/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Dansknet.dk
Fra : Peter Elmkvist Snabe


Dato : 21-03-08 19:02

Så lige en TV reklame fra dem. Hvem er de? Hvordan er deres service?
Virker det?

 
 
Kim Jørgensen (21-03-2008)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 21-03-08 20:10

Peter Elmkvist Snabe skrev:
> Så lige en TV reklame fra dem. Hvem er de? Hvordan er deres service?
> Virker det?

De kunne godt bruge en korrektur på deres site.

Man må ikke de leverer produkter i samme kvalitet.

// Kim

Niklas Petersen (23-03-2008)
Kommentar
Fra : Niklas Petersen


Dato : 23-03-08 00:03

Kim Jørgensen wrote:
> Man må ikke de leverer produkter i samme kvalitet.
Ja, korrektur er en dejlig ting ;-P

Kim Jørgensen (23-03-2008)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 23-03-08 12:40

Niklas Petersen skrev:
> Kim Jørgensen wrote:
>> Man må ikke de leverer produkter i samme kvalitet.
> Ja, korrektur er en dejlig ting ;-P

Doh!, jeg håbede den blev overset... , det er baaare en klassiker at
lave en fejl, når man påpeger.

Men, mit indlæg har ikke en kommcerciel vinkel der skal fortælle og
sælge et produkt.


// Kim

Niklas Petersen (23-03-2008)
Kommentar
Fra : Niklas Petersen


Dato : 23-03-08 21:02

Kim Jørgensen wrote:
> Men, mit indlæg har ikke en kommcerciel vinkel der skal fortælle og
> sælge et produkt.
Helt enig, det virker ikke ret tillidsvækkende, at de ikke kan finde ud
af at læse korrektur. Du er derimod undskyldt

Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktet Dansknet i 2
omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.

Kim Jørgensen (23-03-2008)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 23-03-08 21:48

Niklas Petersen skrev:

> Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktet Dansknet i 2
> omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
> at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
> hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
> ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
> helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.


Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig....

// Kim

SubShin@gmail.com (17-04-2008)
Kommentar
Fra : SubShin@gmail.com


Dato : 17-04-08 07:41

On 16 Apr., 21:25, k...@dansknet.dk wrote:
> Hej alle
>
> Vi har i øjeblikket meget travlt hvilket jo er positivt. Det er
> desværre bare altid svært at vide hvor meget arbejde der kommer når vi
> kører kampagner og denne gang er det gået ud over alle forventninger.
> Dette er ikke ment som en undskyldning men derimod som en forklaring.
>
> Vi har netop hentet 4 ekstra medarbejdere ind til at afhjælpe
> håndteringen af de ordrer som kommer ind således at alle får hurtigere
> svar m.v.
>
> Angående den enhed som "am" har fået så er dette alene fordi am's
> forbindelse ikke er blevet konverteret til vores nye landsdækkende
> netværk. Dette sker løbende indenfor de næste 2 måneder og her vil han
> så få en P2602R. Netgear udstyret er dog en udemærket enhed som både
> YouSee og Telsome også benytter. Desuden kommer der en kanal til
> Internet og en kanal til telefoni som er prioriteret således at
> kvaliteten sikres.
>
> Med venlig hilsen
>
> Kristian Sørensenwww.dansknet.dk
>
> On 15 Apr., 10:44, SubS...@gmail.com wrote:
>
>
>
> > On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
>
> > > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @dansknet.dk nu.
> > > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
> > > > kundeservice.
>
> > > Giv dem en chance.
> > > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
> > > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
> > > gjorde det.
>
> > > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
> > > skriver til.
>
> > > --
> > > Mvh. Jesper
>
> > Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
> > Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Det lyder jo rigtigt godt. Ikke mindst, at forretningen går
strålende.
Så vil jeg bare håbe, at i snart også kan svare på mit spørgsmål..
Har ventet en 4 dage nu.

M.v.h
KJ.

N/A (23-03-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 23-03-08 22:56



ks@dansknet.dk (14-04-2008)
Kommentar
Fra : ks@dansknet.dk


Dato : 14-04-08 08:03

Hej Rado

Vores udgående mailserver hedder: smtp.dansknet.dk -
Alle vores abonnementer er inklusiv ubegrænset antal mailadresser.


Med venlig hilsen

Kristian Sørensen

www.dansknet.dk

On 14 Apr., 14:32, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
> On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
>
> Har I planer om en mailserver iøvrigt?
>
> --
> Rado
>
>  The greatest obstacle to discovery is not ignorance
>  but the illusion of knowledge.


ks@dansknet.dk (14-04-2008)
Kommentar
Fra : ks@dansknet.dk


Dato : 14-04-08 08:05

Hej Rado

Uden at lægge hovedet på blokken vil jeg tro du kan får en 10/5 Mbit
på den afstand.
Send eventuelt en mail til info(at)dansknet.dk med din adresse og
ønske om at vide hvad du kan få på VDSL2 så måler vi den.


Med venlig hilsen

Kristian Sørensen

www.dansknet.dk

On 14 Apr., 14:27, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
> On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
> >Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
> >VDSL2.
>
> Hvad vil hastigheden ca. være på en rigtig god linie (kan maxe en 20/1
> linje helt ud uden problemer) 1.1 km fra centralen - eller duer det
> overhovedet ikke over 1 km?
>
> --
> Rado
>
>  The greatest obstacle to discovery is not ignorance
>  but the illusion of knowledge.


Ukendt (14-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-04-08 15:08

Hvordan ser det ud med VDSL2 i Kastrup-området?

/Jacob

ks@dansknet.dk skrev:
> Hej Rado
>
> Uden at lægge hovedet på blokken vil jeg tro du kan får en 10/5 Mbit
> på den afstand.
> Send eventuelt en mail til info(at)dansknet.dk med din adresse og
> ønske om at vide hvad du kan få på VDSL2 så måler vi den.
>
>
> Med venlig hilsen
>
> Kristian Sørensen
>
> www.dansknet.dk
>
> On 14 Apr., 14:27, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
>> On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
>>> Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
>>> VDSL2.
>> Hvad vil hastigheden ca. være på en rigtig god linie (kan maxe en 20/1
>> linje helt ud uden problemer) 1.1 km fra centralen - eller duer det
>> overhovedet ikke over 1 km?
>>
>> --
>> Rado
>>
>> The greatest obstacle to discovery is not ignorance
>> but the illusion of knowledge.
>

SubShin@gmail.com (14-04-2008)
Kommentar
Fra : SubShin@gmail.com


Dato : 14-04-08 12:33

On 14 Apr., 16:04, k...@dansknet.dk wrote:
> Hej Rado
>
> Uden at lægge hovedet på blokken vil jeg tro du kan får en 10/5 Mbit
> på den afstand.
> Send eventuelt en mail til info(at)dansknet.dk med din adresse og
> ønske om at vide hvad du kan få på VDSL2 så måler vi den.
>
> Med venlig hilsen
>
> Kristian Sørensen
>
> www.dansknet.dk
>
> On 14 Apr., 14:27, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
>
>
>
> > On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
> > >Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
> > >VDSL2.
>
> > Hvad vil hastigheden ca. være på en rigtig god linie (kan maxe en 20/1
> > linje helt ud uden problemer) 1.1 km fra centralen - eller duer det
> > overhovedet ikke over 1 km?
>
> > --
> > Rado
>
> >  The greatest obstacle to discovery is not ignorance
> >  but the illusion of knowledge.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Fik at vide af TDC, at jeg også boede ca. 1.2km fra centralen.

