|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | DANMARKS DÅRLIGSTE SUPPORT NR.1 = Fra : Christian..
 | 
 Dato :  04-04-08 18:34
 | 
 |  | Kanon ! man venter i 45 min for at komme igennem til fejlmeldingen,
 hvorefter de ikke kan løse problemet og stiller vider en anden
 fejlmelding så også tager 45 min. Endelig kommer jeg igennem til
 fejlmelding 2 som heller ikke kan løse problemet. Det var da heldigt det
 ikke var min router der var stået af så skulle jeg ringe fra mobil, ja
 så kunne jeg lige så godt ha’ valgt det dyreste selskab og sparet en
 bunke penge, plat ugler siger jeg..
 Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..
 
 
 |  |  | 
  Walter (05-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Walter
 | 
 Dato :  05-04-08 21:49
 | 
 |  | "Christian.." <nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen
 news:47f666a7$0$99016$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
 > Kanon ! man venter i 45 min for at komme igennem til fejlmeldingen,
 > hvorefter de ikke kan løse problemet og stiller vider en anden fejlmelding
 > så også tager 45 min. Endelig kommer jeg igennem til fejlmelding 2 som
 > heller ikke kan løse problemet. Det var da heldigt det ikke var min router
 > der var stået af så skulle jeg ringe fra mobil, ja så kunne jeg lige så
 > godt ha’ valgt det dyreste selskab og sparet en bunke penge, plat ugler
 > siger jeg..
 > Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..
 
 
 
 HA - så sku du prøve TDC!!!
 
 og for at det ikke skal være løgn spiller de en eneste melodi når du er i
 køen og omkvædet lyder:
 
 "If I ever got you."
 
 
 
 
 |  |  | 
  Snakee (13-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Snakee
 | 
 Dato :  13-04-08 16:07
 | 
 |  | Walter skrev:
 
 > HA - så sku du prøve TDC!!!
 
 Tja da nogle stølpere gravede vores kabel over ringede jeg ind og
 oprettdede serviceaftale via mobilen. dagen efter virkede vores telefon
 så jeg har egentlig ikke noget at udsætte på TDC. De er lidt dyrer men
 også bedre end alle de B-selskaber jeg har hørt om / prøvet.
 
 Snakee
 
 
 --
 Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
 men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
 tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
 til adressen er adressen væk.
 
 
 |  |  | 
  Snakee (13-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Snakee
 | 
 Dato :  13-04-08 16:12
 | 
 |  | Christian.. skrev:
 > Kanon ! man venter i 45 min for at komme igennem til fejlmeldingen,
 > hvorefter de ikke kan løse problemet og stiller vider en anden
 > fejlmelding så også tager 45 min. Endelig kommer jeg igennem til
 > fejlmelding 2 som heller ikke kan løse problemet. Det var da heldigt det
 > ikke var min router der var stået af så skulle jeg ringe fra mobil, ja
 > så kunne jeg lige så godt ha’ valgt det dyreste selskab og sparet en
 > bunke penge, plat ugler siger jeg..
 > Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..
 
 Sådan er livet når man vælger et B-selskab (andenrangsprovider) man
 betaler lidt mindre men får også MEGET mindre og er der noget galt med
 forbindelsen og det kræver indgreb fra en teknikker hos TDC kan du regne
 med at komme HELT bagerst i køen (og blive overhalet indenom flere
 gange) hos B-selskabet. Sådan er det søde discountliv, jeg har selv
 prøvet det hos Tele2 så jeg ved alt om det. Nu har jeg TDC og ingen
 problemer.
 
 Snakee
 
 
 --
 Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
 men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
 tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
 til adressen er adressen væk.
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (05-05-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  05-05-08 21:18
 | 
 |  | On Sun, 13 Apr 2008 17:11:34 +0200, Snakee <blingbling@trashmail.net>
 wrote:
 
 >Christian.. skrev:
 >> Kanon ! man venter i 45 min for at komme igennem til fejlmeldingen,
 >> hvorefter de ikke kan løse problemet og stiller vider en anden
 >> fejlmelding så også tager 45 min. Endelig kommer jeg igennem til
 >> fejlmelding 2 som heller ikke kan løse problemet. Det var da heldigt det
 >> ikke var min router der var stået af så skulle jeg ringe fra mobil, ja
 >> så kunne jeg lige så godt ha’ valgt det dyreste selskab og sparet en
 >> bunke penge, plat ugler siger jeg..
 >> Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..
 >
 >Sådan er livet når man vælger et B-selskab (andenrangsprovider) man
 >betaler lidt mindre men får også MEGET mindre og er der noget galt med
 >forbindelsen og det kræver indgreb fra en teknikker hos TDC kan du regne
 >med at komme HELT bagerst i køen (og blive overhalet indenom flere
 >gange) hos B-selskabet. Sådan er det søde discountliv, jeg har selv
 >prøvet det hos Tele2 så jeg ved alt om det. Nu har jeg TDC og ingen
 >problemer.
 >
 >Snakee
 
 He he Hvis Cybercity er et B selskab så gad jeg godt nok godt vide om
 vi skal adoptere nogle flere bogstaver for at finde en plads til TDC.
 
 Men som oftest er det TDC der bevisdst blokkere for alle andre
 telefonselskaber.
 
 Ju hu for Kammerateriet i Danmark
 
 
 |  |  | 
   Snakee (09-05-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Snakee
 | 
 Dato :  09-05-08 03:51
 | 
 |  | brian skrev:
 
 > Men som oftest er det TDC der bevisdst blokkere for alle andre
 > telefonselskaber.
 
 Blokerer og blokerer. Jeg fatter sku da godt de ikke gider at hjælpe dig
 ret meget når du ikke gider betale deres løn. Forventer du også at du
 kan købe ting i en butik på nettet og så gå ned til deres
 detailkonkurrent og få den udleveret af dem eller få service af dem på
 de ting du købte et andet sted på nettet?
 
 Så er du godt nok naiv.
 
 
 Snakee
 
 --
 Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
 men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
 tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
 til adressen er adressen væk.
 
 
 |  |  | 
 |  |