Sløv iMac. Hvad gør man?
Fra : erling hansen

Dato : 17-09-08 08:48

Min iMac, power PC 1,8, er efterhånden blevet ulideligt langsom til at
åbne diverse hjemmesider. Jeg har så 'indhentet' et ONYX-program, men
bortset fra den sidste mulighed - at optimere systemet - tør jeg næsten
ikke sætte nogen af mulighederne i gang.
Hvad skal man rense ud i for at få 'dyret' til at køre lidt hurtigere?
mvh
Erling

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 17-09-08 09:15

erling hansen skrev:
> [...]
> ikke sætte nogen af mulighederne i gang.
> Hvad skal man rense ud i for at få 'dyret' til at køre lidt hurtigere?

Ulidelig langsom kan skyldes mange ting. Rygmarvsreaktionen er at
spørge om du har puttet alt det RAM i maskinen kan trække?

Har du det?

Fra : erling hansen

Dato : 17-09-08 16:10

> Ulidelig langsom kan skyldes mange ting. Rygmarvsreaktionen er at
> spørge om du har puttet alt det RAM i maskinen kan trække?
>
> Har du det?

Jeg har kun 1 GB ram.