Apple-halløj den 9ende?
Fra : iSteen

Dato : 05-09-08 16:50

Er der noget om, at Apple holder noget halløj den 9/9?
Kan man mon forvente nye grejer?
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-08 16:51

iSteen <isteen@ntispamGmail.com> wrote:

> Er der noget om, at Apple holder noget halløj den 9/9?
> Kan man mon forvente nye grejer?

iPods ...

<http://www.macworld.com/article/135382/2008/09/ipodevent.html?lsrc=top_
1>

/thomas

Fra : iSteen

Dato : 06-09-08 08:23

On 2008-09-05 17:51:18 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> iPods ...
>
> <http://www.macworld.com/article/135382/2008/09/ipodevent.html?lsrc=top_
> 1>
>

> /thomas

Når jeg drømmer om natten, handler det om en umpc fra Apple til ca. 3500,-
Det bliver nok ved drømmene
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-09-08 09:11

iSteen <isteen@ntispamGmail.com> wrote:

> Når jeg drømmer om natten, handler det om en umpc fra Apple til ca. 3500,-
> Det bliver nok ved drømmene

Apple's idé om en umpc hedder Macbook Air ...

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-09-08 12:42

> Apple's idé om en umpc hedder Macbook Air ...

Jeg tror den kommer: MacBook Nano

Når man lige får set sig rundt på nettet vrimler det med folk der har
smidt OS X på deres "netbooks". Eks. denne af en Medion Akoya Mini E1210

http://www.youtube.com/watch?v=oK4s5thS9i4&feature=related

Det kan dog kræve en særlig version af Leopard - Snow Leopard vel
nærmest. (Her er kan det faktisk vise sig at MS har en fordel i at pc-
folk har holdt fast i XP.)

--
Mvh Martin

Fra : GitteA

Dato : 06-09-08 16:43

"iSteen" <isteen@ntispamGmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der noget om, at Apple holder noget halløj den 9/9?
> Kan man mon forvente nye grejer?
> --
> http://isteen.wordpress.com

En ny sølvfarvet MacBook måske - det er bare hvad jeg har hørt i min
øresnegl, der har hørt det, der har hørt det osv :)

Fra : iSteen

Dato : 06-09-08 18:05

On 2008-09-06 17:42:49 +0200, "GitteA" <bentella@FJERNgmail.com> said:

> "iSteen" <isteen@ntispamGmail.com> skrev i en meddelelse
>
> En ny sølvfarvet MacBook måske - det er bare hvad jeg har hørt i min
> øresnegl, der har hørt det, der har hørt det osv :)

HA! Jeg har lige været i Merlin i dag. De har sørme stadig to
alu-MacBook Pro stående.
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : GitteA

Dato : 08-09-08 13:50

> HA! Jeg har lige været i Merlin i dag. De har sørme stadig to alu-MacBook
> Pro stående.
> --
> http://isteen.wordpress.com

Jeg taler ikke om Pro :)

Fra : GitteA

Dato : 09-09-08 19:15

> Jeg taler ikke om Pro :)

Det blev ikke til alu Mac-books - men til nye iPods - både Nano, Classics og
Touch :)

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-09-08 19:34

GitteA skrev den 09-09-2008 20:14:

> Det blev ikke til alu Mac-books - men til nye iPods - både Nano, Classics og
> Touch :)

Øv.

Pyt, så er de nok fine nok til mig inden jeg når at købe en ny MacBook.

De er flotte iøvrigt.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-09-08 20:23

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> Øv.
>
> Pyt, så er de nok fine nok til mig inden jeg når at købe en ny MacBook.
>
> De er flotte iøvrigt.

mit gæt er at de laver rollouts af forskellige ting de næste par
tirsdage ...

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 09-09-08 21:09

Thomas von Hassel wrote:

> mit gæt er at de laver rollouts af forskellige ting de næste par
> tirsdage ...

Jeg vil da så meget vente i spænding... Sån' en antracitgrå MacBook <et
eller andet> står godt nok højt på min ønskeseddel ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-09-08 21:20

Peter Farsinsen skrev den 09-09-2008 22:08:

> Jeg vil da så meget vente i spænding... Sån' en antracitgrå MacBook <et
> eller andet> står godt nok højt på min ønskeseddel ;)

Tror de holder sig til de farver som iPod'sne lige er kommet i.

Var det ikke noget med en pink?

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 09-09-08 21:53

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Tror de holder sig til de farver som iPod'sne lige er kommet i.

Der er da også sån' en 'mørk' grå. Hedder den farve noget andet?

> Var det ikke noget med en pink?

Nah... Ellers tak ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-09-08 23:18

Peter Farsinsen skrev den 09-09-2008 22:52:

> Der er da også sån' en 'mørk' grå. Hedder den farve noget andet?

Ingen anelse. Jeg er ikke grafiker.

> Nah... Ellers tak ;)

Den orange er pæn, så.

Jeg kan godt høre jeg skal gøre en indsats for at få dig prakket en ny
på så du sælger den gamle så billigt at selv Morten ville kvie sig.