anbefaling af udstødning
Fra : LaLLe

Dato : 22-07-01 14:11

så er det lilge ved at jeg får min nye stalker. men jeg mangler stadig at
finde ud af hvad for en udstødning jeg skal have på. derfor henvender jeg
mig her.
min konfiguration er som følger:
polini 47 mm sport
polini secondary gearing 20,3 % extra (kan ikke huske tandhjulsudvekslingen)
polini sølvfjeder
protuna omdrejningsbegrænser
17,5 mm dell'orto karburator

RpR siger enten next eller star traffic og donati siger leovinci zx
handmade.
jeg synes zx'eren er pænest, men jeg hælder mest til next.

hvad mener i jeg skal vælger evt nogle andre forslag til udstødning,
priserne må gerne være med???

LaLLe
som er spændt til på tirsdag

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 22-07-01 17:19

"LaLLe" <lalle@popme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> handmade.
> jeg synes zx'eren er pænest, men jeg hælder mest til next.

Jeg vil nok også hælde til LeoVinci ZX. Den fungere super på Piaggio motors.
Det er vel heller ik for sjov at de i scooterens land, Italien
alle kører rundt med LeoVinci på deres Piaggio NRG Extreme , Runner og jeg
skal komme efter dig skal jeg!
Der er jo også lige forskel på om du smider en LeoVinci ZX på en Mineralli
eller Piaggio motor. Jeg vil også sige at den ik er noget værd
på en Mineralli motor.

Det eneste minus jeg kan sige om min Leovinci var at pakningen imellem røret
og lyddæmperen gik efter 1 måned. Men den blev udskiftet med
sådan noget udstødningspasta !

> hvad mener i jeg skal vælger evt nogle andre forslag til udstødning,
> priserne må gerne være med???

Arhh det skal være en af dem du snakker om der !

> LaLLe
> som er spændt til på tirsdag
hehe.. Får også min igen på Tirsdag.. !

/Thomas

Fra : RpR

Dato : 22-07-01 18:15

> Det er vel heller ik for sjov at de i scooterens land, Italien
> alle kører rundt med LeoVinci på deres Piaggio NRG Extreme , Runner og jeg
> skal komme efter dig skal jeg!

Du må da gerne finde et billede til mig =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 22-07-01 21:59

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Du må da gerne finde et billede til mig =)

Nu havde jeg ik lige kameraet med for at tage billeder af scootere.. Men jeg
vil æde mine gamle sko hvis det er forkert
at 80-85 % af alle Piaggio NRG Extreme , Gilera Runner og Zip ikke kørte med
LeoVinci ZX.. Var det mig eller dig der var der?
Vi kan jo evt. lede spørgsmålet videre til Mads Stetter... Han ved jo nok
hvad jeg snakker om siden han selv var med !

Hilsen Thomas

Fra : Donati

Dato : 23-07-01 18:40

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev:

> Du må da gerne finde et billede til mig =)

Sågerne
Billede af Piaggio motor m. ZX udstødning:
http://www.scooter-racing.dk/stalker/

Men hvorfor det? du ved da nok hvordan den ser ud..

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-07-01 19:11

"Donati" <donati@scooter-racing.dk> skrev i en meddelelse

> Sågerne
> Billede af Piaggio motor m. ZX udstødning:
> http://www.scooter-racing.dk/stalker/
>
> Men hvorfor det? du ved da nok hvordan den ser ud..

WoW en fed scooter.. :) Du bliver lige nødt til at rette tæksten! Der er jo
kommet lidt andet på.

/Thomas

Fra : RpR

Dato : 24-07-01 15:05

> Sågerne
> Billede af Piaggio motor m. ZX udstødning:
> http://www.scooter-racing.dk/stalker/
>
> Men hvorfor det? du ved da nok hvordan den ser ud..

Tænkte på en fra Italien =)
Har nemlig også været dernede for nogle år, og Leo Vinci så jeg faktisk ikke
én af.
Derimod var Arrow ret poplære.

Fra : LaLLe

Dato : 22-07-01 18:12

<snip min super scooter konf>

> [...]
> Der er jo også lige forskel på om du smider en LeoVinci ZX på en Mineralli
> eller Piaggio motor. Jeg vil også sige at den ik er noget værd

det er jo lige det.

> Det eneste minus jeg kan sige om min Leovinci var at pakningen imellem
røret
> og lyddæmperen gik efter 1 måned. Men den blev udskiftet med
> sådan noget udstødningspasta !

Surt men mon ikke bare det er dig der er uheldig. men hvordan er lyden på
den??? larmer den mere eller mindre end en next??? eller måske skulle jeg
sammenligne med en proma legal (som jeg havde før) den larmede fa...

> Arhh det skal være en af dem du snakker om der !
donati har dem til 899 kr, så han kan få next til 749, så der er lidt at
hente

> hehe.. Får også min igen på Tirsdag.. !

tirsdag er altså dømt stalker kørsel :)
LaLLe
som stadig mangler en udstødning!!!!
pt. står den på ZX

Fra : Thomas

Dato : 23-07-01 16:04

Der kan købes ark til at lave nye udstødnings pakninker med. Jeg købte et
sæt for 200 kr. med 4 ark (a4) og en tube flydene pakning 1 ark til
udstødningspakninger 3 stk med forskellige tykkelser. og de penge er tjent
hjem fordi pakninger er faktisk noget dyre inde i byen. men ok man har nok
et lille problem hvis det er en af de udstødnings pakninger hvor der er ring
på.

mvh. Thomas