Skal man grine eller græde
Fra : iSteen

Dato : 06-09-08 17:04

iAntivirus - http://www.iantivirus.com/ - er et antivirusprogram til Mac.
Det skulle jeg da prøve. Programmet mener jeg har 5 vira/virusser på min Mac:
/Applications/iCal.app/Resources/sm_aqua_key.png
/Library//Application Support/iPhoto/Themes/Shared/Card/Photocorners/
/Library//Application Support/iPhoto/Themes/Shared/Card/FallLeaf/Icons
/Library//Application Support/iPhoto/Themes/Shared/Card/FallLeaf/Icons
/Library//Application Support/iPhoto/Themes/Shared/Card/Photocorners/
/Library//Application Support/iPhoto/Themes/Shared/Card/FallLeaf/Icons

Ikke lige et program jeg mener jeg vil "opgradere til en
betalingsversion" - men det er måske det de håber på med ovenstående
melding

--
http://isteen.wordpress.com

Fra : David Blangstrup

Dato : 06-09-08 17:27

On 2008-09-06 18:03:57 +0200, iSteen <isteen@ntispamGmail.com> said:

> [...]
>
> Ikke lige et program jeg mener jeg vil "opgradere til en
> betalingsversion" - men det er måske det de håber på med ovenstående

Hvorfor i det hele taget bruge antivirus til Mac? Jeg ved ikke, om jeg
skal grine eller græde... ;)
- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : iSteen

Dato : 06-09-08 18:04

On 2008-09-06 18:26:32 +0200, David Blangstrup <no@no.no> said:

> Hvorfor i det hele taget bruge antivirus til Mac? Jeg ved ikke, om jeg
> skal grine eller græde... ;)
> - David

Hvorfor bruge Antivirus?
Jeg fik tilbuddet gratis, så jeg prøvede da - og en virus til Mac skal
nok komme en skønne dag.
Jeg prøver da mange programmer gratis, og smider dem væk igen - hvordan
skal man ellers finde det man er glad for?
Jeg måtte igennem en håndfuld newsreadere før jeg købte suppe...og
senere Unison
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : David Blangstrup

Dato : 06-09-08 18:17

On 2008-09-06 19:03:41 +0200, iSteen <isteen@ntispamGmail.com> said:

> [...]
> skal man ellers finde det man er glad for?
> Jeg måtte igennem en håndfuld newsreadere før jeg købte suppe...og

Det kan du have ret i... jeg er bare himmelhenrykt for ikke at have en
anti-virus til at klamre sig til mine filer og sløve alting ned—men jeg
kender godt nørde-genet, alt må prøves af... og ja, nogen gange også
anti-virus, haha. :)
- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-09-08 19:22

David Blangstrup <no@no.no> wrote:

> Hvorfor i det hele taget bruge antivirus til Mac? Jeg ved ikke, om jeg
> skal grine eller græde... ;)

der kommer en dag hvor du nok skal ...

/thomas