FM sender til iPod Shuffle
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 14-04-08 14:47

Hej,

Findes der er FM sender designet specifikt til iPod Shuffle? En bekendt
vil gerne have en dims i bilen, og det vil jo se fint ud, hvis produktet
er designet, så det passer til den lille dims.

Alternativt, kan noget anbefale en løsning, der er god til Shuffle?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-04-08 20:56

> [...]
> er designet, så det passer til den lille dims.
>
> Alternativt, kan noget anbefale en løsning, der er god til Shuffle?

Jeg orker det ikke lige nu. Der kommer noget i fjernsynet, men du kan jo
selv se efter hos iPod Lounge, der har anmeldelser af stort set alt det
til iPod, der findes:

<http://www.ilounge.com/index.php/accessories/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 14-04-08 21:16

Henrik Münster wrote:

> Jeg orker det ikke lige nu. Der kommer noget i fjernsynet, men du kan jo
> selv se efter hos iPod Lounge, der har anmeldelser af stort set alt det
> [...]

Tak for linket, men jeg har kigget.

Skulle måske have nævnt, at jeg har researchet lidt. Desværre kan jeg
kun finde FM sendere designet til den gamle (USB stick) model af Shuffle.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-04-08 22:53

> Tak for linket, men jeg har kigget.
>
> Skulle måske have nævnt, at jeg har researchet lidt. Desværre kan jeg
> kun finde FM sendere designet til den gamle (USB stick) model af Shuffle.

Du kunne jo selv bygge en

<http://blog.makezine.com/archive/2005/12/how_to_build_an_ipod_shuf.html

Desværre kan jeg heller ikke finde en FM transmitter specielt til iPod
Shuffle. Derimod finder der mange smarte, små FM-sendere, der ikke er
lavet specielt til en iPod, men som sagtens kan bruges.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 15-04-08 11:52

> [...]
> er designet, så det passer til den lille dims.
>
> Alternativt, kan noget anbefale en løsning, der er god til Shuffle?

"Tænk" har lige gennemgået FM-sendere. Rådet er: køb ikke.

Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-04-08 12:28

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> "Tænk" har lige gennemgået FM-sendere. Rådet er: køb ikke.

hvorfor ikke ? Så længe du er klar over at din lydkvalitet ikke er i top
så synes jeg det kører fint. Jeg har en Griffin iTrip Auto (dem
tidligere model) og det er ca. samme kvalitet som alm FM radio.

Et lille tip: sæt frekvensen på 108.00 da der kun er svage lokalradioer
deroppe og dem kan iTrip'en godt "overdøve"

/thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 15-04-08 17:13

> [...]
> er designet, så det passer til den lille dims.
>
> Alternativt, kan noget anbefale en løsning, der er god til Shuffle?

jack-stik bruger vi med stor glæde i bilen - metro har billige radioer
der har jack-stik indgang på forsiden.
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-04-08 17:35

Michael Holm <spam@toitsu.dk> wrote:

> jack-stik bruger vi med stor glæde i bilen - metro har billige radioer
> der har jack-stik indgang på forsiden.

det er ikke mange nye biler som du bare kan smække en radio i ....

/thomas