrev i en meddelelse
>news:48845521$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
>>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>>
>>
>> 1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel,
>> men er det det samme som at han er muslim?
>> 2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den slags
>> handlinger?
>
>Du plejer nu ellers at være et af nyhedsgruppens absolut kvikkeste hoveder

!!!!!!!

nåsådden

ironien fortsætter i fede stråler


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Michael Meidahl Jens~ (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 21-07-08 19:35


"Kim Larsen" skrev i en meddelelse

> Du plejer nu ellers at være et af nyhedsgruppens absolut >kvikkeste
> hoveder

Er det også ironisk ment ?



--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



Arne H. Wilstrup (22-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 22-07-08 07:51


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:XKZgk.6924$3g.3611@fe107.usenetserver.com...
>
> Du plejer nu ellers at være et af nyhedsgruppens absolut
> kvikkeste hoveder men her fangede du ikke ironien. Jeg skrev
> et komplet åndsforsnottet indlæg uden nogen som helst værdi
> overhovedet, fuldstændig tilsigtet og fuldstændig som vi ser
> det fra nyhedsgruppens frådende fremmedhadende højrefjolser.
> Indholdet var med vilje fordrejet og perfidt, helt nøjagtig
> som vi ser det fra højrefjolserne. Jeg var derefter spændt
> på at se reaktionerne fra højrefløjserne men desværre er der
> ikke nogen af dem som har nået at "gå i baljen på"
> indlægget.

Næ, men som du ved så er ironi noget vanskeligt noget at have
at gøre med på skrift. Jeg drømte ikke om at du pludselig
skulle have ændret opfattelse, men i kampens hede har vi jo
oplevet at folk der kalder sig socialister er kommet med den
ene højrefjolsopfattelse efter den anden samtidig med at de
hævdede at de skam var socialister (David Konrad der hævder at
stemme på liste Ø og Egon Stich der afskyr akademikere og
muslimer), men som fint lever op til Scherfigs vise ord: "Når
angrebene kommer så langt fra venstre at de rammer en i
nakken, så er de altid fra højre".
>




Mr.Larsen (22-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 22-07-08 07:58

Arne H. Wilstrup forklarede:

> Næ, men som du ved så er ironi noget vanskeligt noget at have at gøre med på
> skrift.

Nu er der ikke meget ironi i at poste et link, men jeres forsøg på at
dække hinanden ind når I har kvajet jer, er nu så nuser.

KRL regnede med det var en dansker, derfor ligger "ironien" i emnet,
men da KRL havde gjort regning uden vært, blev det en "backfire"



Ukendt (23-07-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-07-08 10:47


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:48858349$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>

>og Egon Stich der afskyr akademikere og muslimer),


Hvad har det med socialisme at gøre?
nej - vel?
Her hopper du lige i spinaten, og demonstrerer ganske glimrende, hvorledes
akademikertyper har fortrængt de socialistiske teorier til fordel for
kulturradikale febertåger.

I burde interesserer jer lidt for produktionsmidlerne og arbejdsfrie
"indtægter".

men som fint lever op til Scherfigs vise ord: "Når
> angrebene kommer så langt fra venstre at de rammer en i nakken, så er de
> altid fra højre".

Her talte han jo nok om forholdene, som de så ud fra en "nyttig
akademikeridiots" syndvinkel.

Jeg holder mere af sætningen:

"Kendsgerninger er nogle hårde krabater, at få has på".

Men de "nyttige idioter", der har overtaget partierne, har formået at hæve
deres abstraktionsniveau til uanede højder, således at kendsgerninger slet
ikke tæller i deres kulturradikale univers.

Endvidere har du slet slet ikke format til at fatte, at der sandelig er
forskel på grupper og individer.
Man kan bekæmpe førstnævnte, uden dog at hade enkeltindivider.
Men det kan du slet ikke forstå, idet du er en sølle stakkel uden de
fornødne menneskelige egenskaber til dette.

Desværre tror jeg endog ikke, at du overhovedet kan forstå, hvad jeg her
mener.

Egon








Mr.Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 21-07-08 13:58

Arne H. Wilstrup kom med følgende:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>
>
> 1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel, men er det
> det samme som at han er muslim?
> 2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den slags
> handlinger?

Har KRL svigtet dig, hvor er det synd.



hanzen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 21-07-08 14:34


"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:g6214d$1pc3$1@newsbin.cybercity.dk...
> Arne H. Wilstrup kom med følgende:
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
>>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>>
>>
>> 1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel, men er
>> det det samme som at han er muslim?
>> 2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den slags
>> handlinger?
>
> Har KRL svigtet dig, hvor er det synd.
>
>

Det må være træls at miste sin eneste fan
--
hilzen
hanzen



Mr.Larsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 21-07-08 14:44

hanzen:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:g6214d$1pc3$1@newsbin.cybercity.dk...
>> Arne H. Wilstrup kom med følgende:
>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>>> news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
>>>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>>>
>>>
>>> 1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel, men er
>>> det det samme som at han er muslim?
>>> 2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den slags
>>> handlinger?
>>
>> Har KRL svigtet dig, hvor er det synd.
>>
>>
>
> Det må være træls at miste sin eneste fan

Bestemt.



