Plant Pal
Fra : Dan

Dato : 27-03-08 19:01

Hej,

Er der nogen, som ved hvor man kan købe sådan en fætter, som kvækker /
kvidrer, når planten mangler vand (uden at betale en halv arm)?
Gerne via nettet eller i storkøbenhavn.
Jeg har selv købt den (frøudgaven) i Bilka for ca. 60 kroner, men kan kun
finde de håndmalede fugle til ca 100 kroner via nettet.
http://lundhede.datascan.dk/cgi-bin/sh000001.pl?REFPAGE=http%3a%2f%2flundhede%2edatascan%2enet%2facatalog%2fsearch%2ehtml&WD=kv%e6k&PREVQUERY=RANDOM%3dNETQUOTEVAR%253ARANDOM%26PAGE%3dSEARCH%26SS%3dkv%25E6k%26TB%3dA%26SX%3d0&PN=Internet_butik_vanding_624%2ehtml%23a69_2d829#a69_2d829
Er der nogen med erfaringer med indkøb fra USA (dollaren er jo lav og når
man klkker videre, så står den "kun" i 5$ plus moms og transport).
http://www.walgreens.com/store/product.jsp?CATID=304126&navAction=jump&navCount=2&skuid=sku3470194&id=prod3471351

--
Dan

Fra : Dan

Dato : 28-03-08 09:25

Hej igen,

Jeg har fået fat på det amerikanske "byggemarked" og de nægter desværre på
nuværende tidspunkt at sende udenfor USA.

--
Dan

Fra : Erling Vestergaard M~

Dato : 28-03-08 11:19

Dan wrote:
> [...]
>
> Jeg har fået fat på det amerikanske "byggemarked" og de nægter desværre på
> nuværende tidspunkt at sende udenfor USA.

Fat på loddekolben og lav dem selv :)

http://www.redcircuits.com/Page18.htm

-Erling

Fra : Dan

Dato : 28-03-08 20:48

> Fat på loddekolben og lav dem selv :)
> http://www.redcircuits.com/Page18.htm
> -Erling
Jeg sad selv og tænkte på det, men havde et mere simpelt diagram i hovedet,
men jeg kan godt se det smarte i at tænke lidt kreativt og trække kabler ind
i stuen og fjernovervåge planterne. Det må da være noget for den dovne
drivhusejer.
Men frøen var alligevel sød.
/Dan