/ Forside / Interesser / Andre interesser / Religion / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Religion
#NavnPoint
mblm 1770
summer 1170
ans 1142
JanneP 1010
e.p. 880
Rellom 850
Teil 728
refi 645
o.v.n. 630
10  molokyle 587
Endnu en (vist nok) Putin-kritisk journali~
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 03-09-08 11:52

"Jesus-loves-you" skrev
7925 news:g9gg5t$149c$1@newsbin.cybercity.dk
>
> > > Ruslands premierminister, Vladimir
> > > Putin, beskylder ...
> [ ... ]
> > > Sandheden er nok snarrere, at du forsøger at *bortlede* opmærksomheden
> > > fra din egen PERSONLIGE skyld (i denne sag)...
> [ ... ]
> > > Træet kendes på dets frugt. Det *vrimler* jo med MORD omkring denne
> > > mand!!!...
>
>
> Her mere af den ækle skuffe:
>
> === citat start ===
>
> TV2 TTV s136 Søn 13 Aug (2008, CET) 20:35:37
>
> Moskva-kritisk journalist dræbt

News:

=== citat start ===

SVT Text 141 Ons 03 sep (2008, CET) 12:22:33

(efter kl 09)

Ænnu en journalist dødad i Kaukasus

Den framstående tv-journalisten
Abdulla Alisjajev i den ryska delrep-
ubliken Dagestan i norra Kaukasus
avled på onsdagen efter att kvællen
innan ha attackerats av okænda
gærningsmæn.

Enligt den ryska nyhetsbyrån Interfax
befann sig Alisjajev i sin bil nær han
skøts i huvudet och i ryggen. Dærmed
blev Alisjajev den andra journalisten
på tre dagar som dødats i regionen.

I søndags dødades den oppositionelle
journalisten Magomed Jevlojev medan
han hølls i førvar av polisen i del-
republiken Ingusjien.

=== citat slut ====


Sikke nogle "venner" at have. Jeg siger bare: "Føj for den lede!"

Legalisering af tyveri og nu også MORD!!!

Apropos

Law no 6, Du må ikke slå ihjel (2.Mos.20,13)
Law no 8, Du må ikke stjæle (2.Mos.20,15)


Jeg "fristes" næsten over evne til at sige ...

ET-Break:
(2008-09-03, Wednesday, day no 247, CET 12:37, GMT 10:37)
- "Det må du gerne."
<
Jo, tak, ET ...

.... angående Antikrist:

... Djævelen ... hans harme er stor, fordi han ved, hans tid er
kort.
...
Og jeg så, at et af dets hoveder var som såret til døden
(apropos Sovjetunionen),
men dets dødshug blev lægt ...
(apropos den russiske bjørn er tilbage. Spørg bare georgierne)

Åbenbaringsbogen (Revelation) 12,12b; 13,3

CET 12:50
- "Usling!"


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34- Jos.10,11)
Last OUTPUT: 7942 news:g9lmsv$2vrv$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7943



 
 
Poul E Hansen (03-09-2008)
Kommentar
Fra : Poul E Hansen


Dato : 03-09-08 05:59

On 3 Sep., 12:51, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> "Jesus-loves-you" skrev
> 7925news:g9gg5t$149c$1@newsbin.cybercity.dk
>
>
>
>
>
>
>
> > > > Ruslands premierminister, Vladimir
> > > > Putin, beskylder ...
> > [ ... ]
> > > > Sandheden er nok snarrere, at du forsøger at *bortlede* opmærksomheden
> > > > fra din egen PERSONLIGE skyld (i denne sag)...
> > [ ... ]
> > > > Træet kendes på dets frugt. Det *vrimler* jo med MORD omkring denne
> > > > mand!!!...
>
> > Her mere af den ækle skuffe:
>
> > === citat start ===
>
> > TV2  TTV  s136  Søn  13  Aug  (2008, CET)  20:35:37
>
> > Moskva-kritisk journalist dræbt
>
> News:
>
> === citat start ===
>
> SVT  Text  141  Ons  03  sep  (2008, CET)  12:22:33
>
> (efter kl 09)
>
> Ænnu en journalist dødad i Kaukasus
>
> Den framstående tv-journalisten
> Abdulla Alisjajev i den ryska delrep-
> ubliken Dagestan i norra Kaukasus
> avled på onsdagen efter att kvællen
> innan ha attackerats av okænda
> gærningsmæn.
>
> Enligt den ryska nyhetsbyrån Interfax
> befann sig Alisjajev i sin bil nær han
> skøts i huvudet och i ryggen. Dærmed
> blev Alisjajev den andra journalisten
> på tre dagar som dødats i regionen.
>
> I søndags dødades den oppositionelle
> journalisten Magomed Jevlojev medan
> han hølls i førvar av polisen i del-
> republiken Ingusjien.
>
> === citat slut ====
>
> Sikke nogle "venner" at have. Jeg siger bare: "Føj for den lede!"
>
> Legalisering af tyveri og nu også MORD!!!
>
> Apropos
>
>         Law no 6, Du må ikke slå ihjel (2.Mos.20,13)
>         Law no 8, Du må ikke stjæle (2.Mos.20,15)
>
> Jeg "fristes" næsten over evne til at sige ...
>
> ET-Break:
> (2008-09-03, Wednesday, day no 247, CET 12:37, GMT 10:37)
> - "Det må du gerne."
> <
> Jo, tak, ET ...
>
> ... angående Antikrist:
>
>         ... Djævelen ... hans harme er stor, fordi han ved, hans tid er
>         kort.
>         ...
>         Og jeg så, at et af dets hoveder var som såret til døden
>         (apropos Sovjetunionen),
>         men dets dødshug blev lægt ...
>         (apropos den russiske bjørn er tilbage. Spørg bare georgierne)
>
>         Åbenbaringsbogen (Revelation) 12,12b; 13,3
>
> CET 12:50
> - "Usling!"

ET synes ofte blot at være et ekko af dig selv. Men hvis det er sådan
Satan kan få mulighed for at sige noget benytter han sig af det.

Jesus-loves-you (03-09-2008)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 03-09-08 14:12

"Poul E Hansen" skrev
news:663cc8e7-ca4e-4588-afb1-14f7deda32c2@m73g2000hsh.googlegroups.com

=== citat start ===

[ ... cut foretaget 2008-09-03, CET 14.40, af MK ... ]

>
> Sikke nogle "venner" at have. Jeg siger bare: "Føj for den lede!"
>
> Legalisering af tyveri og nu også MORD!!!
>
> Apropos
>
> Law no 6, Du må ikke slå ihjel (2.Mos.20,13)
> Law no 8, Du må ikke stjæle (2.Mos.20,15)
>
> Jeg "fristes" næsten over evne til at sige ...
>
> ET-Break:
> (2008-09-03, Wednesday, day no 247, CET 12:37, GMT 10:37)
> - "Det må du gerne."
> <
> Jo, tak, ET ...
>
> ... angående Antikrist:
>
> ... Djævelen ... hans harme er stor, fordi han ved, hans tid er
> kort.
> ...
> Og jeg så, at et af dets hoveder var som såret til døden
> (apropos Sovjetunionen),
> men dets dødshug blev lægt ...
> (apropos den russiske bjørn er tilbage. Spørg bare georgierne)
>
> Åbenbaringsbogen (Revelation) 12,12b; 13,3
>
> CET 12:50
> - "Usling!"

ET synes ofte blot at være et ekko af dig selv. Men hvis det er sådan
Satan kan få mulighed for at sige noget benytter han sig af det.

=== citat slut ====


Tja ... Muligheden foreligger faktisk, teoretisk set.

Om satan står der i hvert fald i Bibelen, at ...

... Satan selv
giver sig jo skin af at være en lysets
engel.

Derfor er der ikke noget mærkeligt
i, at også hans tjenere giver sig skin
af at være retfærdigheds tjenere; ...

2.Kor. 11,14-15

Så man skal i hvet fald nok forholde sig MEGET kritisk til det her!!!


Poul har - for øvrigt - tidligere været inde på dette emne i ...

7918 news:g98lcj$16rk$1@newsbin.cybercity.dk
>
> "Poul E Hansen" skrev
> news:2b705596-1953-4681-b5cf-879d1dad6d9d@d1g2000hsg.googlegroups.com
[ ... ]
> Punkt 2
>
> Du skrev:
> "Jeg mener, det kan være djævelen og hans væsener, der taler til dig."


Om satan står der endvidere i Bibelen, at han endog ...

7118 news:5G4Ni.31$Db2.21@news.get2net.dk
>
> The "animal" (number 666) have some characteristics (markpointers).
>
> One of them is ...
>
> Og det gør store tegn, så det endog
> får ild til at falde fra himmelen ned
> på jorden for menneskenes øjne.
> (Åb. 13,13)
>
> This second beast performed great
> miracles; it made fire come down
> out of heaven to earth in the sight of
> everyone.
> (Revelation cap. 13 verse 13 - today's english version, 1986)
>
>
> A simple (markpointer)-scanning of the Bible gives these results:
>
> 1.
> (Abraham Pleads for Sodom)
>
> And the LORD (JHVH = I-am) said to Abraham,
> "There are terrible accusations
> against Sodom and Gomorrah, and
> their sin is very great ..."
> Abraham approached the LORD and asked,
> "Are you really going to destroy the
> innocent with the guilty ? If there
> are fifty innocent people in the city,
> will you ...
>
> (Genesis 18,20.23-24 - today's english version, 1986)
>
>
> (The destruction of Sodom and Gomorrah)
>
> Then the LORD rained brimstone
> and fire on Sodom and Gomorrah, from
> the LORD out of heavens.
>
> (Genesis 19,24 - New King James Version, 1980)
>
> Input memory to the "banq-box": fifty (50)
>
> 2.
> So Elijah answered and said to the
> captain of fifty, "If I am a man of God,
> then let fire come down from heaven
> and consume you and your fifty men."
> And fire came down from heaven and
> consumed him and his fifty.
>
> (1.Kings 1,10 - New King James Version, 1980)
> (See perhaps also Luke 9,54-55)
>
> Input *again* fifty (50) to the "banq-box".
>
>
> (See perhaps also Joshua 10,11)


And compare this with the ET-sign (?) ...

5676 news:IZTKg.32$lO5.27@news.get2net.dk
>
> > 1. First contact (?)
> >
> > 7 days *before* the Tsunami in december last year, something happened
> > above the place in Indonesia:
> >
> > 3481 news:wMmxd.76414$Vf.3620617@news000.worldonline.dk
> > >
> > > CNNTEXT P123 Sun 19 Dec (2004, CET) 21:42:09
> > >
> > > Witnesses see an object with a tail of
> > > fire hurtling toward earth near
> > > Jakarta
> >
> > It was a BIG meteor-explosion.
> >
> > Nothing special about this. It's just not happen very offen(ly);
> > especially not some few days before an very, *very* strong earthquake
> > (9R).
> >
> > Mankind is not inable yet to find out, *when* and *where* an earthquake
> > gonna happen, but in the future Mankind will better to understand this,
> > I guess.
> >
> > So - from a purely theoretical point of view - ET could already have
> > thise informations and sent Mankind a "warning" by *throw'ing* the
> > meteor.
> >
> > But this is NOT a prove in itself. It could also be just a chance
> > (accident, occurrence, coincidence).
> >
> > End of *indication* 1.
> >
> > -
> >
> > 2. Second contact (?)
> >
> > Here in Denmark we only have some few TV-channels sending signal through
> > the *air*. So You have no problem by recieving thise TV-signals.
> >
> > From at theoretical point ET should also be in able to receive thise
> > TV-informations *live*.
> >
> > One day the danish TV2 was going to send the film "Independence Day".
> >
> > I decided therefore to do an "experiment":
> >
> > I sent out a message through the danish newsgroup
> > news:dk.livssyn.kristendom hope'ing they were inable to receive my
> > message.
> >
> > My message to they was:
> >
> > Sent: Saturday, April 02, 2005 CET 20:40, CET 20:40, GMT 18:40
> > Subject: Re: Paven er død
> > 3772 news:EGB3e.109198$Vf.4159064@news000.worldonline.dk
> > >
> > > TV2 Saturday 2. april 2005, CET 20:35
> > > movie: Independence Day
> > >
> > > Searchstring: The truth
> >
> > If they received my message, I gave them a chance to play
> > "football" ...
> >
> > 2 days later I received informations through a newspaper about a meteor
> > above Eastern Denmark and South-West Sweden:
> >
> > Newsgroups: dk.livssyn.kristendom,dk.politik,se.vetenskap.astronomi
> > Sent: Monday, April 04, 2005 CET 6:35 PM
> > Subject: Re: SETI - Perhaps the first prove
> > 3792 news:51e4e.109497$Vf.4161685@news000.worldonline.dk
> > >
> > > http://www.tycho.dk/article/view/2851/1/32
> > >
> > > === citat start ===
> > >
> > > Udgivelsesdato: 4. april 2005
> > >
> > > I lørdags, d. 2. april, kl. 22:06 var flere danskere vidne til et
> > > meget lysstærkt meteor - en såkaldt ildkugle.
> > >
> > > === citat slut ====
> >
> > So the meteor came *exactly* then the movie Independence Day was going
> > from 3/7 to 4/7.
> >
> > There were many witness, see ...
> > http://www.as-dk.org/sekt/meteor/ildkugle_02_04_05.htm
> > http://www.astro.ku.dk/~norup/webcam/trig_log.html
> >
> > See perhaps time-table ...
> > 3801 news:Y5h4e.109533$Vf.4164944@news000.worldonline.dk
> >
> > See perhaps The meteor-*documentation* ...
> > 3810 news:omx4e.109919$Vf.4166079@news000.worldonline.dk
> >
> > End of *indication* 2.
> >
> > -
> >
> > 3. Third contact (?)
> >
> > 22 days last I received a sight perhaps from them. See ...
> >
> > Sent: Sunday, April 24, 2005 CET 18:05
> > 4054 news:6vPae.114254$Vf.4190466@news000.worldonline.dk
> >
> > A sight is - in best case - a *subjective* information, and therefore
> > NOT valid as a prove!
> >
> > But around 18-20 hours later there came a new responce:
> >
> > 4088 news:Bnabe.114458$Vf.4197780@news000.worldonline.dk
> > >
> > >
> > > CNNTEXT P126 Mon 25 Apr. (2005, CET) 19:57:51
> > >
> > > A meteor shower Sunday night sparked a
> > > flurry of frantic phone call to
> > > police departments across New England
> >
> > New England is ... (well, do understand, please look at "The
> > ET-message")
> >
> > End of *indication* 3
> >
> > -
> >
> > The ET-message.
> >
> > Perhaps ET says (my guess):
> >
> > 1.
> > Tsunami-warning (7 days *before*):
> >
> > Hello Mankind.
> >
> > We want to help You.
> >
> > We are friends, NOT enemies.
> >
> > (Don't be afraid)
> >
> > 2.
> > 2005-04-02:
> > (Input Independence Day memory)
> >
> > De *demokratiske* frihedstanker blev født i New England, som var
> > en del af det område, der erklærede den amerikanske nation
> > uafhængighed af moderlandet.
> >
> > Dvs. demokrati og frihed .
> > (Democracy and Freedom)
> >
> > 3.
> > 2005-04-24/25:
> >
> > Memory: New England (Democracy and Freedom)
> >
> > File 4054:
> > NO MORE SLAVERY !!!
> >
> [ ... cut 2006-09-04 ... ]
> >
> > -
> >
> > Please, note this:
> >
> > From a purely theoretical point of view NASA and/or others could have
> > made a false responce in regard to *indication* 3, because they were
> > inable to get my-contact-information-to-ET (file 4054) *many* hours
> > before (>12h) the meteor-responce.


(Fire from the sky => Ergo *må* Mogens altså være en heks.)

Altså einem *falsk* profet, jævnfør 5.Mos. 13,1-


Hvad har jeg så at sige til mit forsvar ?

Om Jesus sagde man også, at han måtte være i ledtog med djævelen, men Jesus
svarede dem med ordene ...

Hvis også satan er kommen i
splid med sig selv, hvorledes kan
hans rige da bestå?

(Luke 11,14-26.18)

Compare with ...

> Sikke nogle "venner" at have. Jeg siger bare: "Føj for den lede!"
>
> Legalisering af tyveri og nu også MORD!!!
>
> Apropos
>
> Law no 6, Du må ikke slå ihjel (2.Mos.20,13)
> Law no 8, Du må ikke stjæle (2.Mos.20,15)


Men det er selvfølgelig soleklart, at det var mig, der myrdede J.F.Kennedy i
1963, endskønt jeg dengang end ikke var 1 år gammel. Det er jo simpel logik,
ikke sandt ? ...


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34- Jos.10,11)
Last OUTPUT: 7944 news:g9m0e6$1jl$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7945



Poul E Hansen (03-09-2008)
Kommentar
Fra : Poul E Hansen


Dato : 03-09-08 12:14

On 3 Sep., 15:11, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:

> Hvad har jeg så at sige til mit forsvar ?
>
> Om Jesus sagde man også, at han måtte være i ledtog med djævelen, men Jesus
> svarede dem med ordene ...
>
>         Hvis også satan er kommen i
>         splid med sig selv, hvorledes kan
>         hans rige da bestå?
>
>         (Luke 11,14-26.18)
>
> Compare with ...
>
> > Sikke nogle "venner" at have. Jeg siger bare: "Føj for den lede!"
>
> > Legalisering af tyveri og nu også MORD!!!

Ikke forstået.

Jeg ved godt det er en grim anklage. Den er ikke ondsindet (mod dig),
men skyldes at udfra hvad jeg kan bedømme, er det ikke sandsyligt det
er Gud eller hans engle der taler til dig (som hovedregel ang. ET-
udsagnene). 'tværtimod'. Du poster en masse uoverskulige indlæg og
kommer med udfald mod skiftende personer -- indlæggene indeholder ofte
gengivelser af dine idéer om at udefinerede rumvæsener. Og så kommer
der af og til en 'moralsk opbakning' til dig i form af - ja, den
slags, der plejer. Sammenlign evt. med bibelske beretninger om hvordan
Gud taler. Mon ikke du søger bekræftelse fra overnaturlige væsener? Og
skaber mulighed for at du hører bestemte ting - sommetider noget du
ubevidst er skaber (endda selvom stemmerne er virkelige) og sommetider
ved at nogen udfylder det tomrum du skaber, og taler til dig.

Jesus-loves-you (04-09-2008)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 04-09-08 11:33

"Poul E Hansen" skrev
news:7e1edafa-2df4-4735-a823-ca49edd1e045@i76g2000hsf.googlegroups.com

=== citat start ===

On 3 Sep., 15:11, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:

> Hvad har jeg så at sige til mit forsvar ?
>
> Om Jesus sagde man også, at han måtte være i ledtog med djævelen, men
Jesus
> svarede dem med ordene ...
>
> Hvis også satan er kommen i
> splid med sig selv, hvorledes kan
> hans rige da bestå?
>
> (Luke 11,14-26.18)
>
> Compare with ...
>
> > Sikke nogle "venner" at have. Jeg siger bare: "Føj for den lede!"
>
> > Legalisering af tyveri og nu også MORD!!!

Ikke forstået.

Jeg ved godt det er en grim anklage. Den er ikke ondsindet (mod dig),
men skyldes at udfra hvad jeg kan bedømme, er det ikke sandsyligt det
er Gud eller hans engle der taler til dig (som hovedregel ang. ET-
udsagnene). 'tværtimod'. Du poster en masse uoverskulige indlæg og
kommer med udfald mod skiftende personer -- indlæggene indeholder ofte
gengivelser af dine idéer om at udefinerede rumvæsener. Og så kommer
der af og til en 'moralsk opbakning' til dig i form af - ja, den
slags, der plejer. Sammenlign evt. med bibelske beretninger om hvordan
Gud taler. Mon ikke du søger bekræftelse fra overnaturlige væsener? Og
skaber mulighed for at du hører bestemte ting - sommetider noget du
ubevidst er skaber (endda selvom stemmerne er virkelige) og sommetider
ved at nogen udfylder det tomrum du skaber, og taler til dig.

=== citat slut ====


Øh ...

Som tidligere skrevet, Poul F Hansen, øh ... Poul E Hansen:

7918 news:g98lcj$16rk$1@newsbin.cybercity.dk
>
> Ku' du ikke benytte en anden server fx. news.sunsite.dk, da det er meget
> besværligt (for mig og andre, der fx. benytter Outlook Express) at
> redigere dit text, fordi tegnet '>' og ny linie *ikke* automatisk kan
> påhæftes nyhedsindlæg fra google (heriblandt dine), hva' ?


Nå, men hvad skrev du så ?

> > Om Jesus sagde man også, at han måtte være i ledtog med djævelen, men
> > Jesus svarede dem med ordene ...
> >
> > Hvis også satan er kommen i
> > splid med sig selv, hvorledes kan
> > hans rige da bestå?
> >
> > (Luke 11,14-26.18)
> >
> > Compare with ...
> >
> > > Sikke nogle "venner" at have. Jeg siger bare: "Føj for den lede!"
> >
> > > Legalisering af tyveri og nu også MORD!!!
>
> Ikke forstået.

(meget besværligt med alle disse manuelle '>'-tilføjelser !!!)


Øh ... Det, jeg mente med mine ord, var, at *frugten* som oftest AFSLØRER
træet, om det er godt eller ondt.


Lad os tage et konkret eksempel:

Jeg opretten en ny tråd på nyhedsgruppen News:dk.politik

Sent: Tuesday, September 02, 2008, CET 11:00, GMT 09:00
Subject: Motivet -
Was: Rusland begyndte angrebskrigen mod Georgien og skal derfor straffes
7929 news:g9ivbj$216o$1@newsbin.cybercity.dk


Hvorefter en Hr. Jens Erik Beck (som du sikkert godt kender) hertil besvarer
med bl.a. ordene:

From: "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
Sent: Tuesday, September 02, 2008, CET 11:55, GMT 11:55
news:g9j2i1$2259$1@newsbin.cybercity.dk
>
> Ejer USA USA? Ejede USSR USSR?

Compare with *kendsgerningerne*...

7869 news:g8ji0g$2f37$1@newsbin.cybercity.dk
>
> Hans Kristian Neerskov skriver ...
[ ... ]
> Med truslen fra stærke muslimske fjender mod syd indgik Georgien et
> delvis frivilligt forbund med Zarens Rusland, der varede fra år 1800 til
> 1917. Med Det Osmanniske Riges fald og revolutionen i Rusland, løsrev
> Georgien sig fra Rusland og fik en kort selvstændighed. Men den blev
> afbrudt, da Sovjethæren invaderede landet 25.02.1921.


Og dermed *legaliserede* Lyrik altså (i mine øjne) bolsjevikkernes tyveri af
bl.a. Georgien


Når jeg derfor minder dig om Jesu ord og derefter umiddelbart citerer fra
mit oprindelige indlæg, bliver formålet da, at få dig (og evt. andre) til at
indse en-eller-andet. Og hvad kan det mon være, kunne en-eller-anden så
spørge!

Hermed sagt lå der altså IKKE en anklage rettet mod dig, Poul, således som
du måske kunne have opfattet mit indlæg.

-

Herefter skriver du:
> Jeg ved godt det er en grim anklage.

Dét tager jeg ikke så tungt, Poul. Jeg kan godt tåle lidt kritik, navnlig
hvis den er *konstruktiv*, og hvis folk (og fæhoveder) kan lære lidt ud af
dette (ang. fx. bedrag, folkeforfører osv.) ...

Og jeg signalerede jo lige i et tidligere indlæg til dig (kort før dette dit
indlæg), at ...

7942 news:g9lmsv$2vrv$1@newsbin.cybercity.dk
>
> > ... Det indebærer afbrydelsen af skadelige relationer, ...
>
>
> Øh ... Jeg skønner ikke, at dit bidrag er af skadelig karakter, Poul,
> fordi jeg går meget stærkt ind for KONSTRUKTIV *kritik* ...
[ ... ]
> Tillad mig lige her til slut at sige, at jeg jo faktisk EFTERLYSER
> konstruktiv kritik ang. al det der mht. ETs-eksistens-bevis-førelsen.
>
> Jeg har modtaget en hel del videnskabelige, og er meget glad for
> dem ...
>
> Men jeg har faktisk savnet alle de *kristne* indsigelser (apropos 1. John
> 4,1-3), og derfor har jeg med glæde læst dine indlæg, idet du er ved at
> råde bod på denne mangel!


Så det er jo på en måde selvforskyldt, ikke sandt ? ...

-

Herefter skrev du:
> Den er ikke ondsindet (mod dig),

Og den er jeg helt med på ...

> men skyldes at udfra hvad jeg kan bedømme, er det ikke sandsyligt det
> er Gud eller hans engle der taler til dig (som hovedregel ang. ET-
> udsagnene). 'tværtimod'. ...

Og den er jeg ligeledes helt med på ...

> ... Du poster en masse uoverskulige indlæg ...

Ja, desværre bliver tingene let uoverskuelige, og det må der rådes bod på.

Et sted står der jo omtrent i Bibelen, at Gud er IKKE forvirringens Gud
(1.Kor.14,33). Det plejer som oftest at være djævelen, der ønsker dette mhp.
bedrag.

Og derfor *bør* din ALARM sådan set gå i gang (hvis du altså er en Jesu
Kristi "vagthund", 1.Kor. 12,4) !!!

> ... og kommer med udfald mod skiftende personer ...

Det genkender jeg til gengæld ikke!!!

Vil du være så elskværdig at *konkretisere* dette.

(NB! Ovenfor stående udfald mod en "vis" person er skrevet efterfølgende, og

kan derfor ikke indgå i argumentationen.)

> ... -- indlæggene indeholder ofte
> gengivelser af dine idéer om at udefinerede rumvæsener.

Sætningen ikke helt forstået

(men det er nok ikke så vigtigt.)

> Og så kommer
> der af og til en 'moralsk opbakning' til dig i form af - ...

Dét må jeg til gengæld give dig medhold i.

Vi plejer sjældent at være uenige, officielt ...

> ... ja, den
> slags, der plejer.

Ikke forstået.

(men det er nok ikke så vigtigt.)

> Sammenlign evt. med bibelske beretninger om hvordan
> Gud taler.

Et Jehovas Vidne vil i hvert fald få kaffen galt i halsen ...

ET-Break:
(2008-09-04, Thursday, day no 248, CET 11:57, GMT 09:57
- "Og det glæder mig!"

Nå, ér du der igen, ET. Dav' min gode ven. ...

Ja, Jehovas Vidner er noget møg, ikke sandt, TBC ?

Bemærk for øvrigt, nu når vi taler om bedrag, at som oftest *afsløres*
djævelen og satan, ligeså snart vi kommer ind på det CENTRALE i
Kristendommen: Golghatas kors.

Gud døde ikke på korset, siger Jehovas Vidner. Ligeledes mht. Islam.

Hvorfor ?

Input memory from ...

6641 news:pygei.67$Iy1.21@news.get2net.dk
>
> > > 3. Kærlighed mellem *skabning* og *Skaberen*

Fordi satan IKKE vil ha' (ægte) FORSONING( mellem Gud og mennesket)...

CET 12:02
- "Amen."

Memory on from ...

6641 news:pygei.67$Iy1.21@news.get2net.dk
>
> > > 1. Kærlighed mellem mand og kvinde
> > > 2. Kærlighed mellem Liv-1 og Liv-2
> > > 3. Kærlighed mellem *skabning* og *Skaberen*

Gosch hvor jeg elsker dig, min ven ... ...

CET 12:04
- "I lige måde."

CET 12:04
- "Blomster."

CET 12:04
- "Sender jeg."

CET 12:05
- "Til."

Til hvem, ET ?

Hmm ...

Drusjki ?

CET 12:06
- "Ja."



> Mon ikke du søger bekræftelse fra overnaturlige væsener? ...

Det vil TBC (fra Jehovas Vidner) i hver fald hævde!

Men svaret er 'nej', under henvisning til ... arh, kan ikke lige finde
skriftstedet. Men det lyder omtrent: falsk evangelium, om det så var engle,
forbandet være han.

Jeg er sg_ ligeglad med andres anerkendelse osv.

Jeg *indrapporterer* blot the ET-news, hvad enten du kan li' det, eller ej.

Hvorfor ?

The *greatest* news in Mankind history ...

Men bevares. Dette bekommer en sekt som Jehovas Vidner ikke særlig godt, og
det ender vist( med, at alle medlemmerne smutter)...

CET 12:10
- "Det kan du rolig regne med."

Fine. Tre bja ...

> ... Og skaber mulighed for at du hører bestemte ting - sommetider noget du
> ubevidst er skaber (endda selvom stemmerne er virkelige) og sommetider
> ved at nogen udfylder det tomrum du skaber, og taler til dig.

Som jeg tidligere (i et andet indlæg) skrev til dig:

7899 news:g93h56$2bn2$1@newsbin.cybercity.dk
>
> For mig at se er ET-eksistens i vort solsystem så vigtig et emne at
> udforske, at jeg *aldrig* vil kunne finde på at miskritisere det med
> løgnagtige udsagn, herunder postulater om, at ET har fortalt mig at bla.,
> bla., bla.
>
> Jeg har IKKE behov for at hævde mig eller styrke min selvværdsfølelse (ej
> heller med at skrive en hel masse indlæg på nyhedsgrupperne osv.)!
>
> Men jeg er blot nødt til at rapportere, hvad jeg oprigtig talt modtager af
> budskaber, OGSÅ selvom folk på grund af dette udråber mig til at være en
> landstosse osv.
>
> For jeg tør ganske simpelt hen ikke undlade at gøre det, og måske derved
> *bedrøve* my friend out there in space. Please understand.
>
> Betragt mig derfor( som en art transmitter-station)...
>
> ET-Break:
> (2008-08-27, Wednesday, day no 240, CET 14:14, GMT 12:14)
> - "Venligst."
>
> ... or einem brohoved (for videre operationer ind i fjendelandet) ...

Drusjki ?

CET 12:21
- "Ja."



Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34- Jos.10,11)
Last OUTPUT: 7948B news:g9o8mt$s35$1@newsbin.cybercity.dk
7948A news:g9o5nl$r0k$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7949



Poul E Hansen (04-09-2008)
Kommentar
Fra : Poul E Hansen


Dato : 04-09-08 05:37

Lad mig blot svare, at jeg kun er blevet bekræftet i min opfattelse af
hvem de er.

Jesus-loves-you (04-09-2008)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 04-09-08 13:00

"Poul E Hansen" skrev
news:e772c167-706c-4cee-88d0-8797b0627a52@k36g2000pri.googlegroups.com

[ ... som et svar på fil 7949 ... ]

=== citat start ===

Lad mig blot svare, at jeg kun er blevet bekræftet i min opfattelse af
hvem de er.

=== citat slut ====


Underforstået at Jehovas Vidner altid har ret, apropos the Empire über
alles ? ...


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34- Jos.10,11)
Last OUTPUT: 7950 news:g9ohs7$vgu$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7951



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408857
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste