God side om Apple
Fra : Glenn Møller-Holst

Dato : 13-06-08 08:58

Her er en god side om Apple - hvem kan være uenige i denne udlægning?:

12. juni 2008, Mac vs PC: Lost in Translation.
BLOG: Kan man overhovedet sammenligne en Mac med en PC, eller omvendt?
Det forsøges flittigt, men på en eller anden måde fungerer det ikke rigtigt:
http://www.computerworld.dk/blog/apple-bloggen/1378?a=block&i=225&bpos=1
Citat: "...
Apples problem er måske bare, at produkterne virkelig excellerer på
punkter, som er svære at kvantificere og sammenligne.
Alt andet lige, så har Steve Jobs aldrig sat de store ressourcer af, til
at finde ud af hvad der er folk gerne vil have lige nu. Han vil hellere
bestemme det selv, og folket følger ham tilsyneladende gerne. Til
Macworld Expo 2007 formulerede Steve Jobs det på følgende måde:

”Der er et gammelt Wayne Gretzky citat, som jeg elsker. »Jeg skøjter hen
hvor pucken kommer til at være, ikke hvor den er.« Og det har vi altid
gjort, her hos Apple, lige siden starten. Og det vil vi altid gøre.”

Samme aften præsenterede Steve Jobs i øvrigt sit nyeste produkt, iPhone.
...."

hilsen

Glenn