Jeg har nu ventet siden i søndags på svar fra jer. Sendte en mail til
kundeservice @ dansknet.dk, men har stadigvæk ikke fået svar. Er det
normalt med sådanne lange svartider?

M.v.h
KJ.

SubShin@gmail.com (14-04-2008)
Kommentar
Fra : SubShin@gmail.com


Dato : 14-04-08 12:37

On 14 Apr., 20:33, SubS...@gmail.com wrote:
> On 14 Apr., 16:04, k...@dansknet.dk wrote:
>
>
>
>
>
> > Hej Rado
>
> > Uden at lægge hovedet på blokken vil jeg tro du kan får en 10/5 Mbit
> > på den afstand.
> > Send eventuelt en mail til info(at)dansknet.dk med din adresse og
> > ønske om at vide hvad du kan få på VDSL2 så måler vi den.
>
> > Med venlig hilsen
>
> > Kristian Sørensen
>
> >www.dansknet.dk
>
> > On 14 Apr., 14:27, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
>
> > > On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
> > > >Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
> > > >VDSL2.
>
> > > Hvad vil hastigheden ca. være på en rigtig god linie (kan maxe en 20/1
> > > linje helt ud uden problemer) 1.1 km fra centralen - eller duer det
> > > overhovedet ikke over 1 km?
>
> > > --
> > > Rado
>
> > >  The greatest obstacle to discovery is not ignorance
> > >  but the illusion of knowledge.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> > - Vis tekst i anførselstegn -
>
> Fik at vide af  TDC, at jeg også boede ca. 1.2km fra centralen.
>
> Jeg har nu ventet siden i søndags på svar fra jer. Sendte en mail til
> kundeservice @ dansknet.dk, men har stadigvæk ikke fået svar. Er det
> normalt med sådanne lange svartider?
>
> M.v.h
> KJ.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @ dansknet.dk nu. Det kunne
jo være, at min mail ikke et nået frem hos kundeservice.

Jesper Nielsen (15-04-2008)
Kommentar
Fra : Jesper Nielsen


Dato : 15-04-08 09:09

> Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @ dansknet.dk nu.
> Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
> kundeservice.

Giv dem en chance.
Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
gjorde det.

Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
skriver til.

--
Mvh. Jesper



SubShin@gmail.com (15-04-2008)
Kommentar
Fra : SubShin@gmail.com


Dato : 15-04-08 02:45

On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
> > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @ dansknet.dk nu.
> > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
> > kundeservice.
>
> Giv dem en chance.
> Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
> med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
> gjorde det.
>
> Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
> skriver til.
>
> --
> Mvh. Jesper

Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.

ks@dansknet.dk (16-04-2008)
Kommentar
Fra : ks@dansknet.dk


Dato : 16-04-08 13:25

Hej alle

Vi har i øjeblikket meget travlt hvilket jo er positivt. Det er
desværre bare altid svært at vide hvor meget arbejde der kommer når vi
kører kampagner og denne gang er det gået ud over alle forventninger.
Dette er ikke ment som en undskyldning men derimod som en forklaring.

Vi har netop hentet 4 ekstra medarbejdere ind til at afhjælpe
håndteringen af de ordrer som kommer ind således at alle får hurtigere
svar m.v.

Angående den enhed som "am" har fået så er dette alene fordi am's
forbindelse ikke er blevet konverteret til vores nye landsdækkende
netværk. Dette sker løbende indenfor de næste 2 måneder og her vil han
så få en P2602R. Netgear udstyret er dog en udemærket enhed som både
YouSee og Telsome også benytter. Desuden kommer der en kanal til
Internet og en kanal til telefoni som er prioriteret således at
kvaliteten sikres.


Med venlig hilsen

Kristian Sørensen
www.dansknet.dk

On 15 Apr., 10:44, SubS...@gmail.com wrote:
> On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
>
> > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @dansknet.dk nu.
> > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
> > > kundeservice.
>
> > Giv dem en chance.
> > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
> > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
> > gjorde det.
>
> > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
> > skriver til.
>
> > --
> > Mvh. Jesper
>
> Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
> Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.


Bjarke Hansen (28-04-2008)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 28-04-08 14:08

On 14 Apr., 20:37, SubS...@gmail.com wrote:

> > Jeg har nu ventet siden i søndags på svar fra jer. Sendte en mail til
> > kundeservice @ dansknet.dk, men har stadigvæk ikke fået svar. Er det
> > normalt med sådanne lange svartider?

Jeg spurtge om status for min forbindelse 7 April, med bestilt
levering 14 april, men har stadig ikke modtaget svar, udstyr eller
forbindelse.
Jeg har dog ringet, hvor første gang fik jeg afvide at mit udstyr var
sendt afsted og ville være hos mig 14april. men da det ikke var kommet
15april, var oplysningen en anden, at de stadig venter på svar fra TDC
angående levering af kredsløb... Har prøvet et par gange at koble et
adsl modem til, uden at få forbindelse, der er dog spænding på linien.
status på portering har jeg heller ikke lige fået noget afvide om, bla
om den går igennem eller hvad.

Bjarke Hansen (02-05-2008)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 02-05-08 14:24

On 28 Apr., 22:08, Bjarke Hansen <bjarke_h@hotmail.com> wrote:
Til KRistian Sørensen og andre, har jeg nu ny info

> Jeg spurtge om status for min forbindelse 7 April, med bestilt
> levering 14 april, men har stadig ikke modtaget svar, udstyr eller
> forbindelse.

Jeg har nu modtaget udstyret den 30/4, en ZyXEL P2602R-D1A, med brev
omkring at internet forbindelsen er aktiv mellem 7:45 og 16:00 den
30/4 (samme dag)

Men der er ingen DSL på linien suk
... og det er der stadig ikke....

> Jeg har dog ringet, hvor første gang fik jeg afvide at mit udstyr var
> sendt afsted og ville være hos mig 14april. men da det ikke var kommet
> 15april, var oplysningen en anden, at de stadig venter på svar fra TDC
> angående levering af kredsløb... Har prøvet et par gange at koble et
> adsl modem til, uden at få forbindelse, der er dog spænding på linien.
> status på portering har jeg heller ikke lige fået noget afvide om, bla
> om den går igennem eller hvad.

Jeg ringede så idag til Dansknet, hvor de jo første gang havde åben
efter udstyret var kommet... Med den konklusion at der jo nok må komme
en tekniker at tjekke linien osv.. men stadig blanke angående den
portering jeg har udfyldt og bestilling heraf.. På deres portal står
der ikke noget om at jeg har bestilt telefoni, men jeg kan få lov at
bestille det.

Jeg fik lovning på at blive ringet ringet op senere idag, omkring hvad
der sker med porteringen og hvornår tekniker osv kommer...
Men da klokken var 15:30 havde de ikke ringet, og jeg ringede og
rykkede, med at den medarbejderen jeg snakkede med ringede tilbage.
Men ingen ringede tilbage inden 16.

tilsyneladende ser det udstyr man har modtaget meget fint ud, og ser
ud til at den kan en del osv.. Men det er sku ikke så sjovt at browse
rundt inde på den hjemmeside, uden at kunne komme videre derfra :-/

Imellemtiden ser jeg nu at fullrate igen har sænket deres priser... og
ja gad vide om den forbindelse hos dansknet kommer i hus på et eller
andet tidspunkt hmm?

Nogen der ved evt. om dansknet levere på seperert kredsløb? Da jeg
bestilte, sagde de at forbindelsen ville blive etableret på
eksisterende linie... Men kunne jo godt være? Jeg har 4kobberpar, samt
Fiber.. jeg har prøvet at koble på alle 4 kobberpar, men ingen af dem
er der DSL på kun spænden på linie1(ingen klartone).. Har dog ikke
prøvet fiberen

Mvh. Bjarke




jape (21-05-2008)
Kommentar
Fra : jape


Dato : 21-05-08 00:35

On 2 Maj, 22:24, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:
> On 28 Apr., 22:08, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:
> Til KRistian Sørensen og andre, har jeg nu ny info
>
> > Jeg spurtge om status for min forbindelse 7 April, med bestilt
> > levering 14 april, men har stadig ikke modtaget svar, udstyr eller
> > forbindelse.
>
> Jeg har nu modtaget udstyret den 30/4, en ZyXEL P2602R-D1A, med brev
> omkring at internet forbindelsen er aktiv mellem 7:45 og 16:00 den
> 30/4 (samme dag)
>
> Men der er ingen DSL på linien suk
> ... og det er der stadig ikke....
>
> > Jeg har dog ringet, hvor første gang fik jeg afvide at mit udstyr var
> > sendt afsted og ville være hos mig 14april. men da det ikke var kommet
> > 15april, var oplysningen en anden, at de stadig venter på svar fra TDC
> > angående levering af kredsløb... Har prøvet et par gange at koble et
> > adsl modem til, uden at få forbindelse, der er dog spænding på linien.
> > status på portering har jeg heller ikke lige fået noget afvide om, bla
> > om den går igennem eller hvad.
>
> Jeg ringede så idag til Dansknet, hvor de jo første gang havde åben
> efter udstyret var kommet... Med den konklusion at der jo nok må komme
> en tekniker at tjekke linien osv.. men stadig blanke angående den
> portering jeg har udfyldt og bestilling heraf.. På deres portal står
> der ikke noget om at jeg har bestilt telefoni, men jeg kan få lov at
> bestille det.
>
> Jeg fik lovning på at blive ringet ringet op senere idag, omkring hvad
> der sker med porteringen og hvornår tekniker osv kommer...
> Men da klokken var 15:30 havde de ikke ringet, og jeg ringede og
> rykkede, med at den medarbejderen jeg snakkede med ringede tilbage.
> Men ingen ringede tilbage inden 16.
>
> tilsyneladende ser det udstyr man har modtaget meget fint ud, og ser
> ud til at den kan en del osv.. Men det er sku ikke så sjovt at browse
> rundt inde på den hjemmeside, uden at kunne komme videre derfra :-/
>
> Imellemtiden ser jeg nu at fullrate igen har sænket deres priser... og
> ja gad vide om den forbindelse hos dansknet kommer i hus på et eller
> andet tidspunkt hmm?
>
> Nogen der ved evt. om dansknet levere på seperert kredsløb? Da jeg
> bestilte, sagde de at forbindelsen ville blive etableret på
> eksisterende linie... Men kunne jo godt være? Jeg har 4kobberpar, samt
> Fiber.. jeg har prøvet at koble på alle 4 kobberpar, men ingen af dem
> er der DSL på kun spænden på linie1(ingen klartone).. Har dog ikke
> prøvet fiberen
>
> Mvh. Bjarke

Hej Bjarke

Faldt lige over denne tråd, har du fået løst problemet?

Jape

N/A (23-03-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 23-03-08 22:56



ks@dansknet.dk (23-03-2008)
Kommentar
Fra : ks@dansknet.dk


Dato : 23-03-08 15:16

On 23 Mar., 21:48, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:
> Niklas Petersen skrev:
>
> > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktetDanskneti 2
> > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
> > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
> > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
> > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
> > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
>
> Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
> henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
> men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig....
>
> // Kim

Hej alle

Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
gang med at blive ordnet
Heldigvis har dette intet at gøre med vores produkter og service.
Vi har de sidste små 2 år arbejdet på at lave de bedste, mest
brugervenlige og mest stabile produkter.

Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
"ignorerer" potentielle kunder.

Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
løsning.


Med venlig hilsen

Kristian Sørensen
Dansk Net A/S

Kim Jørgensen (23-03-2008)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 23-03-08 22:56

ks@dansknet.dk skrev:

> Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
> Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
> gang med at blive ordnet

Når i får løst det, synes jeg i er endt ud med et rigtigt fint og
overskueligt site.

> Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
> og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
> "ignorerer" potentielle kunder.
>
> Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
> henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
> løsning.

Hvis man skal bruge noget med smæk på, har i så Shdsl gemt i skuffen ?


// Kim




N/A (14-04-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 14-04-08 15:08



N/A (14-04-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 14-04-08 15:08



N/A (14-04-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 14-04-08 15:08



N/A (14-04-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 14-04-08 15:08



N/A (14-04-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 14-04-08 15:08



Bjarke Hansen (21-05-2008)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 21-05-08 14:23

On 21 Maj, 08:35, jape <jap...@gmail.com> wrote:

> Faldt lige over denne tråd, har du fået løst problemet?

Tjaa, altså TDC etablerede forbindelsen tirsdag efter pinse...
Men modemmet melder forholdsvis dårlige tekniske data for
forbindelsen.. Så jeg er sikkert blevet fysisk koblet til en anden
central end den nærmeste som er under 1km. Telefoni har jeg intet hørt
noget omkring fra dansknet endnu, selvom jeg har rykket flere gange..

N/A (23-03-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 23-03-08 22:56



am (11-04-2008)
Kommentar
Fra : am


Dato : 11-04-08 14:29

Mine erfaringer med Dansk Net A/S

I august 2007 bestilte jeg bredbånd og telefoni hos Dansk Net A/S,
modtog et brev hvor jeg skulle underskrive portering af telefon.
Returnerede denne straks. Månederne gik primo november modtog jeg
endelig et brev Dansk Net A/S havde dateret i september, men
poststemplet dagen før modtagelsen. Jeg ringede straks til Dansk Net A/
S som ikke lige forstod hvad der var sket. I brevet blev jeg gjort
opmærksom på at jeg selv skulle opsige hos TDC. Dette gjorde jeg samme
dag, og TDC ville lukke linien den 4. december. Dette meldes samme dag
tilbage til Dansk Net A/S.

I brevet fra Dansk Net A/S står at man vil modtage information og
udstyr 1 uge før. Fredag den 30. november ringer jeg og spørger hvor
det bliver af. Svar: Det er på vej. Mandag og tirsdag er det stadig på
vej. Efter modtagelsen ringer jeg til Dansk Net A/S, for at få de
nødvendige oplysninger til min email Dansk Net A/S, og fik kundenr
osv. pr. tlf.

Til oplysning skal lige nævnes at Dansk Net A/S ikke selv har SMPT-
server, men at man skal bruge TDC's smpt-server uden godkendelse.

Da jeg i februar får telefonregning fra TDC, opdager jeg at jeg stadig
har telefoni hos TDC og ikke hos Dansk NET A/S. Så her udskrives et
væsentlig større beløb end ventet. Hos Dansk Net A/S har man smidt
papirerne væk, og porteringsaftale må igen underskrives og sendes. Jeg
modtager brev fra TDC om at telefonlinien lukkes den 17. marts. Fra
Dansk Net A/S er proceduren den samme, man får udstyret en uge før. I
ugen inden rykkes Dansk Net A/S for udstyret, det er på vej. Ca. hver
2. dag ringer jeg til Dansk Net A/S. Den er sendt. Den er blevet væk i
posten. Jeg kan se der er en sag med Post Danmark. Nu skal jeg få en
tekniker til at konfigurerer boksen. Det er meget tilfældigt, hvad der
svares. De lover at ringe tilbage, det er aldrig sket.

Og kære Kristian, den væreste kom fra dig. Den er sendt - jeg kan se
på track and trace at den ligger til omdeling i Ringsted. Du lovede
tre gange at sende det track and trace nummer på email. Hvorfor er det
ikke modtaget? Simpelt hen fordi det var løgn. Det var den 31. marts
og 1. april. Så kom Søren til, han ville sørge for at teknikeren
afleverede den på vores adresse, da han alligevel skulle forbi. Svaret
næste dag, der havde været trafik på motorvejen (hvilken opdagelse).
Næste dag igen, Ja det forstår jeg ikke, men den kommer i dag. Næste
dag igen, men han har ellers været i Holbæk, så det forstår jeg ikke..

Onsdag den 9. april Skipper forstår ikke noget og vil ringe tilbage.
Jeg siger at det håber jeg sandelig, for det har I aldrig gjort før.
Nu er det sent den 11. april jeg venter stadig. Nu er det en måned
siden jeg skulle have haft den boks, og jeg bliver kun fyldt med
løgnhistorier. At skrive en klage til direktøren hjælper formentlig
ikke, da han selv fyrer løgnhistorier af.

Så nu er en måned gået, hvor vi må ringe fra mobilen, og det er ....
ikke billigt. Derud over rækker mobilen ikke på vores bopæl, så det er
ud at gå tur hver gang telefonen ringer, eller der skal ringes. Frisk
luft og motion er ikke at foragte, men vi vil så gerne selv bestemme
hvornår.

Mon jeg nogensinde ser min box fra Dansk Net A/S?

On 23 Mar., 23:15, k...@dansknet.dk wrote:
> On 23 Mar., 21:48, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:
>
> > Niklas Petersen skrev:
>
> > > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktetDanskneti 2
> > > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
> > > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
> > > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
> > > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
> > > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
>
> > Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
> > henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
> > men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig....
>
> > // Kim
>
> Hej alle
>
> Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
> Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
> gang med at blive ordnet
> Heldigvis har dette intet at gøre med vores produkter og service.
> Vi har de sidste små 2 år arbejdet på at lave de bedste, mest
> brugervenlige og mest stabile produkter.
>
> Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
> og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
> "ignorerer" potentielle kunder.
>
> Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
> henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
> løsning.
>
> Med venlig hilsen
>
> Kristian Sørensen
> Dansk Net A/S


fresus@webspeed.dk (18-04-2008)
Kommentar
Fra : fresus@webspeed.dk


Dato : 18-04-08 11:49

On 17 Apr., 15:40, SubS...@gmail.com wrote:
> On 16 Apr., 21:25, k...@dansknet.dk wrote:
>
>
>
>
>
> > Hej alle
>
> > Vi har i øjeblikket meget travlt hvilket jo er positivt. Det er
> > desværre bare altid svært at vide hvor meget arbejde der kommer når vi
> > kører kampagner og denne gang er det gået ud over alle forventninger..
> > Dette er ikke ment som en undskyldning men derimod som en forklaring.
>
> > Vi har netop hentet 4 ekstra medarbejdere ind til at afhjælpe
> > håndteringen af de ordrer som kommer ind således at alle får hurtigere
> > svar m.v.
>
> > Angående den enhed som "am" har fået så er dette alene fordi am's
> > forbindelse ikke er blevet konverteret til vores nye landsdækkende
> > netværk. Dette sker løbende indenfor de næste 2 måneder og her vil han
> > så få en P2602R. Netgear udstyret er dog en udemærket enhed som både
> > YouSee og Telsome også benytter. Desuden kommer der en kanal til
> > Internet og en kanal til telefoni som er prioriteret således at
> > kvaliteten sikres.
>
> > Med venlig hilsen
>
> > Kristian Sørensenwww.dansknet.dk
>
> > On 15 Apr., 10:44, SubS...@gmail.com wrote:
>
> > > On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
>
> > > > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @dansknet.dk nu.
> > > > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
> > > > > kundeservice.
>
> > > > Giv dem en chance.
> > > > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
> > > > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
> > > > gjorde det.
>
> > > > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
> > > > skriver til.
>
> > > > --
> > > > Mvh. Jesper
>
> > > Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
> > > Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> > - Vis tekst i anførselstegn -
>
> Det lyder jo rigtigt godt. Ikke mindst, at forretningen går
> strålende.
> Så vil jeg bare håbe, at i snart også kan svare på mit spørgsmål.
> Har ventet en 4 dage nu.
>
> M.v.h
> KJ.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

¤ 4 dage, så kan du vist godt væbne dig med tålmodighed, vi har nu
ventet i 1½ år og har stadig ikke hørt noget fra DanskNet (andet end
dårlige undskyldninger), og jeg er sikker på, at Kristian fra DanskNet
kender adressen, Sleipnersvej, 4300 Holbæk

Mvh fresus

SubShin@gmail.com (19-04-2008)
Kommentar
Fra : SubShin@gmail.com


Dato : 19-04-08 04:37

On 17 Apr., 15:40, SubS...@gmail.com wrote:
> On 16 Apr., 21:25, k...@dansknet.dk wrote:
>
>
>
>
>
> > Hej alle
>
> > Vi har i øjeblikket meget travlt hvilket jo er positivt. Det er
> > desværre bare altid svært at vide hvor meget arbejde der kommer når vi
> > kører kampagner og denne gang er det gået ud over alle forventninger..
> > Dette er ikke ment som en undskyldning men derimod som en forklaring.
>
> > Vi har netop hentet 4 ekstra medarbejdere ind til at afhjælpe
> > håndteringen af de ordrer som kommer ind således at alle får hurtigere
> > svar m.v.
>
> > Angående den enhed som "am" har fået så er dette alene fordi am's
> > forbindelse ikke er blevet konverteret til vores nye landsdækkende
> > netværk. Dette sker løbende indenfor de næste 2 måneder og her vil han
> > så få en P2602R. Netgear udstyret er dog en udemærket enhed som både
> > YouSee og Telsome også benytter. Desuden kommer der en kanal til
> > Internet og en kanal til telefoni som er prioriteret således at
> > kvaliteten sikres.
>
> > Med venlig hilsen
>
> > Kristian Sørensenwww.dansknet.dk
>
> > On 15 Apr., 10:44, SubS...@gmail.com wrote:
>
> > > On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
>
> > > > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @dansknet.dk nu.
> > > > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
> > > > > kundeservice.
>
> > > > Giv dem en chance.
> > > > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
> > > > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
> > > > gjorde det.
>
> > > > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
> > > > skriver til.
>
> > > > --
> > > > Mvh. Jesper
>
> > > Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
> > > Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> > - Vis tekst i anførselstegn -
>
> Det lyder jo rigtigt godt. Ikke mindst, at forretningen går
> strålende.
> Så vil jeg bare håbe, at i snart også kan svare på mit spørgsmål.
> Har ventet en 4 dage nu.
>
> M.v.h
> KJ.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Så har jeg endeligt fået svar. Har dog lige nogle flere spørgsmål mht.
VDSL2 og Fastnet bærelinje...

jape (22-05-2008)
Kommentar
Fra : jape


Dato : 22-05-08 01:43

Prøv at give mig dit kundenummer hos dansknet, jeg arbejder i
kundeservice.

ks@dansknet.dk (13-04-2008)
Kommentar
Fra : ks@dansknet.dk


Dato : 13-04-08 01:33

Kære AM

Jeg vil starte med at beklage den oplevelse du har haft. Jeg har læst
din historie igennem flere gange og kan forstå hvorfor du reagerer som
du gør.

Jeg har været inde på din konto og se vores historik og må indrømme at
det er noget forfærdeligt rod.
Jeg vil ikke begynde at komme med dårlige undskyldninger overhovedet.

Jeg vil personligt sørge for at du får dit udstyr på mandag den 14.
april. Desuden sørger jejg for at du ikke kommer til at betale
telefonabonnement de næste 6 måneder som en form for kompensation.

Jeg håber at alt kommer i orden.


Med venlig hilsen

Kristian Sørensen
Adm. direktør

P.S. Jeg er ikke den eneste Kristian i Dansk Net. Jeg har på
fornemmelsen hvem du har talt med og dem tager jeg under læring mandag
morgen.

www.dansknet.dk


On 11 Apr., 22:29, am <a...@powerbase.dk> wrote:
> Mine erfaringer med Dansk Net A/S
>
> I august 2007 bestilte jeg bredbånd og telefoni hos Dansk Net A/S,
> modtog et brev hvor jeg skulle underskrive portering af telefon.
> Returnerede denne straks. Månederne gik primo november modtog jeg
> endelig et brev Dansk Net A/S havde dateret i september, men
> poststemplet dagen før modtagelsen. Jeg ringede straks til Dansk Net A/
> S som ikke lige forstod hvad der var sket. I brevet blev jeg gjort
> opmærksom på at jeg selv skulle opsige hos TDC. Dette gjorde jeg samme
> dag, og TDC ville lukke linien den 4. december. Dette meldes samme dag
> tilbage til Dansk Net A/S.
>
> I brevet fra Dansk Net A/S står at man vil modtage information og
> udstyr 1 uge før. Fredag den 30. november ringer jeg og spørger hvor
> det bliver af. Svar: Det er på vej. Mandag og tirsdag er det stadig på
> vej. Efter modtagelsen ringer jeg til Dansk Net A/S, for at få de
> nødvendige oplysninger til min email Dansk Net A/S, og fik kundenr
> osv. pr. tlf.
>
> Til oplysning skal lige nævnes at Dansk Net A/S ikke selv har SMPT-
> server, men at man skal bruge TDC's smpt-server uden godkendelse.
>
> Da jeg i februar får telefonregning fra TDC, opdager jeg at jeg stadig
> har telefoni hos TDC og ikke hos Dansk NET A/S. Så her udskrives et
> væsentlig større beløb end ventet. Hos Dansk Net A/S har man smidt
> papirerne væk, og porteringsaftale må igen underskrives og sendes. Jeg
> modtager brev fra TDC om at telefonlinien lukkes den 17. marts. Fra
> Dansk Net A/S er proceduren den samme, man får udstyret en uge før. I
> ugen inden rykkes Dansk Net A/S for udstyret, det er på vej. Ca. hver
> 2. dag ringer jeg til Dansk Net A/S. Den er sendt. Den er blevet væk i
> posten. Jeg kan se der er en sag med Post Danmark. Nu skal jeg få en
> tekniker til at konfigurerer boksen. Det er meget tilfældigt, hvad der
> svares. De lover at ringe tilbage, det er aldrig sket.
>
> Og kære Kristian, den væreste kom fra dig. Den er sendt - jeg kan se
> på track and trace at den ligger til omdeling i Ringsted. Du lovede
> tre gange at sende det track and trace nummer på email. Hvorfor er det
> ikke modtaget? Simpelt hen fordi det var løgn. Det var den 31. marts
> og 1. april. Så kom Søren til, han ville sørge for at teknikeren
> afleverede den på vores adresse, da han alligevel skulle forbi. Svaret
> næste dag, der havde været trafik på motorvejen (hvilken opdagelse).
> Næste dag igen, Ja det forstår jeg ikke, men den kommer i dag. Næste
> dag igen, men han har ellers været i Holbæk, så det forstår jeg ikke.
>
> Onsdag den 9. april Skipper forstår ikke noget og vil ringe tilbage.
> Jeg siger at det håber jeg sandelig, for det har I aldrig gjort før.
> Nu er det sent den 11. april jeg venter stadig. Nu er det en måned
> siden jeg skulle have haft den boks, og jeg bliver kun fyldt med
> løgnhistorier. At skrive en klage til direktøren hjælper formentlig
> ikke, da han selv fyrer løgnhistorier af.
>
> Så nu er en måned gået, hvor vi må ringe fra mobilen, og det er .....
> ikke billigt. Derud over rækker mobilen ikke på vores bopæl, så det er
> ud at gå tur hver gang telefonen ringer, eller der skal ringes. Frisk
> luft og motion er ikke at foragte, men vi vil så gerne selv bestemme
> hvornår.
>
> Mon jeg nogensinde ser min box fra Dansk Net A/S?
>
> On 23 Mar., 23:15, k...@dansknet.dk wrote:
>
>
>
> > On 23 Mar., 21:48, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:
>
> > > Niklas Petersen skrev:
>
> > > > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktetDanskneti 2
> > > > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
> > > > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
> > > > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
> > > > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
> > > > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
>
> > > Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
> > > henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
> > > men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig.....
>
> > > // Kim
>
> > Hej alle
>
> > Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
> > Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
> > gang med at blive ordnet
> > Heldigvis har dette intet at gøre med vores produkter og service.
> > Vi har de sidste små 2 år arbejdet på at lave de bedste, mest
> > brugervenlige og mest stabile produkter.
>
> > Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
> > og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
> > "ignorerer" potentielle kunder.
>
> > Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
> > henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
> > løsning.
>
> > Med venlig hilsen
>
> > Kristian Sørensen
> > Dansk Net A/S- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -


ks@dansknet.dk (19-04-2008)
Kommentar
Fra : ks@dansknet.dk


Dato : 19-04-08 04:47

Hej "fresus"

Selvfølgeligt kender jeg til sagen omkring Sleipnersvej hvilket på
ingen måde har noget at gøre med vores privatprodukt som der
markedsføres for i øjeblikket. Sleipnersvej sagen er langt mere
kompliceret da det er levering via fiberkabler i en andelsforening
hvor anden udbyder har lagt kabler i Dansk Net's rør.

Der kører i øjeblikket en retssag mellem parterne omkring dette og vi
er nødt til at afvente udfaldet.

Du er altid velkommen til at ringe til os hvis du vil have uddybning
m.v. - 4690 8888


Med venlig hilsen

Kristian Sørensen
www.dansknet.dk

On 18 Apr., 19:49, fre...@webspeed.dk wrote:
> On 17 Apr., 15:40, SubS...@gmail.com wrote:
>
>
>
>
>
> > On 16 Apr., 21:25, k...@dansknet.dk wrote:
>
> > > Hej alle
>
> > > Vi har i øjeblikket meget travlt hvilket jo er positivt. Det er
> > > desværre bare altid svært at vide hvor meget arbejde der kommer når vi
> > > kører kampagner og denne gang er det gået ud over alle forventninger.
> > > Dette er ikke ment som en undskyldning men derimod som en forklaring.
>
> > > Vi har netop hentet 4 ekstra medarbejdere ind til at afhjælpe
> > > håndteringen af de ordrer som kommer ind således at alle får hurtigere
> > > svar m.v.
>
> > > Angående den enhed som "am" har fået så er dette alene fordi am's
> > > forbindelse ikke er blevet konverteret til vores nye landsdækkende
> > > netværk. Dette sker løbende indenfor de næste 2 måneder og her vil han
> > > så få en P2602R. Netgear udstyret er dog en udemærket enhed som både
> > > YouSee og Telsome også benytter. Desuden kommer der en kanal til
> > > Internet og en kanal til telefoni som er prioriteret således at
> > > kvaliteten sikres.
>
> > > Med venlig hilsen
>
> > > Kristian Sørensenwww.dansknet.dk
>
> > > On 15 Apr., 10:44, SubS...@gmail.com wrote:
>
> > > > On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
>
> > > > > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @dansknet.dk nu.
> > > > > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
> > > > > > kundeservice.
>
> > > > > Giv dem en chance.
> > > > > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
> > > > > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
> > > > > gjorde det.
>
> > > > > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
> > > > > skriver til.
>
> > > > > --
> > > > > Mvh. Jesper
>
> > > > Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
> > > > Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> > > - Vis tekst i anførselstegn -
>
> > Det lyder jo rigtigt godt. Ikke mindst, at forretningen går
> > strålende.
> > Så vil jeg bare håbe, at i snart også kan svare på mit spørgsmål.
> > Har ventet en 4 dage nu.
>
> > M.v.h
> > KJ.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> > - Vis tekst i anførselstegn -
>
> ¤ 4 dage, så kan du vist godt væbne dig med tålmodighed, vi har nu
> ventet i 1½ år og har stadig ikke hørt noget fraDanskNet(andet end
> dårlige undskyldninger), og jeg er sikker på, at Kristian fraDanskNet
> kender adressen, Sleipnersvej, 4300 Holbæk
>
> Mvh fresus- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -


SubShin@gmail.com (13-04-2008)
Kommentar
Fra : SubShin@gmail.com


Dato : 13-04-08 04:23

On 13 Apr., 09:32, k...@dansknet.dk wrote:
> Kære AM
>
> Jeg vil starte med at beklage den oplevelse du har haft. Jeg har læst
> din historie igennem flere gange og kan forstå hvorfor du reagerer som
> du gør.
>
> Jeg har været inde på din konto og se vores historik og må indrømme at
> det er noget forfærdeligt rod.
> Jeg vil ikke begynde at komme med dårlige undskyldninger overhovedet.
>
> Jeg vil personligt sørge for at du får dit udstyr på mandag den 14.
> april. Desuden sørger jejg for at du ikke kommer til at betale
> telefonabonnement de næste 6 måneder som en form for kompensation.
>
> Jeg håber at alt kommer i orden.
>
> Med venlig hilsen
>
> Kristian Sørensen
> Adm. direktør
>
> P.S. Jeg er ikke den eneste Kristian i Dansk Net. Jeg har på
> fornemmelsen hvem du har talt med og dem tager jeg under læring mandag
> morgen.
>
> www.dansknet.dk
>
> On 11 Apr., 22:29, am <a...@powerbase.dk> wrote:
>
>
>
> > Mine erfaringer med Dansk Net A/S
>
> > I august 2007 bestilte jeg bredbånd og telefoni hos Dansk Net A/S,
> > modtog et brev hvor jeg skulle underskrive portering af telefon.
> > Returnerede denne straks. Månederne gik primo november modtog jeg
> > endelig et brev Dansk Net A/S havde dateret i september, men
> > poststemplet dagen før modtagelsen. Jeg ringede straks til Dansk Net A/
> > S som ikke lige forstod hvad der var sket. I brevet blev jeg gjort
> > opmærksom på at jeg selv skulle opsige hos TDC. Dette gjorde jeg samme
> > dag, og TDC ville lukke linien den 4. december. Dette meldes samme dag
> > tilbage til Dansk Net A/S.
>
> > I brevet fra Dansk Net A/S står at man vil modtage information og
> > udstyr 1 uge før. Fredag den 30. november ringer jeg og spørger hvor
> > det bliver af. Svar: Det er på vej. Mandag og tirsdag er det stadig på
> > vej. Efter modtagelsen ringer jeg til Dansk Net A/S, for at få de
> > nødvendige oplysninger til min email Dansk Net A/S, og fik kundenr
> > osv. pr. tlf.
>
> > Til oplysning skal lige nævnes at Dansk Net A/S ikke selv har SMPT-
> > server, men at man skal bruge TDC's smpt-server uden godkendelse.
>
> > Da jeg i februar får telefonregning fra TDC, opdager jeg at jeg stadig
> > har telefoni hos TDC og ikke hos Dansk NET A/S. Så her udskrives et
> > væsentlig større beløb end ventet. Hos Dansk Net A/S har man smidt
> > papirerne væk, og porteringsaftale må igen underskrives og sendes. Jeg
> > modtager brev fra TDC om at telefonlinien lukkes den 17. marts. Fra
> > Dansk Net A/S er proceduren den samme, man får udstyret en uge før. I
> > ugen inden rykkes Dansk Net A/S for udstyret, det er på vej. Ca. hver
> > 2. dag ringer jeg til Dansk Net A/S. Den er sendt. Den er blevet væk i
> > posten. Jeg kan se der er en sag med Post Danmark. Nu skal jeg få en
> > tekniker til at konfigurerer boksen. Det er meget tilfældigt, hvad der
> > svares. De lover at ringe tilbage, det er aldrig sket.
>
> > Og kære Kristian, den væreste kom fra dig. Den er sendt - jeg kan se
> > på track and trace at den ligger til omdeling i Ringsted. Du lovede
> > tre gange at sende det track and trace nummer på email. Hvorfor er det
> > ikke modtaget? Simpelt hen fordi det var løgn. Det var den 31. marts
> > og 1. april. Så kom Søren til, han ville sørge for at teknikeren
> > afleverede den på vores adresse, da han alligevel skulle forbi. Svaret
> > næste dag, der havde været trafik på motorvejen (hvilken opdagelse).
> > Næste dag igen, Ja det forstår jeg ikke, men den kommer i dag. Næste
> > dag igen, men han har ellers været i Holbæk, så det forstår jeg ikke.
>
> > Onsdag den 9. april Skipper forstår ikke noget og vil ringe tilbage.
> > Jeg siger at det håber jeg sandelig, for det har I aldrig gjort før.
> > Nu er det sent den 11. april jeg venter stadig. Nu er det en måned
> > siden jeg skulle have haft den boks, og jeg bliver kun fyldt med
> > løgnhistorier. At skrive en klage til direktøren hjælper formentlig
> > ikke, da han selv fyrer løgnhistorier af.
>
> > Så nu er en måned gået, hvor vi må ringe fra mobilen, og det er .....
> > ikke billigt. Derud over rækker mobilen ikke på vores bopæl, så det er
> > ud at gå tur hver gang telefonen ringer, eller der skal ringes. Frisk
> > luft og motion er ikke at foragte, men vi vil så gerne selv bestemme
> > hvornår.
>
> > Mon jeg nogensinde ser min box fra Dansk Net A/S?
>
> > On 23 Mar., 23:15, k...@dansknet.dk wrote:
>
> > > On 23 Mar., 21:48, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:
>
> > > > Niklas Petersen skrev:
>
> > > > > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktetDanskneti 2
> > > > > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
> > > > > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
> > > > > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
> > > > > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
> > > > > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
>
> > > > Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
> > > > henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
> > > > men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig.....
>
> > > > // Kim
>
> > > Hej alle
>
> > > Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
> > > Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
> > > gang med at blive ordnet
> > > Heldigvis har dette intet at gøre med vores produkter og service.
> > > Vi har de sidste små 2 år arbejdet på at lave de bedste, mest
> > > brugervenlige og mest stabile produkter.
>
> > > Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
> > > og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
> > > "ignorerer" potentielle kunder.
>
> > > Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
> > > henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
> > > løsning.
>
> > > Med venlig hilsen
>
> > > Kristian Sørensen
> > > Dansk Net A/S- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> > - Vis tekst i anførselstegn -- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Vil bare invende, at jeg synes det er utroligt godt gået med sådan en
ISP, hvor direktøren er aktiv mellem forbrugerne og tager erfære.
Hvis du har læst min oplevelse med TDC, og det først lige er
fornyligt, at jeg har opdaget jer, er jeg helt klart en potentiel
kunde hos jer. ( I øvrigt, hvorfor får i ikke nogle "google ads" eller
noget i den stil, så når man søger under: "ADSL" så kommer i frem som
de øverste?)

Jeg har sendt en mail i går, da jeg har nogle spørgsmål. Har dog ikke
fået svar tilbage fra jer endnu, men det kommer nok hen på dagen. Er
spændt på jeres svar!

I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at høre mere om jeres VDSL2 løsning,
jeg kan se i snart realisere. Hvad vil dette betyde for private
bredbåndskunder? Er det kun downloadhastigheden, man kan forøge med
VDSL2 eller er det også uploadhastigheden?

M.v.h
KJ.

ks@dansknet.dk (13-04-2008)
Kommentar
Fra : ks@dansknet.dk


Dato : 13-04-08 12:00

Hej KJ

Tak for din kommentar.

Google ads er på vej

VDSL2 er ved at blivve testet og vi vil lancere et par produkter hvor
det både er download og upload hastighed som er forøget. Der bliver
eks. mulighed for 10/10 eller 20/5 Mbit/s som det ser ud lige nu.
Priser kan jeg endnu ikke løfte sløret for men det kommer meget snart.

Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
VDSL2.



Mvh.
Kristian Sørensen

www.dansknet.dk

On 13 Apr., 12:22, SubS...@gmail.com wrote:
> On 13 Apr., 09:32, k...@dansknet.dk wrote:
>
>
>
>
>
> > Kære AM
>
> > Jeg vil starte med at beklage den oplevelse du har haft. Jeg har læst
> > din historie igennem flere gange og kan forstå hvorfor du reagerer som
> > du gør.
>
> > Jeg har været inde på din konto og se vores historik og må indrømme at
> > det er noget forfærdeligt rod.
> > Jeg vil ikke begynde at komme med dårlige undskyldninger overhovedet.
>
> > Jeg vil personligt sørge for at du får dit udstyr på mandag den 14..
> > april. Desuden sørger jejg for at du ikke kommer til at betale
> > telefonabonnement de næste 6 måneder som en form for kompensation.
>
> > Jeg håber at alt kommer i orden.
>
> > Med venlig hilsen
>
> > Kristian Sørensen
> > Adm. direktør
>
> > P.S. Jeg er ikke den eneste Kristian i Dansk Net. Jeg har på
> > fornemmelsen hvem du har talt med og dem tager jeg under læring mandag
> > morgen.
>
> >www.dansknet.dk
>
> > On 11 Apr., 22:29, am <a...@powerbase.dk> wrote:
>
> > > Mine erfaringer med Dansk Net A/S
>
> > > I august 2007 bestilte jeg bredbånd og telefoni hos Dansk Net A/S,
> > > modtog et brev hvor jeg skulle underskrive portering af telefon.
> > > Returnerede denne straks. Månederne gik primo november modtog jeg
> > > endelig et brev Dansk Net A/S havde dateret i september, men
> > > poststemplet dagen før modtagelsen. Jeg ringede straks til Dansk Net A/
> > > S som ikke lige forstod hvad der var sket. I brevet blev jeg gjort
> > > opmærksom på at jeg selv skulle opsige hos TDC. Dette gjorde jeg samme
> > > dag, og TDC ville lukke linien den 4. december. Dette meldes samme dag
> > > tilbage til Dansk Net A/S.
>
> > > I brevet fra Dansk Net A/S står at man vil modtage information og
> > > udstyr 1 uge før. Fredag den 30. november ringer jeg og spørger hvor
> > > det bliver af. Svar: Det er på vej. Mandag og tirsdag er det stadig på
> > > vej. Efter modtagelsen ringer jeg til Dansk Net A/S, for at få de
> > > nødvendige oplysninger til min email Dansk Net A/S, og fik kundenr
> > > osv. pr. tlf.
>
> > > Til oplysning skal lige nævnes at Dansk Net A/S ikke selv har SMPT-
> > > server, men at man skal bruge TDC's smpt-server uden godkendelse.
>
> > > Da jeg i februar får telefonregning fra TDC, opdager jeg at jeg stadig
> > > har telefoni hos TDC og ikke hos Dansk NET A/S. Så her udskrives et
> > > væsentlig større beløb end ventet. Hos Dansk Net A/S har man smidt
> > > papirerne væk, og porteringsaftale må igen underskrives og sendes. Jeg
> > > modtager brev fra TDC om at telefonlinien lukkes den 17. marts. Fra
> > > Dansk Net A/S er proceduren den samme, man får udstyret en uge før.. I
> > > ugen inden rykkes Dansk Net A/S for udstyret, det er på vej. Ca. hver
> > > 2. dag ringer jeg til Dansk Net A/S. Den er sendt. Den er blevet væk i
> > > posten. Jeg kan se der er en sag med Post Danmark. Nu skal jeg få en
> > > tekniker til at konfigurerer boksen. Det er meget tilfældigt, hvad der
> > > svares. De lover at ringe tilbage, det er aldrig sket.
>
> > > Og kære Kristian, den væreste kom fra dig. Den er sendt - jeg kan se
> > > på track and trace at den ligger til omdeling i Ringsted. Du lovede
> > > tre gange at sende det track and trace nummer på email. Hvorfor er det
> > > ikke modtaget? Simpelt hen fordi det var løgn. Det var den 31. marts
> > > og 1. april. Så kom Søren til, han ville sørge for at teknikeren
> > > afleverede den på vores adresse, da han alligevel skulle forbi. Svaret
> > > næste dag, der havde været trafik på motorvejen (hvilken opdagelse).
> > > Næste dag igen, Ja det forstår jeg ikke, men den kommer i dag. Næste
> > > dag igen, men han har ellers været i Holbæk, så det forstår jeg ikke.
>
> > > Onsdag den 9. april Skipper forstår ikke noget og vil ringe tilbage.
> > > Jeg siger at det håber jeg sandelig, for det har I aldrig gjort før.
> > > Nu er det sent den 11. april jeg venter stadig. Nu er det en måned
> > > siden jeg skulle have haft den boks, og jeg bliver kun fyldt med
> > > løgnhistorier. At skrive en klage til direktøren hjælper formentlig
> > > ikke, da han selv fyrer løgnhistorier af.
>
> > > Så nu er en måned gået, hvor vi må ringe fra mobilen, og det er ....
> > > ikke billigt. Derud over rækker mobilen ikke på vores bopæl, så det er
> > > ud at gå tur hver gang telefonen ringer, eller der skal ringes. Frisk
> > > luft og motion er ikke at foragte, men vi vil så gerne selv bestemme
> > > hvornår.
>
> > > Mon jeg nogensinde ser min box fra Dansk Net A/S?
>
> > > On 23 Mar., 23:15, k...@dansknet.dk wrote:
>
> > > > On 23 Mar., 21:48, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:
>
> > > > > Niklas Petersen skrev:
>
> > > > > > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktetDanskneti 2
> > > > > > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
> > > > > > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
> > > > > > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
> > > > > > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
> > > > > > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
>
> > > > > Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
> > > > > henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
> > > > > men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig....
>
> > > > > // Kim
>
> > > > Hej alle
>
> > > > Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
> > > > Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
> > > > gang med at blive ordnet
> > > > Heldigvis har dette intet at gøre med vores produkter og service.
> > > > Vi har de sidste små 2 år arbejdet på at lave de bedste, mest
> > > > brugervenlige og mest stabile produkter.
>
> > > > Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
> > > > og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
> > > > "ignorerer" potentielle kunder.
>
> > > > Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
> > > > henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
> > > > løsning.
>
> > > > Med venlig hilsen
>
> > > > Kristian Sørensen
> > > > Dansk Net A/S- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> > > - Vis tekst i anførselstegn -- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> > - Vis tekst i anførselstegn -
>
> Vil bare invende, at jeg synes det er utroligt godt gået med sådan en
> ISP, hvor direktøren er aktiv mellem forbrugerne og tager erfære.
> Hvis du har læst min oplevelse med TDC, og det først lige er
> fornyligt, at jeg har opdaget jer, er jeg helt klart en potentiel
> kunde hos jer. ( I øvrigt, hvorfor får i ikke nogle "google ads" eller
> noget i den stil, så når man søger under: "ADSL" så kommer i frem som
> de øverste?)
>
> Jeg har sendt en mail i går, da jeg har nogle spørgsmål. Har dog ikke
> fået svar tilbage fra jer endnu, men det kommer nok hen på dagen. Er
> spændt på jeres svar!
>
> I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at høre mere om jeres VDSL2 løsning,
> jeg kan se i snart realisere. Hvad vil dette betyde for private
> bredbåndskunder? Er det kun downloadhastigheden, man kan forøge med
> VDSL2 eller er det også uploadhastigheden?
>
> M.v.h
> KJ.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -


Rado (14-04-2008)
Kommentar
Fra : Rado


Dato : 14-04-08 13:27

On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), ks@dansknet.dk wrote:


>Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
>VDSL2.

Hvad vil hastigheden ca. være på en rigtig god linie (kan maxe en 20/1
linje helt ud uden problemer) 1.1 km fra centralen - eller duer det
overhovedet ikke over 1 km?



--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.

Rado (14-04-2008)
Kommentar
Fra : Rado


Dato : 14-04-08 13:33

On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), ks@dansknet.dk wrote:


Har I planer om en mailserver iøvrigt?



--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.

am (14-04-2008)
Kommentar
Fra : am


Dato : 14-04-08 14:19

Som Kristian Sørensen skriver fik jeg sørme min box mandag, jeg havde
godt nok rykket igen mandag eftermiddag, men derefter straks leveret
en router, samt en brev fra Kristian Sørensen hvor han gentager
kompensationen. Den siger vi så mange tak. Den dækker lige vores
ekstraomkostninger i telefonregninger.

Det er dog sørgeligt man skal gennem sådan et medie for at få noget
igennem. Jeg fik faktisk først kendskab til denne tråd, den aften jeg
skrev første indlæg, da jeg søgte ejer og ledelsesoplysninger på Dansk
Net.

Vi er dog ikke imponeret over en router fra 2005, uden Quality of
Service (prioritering mellem telefon og internet), og så ikke vil på
Voiceserveren i de første forsøg, når der så heller ikke følger manual
med. Det er nu lykkedes at få det til at køre. De har dog allerede
tabt kontakten med serveren 2 gange på 2 samtaler, og dermed mistet
sit IP-adresse. Jeg håber den er mere stabil fremover.

Men vi fik da udstyret, og har nu telefon, lyden er OK. Lad os se hvad
fremtiden bringer.

simon (02-05-2008)
Kommentar
Fra : simon


Dato : 02-05-08 03:09

am skrev:
> Men vi fik da udstyret, og har nu telefon, lyden er OK. Lad os se hvad
> fremtiden bringer.

Hej.
Hvordan går det med det internet fra dansk net?
Er det brugtbart eller kan det ikke anbefales?
mvh
/simon

am (14-04-2008)
Kommentar
Fra : am


Dato : 14-04-08 14:31

Jeg var lige på Dansk Net's hjemmeside for at se om der var noget
dokumentation til den NETGEAR router fra 2005 som jeg har modtaget.
Det var der ikke, men tilgengæld oplyses at abonneneter med internet
og telefon får en ZyXEL P2602R-D1A. Hvad skal man tænke.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409071
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste