Ganske sjovt site - men kører AD HELVEDE t~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-07-01 16:52

Er der nogen af jer som kan få

http://www.tomsnak.dk/

til at køre ordentligt ? Jeg har prøvet i Netscape 4.75 og Explorer 5.0,
men QuickTime filmene står ligesom og flasher !

Den med Jim Carrey er nu ellers ret sjov, men for dælen hvor bliver jeg
muggen over sådan noget skod kode.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-01 17:30

> Er der nogen af jer som kan få
>
> http://www.tomsnak.dk/
>
> til at køre ordentligt ? Jeg har prøvet i Netscape 4.75 og Explorer 5.0,
> men QuickTime filmene står ligesom og flasher !

Også her, indtil filmen er helt loadet så afspilles den fint bortset fra
den script-fejlmeddelelse jeg får når jeg klikker spil/pause - man kan
dog nøjes med at lukke vinduet.

> Den med Jim Carrey er nu ellers ret sjov, men for dælen hvor bliver jeg
> muggen over sådan noget skod kode.

jeg vil så vidt som at sige hylende morsom.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-07-01 17:37

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Også her, indtil filmen er helt loadet så afspilles den fint bortset fra
> den script-fejlmeddelelse jeg får når jeg klikker spil/pause - man kan
> dog nøjes med at lukke vinduet.

Hvis du nu kører musen henover filmen, står skærmen så også og lyner ?

> jeg vil så vidt som at sige hylende morsom.

Jeps - den er bare for fed. Gad vide om den findes i en bedre version,
for så må den bare ligge på min HD ?

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-01 19:46

> Hvis du nu kører musen henover filmen, står skærmen så også og lyner ?

Nej.

> Jeps - den er bare for fed. Gad vide om den findes i en bedre version,
> for så må den bare ligge på min HD ?

jeg har ikke set den før men jeg har også været delvis offline (modem)
fra 1. december til i fredags.

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 17-07-01 20:04

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:
> jeg har ikke set den før men jeg har også været delvis offline (modem)
> fra 1. december til i fredags.

Jeg synes da ellers, vi har 'hørt' en del til dig i de forløbne 7 1/2
måned?

For 13 dage siden (under-)skrev du:
"Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))"

og i dag:
"Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april"

Det må øjensynligt være et noget kaotisk københavnsk boligmarked - godt,
man bor i provinsen! ;-/

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-01 20:37

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Jeg synes da ellers, vi har 'hørt' en del til dig i de forløbne 7 1/2
> måned?

nu er mail og newsnet (med en offline reader) til at betale og værd at
vente på via et gammeldavs modem - Til at se +50MB viodeofil egner det
sig slet ikke til.

> Det må øjensynligt være et noget kaotisk københavnsk boligmarked - godt,
> man bor i provinsen! ;-/

næh, der er bare tale om to forskellige signature fra "Internet" i
henholdsvis Classic og Mac OS 9.1.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed... ok?

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 17-07-01 21:48

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:
> næh, der er bare tale om to forskellige signature fra "Internet" i
> henholdsvis Classic og Mac OS 9.1.

Ja så - bortset fra at det stadig kan forekomme en smule forvirrende
giver det da som bonuseffekt en skags svar på mit spm. fra sidste uge
vedr. 'underksrifts-diversitet'!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-01 17:44

> [...]

> Også her, indtil filmen er helt loadet så afspilles den fint bortset fra
> den script-fejlmeddelelse jeg får når jeg klikker spil/pause - man kan

NB. hvis nogen vil have en fed demo af kvaliteten af streaming QT, kan
jeg anbefale Faithless koncerten fra dette års Hultsfred festival, slut
computeren til stereo anlæget og se den i full screen eller på
TV'et)

<http://www.hultsfred.tv/videostreamsize.asp?file=deepend/refs/jun/hf_pf
_faithless_56_ref&artist=Faithless> vælg 300k

jeg blev især imponeret over lydkvalitet'en da jeg sad og lyttede til
den sent i aftes.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 17-07-01 23:00

> [...]
> men QuickTime filmene står ligesom og flasher !
>
> Den med Jim Carrey er nu ellers ret sjov, men for dælen hvor bliver jeg

Ellers nup den i "ren" form (eller med en FTP klient):

http://www.tomsnak.dk/Stuff/fun%20evening.mpg

Mojn, Thomas

--
What's the first thing they teach you at driver education?
Put your hands at ten and two o'clock on the steering wheel.