Yamaha FS1-kaburator på Suzuki K50
Fra : Chr

Dato : 20-07-01 12:41

Kan man bruge alle kaburatorer fra Yamaha FS1 på en Suzuki K50? Jeg har
bemærket at chokeren sidder nede ved kaburatoren i stedet for på styret, men
det kan man vel leve med.

Venlig hilsen
Lasse Møller
y-o@get2net.dk

Fra : Brian N. Andersen

Dato : 20-07-01 13:02

Hej

Alle karburatorer der er lavet til en Yamaha 4 gear, passer på en Suzuki K50

/Brian

Fra : Chr

Dato : 23-07-01 12:08

> Alle karburatorer der er lavet til en Yamaha 4 gear, passer på en Suzuki
K50

Jeg har lånt en 16mm kaburator fra en Yamaha FS1, men den der overløbskanal
i bunkarret sidder i vejen, og jeg kan derfor ikke få det til at passe.
Hvordan kan jeg få den til at passe?

Hvis man køber ved protuna har de både en 16mm til K50 og en 16mm til
Yahaha. Der er bare lige 300kr prisforskel.

Lasse

Fra : JDJ

Dato : 23-07-01 17:17

Brian N. Andersen <Streamer@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b581d2a$0$324$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Alle karburatorer der er lavet til en Yamaha 4 gear, passer på en Suzuki
K50

> /Brian

Styr lige din brandert mand! det er kun den gamle model yamaha karburator
der passer på (den med fladt bundkar)

JDJ