Idisk tilladelse
Fra : Steen Uldahl

Dato : 01-07-08 17:03

Vi har fået en familie-idisk med 4 idiske.
Public-disken er låst således andre brugere ikke kan
uploade filer? Hvordan ændres denne tilladelse?
2 af brugerne er på Windows.

Mvh
Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-07-08 18:55

Steen Uldahl <steen@uldahl.dk> wrote:

> Vi har fået en familie-idisk med 4 idiske.
> Public-disken er låst således andre brugere ikke kan
> uploade filer? Hvordan ændres denne tilladelse?
> 2 af brugerne er på Windows.

I Systemindstillinger under .Mac og fanen iDisk. Apple plejer at have et
Windows-program til iDisk, men det er godt nok et par år siden, jeg
sidst havde fat i det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 01-07-08 19:55

> I Systemindstillinger under .Mac og fanen iDisk. Apple plejer at have et
> Windows-program til iDisk, men det er godt nok et par år siden, jeg
> sidst havde fat i det.

Vent med at ændre i det. .MobileMe, erstatningen for .Mac, er lige på
trapperne, og burde komme i dag - Californien tid ... og her er
indbygget Windows- og iPhone understøttelse.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-07-08 21:45

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Vent med at ændre i det. .MobileMe, erstatningen for .Mac, er lige på
> trapperne, og burde komme i dag - Californien tid ... og her er
> indbygget Windows- og iPhone understøttelse.

Nu er dagen snart gået, og jeg kan ikke se noget nyt. Hvornår sker det?

--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-08 03:53

> Nu er dagen snart gået, og jeg kan ikke se noget nyt. Hvornår sker det?

Jeg undrer mig også såre - og jeg ser stadig i .Mac et postlager på 5,0
GB og et iDisk-lager på 5,0 GB.

I øvrigt burde der til MobileMe foreligge en særlig opdatering, så .Mac
i Systemindstillinger bliver til .MobileMe - endnu foreligger den ikke.
Men det er vel stadig 1. juli i Californien - og i øvrigt kan de jo have
ændret beslutning. Den /skal/ jo først være ude senest 11. juli, mår
iPhone 3G frigives.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 01-07-08 22:13

Per Rønne wrote:
> Vent med at ændre i det. .MobileMe, erstatningen for .Mac, er lige på
> trapperne, og burde komme i dag - Californien tid ... og her er
> indbygget Windows- og iPhone understøttelse.

Hvor har du det fra? Blander du det ikke sammen med nyheden om, at
me.com nu også kan bruges til e-mail af .mac abonnenter?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-08 03:54

> Hvor har du det fra? Blander du det ikke sammen med nyheden om, at
> me.com nu også kan bruges til e-mail af .mac abonnenter?

Jeg fik e-mail om MobleMe fra Apple, som angav 1. juli som skæringsdato.
..Mac-abonnenter ville automatisk blive til .MobileMe-abonnenter, men de
ville kunne vedblive at bruge deres .mac emailadresse [alias].

Men det eneste 'mærkelige' med mine .Mac-indstilinger er at jeg ikke
længere kan slå automatisk iDisk-synkronisering til, selv om maskinen da
forsøger ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk