'Organization' i MacSOUP
Fra : Jonas C. Voss

Dato : 21-07-01 00:51

Hej

Jeg plejer at have noget pladder stående i Organization-feltet i
headeren på mine indlæg, og så vidt jeg ved er det defineret ud fra hvad
man skriver i internet ktrl-panelet.
Jeg har netop skiftet ISP, og nu er pladderet forsvundet og erstattet
med en reklame for min udbyder. Jeg har ikke ændret noget som helst i
opsætningen lige bortset fra de nødvendige tlf-numre, DNS-adresser osv.
Jeg har prøvet at tilføje en seperat header der hedder 'Organization:
blahblah' men det virker ikke.
Er der nogen der har nogle forslag til hvad der er sket, og evt. hvordan
man løser det?

PFT

--
Jonas [CPH, DK]
Erase harddrive to reply

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 21-07-01 07:55

Jonas C. Voss <harddrivejc@voss.tf> wrote:

> [...]
> blahblah' men det virker ikke.
> Er der nogen der har nogle forslag til hvad der er sket, og evt. hvordan

Beklager! Mobilix aka Wanadoo aka Orange har "spist" Organiation og den
smagte godt! Jeg klagede til supporten da jeg havde Wanadoo som ISP og
fik at vide at Organization så sandelig ikke er valgfri hos dem! De
flest andre udbydere knalder kun en Organization på newsindlæg hvis du
ikke selv har en.
--
Jesper Oersted.
"Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 21-07-01 11:13

Jesper Ørsted <triton@titancity.com> wrote:

> [...]
> fik at vide at Organization så sandelig ikke er valgfri hos dem! De
> flest andre udbydere knalder kun en Organization på newsindlæg hvis du

Ærede dommer, medlemmer af juryen, jeg vil gerne bede om at dette indlæg
mærkes som bevismateriale A i sagen om folket mod de danske
teleselskaber. En sag, hvor vi vil se grusomme eksempler på, hvordan
det, som dansk teleforbruger, ikke længere er muligt, at vælge
teleselskab ud fra hvem der har den bedste service, men snarere ud fra
hvor meget man vil trækkes rundt i manegen. For trukket rundt det bliver
man.

Tak til Jesper.

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 21-07-01 22:48

Jonas C. Voss <harddrivejc@voss.tf> wrote:
> For trukket rundt det bliver man.

Ja, kors i hytten - det er da lige før den gode Dyremose står tilbage
som klassens duks! ;-/

--
med venlig hilsen
Hans