|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | TDC Erhverv og Ip-telefoni Fra : larsryom@gmail.com
 | 
 Dato :  27-03-08 07:57
 | 
 |  | Hejsa. er der nogen der erfaringer med IP-telefoni, når man har
 bredbånd fra TDC Erhverv. Jeg ønsker ikke telefoni fra TDC.
 Jeg har tidligere haft Ip-telefoni fra Unotel, men det krævede at der
 skulle foretages nogle ændringer på min router (åbning af porte) og
 det tager TDC Erhverv et gebyr på 950 kr. + moms (man kan ikke selv
 gøre det). Derfor droppede jeg den løsning.
 Jeg har overvejet Fonet. Er der andre der har været i samme situation?
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (27-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  27-03-08 22:53
 | 
 |  | 
 <larsryom@gmail.com> skrev i en meddelelse
 news:c208b9dd-1ea8-4c8d-bf15-0b2774047867@h11g2000prf.googlegroups.com...
 Hejsa. er der nogen der erfaringer med IP-telefoni, når man har
 bredbånd fra TDC Erhverv. Jeg ønsker ikke telefoni fra TDC.
 Jeg har tidligere haft Ip-telefoni fra Unotel, men det krævede at der
 skulle foretages nogle ændringer på min router (åbning af porte) og
 det tager TDC Erhverv et gebyr på 950 kr. + moms (man kan ikke selv
 gøre det). Derfor droppede jeg den løsning.
 Jeg har overvejet Fonet. Er der andre der har været i samme situation?
 
 
 
 Jeg har TDC Erhverv og Unotel IPtelefoni.
 Der opstod af og til nogle afbrydelser, når jeg talte i telefon, og fik
 derfor åbnet de omtalte porte imod gebyr til TDC for arbejdet.
 Jeg fik stadig disse afbrydelser, men efter at Unotel sendte mig en ny
 IP-boks, har det intet været.
 Nu tror jeg, at det slet ikke var nødvendig at åbne de omtalte porte, for
 det ser ud til, at det var boksen der bare var blevet for gammel eller hvad
 ved jeg.
 Så prøv om du ikke kan bruge Unotel alligevel.
 
 //KnudS
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |