BootCamp > tråsløst mus/tastatur ?
Fra : Autocadster

Dato : 09-09-08 18:43

Har købt et Logitech bluetooth sæt med mus og tastatur, sætter det op
med min iMac's egen bluetooth sender/modtager under Mac OSX, ingen
problemmer der

Men men... booter så op i Windows Vista, gør det samme der, altså lige
bortset fra at tastatur ikke vil lade sig parre med iMac bluetooth :/

Lukker ned og holder "alt" nede for at vælge hvad der skal startes op
på, men intet virker nu mere :'(

Er der ikke nogen der kører samme OS'er og trådløst gear, der kan
fortælle hvad de har gjort, for at få det til at spille ?

Autocadster / 2620

Fra : Per Rønne

Dato : 10-09-08 18:10

Autocadster <autocadster@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Er der ikke nogen der kører samme OS'er og trådløst gear, der kan
> fortælle hvad de har gjort, for at få det til at spille ?

Boot op med et almindeligt usb-tastatur til Windows, og par så dit
Harald Blåtands-tastatur med din iMac - i Windows.

Windows ved jo ikke at du har parret dit nye tastatur med Leoparden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk