har dette noget på sig ??
Fra : jakob

Dato : 01-04-08 23:10

Jeg er specielt interesseret i udtalelsen om macbook og farvegengivelse

http://epn.dk/teknologi/it/article1307913.ece

kan det virkelig passe at de også viser meget færrer farver end hvad der
er standarden idag ???

MVH

Jakob

Fra : David Blangstrup

Dato : 02-04-08 06:49

On 2008-04-02 00:09:34 +0200, none@none.invalid (jakob) said:

> [...]
>
> http://epn.dk/teknologi/it/article1307913.ece
>
> kan det virkelig passe at de også viser meget færrer farver end hvad der

Læg mærke til datoen...
- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : jakob

Dato : 02-04-08 06:57

> Læg mærke til datoen...
> - David

Arghhhhhh for hel..... :0) damn damn. Den er dog godt skrevet det var
netop det faktum at der havde været kritik af apple skærme der vakte min
interesse.

Men sådan noget bliver de da nødt til at dementere som en joke dagen
efter, seriøst det er da potentielt skadeligt for et brand.

Hygge

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-04-08 07:13

jakob <none@none.invalid> wrote:

> [...]
>
> Men sådan noget bliver de da nødt til at dementere som en joke dagen
> efter, seriøst det er da potentielt skadeligt for et brand.

det er ikke en joke ...

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-04-08 16:25

David Blangstrup <no@no.no> wrote:

> Læg mærke til datoen...
> - David

det er ikke nogen aprils nar - den er god nok.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : jakob

Dato : 02-04-08 20:55

> det er ikke nogen aprils nar - den er god nok.

OK det var vel værre eller ?? Da jeg lige står for at skulel købe en
ibook specielt med henblik på billedbehandling vil jeg da gerne have et
bud på hvad det betyder for præcisionen i farvegengivelse og så videre.

Venlig hilsen

jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-04-08 21:15

> OK det var vel værre eller ?? Da jeg lige står for at skulel købe en
> ibook specielt med henblik på billedbehandling vil jeg da gerne have et
> bud på hvad det betyder for præcisionen i farvegengivelse og så videre.

til alm. brug, ikke noget som helst. Til kritisk farvebrug, måske. Men i
så fald bruger du hverken en 20" iMac eller en MacBook ...

/thomas

Fra : jakob

Dato : 02-04-08 23:38

> til alm. brug, ikke noget som helst. Til kritisk farvebrug, måske. Men i
> så fald bruger du hverken en 20" iMac eller en MacBook ...

Hvorfor ikke ?

Man kan da sagtens bruge en macbook til det. Den er da rigelig kraftig.
Men det skulle da så lige være pga det nævnte "problem"

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-04-08 05:34

> Hvorfor ikke ?
>
> Man kan da sagtens bruge en macbook til det. Den er da rigelig kraftig.
> Men det skulle da så lige være pga det nævnte "problem"

nemlig ..

/thomas