Hvordan installerer man plug-in i Safari o~
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-04-08 18:51

Jeg har hentet og installeret windows media player, og jeg går ud fra,
at ver. 9.0 som ligger på www.pure-mac.com er den nyeste.
<http://www.pure-mac.com/neten.html#msmediaplayer>

Men hvis jeg går ind på dette website:
<http://www.digicast.dk/update/020408/1/#>

Så får jeg flg. besked:
Your browser is currently supported; However, you will need to install
(or re-install) a newer version of Windows Media Player because the
embeded plugin was not found.

Er det et generelt problem, eller er det kun mig der ikke kan se
videoerne fra dette website.

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK3650 Ølstykke

Fra : KentBM

Dato : 12-04-08 10:28

Niels Riis Ebbesen wrote:
> Er det et generelt problem, eller er det kun mig der ikke kan se
> videoerne fra dette website.

Endnu et websted, som ikke har opdaget / er interesseret i, at der er en
verden uden for IE.

Det er muligt, at det kan komme til at virke uden at skifte til windows,
men jeg har for længst givet op.

--

Kent

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-04-08 12:46

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> Endnu et websted, som ikke har opdaget / er interesseret i, at der er en
> verden uden for IE.
>
> Det er muligt, at det kan komme til at virke uden at skifte til windows,
> men jeg har for længst givet op.

Jeg tænkte det nok...;-o

Fra : KentBM

Dato : 12-04-08 18:48

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Jeg tænkte det nok...;-o

Som Henrik også svarer, så afløser Flip4Mac WME, men det er ikke uden
problemer. I så tilfælde er det godt at have en Windows maskine at falde
tilbage på.

--

Kent

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-04-08 11:55

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> embeded plugin was not found.
>
> Er det et generelt problem, eller er det kun mig der ikke kan se

Microsoft er holdt op med at videreudvikle Windows Media Player til Mac.
Den nyeste version er ganske rigtigt ver. 9, men den er desværre ved at
være for gammel til mange ting.
Det er meningen, at man i stedet skal bruge Flip4Mac, der kan
afspille WMV-filer, men det virker åbenbart ikke på den hjemmeside, du
nævner. Jeg kan ikke forklare hvorfor, men mon ikke hjemmesiden
specifikt leder efter Windows Media Player ver. 10 eller 11?

<http://www.microsoft.com/mac/products/flip4mac.mspx>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-04-08 08:19

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Jeg har hentet og installeret windows media player, og jeg går ud fra,
> [...]

Hvad er grunden til at du gider dimse med middelmådig oef software?
Brug istedet flip4mac.

> Men hvis jeg går ind på dette website:
> <http://www.digicast.dk/update/020408/1/#>

Det får du ikke til at virke på under Mac OS X

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen