Bag støddæmper helt i bund. på Area51
Fra : jabbe

Dato : 19-07-01 11:15

Hejsa

Jeg har erhvervet mig en Aprilia Area51 men jeg har et lille problem....

Når jeg kører over et lille bump(mindre end et fart bump) så går min
bagdæmper helt i bund... Jeg skal helt ned og køre kun 25 km/t for den ikke
gør det så voldsomt...
Det skal nok indskydes at jeg vejer altså kun 90kg og man må laste scootern
med 190kg incl en selv....

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre om der er andre der har den samme
erfaring eller det kun er mig. og om det er noget den godt må gøre(gå i
bund)

Mvh
Jacob

Fra : RpR

Dato : 19-07-01 14:02

> Nu kunne jeg godt tænke mig at høre om der er andre der har den samme
> erfaring eller det kun er mig. og om det er noget den godt må gøre(gå i
> bund)

Nej, det må den bestemt ikke!
Få fat i din forhandler og klag!

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 19-07-01 20:03

> Nej, det må den bestemt ikke!
> Få fat i din forhandler og klag!

Bestemt samme mening som RpR. Jeg skal ' voldkøre ' min for at den kommer i
bund. så der må være et eller andet galt.

Anders ( AREA51 )

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 24-07-01 14:21

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message news:3b56da21$0$985$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Nej, det må den bestemt ikke!
> Få fat i din forhandler og klag!

Nemlig... En scooters støddæmper er normal ret svær at få i bund, selv med 2 på.

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : TheDevil

Dato : 24-07-01 15:05

> Nemlig... En scooters støddæmper er normal ret svær at få i bund, selv med
2 på.

du sidder vel ikke og siger at du kører to mand på en knallert? *lol*

Best Regards TheDevil

Fra : jabbe

Dato : 24-07-01 19:15

> du sidder vel ikke og siger at du kører to mand på en knallert? *lol*

Jeg har været ude at prøvekøre en anden AREA51 hos forhandlern idag og der
var slet ikke de problemer med dæmpern...:)
Så nu er forghandlern kommet til den konklution at det er min dæmper der er
død(Det er det jeg har prøvet at forklare ham i uha langt tid) Så nu har han
bestilt en ny hjem som kommer på om 450 KM(10 Dage)

Jabbe

Fra : Gundersen

Dato : 19-07-01 20:31

Hej

Prøv at tjecke om der løber olie ud af stød dæmperen! Det lyder meget som om at
den er utæt!

Så skal du nok have en ny på! (700-1200,- vil jeg tro!)

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : Ditlev Møller

Dato : 20-07-01 00:47

jeg har en du kan købe 200,-.... dcm@mail1.stofanet.dk

Fra : jabbe

Dato : 21-07-01 09:58

Hejsa

Det er vist ikke nødvendigt da den ikke engang er 6 måneder...

Jabbe