Arne H. Wilstrup (22-07-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 22-07-08 07:58


"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen
news:48849059$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> Har KRL svigtet dig, hvor er det synd.
> Det må være træls at miste sin eneste fan

Jeg har ingen fans og ønsker det heller ikke - det er kun
fjolser som dig der på teenagevis taler om at være fan af
nogen. Men det skyldes måske at dit højeste ønske er at komme
til at ligne Jonnie Hansen fra Greve, der atter er fan af
Hitler.

Og som Kim L har skrevet, så er der altså tale om en ironi som
jeg ganske korrekt ikke forstod, men som dog blev opklaret -
men jeg ser at du heller ikke forstod den. Det må så være en
anmærkning til Kim L om at gøre ironien lidt tydeligere så
også højrefjolser som dig kan fatte den.



Mr.Larsen (22-07-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 22-07-08 08:00

Arne H. Wilstrup kom med denne ide:
> "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen
> news:48849059$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> >>
>>> Har KRL svigtet dig, hvor er det synd.
> > Det må være træls at miste sin eneste fan
>
> Jeg har ingen fans og ønsker det heller ikke - det er kun fjolser som dig
> der på teenagevis taler om at være fan af nogen. Men det skyldes måske at dit
> højeste ønske er at komme til at ligne Jonnie Hansen fra Greve, der atter er
> fan af Hitler.

Du evner til stadighed at synke ned i lortet.

>
> Og som Kim L har skrevet, så er der altså tale om en ironi som jeg ganske
> korrekt ikke forstod, men som dog blev opklaret - men jeg ser at du heller
> ikke forstod den. Det må så være en anmærkning til Kim L om at gøre ironien
> lidt tydeligere så også højrefjolser som dig kan fatte den.

Men du kan godt se det ironiske i et link, som KRL endda påstår han har
fordrejet.

DOHH.



Ivannof (22-07-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 22-07-08 08:59



"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
news:4885850c$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen
> news:48849059$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> >>
>>> Har KRL svigtet dig, hvor er det synd.
> > Det må være træls at miste sin eneste fan
>
> Jeg har ingen fans og ønsker det heller ikke - det er kun fjolser som dig
> der på teenagevis taler om at være fan af nogen. Men det skyldes måske at
> dit højeste ønske er at komme til at ligne Jonnie Hansen fra Greve, der
> atter er fan af Hitler.
>
> Og som Kim L har skrevet, så er der altså tale om en ironi som jeg ganske
> korrekt ikke forstod, men som dog blev opklaret - men jeg ser at du heller
> ikke forstod den. Det må så være en anmærkning til Kim L om at gøre
> ironien lidt tydeligere så også højrefjolser som dig kan fatte den.
>
Arne! Du er nu den bedste til at kaste med mudder!

Hilsen Ivan


hanzen (22-07-2008)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 22-07-08 09:35


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4885850c$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen
> news:48849059$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> >>
>>> Har KRL svigtet dig, hvor er det synd.
> > Det må være træls at miste sin eneste fan
>
> Jeg har ingen fans og ønsker det heller ikke - det er kun fjolser som dig
> der på teenagevis taler om at være fan af nogen. Men det skyldes måske at
> dit højeste ønske er at komme til at ligne Jonnie Hansen fra Greve, der
> atter er fan af Hitler.

Når du ikke kan finde noget argument kommer det sædvanlige ævl om nazier.Men
ingen af den er mine idoler. Heller ikke Stalin eller diverse afguder man
ikke må tegne.
Jeg tror den kornfede båtnakke fra Greve har flere fans end du har. Det er
vel derfor du er så sur.
Eller er sommerferien for lang?
Intelligente mennesker keder sig aldrig. Men det gør du åbenbart.

--
hilzen
hanzen

Vis respekt for os genier.




@ (21-07-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 21-07-08 15:20

On Mon, 21 Jul 2008 11:18:56 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.com> wrote:

>
>"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>news:ZOOgk.5798$%F3.1469@newsfe27.ams2...
>> http://www.bt.dk/article/20080720/krimi/80720036/
>>
>
>1.Hvorfra ved du at der er tale om en muslim? Han er neger, javel, men er
>det det samme som at han er muslim?
>2.Hvorfor bringer du denne henvisning? Kan "hvide" ikke begå den slags
>handlinger?


hvordan kan det lade sig gøre at AHW hopper i med begge ben

og alligevel lander på hovedet?




--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Anders Peter Johnsen (21-07-2008)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 21-07-08 22:27


" @" <1.@invalid.net> skrev i meddelelsen
news:5m69841lhdtuesof5h49ibbd2028pqqk4p@4ax.com...

>
> hvordan kan det lade sig gøre at AHW hopper i med begge ben
>
> og alligevel lander på hovedet?

Genial formulering!


Man ser lige et godt, gedigent "face plant" (som de vist kalder det derovre
i staterne i åbenlyst parodisk ordspil med diverse snildere skateboardtricks
såsom f.eks. "hand stands": Det har således INTET med planter i botanisk
betydning at gøre) for sig...

http://www.youtube.com/watch?v=aLlldMg0cF4

--
Mvh
Anders Peter Johnsen


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408877
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste