Mystisk musikfil
Fra : JanB

Dato : 27-04-08 11:37

Jeg har fået en musikfil med Amy Winehouse fra en af vennerne.
Jeg smed den ind i iTunes - og konverterede den til AAC
Aner ikke hvad det var for en fil til at begynde med.

Når jeg nu spiller sangen på computeren eller fra iPod via dock på en
speaker
lyder det fint og OK . Men fra iPod via In-Ear Headphones lyder det ad
helvede til.

Har nogen en ide, forklaring/løsning på det ??

Sender gerne en kopi af filen hvis du vil teste selv.

Hilsner JanB

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-04-08 19:00

JanB wrote:
> [...]
> helvede til.
>
> Har nogen en ide, forklaring/løsning på det ??

Hm, kan have noget at gøre med bitraten, - både hvilken størrelse, men
også om det er fast eller variabel bitrate (VBR).

> Sender gerne en kopi af filen hvis du vil teste selv.

Du må gerne sende en kopi til mig. Zip den og send den til
<mac-man@stofanetNOSPAM.dk - fjern de store bogstaver for aktivering

Send gerne en kopi af både originalen og den konverterede fil, så skal
jeg se, hvad jeg evt. kan gøre ved den......

mvh. Erik Richard