|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Dansknet.dk Fra : Peter Elmkvist Snabe
 | 
 Dato :  21-03-08 19:02
 | 
 |  | Så lige en TV reklame fra dem. Hvem er de? Hvordan er deres service?
 Virker det?
 
 
 |  |  | 
  Kim Jørgensen (21-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Jørgensen
 | 
 Dato :  21-03-08 20:10
 | 
 |  | Peter Elmkvist Snabe skrev:
 > Så lige en TV reklame fra dem. Hvem er de? Hvordan er deres service?
 > Virker det?
 
 De kunne godt bruge en korrektur på deres site.
 
 Man må ikke de leverer produkter i samme kvalitet.
 
 // Kim
 
 
 |  |  | 
  Niklas Petersen (23-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Niklas Petersen
 | 
 Dato :  23-03-08 00:03
 | 
 |  | Kim Jørgensen wrote:
 > Man må ikke de leverer produkter i samme kvalitet.
 Ja, korrektur er en dejlig ting ;-P
 
 
 |  |  | 
   Kim Jørgensen (23-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Jørgensen
 | 
 Dato :  23-03-08 12:40
 | 
 |  | 
 
            Niklas Petersen skrev:
 > Kim Jørgensen wrote:
 >> Man må ikke de leverer produkter i samme kvalitet.
 > Ja, korrektur er en dejlig ting ;-P
 Doh!, jeg håbede den blev overset...   , det er baaare en klassiker at 
 lave en fejl, når man påpeger.
 Men, mit indlæg har ikke en kommcerciel vinkel der skal fortælle og 
 sælge et produkt.
 // Kim
            
             |  |  | 
    Niklas Petersen (23-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Niklas Petersen
 | 
 Dato :  23-03-08 21:02
 | 
 |  | 
 
            Kim Jørgensen wrote:
 > Men, mit indlæg har ikke en kommcerciel vinkel der skal fortælle og 
 > sælge et produkt.
 Helt enig, det virker ikke ret tillidsvækkende, at de ikke kan finde ud 
 af at læse korrektur. Du er derimod undskyldt    Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktet Dansknet i 2 
 omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået 
 at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt, 
 hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er 
 ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er 
 helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
            
             |  |  | 
     Kim Jørgensen (23-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Jørgensen
 | 
 Dato :  23-03-08 21:48
 | 
 |  | Niklas Petersen skrev:
 
 > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktet Dansknet i 2
 > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
 > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
 > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
 > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
 > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
 
 
 Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
 henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
 men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig....
 
 // Kim
 
 
 |  |  | 
      SubShin@gmail.com (17-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : SubShin@gmail.com
 | 
 Dato :  17-04-08 07:41
 | 
 |  | 
 
            On 16 Apr., 21:25, k...@dansknet.dk wrote:
 > Hej alle
 >
 > Vi har i øjeblikket meget travlt hvilket jo er positivt. Det er
 > desværre bare altid svært at vide hvor meget arbejde der kommer når vi
 > kører kampagner og denne gang er det gået ud over alle forventninger.
 > Dette er ikke ment som en undskyldning men derimod som en forklaring.
 >
 > Vi har netop hentet 4 ekstra medarbejdere ind til at afhjælpe
 > håndteringen af de ordrer som kommer ind således at alle får hurtigere
 > svar m.v.
 >
 > Angående den enhed som "am" har fået så er dette alene fordi am's
 > forbindelse ikke er blevet konverteret til vores nye landsdækkende
 > netværk. Dette sker løbende indenfor de næste 2 måneder og her vil han
 > så få en P2602R. Netgear udstyret er dog en udemærket enhed som både
 > YouSee og Telsome også benytter. Desuden kommer der en kanal til
 > Internet og en kanal til telefoni som er prioriteret således at
 > kvaliteten sikres.
 >
 > Med venlig hilsen
 >
 > Kristian Sørensenwww.dansknet.dk >
 > On 15 Apr., 10:44, SubS...@gmail.com wrote:
 >
 >
 >
 > > On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
 >
 > > > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @dansknet.dk nu.
 > > > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
 > > > > kundeservice.
 >
 > > > Giv dem en chance.
 > > > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
 > > > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
 > > > gjorde det.
 >
 > > > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
 > > > skriver til.
 >
 > > > --
 > > > Mvh. Jesper
 >
 > > Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
 > > Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > - Vis tekst i anførselstegn -
 Det lyder jo rigtigt godt. Ikke mindst, at forretningen går
 strålende.
 Så vil jeg bare håbe, at i snart også kan svare på mit spørgsmål..    Har ventet en 4 dage nu.
 M.v.h
 KJ.
            
             |  |  | 
     N/A (23-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N/A
 | 
 Dato :  23-03-08 22:56
 | 
 |  | 
 
 
 |  |  | 
     ks@dansknet.dk (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ks@dansknet.dk
 | 
 Dato :  14-04-08 08:03
 | 
 |  | 
 
            Hej Rado
 Vores udgående mailserver hedder: smtp.dansknet.dk -
 Alle vores abonnementer er inklusiv ubegrænset antal mailadresser.
 Med venlig hilsen
 Kristian Sørensen
www.dansknet.dk On 14 Apr., 14:32, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
 > On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
 >
 > Har I planer om en mailserver iøvrigt?
 >
 > --
 > Rado
 >
 >  The greatest obstacle to discovery is not ignorance
 >  but the illusion of knowledge.
            
             |  |  | 
     ks@dansknet.dk (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ks@dansknet.dk
 | 
 Dato :  14-04-08 08:05
 | 
 |  | 
 
            Hej Rado
 Uden at lægge hovedet på blokken vil jeg tro du kan får en 10/5 Mbit
 på den afstand.
 Send eventuelt en mail til info(at)dansknet.dk med din adresse og
 ønske om at vide hvad du kan få på VDSL2 så måler vi den.
 Med venlig hilsen
 Kristian Sørensen
www.dansknet.dk On 14 Apr., 14:27, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
 > On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
 > >Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
 > >VDSL2.
 >
 > Hvad vil hastigheden ca. være på en rigtig god linie (kan maxe en 20/1
 > linje helt ud uden problemer) 1.1 km fra centralen - eller duer det
 > overhovedet ikke over 1 km?
 >
 > --
 > Rado
 >
 >  The greatest obstacle to discovery is not ignorance
 >  but the illusion of knowledge.
            
             |  |  | 
      Ukendt (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  14-04-08 15:08
 | 
 |  | 
 
            Hvordan ser det ud med VDSL2 i Kastrup-området?
 /Jacob
 ks@dansknet.dk skrev:
 > Hej Rado
 > 
 > Uden at lægge hovedet på blokken vil jeg tro du kan får en 10/5 Mbit
 > på den afstand.
 > Send eventuelt en mail til info(at)dansknet.dk med din adresse og
 > ønske om at vide hvad du kan få på VDSL2 så måler vi den.
 > 
 > 
 > Med venlig hilsen
 > 
 > Kristian Sørensen
 > 
 > www.dansknet.dk > 
 > On 14 Apr., 14:27, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
 >> On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
 >>> Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
 >>> VDSL2.
 >> Hvad vil hastigheden ca. være på en rigtig god linie (kan maxe en 20/1
 >> linje helt ud uden problemer) 1.1 km fra centralen - eller duer det
 >> overhovedet ikke over 1 km?
 >>
 >> --
 >> Rado
 >>
 >>  The greatest obstacle to discovery is not ignorance
 >>  but the illusion of knowledge.
 > 
            
             |  |  | 
     SubShin@gmail.com (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : SubShin@gmail.com
 | 
 Dato :  14-04-08 12:33
 | 
 |  | 
 
            On 14 Apr., 16:04, k...@dansknet.dk wrote:
 > Hej Rado
 >
 > Uden at lægge hovedet på blokken vil jeg tro du kan får en 10/5 Mbit
 > på den afstand.
 > Send eventuelt en mail til info(at)dansknet.dk med din adresse og
 > ønske om at vide hvad du kan få på VDSL2 så måler vi den.
 >
 > Med venlig hilsen
 >
 > Kristian Sørensen
 >
 > www.dansknet.dk >
 > On 14 Apr., 14:27, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
 >
 >
 >
 > > On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
 > > >Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
 > > >VDSL2.
 >
 > > Hvad vil hastigheden ca. være på en rigtig god linie (kan maxe en 20/1
 > > linje helt ud uden problemer) 1.1 km fra centralen - eller duer det
 > > overhovedet ikke over 1 km?
 >
 > > --
 > > Rado
 >
 > >  The greatest obstacle to discovery is not ignorance
 > >  but the illusion of knowledge.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > - Vis tekst i anførselstegn -
 Fik at vide af  TDC, at jeg også boede ca. 1.2km fra centralen.
 Jeg har nu ventet siden i søndags på svar fra jer. Sendte en mail til
 kundeservice @ dansknet.dk, men har stadigvæk ikke fået svar. Er det
 normalt med sådanne lange svartider?
 M.v.h
 KJ.
            
             |  |  | 
     SubShin@gmail.com (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : SubShin@gmail.com
 | 
 Dato :  14-04-08 12:37
 | 
 |  | 
 
            On 14 Apr., 20:33, SubS...@gmail.com wrote:
 > On 14 Apr., 16:04, k...@dansknet.dk wrote:
 >
 >
 >
 >
 >
 > > Hej Rado
 >
 > > Uden at lægge hovedet på blokken vil jeg tro du kan får en 10/5 Mbit
 > > på den afstand.
 > > Send eventuelt en mail til info(at)dansknet.dk med din adresse og
 > > ønske om at vide hvad du kan få på VDSL2 så måler vi den.
 >
 > > Med venlig hilsen
 >
 > > Kristian Sørensen
 >
 > >www.dansknet.dk >
 > > On 14 Apr., 14:27, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
 >
 > > > On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
 > > > >Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
 > > > >VDSL2.
 >
 > > > Hvad vil hastigheden ca. være på en rigtig god linie (kan maxe en 20/1
 > > > linje helt ud uden problemer) 1.1 km fra centralen - eller duer det
 > > > overhovedet ikke over 1 km?
 >
 > > > --
 > > > Rado
 >
 > > >  The greatest obstacle to discovery is not ignorance
 > > >  but the illusion of knowledge.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > > - Vis tekst i anførselstegn -
 >
 > Fik at vide af  TDC, at jeg også boede ca. 1.2km fra centralen.
 >
 > Jeg har nu ventet siden i søndags på svar fra jer. Sendte en mail til
 > kundeservice @ dansknet.dk, men har stadigvæk ikke fået svar. Er det
 > normalt med sådanne lange svartider?
 >
 > M.v.h
 > KJ.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > - Vis tekst i anførselstegn -
 Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @ dansknet.dk nu. Det kunne
 jo være, at min mail ikke et nået frem hos kundeservice.
            
             |  |  | 
      Jesper Nielsen (15-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper Nielsen
 | 
 Dato :  15-04-08 09:09
 | 
 |  | > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @ dansknet.dk nu.
 > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
 > kundeservice.
 
 Giv dem en chance.
 Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
 med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
 gjorde det.
 
 Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
 skriver til.
 
 --
 Mvh. Jesper
 
 
 
 
 |  |  | 
     SubShin@gmail.com (15-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : SubShin@gmail.com
 | 
 Dato :  15-04-08 02:45
 | 
 |  | On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
 > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @ dansknet.dk nu.
 > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
 > > kundeservice.
 >
 > Giv dem en chance.
 > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
 > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
 > gjorde det.
 >
 > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
 > skriver til.
 >
 > --
 > Mvh. Jesper
 
 Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
 Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.
 
 
 |  |  | 
     ks@dansknet.dk (16-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ks@dansknet.dk
 | 
 Dato :  16-04-08 13:25
 | 
 |  | 
 
            Hej alle
 Vi har i øjeblikket meget travlt hvilket jo er positivt. Det er
 desværre bare altid svært at vide hvor meget arbejde der kommer når vi
 kører kampagner og denne gang er det gået ud over alle forventninger.
 Dette er ikke ment som en undskyldning men derimod som en forklaring.
 Vi har netop hentet 4 ekstra medarbejdere ind til at afhjælpe
 håndteringen af de ordrer som kommer ind således at alle får hurtigere
 svar m.v.
 Angående den enhed som "am" har fået så er dette alene fordi am's
 forbindelse ikke er blevet konverteret til vores nye landsdækkende
 netværk. Dette sker løbende indenfor de næste 2 måneder og her vil han
 så få en P2602R. Netgear udstyret er dog en udemærket enhed som både
 YouSee og Telsome også benytter. Desuden kommer der en kanal til
 Internet og en kanal til telefoni som er prioriteret således at
 kvaliteten sikres.
 Med venlig hilsen
 Kristian Sørensen
www.dansknet.dk On 15 Apr., 10:44, SubS...@gmail.com wrote:
 > On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
 >
 > > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @dansknet.dk nu.
 > > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
 > > > kundeservice.
 >
 > > Giv dem en chance.
 > > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
 > > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
 > > gjorde det.
 >
 > > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
 > > skriver til.
 >
 > > --
 > > Mvh. Jesper
 >
 > Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
 > Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.
            
             |  |  | 
     Bjarke Hansen (28-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjarke Hansen
 | 
 Dato :  28-04-08 14:08
 | 
 |  | On 14 Apr., 20:37, SubS...@gmail.com wrote:
 
 > > Jeg har nu ventet siden i søndags på svar fra jer. Sendte en mail til
 > > kundeservice @ dansknet.dk, men har stadigvæk ikke fået svar. Er det
 > > normalt med sådanne lange svartider?
 
 Jeg spurtge om status for min forbindelse 7 April, med bestilt
 levering 14 april, men har stadig ikke modtaget svar, udstyr eller
 forbindelse.
 Jeg har dog ringet, hvor første gang fik jeg afvide at mit udstyr var
 sendt afsted og ville være hos mig 14april. men da det ikke var kommet
 15april, var oplysningen en anden, at de stadig venter på svar fra TDC
 angående levering af kredsløb... Har prøvet et par gange at koble et
 adsl modem til, uden at få forbindelse, der er dog spænding på linien.
 status på portering har jeg heller ikke lige fået noget afvide om, bla
 om den går igennem eller hvad.
 
 
 |  |  | 
     Bjarke Hansen (02-05-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjarke Hansen
 | 
 Dato :  02-05-08 14:24
 | 
 |  | 
 
            On 28 Apr., 22:08, Bjarke Hansen <bjarke_h@hotmail.com> wrote:
 Til KRistian Sørensen og andre, har jeg nu ny info
 > Jeg spurtge om status for min forbindelse 7 April, med bestilt
 > levering 14 april, men har stadig ikke modtaget svar, udstyr eller
 > forbindelse.
 Jeg har nu modtaget udstyret den 30/4, en ZyXEL P2602R-D1A, med brev
 omkring at internet forbindelsen er aktiv mellem 7:45 og 16:00 den
 30/4 (samme dag)
 Men der er ingen DSL på linien suk
 ... og det er der stadig ikke....
 > Jeg har dog ringet, hvor første gang fik jeg afvide at mit udstyr var
 > sendt afsted og ville være hos mig 14april. men da det ikke var kommet
 > 15april, var oplysningen en anden, at de stadig venter på svar fra TDC
 > angående levering af kredsløb... Har prøvet et par gange at koble et
 > adsl modem til, uden at få forbindelse, der er dog spænding på linien.
 > status på portering har jeg heller ikke lige fået noget afvide om, bla
 > om den går igennem eller hvad.
 Jeg ringede så idag til Dansknet, hvor de jo første gang havde åben
 efter udstyret var kommet... Med den konklusion at der jo nok må komme
 en tekniker at tjekke linien osv.. men stadig blanke angående den
 portering jeg har udfyldt og bestilling heraf.. På deres portal står
 der ikke noget om at jeg har bestilt telefoni, men jeg kan få lov at
 bestille det.
 Jeg fik lovning på at blive ringet ringet op senere idag, omkring hvad
 der sker med porteringen og hvornår tekniker osv kommer...
 Men da klokken var 15:30 havde de ikke ringet, og jeg ringede og
 rykkede, med at den medarbejderen jeg snakkede med ringede tilbage.
 Men ingen ringede tilbage inden 16.
 tilsyneladende ser det udstyr man har modtaget meget fint ud, og ser
 ud til at den kan en del osv.. Men det er sku ikke så sjovt at browse
 rundt inde på den hjemmeside, uden at kunne komme videre derfra :-/
 Imellemtiden ser jeg nu at fullrate igen har sænket deres priser... og
 ja gad vide om den forbindelse hos dansknet kommer i hus på et eller
 andet tidspunkt hmm?
 Nogen der ved evt. om dansknet levere på seperert kredsløb? Da jeg
 bestilte, sagde de at forbindelsen ville blive etableret på
 eksisterende linie... Men kunne jo godt være? Jeg har 4kobberpar, samt
 Fiber.. jeg har prøvet at koble på alle 4 kobberpar, men ingen af dem
 er der DSL på kun spænden på linie1(ingen klartone).. Har dog ikke
 prøvet fiberen    Mvh. Bjarke
            
             |  |  | 
     jape (21-05-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : jape
 | 
 Dato :  21-05-08 00:35
 | 
 |  | 
 
            On 2 Maj, 22:24, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:
 > On 28 Apr., 22:08, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:
 > Til KRistian Sørensen og andre, har jeg nu ny info
 >
 > > Jeg spurtge om status for min forbindelse 7 April, med bestilt
 > > levering 14 april, men har stadig ikke modtaget svar, udstyr eller
 > > forbindelse.
 >
 > Jeg har nu modtaget udstyret den 30/4, en ZyXEL P2602R-D1A, med brev
 > omkring at internet forbindelsen er aktiv mellem 7:45 og 16:00 den
 > 30/4 (samme dag)
 >
 > Men der er ingen DSL på linien suk
 > ... og det er der stadig ikke....
 >
 > > Jeg har dog ringet, hvor første gang fik jeg afvide at mit udstyr var
 > > sendt afsted og ville være hos mig 14april. men da det ikke var kommet
 > > 15april, var oplysningen en anden, at de stadig venter på svar fra TDC
 > > angående levering af kredsløb... Har prøvet et par gange at koble et
 > > adsl modem til, uden at få forbindelse, der er dog spænding på linien.
 > > status på portering har jeg heller ikke lige fået noget afvide om, bla
 > > om den går igennem eller hvad.
 >
 > Jeg ringede så idag til Dansknet, hvor de jo første gang havde åben
 > efter udstyret var kommet... Med den konklusion at der jo nok må komme
 > en tekniker at tjekke linien osv.. men stadig blanke angående den
 > portering jeg har udfyldt og bestilling heraf.. På deres portal står
 > der ikke noget om at jeg har bestilt telefoni, men jeg kan få lov at
 > bestille det.
 >
 > Jeg fik lovning på at blive ringet ringet op senere idag, omkring hvad
 > der sker med porteringen og hvornår tekniker osv kommer...
 > Men da klokken var 15:30 havde de ikke ringet, og jeg ringede og
 > rykkede, med at den medarbejderen jeg snakkede med ringede tilbage.
 > Men ingen ringede tilbage inden 16.
 >
 > tilsyneladende ser det udstyr man har modtaget meget fint ud, og ser
 > ud til at den kan en del osv.. Men det er sku ikke så sjovt at browse
 > rundt inde på den hjemmeside, uden at kunne komme videre derfra :-/
 >
 > Imellemtiden ser jeg nu at fullrate igen har sænket deres priser... og
 > ja gad vide om den forbindelse hos dansknet kommer i hus på et eller
 > andet tidspunkt hmm?
 >
 > Nogen der ved evt. om dansknet levere på seperert kredsløb? Da jeg
 > bestilte, sagde de at forbindelsen ville blive etableret på
 > eksisterende linie... Men kunne jo godt være? Jeg har 4kobberpar, samt
 > Fiber.. jeg har prøvet at koble på alle 4 kobberpar, men ingen af dem
 > er der DSL på kun spænden på linie1(ingen klartone).. Har dog ikke
 > prøvet fiberen    >
 > Mvh. Bjarke
 Hej Bjarke
 Faldt lige over denne tråd, har du fået løst problemet?
 Jape
            
             |  |  | 
   N/A (23-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N/A
 | 
 Dato :  23-03-08 22:56
 | 
 |  | 
 
 
 |  |  | 
  ks@dansknet.dk (23-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ks@dansknet.dk
 | 
 Dato :  23-03-08 15:16
 | 
 |  | 
 
            On 23 Mar., 21:48, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:
 > Niklas Petersen skrev:
 >
 > > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktetDanskneti 2
 > > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
 > > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
 > > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
 > > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
 > > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
 >
 > Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
 > henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
 > men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig....
 >
 > // Kim
 Hej alle
 Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
 Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
 gang med at blive ordnet   Heldigvis har dette intet at gøre med vores produkter og service.
 Vi har de sidste små 2 år arbejdet på at lave de bedste, mest
 brugervenlige og mest stabile produkter.
 Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
 og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
 "ignorerer" potentielle kunder.
 Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
 henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
 løsning.
 Med venlig hilsen
 Kristian Sørensen
 Dansk Net A/S
            
             |  |  | 
  Kim Jørgensen (23-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Jørgensen
 | 
 Dato :  23-03-08 22:56
 | 
 |  | 
 
            ks@dansknet.dk skrev:
 > Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
 > Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
 > gang med at blive ordnet   Når i får løst det, synes jeg i er endt ud med et rigtigt fint og 
 overskueligt site.
 > Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
 > og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
 > "ignorerer" potentielle kunder.
 > 
 > Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
 > henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
 > løsning.
 Hvis man skal bruge noget med smæk på, har i så Shdsl gemt i skuffen ?
 // Kim
            
             |  |  | 
  N/A (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N/A
 | 
 Dato :  14-04-08 15:08
 | 
 |  | 
 
 
 |  |  | 
   N/A (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N/A
 | 
 Dato :  14-04-08 15:08
 | 
 |  | 
 
 
 |  |  | 
    N/A (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N/A
 | 
 Dato :  14-04-08 15:08
 | 
 |  | 
 
 
 |  |  | 
     N/A (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N/A
 | 
 Dato :  14-04-08 15:08
 | 
 |  | 
 
 
 |  |  | 
      N/A (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N/A
 | 
 Dato :  14-04-08 15:08
 | 
 |  | 
 
 
 |  |  | 
  Bjarke Hansen (21-05-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjarke Hansen
 | 
 Dato :  21-05-08 14:23
 | 
 |  | On 21 Maj, 08:35, jape <jap...@gmail.com> wrote:
 
 > Faldt lige over denne tråd, har du fået løst problemet?
 
 Tjaa, altså TDC etablerede forbindelsen tirsdag efter pinse...
 Men modemmet melder forholdsvis dårlige tekniske data for
 forbindelsen.. Så jeg er sikkert blevet fysisk koblet til en anden
 central end den nærmeste som er under 1km. Telefoni har jeg intet hørt
 noget omkring fra dansknet endnu, selvom jeg har rykket flere gange..
 
 
 |  |  | 
  N/A (23-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N/A
 | 
 Dato :  23-03-08 22:56
 | 
 |  | 
 
 
 |  |  | 
  am (11-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : am
 | 
 Dato :  11-04-08 14:29
 | 
 |  | 
 
            Mine erfaringer med Dansk Net A/S
 I august 2007 bestilte jeg bredbånd og telefoni hos Dansk Net A/S,
 modtog et brev hvor jeg skulle underskrive portering af telefon.
 Returnerede denne straks. Månederne gik primo november modtog jeg
 endelig et brev Dansk Net A/S havde dateret i september, men
 poststemplet dagen før modtagelsen. Jeg ringede straks til Dansk Net A/
 S som ikke lige forstod hvad der var sket. I brevet blev jeg gjort
 opmærksom på at jeg selv skulle opsige hos TDC. Dette gjorde jeg samme
 dag, og TDC ville lukke linien den 4. december. Dette meldes samme dag
 tilbage til Dansk Net A/S.
 I brevet fra Dansk Net A/S står at man vil modtage information og
 udstyr 1 uge før. Fredag den 30. november ringer jeg og spørger hvor
 det bliver af. Svar: Det er på vej. Mandag og tirsdag er det stadig på
 vej. Efter modtagelsen ringer jeg til Dansk Net A/S, for at få de
 nødvendige oplysninger til min email Dansk Net A/S, og fik kundenr
 osv. pr. tlf.
 Til oplysning skal lige nævnes at Dansk Net A/S ikke selv har SMPT-
 server, men at man skal bruge TDC's smpt-server uden godkendelse.
 Da jeg i februar får telefonregning fra TDC, opdager jeg at jeg stadig
 har telefoni hos TDC og ikke hos Dansk NET A/S. Så her udskrives et
 væsentlig større beløb end ventet. Hos Dansk Net A/S har man smidt
 papirerne væk, og porteringsaftale må igen underskrives og sendes. Jeg
 modtager brev fra TDC om at telefonlinien lukkes den 17. marts. Fra
 Dansk Net A/S er proceduren den samme, man får udstyret en uge før. I
 ugen inden rykkes Dansk Net A/S for udstyret, det er på vej. Ca. hver
 2. dag ringer jeg til Dansk Net A/S. Den er sendt. Den er blevet væk i
 posten. Jeg kan se der er en sag med Post Danmark. Nu skal jeg få en
 tekniker til at konfigurerer boksen. Det er meget tilfældigt, hvad der
 svares. De lover at ringe tilbage, det er aldrig sket.
 Og kære Kristian, den væreste kom fra dig. Den er sendt - jeg kan se
 på track and trace at den ligger til omdeling i Ringsted. Du lovede
 tre gange at sende det track and trace nummer på email. Hvorfor er det
 ikke modtaget? Simpelt hen fordi det var løgn. Det var den 31. marts
 og 1. april. Så kom Søren til, han ville sørge for at teknikeren
 afleverede den på vores adresse, da han alligevel skulle forbi. Svaret
 næste dag, der havde været trafik på motorvejen (hvilken opdagelse).
 Næste dag igen, Ja det forstår jeg ikke, men den kommer i dag. Næste
 dag igen, men han har ellers været i Holbæk, så det forstår jeg ikke..
 Onsdag den 9. april Skipper forstår ikke noget og vil ringe tilbage.
 Jeg siger at det håber jeg sandelig, for det har I aldrig gjort før.
 Nu er det sent den 11. april jeg venter stadig. Nu er det en måned
 siden jeg skulle have haft den boks, og jeg bliver kun fyldt med
 løgnhistorier. At skrive en klage til direktøren hjælper formentlig
 ikke, da han selv fyrer løgnhistorier af.
 Så nu er en måned gået, hvor vi må ringe fra mobilen, og det er ....
 ikke billigt. Derud over rækker mobilen ikke på vores bopæl, så det er
 ud at gå tur hver gang telefonen ringer, eller der skal ringes. Frisk
 luft og motion er ikke at foragte, men vi vil så gerne selv bestemme
 hvornår.
 Mon jeg nogensinde ser min box fra Dansk Net A/S?
 On 23 Mar., 23:15, k...@dansknet.dk wrote:
 > On 23 Mar., 21:48, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:
 >
 > > Niklas Petersen skrev:
 >
 > > > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktetDanskneti 2
 > > > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
 > > > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
 > > > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
 > > > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
 > > > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
 >
 > > Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
 > > henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
 > > men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig....
 >
 > > // Kim
 >
 > Hej alle
 >
 > Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
 > Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
 > gang med at blive ordnet   > Heldigvis har dette intet at gøre med vores produkter og service.
 > Vi har de sidste små 2 år arbejdet på at lave de bedste, mest
 > brugervenlige og mest stabile produkter.
 >
 > Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
 > og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
 > "ignorerer" potentielle kunder.
 >
 > Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
 > henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
 > løsning.
 >
 > Med venlig hilsen
 >
 > Kristian Sørensen
 > Dansk Net A/S
            
             |  |  | 
  fresus@webspeed.dk (18-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : fresus@webspeed.dk
 | 
 Dato :  18-04-08 11:49
 | 
 |  | 
 
            On 17 Apr., 15:40, SubS...@gmail.com wrote:
 > On 16 Apr., 21:25, k...@dansknet.dk wrote:
 >
 >
 >
 >
 >
 > > Hej alle
 >
 > > Vi har i øjeblikket meget travlt hvilket jo er positivt. Det er
 > > desværre bare altid svært at vide hvor meget arbejde der kommer når vi
 > > kører kampagner og denne gang er det gået ud over alle forventninger..
 > > Dette er ikke ment som en undskyldning men derimod som en forklaring.
 >
 > > Vi har netop hentet 4 ekstra medarbejdere ind til at afhjælpe
 > > håndteringen af de ordrer som kommer ind således at alle får hurtigere
 > > svar m.v.
 >
 > > Angående den enhed som "am" har fået så er dette alene fordi am's
 > > forbindelse ikke er blevet konverteret til vores nye landsdækkende
 > > netværk. Dette sker løbende indenfor de næste 2 måneder og her vil han
 > > så få en P2602R. Netgear udstyret er dog en udemærket enhed som både
 > > YouSee og Telsome også benytter. Desuden kommer der en kanal til
 > > Internet og en kanal til telefoni som er prioriteret således at
 > > kvaliteten sikres.
 >
 > > Med venlig hilsen
 >
 > > Kristian Sørensenwww.dansknet.dk >
 > > On 15 Apr., 10:44, SubS...@gmail.com wrote:
 >
 > > > On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
 >
 > > > > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @dansknet.dk nu.
 > > > > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
 > > > > > kundeservice.
 >
 > > > > Giv dem en chance.
 > > > > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
 > > > > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
 > > > > gjorde det.
 >
 > > > > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
 > > > > skriver til.
 >
 > > > > --
 > > > > Mvh. Jesper
 >
 > > > Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
 > > > Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > > - Vis tekst i anførselstegn -
 >
 > Det lyder jo rigtigt godt. Ikke mindst, at forretningen går
 > strålende.
 > Så vil jeg bare håbe, at i snart også kan svare på mit spørgsmål.    > Har ventet en 4 dage nu.
 >
 > M.v.h
 > KJ.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > - Vis tekst i anførselstegn -
 ¤ 4 dage, så kan du vist godt væbne dig med tålmodighed, vi har nu
 ventet i 1½ år og har stadig ikke hørt noget fra DanskNet (andet end
 dårlige undskyldninger), og jeg er sikker på, at Kristian fra DanskNet
 kender adressen, Sleipnersvej, 4300 Holbæk    Mvh fresus
            
             |  |  | 
  SubShin@gmail.com (19-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : SubShin@gmail.com
 | 
 Dato :  19-04-08 04:37
 | 
 |  | 
 
            On 17 Apr., 15:40, SubS...@gmail.com wrote:
 > On 16 Apr., 21:25, k...@dansknet.dk wrote:
 >
 >
 >
 >
 >
 > > Hej alle
 >
 > > Vi har i øjeblikket meget travlt hvilket jo er positivt. Det er
 > > desværre bare altid svært at vide hvor meget arbejde der kommer når vi
 > > kører kampagner og denne gang er det gået ud over alle forventninger..
 > > Dette er ikke ment som en undskyldning men derimod som en forklaring.
 >
 > > Vi har netop hentet 4 ekstra medarbejdere ind til at afhjælpe
 > > håndteringen af de ordrer som kommer ind således at alle får hurtigere
 > > svar m.v.
 >
 > > Angående den enhed som "am" har fået så er dette alene fordi am's
 > > forbindelse ikke er blevet konverteret til vores nye landsdækkende
 > > netværk. Dette sker løbende indenfor de næste 2 måneder og her vil han
 > > så få en P2602R. Netgear udstyret er dog en udemærket enhed som både
 > > YouSee og Telsome også benytter. Desuden kommer der en kanal til
 > > Internet og en kanal til telefoni som er prioriteret således at
 > > kvaliteten sikres.
 >
 > > Med venlig hilsen
 >
 > > Kristian Sørensenwww.dansknet.dk >
 > > On 15 Apr., 10:44, SubS...@gmail.com wrote:
 >
 > > > On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
 >
 > > > > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @dansknet.dk nu.
 > > > > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
 > > > > > kundeservice.
 >
 > > > > Giv dem en chance.
 > > > > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
 > > > > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
 > > > > gjorde det.
 >
 > > > > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
 > > > > skriver til.
 >
 > > > > --
 > > > > Mvh. Jesper
 >
 > > > Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
 > > > Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > > - Vis tekst i anførselstegn -
 >
 > Det lyder jo rigtigt godt. Ikke mindst, at forretningen går
 > strålende.
 > Så vil jeg bare håbe, at i snart også kan svare på mit spørgsmål.    > Har ventet en 4 dage nu.
 >
 > M.v.h
 > KJ.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > - Vis tekst i anførselstegn -
 Så har jeg endeligt fået svar. Har dog lige nogle flere spørgsmål mht.
 VDSL2 og Fastnet bærelinje...
            
             |  |  | 
  jape (22-05-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : jape
 | 
 Dato :  22-05-08 01:43
 | 
 |  | Prøv at give mig dit kundenummer hos dansknet, jeg arbejder i
 kundeservice.
 
 
 |  |  | 
  ks@dansknet.dk (13-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ks@dansknet.dk
 | 
 Dato :  13-04-08 01:33
 | 
 |  | 
 
            Kære AM
 Jeg vil starte med at beklage den oplevelse du har haft. Jeg har læst
 din historie igennem flere gange og kan forstå hvorfor du reagerer som
 du gør.
 Jeg har været inde på din konto og se vores historik og må indrømme at
 det er noget forfærdeligt rod.
 Jeg vil ikke begynde at komme med dårlige undskyldninger overhovedet.
 Jeg vil personligt sørge for at du får dit udstyr på mandag den 14.
 april. Desuden sørger jejg for at du ikke kommer til at betale
 telefonabonnement de næste 6 måneder som en form for kompensation.
 Jeg håber at alt kommer i orden.
 Med venlig hilsen
 Kristian Sørensen
 Adm. direktør
 P.S. Jeg er ikke den eneste Kristian i Dansk Net. Jeg har på
 fornemmelsen hvem du har talt med og dem tager jeg under læring mandag
 morgen.
www.dansknet.dk On 11 Apr., 22:29, am <a...@powerbase.dk> wrote:
 > Mine erfaringer med Dansk Net A/S
 >
 > I august 2007 bestilte jeg bredbånd og telefoni hos Dansk Net A/S,
 > modtog et brev hvor jeg skulle underskrive portering af telefon.
 > Returnerede denne straks. Månederne gik primo november modtog jeg
 > endelig et brev Dansk Net A/S havde dateret i september, men
 > poststemplet dagen før modtagelsen. Jeg ringede straks til Dansk Net A/
 > S som ikke lige forstod hvad der var sket. I brevet blev jeg gjort
 > opmærksom på at jeg selv skulle opsige hos TDC. Dette gjorde jeg samme
 > dag, og TDC ville lukke linien den 4. december. Dette meldes samme dag
 > tilbage til Dansk Net A/S.
 >
 > I brevet fra Dansk Net A/S står at man vil modtage information og
 > udstyr 1 uge før. Fredag den 30. november ringer jeg og spørger hvor
 > det bliver af. Svar: Det er på vej. Mandag og tirsdag er det stadig på
 > vej. Efter modtagelsen ringer jeg til Dansk Net A/S, for at få de
 > nødvendige oplysninger til min email Dansk Net A/S, og fik kundenr
 > osv. pr. tlf.
 >
 > Til oplysning skal lige nævnes at Dansk Net A/S ikke selv har SMPT-
 > server, men at man skal bruge TDC's smpt-server uden godkendelse.
 >
 > Da jeg i februar får telefonregning fra TDC, opdager jeg at jeg stadig
 > har telefoni hos TDC og ikke hos Dansk NET A/S. Så her udskrives et
 > væsentlig større beløb end ventet. Hos Dansk Net A/S har man smidt
 > papirerne væk, og porteringsaftale må igen underskrives og sendes. Jeg
 > modtager brev fra TDC om at telefonlinien lukkes den 17. marts. Fra
 > Dansk Net A/S er proceduren den samme, man får udstyret en uge før. I
 > ugen inden rykkes Dansk Net A/S for udstyret, det er på vej. Ca. hver
 > 2. dag ringer jeg til Dansk Net A/S. Den er sendt. Den er blevet væk i
 > posten. Jeg kan se der er en sag med Post Danmark. Nu skal jeg få en
 > tekniker til at konfigurerer boksen. Det er meget tilfældigt, hvad der
 > svares. De lover at ringe tilbage, det er aldrig sket.
 >
 > Og kære Kristian, den væreste kom fra dig. Den er sendt - jeg kan se
 > på track and trace at den ligger til omdeling i Ringsted. Du lovede
 > tre gange at sende det track and trace nummer på email. Hvorfor er det
 > ikke modtaget? Simpelt hen fordi det var løgn. Det var den 31. marts
 > og 1. april. Så kom Søren til, han ville sørge for at teknikeren
 > afleverede den på vores adresse, da han alligevel skulle forbi. Svaret
 > næste dag, der havde været trafik på motorvejen (hvilken opdagelse).
 > Næste dag igen, Ja det forstår jeg ikke, men den kommer i dag. Næste
 > dag igen, men han har ellers været i Holbæk, så det forstår jeg ikke.
 >
 > Onsdag den 9. april Skipper forstår ikke noget og vil ringe tilbage.
 > Jeg siger at det håber jeg sandelig, for det har I aldrig gjort før.
 > Nu er det sent den 11. april jeg venter stadig. Nu er det en måned
 > siden jeg skulle have haft den boks, og jeg bliver kun fyldt med
 > løgnhistorier. At skrive en klage til direktøren hjælper formentlig
 > ikke, da han selv fyrer løgnhistorier af.
 >
 > Så nu er en måned gået, hvor vi må ringe fra mobilen, og det er .....
 > ikke billigt. Derud over rækker mobilen ikke på vores bopæl, så det er
 > ud at gå tur hver gang telefonen ringer, eller der skal ringes. Frisk
 > luft og motion er ikke at foragte, men vi vil så gerne selv bestemme
 > hvornår.
 >
 > Mon jeg nogensinde ser min box fra Dansk Net A/S?
 >
 > On 23 Mar., 23:15, k...@dansknet.dk wrote:
 >
 >
 >
 > > On 23 Mar., 21:48, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:
 >
 > > > Niklas Petersen skrev:
 >
 > > > > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktetDanskneti 2
 > > > > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
 > > > > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
 > > > > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
 > > > > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
 > > > > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
 >
 > > > Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
 > > > henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
 > > > men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig.....
 >
 > > > // Kim
 >
 > > Hej alle
 >
 > > Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
 > > Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
 > > gang med at blive ordnet   > > Heldigvis har dette intet at gøre med vores produkter og service.
 > > Vi har de sidste små 2 år arbejdet på at lave de bedste, mest
 > > brugervenlige og mest stabile produkter.
 >
 > > Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
 > > og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
 > > "ignorerer" potentielle kunder.
 >
 > > Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
 > > henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
 > > løsning.
 >
 > > Med venlig hilsen
 >
 > > Kristian Sørensen
 > > Dansk Net A/S- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > - Vis tekst i anførselstegn -
            
             |  |  | 
  ks@dansknet.dk (19-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ks@dansknet.dk
 | 
 Dato :  19-04-08 04:47
 | 
 |  | 
 
            Hej "fresus"
 Selvfølgeligt kender jeg til sagen omkring Sleipnersvej hvilket på
 ingen måde har noget at gøre med vores privatprodukt som der
 markedsføres for i øjeblikket. Sleipnersvej sagen er langt mere
 kompliceret da det er levering via fiberkabler i en andelsforening
 hvor anden udbyder har lagt kabler i Dansk Net's rør.
 Der kører i øjeblikket en retssag mellem parterne omkring dette og vi
 er nødt til at afvente udfaldet.
 Du er altid velkommen til at ringe til os hvis du vil have uddybning
 m.v. - 4690 8888
 Med venlig hilsen
 Kristian Sørensen
www.dansknet.dk On 18 Apr., 19:49, fre...@webspeed.dk wrote:
 > On 17 Apr., 15:40, SubS...@gmail.com wrote:
 >
 >
 >
 >
 >
 > > On 16 Apr., 21:25, k...@dansknet.dk wrote:
 >
 > > > Hej alle
 >
 > > > Vi har i øjeblikket meget travlt hvilket jo er positivt. Det er
 > > > desværre bare altid svært at vide hvor meget arbejde der kommer når vi
 > > > kører kampagner og denne gang er det gået ud over alle forventninger.
 > > > Dette er ikke ment som en undskyldning men derimod som en forklaring.
 >
 > > > Vi har netop hentet 4 ekstra medarbejdere ind til at afhjælpe
 > > > håndteringen af de ordrer som kommer ind således at alle får hurtigere
 > > > svar m.v.
 >
 > > > Angående den enhed som "am" har fået så er dette alene fordi am's
 > > > forbindelse ikke er blevet konverteret til vores nye landsdækkende
 > > > netværk. Dette sker løbende indenfor de næste 2 måneder og her vil han
 > > > så få en P2602R. Netgear udstyret er dog en udemærket enhed som både
 > > > YouSee og Telsome også benytter. Desuden kommer der en kanal til
 > > > Internet og en kanal til telefoni som er prioriteret således at
 > > > kvaliteten sikres.
 >
 > > > Med venlig hilsen
 >
 > > > Kristian Sørensenwww.dansknet.dk >
 > > > On 15 Apr., 10:44, SubS...@gmail.com wrote:
 >
 > > > > On 15 Apr., 10:08, "Jesper Nielsen" <j...@nielsenit.invalid> wrote:
 >
 > > > > > > Jeg har i øvrigt forwarded mailen til info @dansknet.dk nu.
 > > > > > > Det kunne jo være, at min mail ikke et nået frem hos
 > > > > > > kundeservice.
 >
 > > > > > Giv dem en chance.
 > > > > > Det at sende samme mail til flere forskellige adresser, er jo ikke ligefrem
 > > > > > med til at give hurtigere svartider - tvært imod. Forestil dig, hvis alle
 > > > > > gjorde det.
 >
 > > > > > Et par dages svartid på mail er ikke usædvanligt - nærmest uanset hvem du
 > > > > > skriver til.
 >
 > > > > > --
 > > > > > Mvh. Jesper
 >
 > > > > Nu var mit indlæg ikke ment som en kritik af deres svartider.
 > > > > Der kunne jo være sket en fejl i overførelsen.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > > > - Vis tekst i anførselstegn -
 >
 > > Det lyder jo rigtigt godt. Ikke mindst, at forretningen går
 > > strålende.
 > > Så vil jeg bare håbe, at i snart også kan svare på mit spørgsmål.    > > Har ventet en 4 dage nu.
 >
 > > M.v.h
 > > KJ.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > > - Vis tekst i anførselstegn -
 >
 > ¤ 4 dage, så kan du vist godt væbne dig med tålmodighed, vi har nu
 > ventet i 1½ år og har stadig ikke hørt noget fraDanskNet(andet end
 > dårlige undskyldninger), og jeg er sikker på, at Kristian fraDanskNet
 > kender adressen, Sleipnersvej, 4300 Holbæk    >
 > Mvh fresus- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > - Vis tekst i anførselstegn -
            
             |  |  | 
  SubShin@gmail.com (13-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : SubShin@gmail.com
 | 
 Dato :  13-04-08 04:23
 | 
 |  | 
 
            On 13 Apr., 09:32, k...@dansknet.dk wrote:
 > Kære AM
 >
 > Jeg vil starte med at beklage den oplevelse du har haft. Jeg har læst
 > din historie igennem flere gange og kan forstå hvorfor du reagerer som
 > du gør.
 >
 > Jeg har været inde på din konto og se vores historik og må indrømme at
 > det er noget forfærdeligt rod.
 > Jeg vil ikke begynde at komme med dårlige undskyldninger overhovedet.
 >
 > Jeg vil personligt sørge for at du får dit udstyr på mandag den 14.
 > april. Desuden sørger jejg for at du ikke kommer til at betale
 > telefonabonnement de næste 6 måneder som en form for kompensation.
 >
 > Jeg håber at alt kommer i orden.
 >
 > Med venlig hilsen
 >
 > Kristian Sørensen
 > Adm. direktør
 >
 > P.S. Jeg er ikke den eneste Kristian i Dansk Net. Jeg har på
 > fornemmelsen hvem du har talt med og dem tager jeg under læring mandag
 > morgen.
 >
 > www.dansknet.dk >
 > On 11 Apr., 22:29, am <a...@powerbase.dk> wrote:
 >
 >
 >
 > > Mine erfaringer med Dansk Net A/S
 >
 > > I august 2007 bestilte jeg bredbånd og telefoni hos Dansk Net A/S,
 > > modtog et brev hvor jeg skulle underskrive portering af telefon.
 > > Returnerede denne straks. Månederne gik primo november modtog jeg
 > > endelig et brev Dansk Net A/S havde dateret i september, men
 > > poststemplet dagen før modtagelsen. Jeg ringede straks til Dansk Net A/
 > > S som ikke lige forstod hvad der var sket. I brevet blev jeg gjort
 > > opmærksom på at jeg selv skulle opsige hos TDC. Dette gjorde jeg samme
 > > dag, og TDC ville lukke linien den 4. december. Dette meldes samme dag
 > > tilbage til Dansk Net A/S.
 >
 > > I brevet fra Dansk Net A/S står at man vil modtage information og
 > > udstyr 1 uge før. Fredag den 30. november ringer jeg og spørger hvor
 > > det bliver af. Svar: Det er på vej. Mandag og tirsdag er det stadig på
 > > vej. Efter modtagelsen ringer jeg til Dansk Net A/S, for at få de
 > > nødvendige oplysninger til min email Dansk Net A/S, og fik kundenr
 > > osv. pr. tlf.
 >
 > > Til oplysning skal lige nævnes at Dansk Net A/S ikke selv har SMPT-
 > > server, men at man skal bruge TDC's smpt-server uden godkendelse.
 >
 > > Da jeg i februar får telefonregning fra TDC, opdager jeg at jeg stadig
 > > har telefoni hos TDC og ikke hos Dansk NET A/S. Så her udskrives et
 > > væsentlig større beløb end ventet. Hos Dansk Net A/S har man smidt
 > > papirerne væk, og porteringsaftale må igen underskrives og sendes. Jeg
 > > modtager brev fra TDC om at telefonlinien lukkes den 17. marts. Fra
 > > Dansk Net A/S er proceduren den samme, man får udstyret en uge før. I
 > > ugen inden rykkes Dansk Net A/S for udstyret, det er på vej. Ca. hver
 > > 2. dag ringer jeg til Dansk Net A/S. Den er sendt. Den er blevet væk i
 > > posten. Jeg kan se der er en sag med Post Danmark. Nu skal jeg få en
 > > tekniker til at konfigurerer boksen. Det er meget tilfældigt, hvad der
 > > svares. De lover at ringe tilbage, det er aldrig sket.
 >
 > > Og kære Kristian, den væreste kom fra dig. Den er sendt - jeg kan se
 > > på track and trace at den ligger til omdeling i Ringsted. Du lovede
 > > tre gange at sende det track and trace nummer på email. Hvorfor er det
 > > ikke modtaget? Simpelt hen fordi det var løgn. Det var den 31. marts
 > > og 1. april. Så kom Søren til, han ville sørge for at teknikeren
 > > afleverede den på vores adresse, da han alligevel skulle forbi. Svaret
 > > næste dag, der havde været trafik på motorvejen (hvilken opdagelse).
 > > Næste dag igen, Ja det forstår jeg ikke, men den kommer i dag. Næste
 > > dag igen, men han har ellers været i Holbæk, så det forstår jeg ikke.
 >
 > > Onsdag den 9. april Skipper forstår ikke noget og vil ringe tilbage.
 > > Jeg siger at det håber jeg sandelig, for det har I aldrig gjort før.
 > > Nu er det sent den 11. april jeg venter stadig. Nu er det en måned
 > > siden jeg skulle have haft den boks, og jeg bliver kun fyldt med
 > > løgnhistorier. At skrive en klage til direktøren hjælper formentlig
 > > ikke, da han selv fyrer løgnhistorier af.
 >
 > > Så nu er en måned gået, hvor vi må ringe fra mobilen, og det er .....
 > > ikke billigt. Derud over rækker mobilen ikke på vores bopæl, så det er
 > > ud at gå tur hver gang telefonen ringer, eller der skal ringes. Frisk
 > > luft og motion er ikke at foragte, men vi vil så gerne selv bestemme
 > > hvornår.
 >
 > > Mon jeg nogensinde ser min box fra Dansk Net A/S?
 >
 > > On 23 Mar., 23:15, k...@dansknet.dk wrote:
 >
 > > > On 23 Mar., 21:48, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:
 >
 > > > > Niklas Petersen skrev:
 >
 > > > > > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktetDanskneti 2
 > > > > > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
 > > > > > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
 > > > > > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
 > > > > > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
 > > > > > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
 >
 > > > > Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
 > > > > henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
 > > > > men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig.....
 >
 > > > > // Kim
 >
 > > > Hej alle
 >
 > > > Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
 > > > Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
 > > > gang med at blive ordnet   > > > Heldigvis har dette intet at gøre med vores produkter og service.
 > > > Vi har de sidste små 2 år arbejdet på at lave de bedste, mest
 > > > brugervenlige og mest stabile produkter.
 >
 > > > Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
 > > > og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
 > > > "ignorerer" potentielle kunder.
 >
 > > > Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
 > > > henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
 > > > løsning.
 >
 > > > Med venlig hilsen
 >
 > > > Kristian Sørensen
 > > > Dansk Net A/S- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > > - Vis tekst i anførselstegn -- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > - Vis tekst i anførselstegn -
 Vil bare invende, at jeg synes det er utroligt godt gået med sådan en
 ISP, hvor direktøren er aktiv mellem forbrugerne og tager erfære.
 Hvis du har læst min oplevelse med TDC, og det først lige er
 fornyligt, at jeg har opdaget jer, er jeg helt klart en potentiel
 kunde hos jer. ( I øvrigt, hvorfor får i ikke nogle "google ads" eller
 noget i den stil, så når man søger under: "ADSL" så kommer i frem som
 de øverste?)
 Jeg har sendt en mail i går, da jeg har nogle spørgsmål. Har dog ikke
 fået svar tilbage fra jer endnu, men det kommer nok hen på dagen. Er
 spændt på jeres svar!
 I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at høre mere om jeres VDSL2 løsning,
 jeg kan se i snart realisere. Hvad vil dette betyde for private
 bredbåndskunder? Er det kun downloadhastigheden, man kan forøge med
 VDSL2 eller er det også uploadhastigheden?
 M.v.h
 KJ.
            
             |  |  | 
  ks@dansknet.dk (13-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ks@dansknet.dk
 | 
 Dato :  13-04-08 12:00
 | 
 |  | 
 
            Hej KJ
 Tak for din kommentar.
 Google ads er på vej   VDSL2 er ved at blivve testet og vi vil lancere et par produkter hvor
 det både er download og upload hastighed som er forøget. Der bliver
 eks. mulighed for 10/10 eller 20/5 Mbit/s som det ser ud lige nu.
 Priser kan jeg endnu ikke løfte sløret for men det kommer meget snart.
 Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
 VDSL2.
 Mvh.
 Kristian Sørensen
www.dansknet.dk On 13 Apr., 12:22, SubS...@gmail.com wrote:
 > On 13 Apr., 09:32, k...@dansknet.dk wrote:
 >
 >
 >
 >
 >
 > > Kære AM
 >
 > > Jeg vil starte med at beklage den oplevelse du har haft. Jeg har læst
 > > din historie igennem flere gange og kan forstå hvorfor du reagerer som
 > > du gør.
 >
 > > Jeg har været inde på din konto og se vores historik og må indrømme at
 > > det er noget forfærdeligt rod.
 > > Jeg vil ikke begynde at komme med dårlige undskyldninger overhovedet.
 >
 > > Jeg vil personligt sørge for at du får dit udstyr på mandag den 14..
 > > april. Desuden sørger jejg for at du ikke kommer til at betale
 > > telefonabonnement de næste 6 måneder som en form for kompensation.
 >
 > > Jeg håber at alt kommer i orden.
 >
 > > Med venlig hilsen
 >
 > > Kristian Sørensen
 > > Adm. direktør
 >
 > > P.S. Jeg er ikke den eneste Kristian i Dansk Net. Jeg har på
 > > fornemmelsen hvem du har talt med og dem tager jeg under læring mandag
 > > morgen.
 >
 > >www.dansknet.dk >
 > > On 11 Apr., 22:29, am <a...@powerbase.dk> wrote:
 >
 > > > Mine erfaringer med Dansk Net A/S
 >
 > > > I august 2007 bestilte jeg bredbånd og telefoni hos Dansk Net A/S,
 > > > modtog et brev hvor jeg skulle underskrive portering af telefon.
 > > > Returnerede denne straks. Månederne gik primo november modtog jeg
 > > > endelig et brev Dansk Net A/S havde dateret i september, men
 > > > poststemplet dagen før modtagelsen. Jeg ringede straks til Dansk Net A/
 > > > S som ikke lige forstod hvad der var sket. I brevet blev jeg gjort
 > > > opmærksom på at jeg selv skulle opsige hos TDC. Dette gjorde jeg samme
 > > > dag, og TDC ville lukke linien den 4. december. Dette meldes samme dag
 > > > tilbage til Dansk Net A/S.
 >
 > > > I brevet fra Dansk Net A/S står at man vil modtage information og
 > > > udstyr 1 uge før. Fredag den 30. november ringer jeg og spørger hvor
 > > > det bliver af. Svar: Det er på vej. Mandag og tirsdag er det stadig på
 > > > vej. Efter modtagelsen ringer jeg til Dansk Net A/S, for at få de
 > > > nødvendige oplysninger til min email Dansk Net A/S, og fik kundenr
 > > > osv. pr. tlf.
 >
 > > > Til oplysning skal lige nævnes at Dansk Net A/S ikke selv har SMPT-
 > > > server, men at man skal bruge TDC's smpt-server uden godkendelse.
 >
 > > > Da jeg i februar får telefonregning fra TDC, opdager jeg at jeg stadig
 > > > har telefoni hos TDC og ikke hos Dansk NET A/S. Så her udskrives et
 > > > væsentlig større beløb end ventet. Hos Dansk Net A/S har man smidt
 > > > papirerne væk, og porteringsaftale må igen underskrives og sendes. Jeg
 > > > modtager brev fra TDC om at telefonlinien lukkes den 17. marts. Fra
 > > > Dansk Net A/S er proceduren den samme, man får udstyret en uge før.. I
 > > > ugen inden rykkes Dansk Net A/S for udstyret, det er på vej. Ca. hver
 > > > 2. dag ringer jeg til Dansk Net A/S. Den er sendt. Den er blevet væk i
 > > > posten. Jeg kan se der er en sag med Post Danmark. Nu skal jeg få en
 > > > tekniker til at konfigurerer boksen. Det er meget tilfældigt, hvad der
 > > > svares. De lover at ringe tilbage, det er aldrig sket.
 >
 > > > Og kære Kristian, den væreste kom fra dig. Den er sendt - jeg kan se
 > > > på track and trace at den ligger til omdeling i Ringsted. Du lovede
 > > > tre gange at sende det track and trace nummer på email. Hvorfor er det
 > > > ikke modtaget? Simpelt hen fordi det var løgn. Det var den 31. marts
 > > > og 1. april. Så kom Søren til, han ville sørge for at teknikeren
 > > > afleverede den på vores adresse, da han alligevel skulle forbi. Svaret
 > > > næste dag, der havde været trafik på motorvejen (hvilken opdagelse).
 > > > Næste dag igen, Ja det forstår jeg ikke, men den kommer i dag. Næste
 > > > dag igen, men han har ellers været i Holbæk, så det forstår jeg ikke.
 >
 > > > Onsdag den 9. april Skipper forstår ikke noget og vil ringe tilbage.
 > > > Jeg siger at det håber jeg sandelig, for det har I aldrig gjort før.
 > > > Nu er det sent den 11. april jeg venter stadig. Nu er det en måned
 > > > siden jeg skulle have haft den boks, og jeg bliver kun fyldt med
 > > > løgnhistorier. At skrive en klage til direktøren hjælper formentlig
 > > > ikke, da han selv fyrer løgnhistorier af.
 >
 > > > Så nu er en måned gået, hvor vi må ringe fra mobilen, og det er ....
 > > > ikke billigt. Derud over rækker mobilen ikke på vores bopæl, så det er
 > > > ud at gå tur hver gang telefonen ringer, eller der skal ringes. Frisk
 > > > luft og motion er ikke at foragte, men vi vil så gerne selv bestemme
 > > > hvornår.
 >
 > > > Mon jeg nogensinde ser min box fra Dansk Net A/S?
 >
 > > > On 23 Mar., 23:15, k...@dansknet.dk wrote:
 >
 > > > > On 23 Mar., 21:48, Kim Jørgensen <k...@get2net.invalid> wrote:
 >
 > > > > > Niklas Petersen skrev:
 >
 > > > > > > Jeg har ikke erfaringer med deres ADSL, men har kontaktetDanskneti 2
 > > > > > > omgange, for at få tilbud til en boligforening. Begge gange har jeg fået
 > > > > > > at vide at de ville vende tilbage med et tilbud hurtigst muligt,
 > > > > > > hvorefter ingenting er sket. Så mit umiddelbare(omend tynde) indtryk er
 > > > > > > ikke særlig godt. Det kan selvfølgelig godt være at deres produkt er
 > > > > > > helt i top, men at det blot er deres salgsafdeling der halter.
 >
 > > > > > Jeg har også prøvet at kontakte dem for noget tid siden, evt. med
 > > > > > henblik på noget fiber, som de burde have på en del af Frederiksberg,
 > > > > > men de var mega blanke, og ville vende tilbage.... jeg venter stadig....
 >
 > > > > > // Kim
 >
 > > > > Hej alle
 >
 > > > > Jeg er direktør i Dansk Net og vil gerne besvare nogle af punkterne.
 > > > > Det er korrekt at vi mangler lidt korrektur på hjemmesiden. Det er i
 > > > > gang med at blive ordnet   > > > > Heldigvis har dette intet at gøre med vores produkter og service.
 > > > > Vi har de sidste små 2 år arbejdet på at lave de bedste, mest
 > > > > brugervenlige og mest stabile produkter.
 >
 > > > > Dette kan også have noget at gøre med den manglende respons som Niklas
 > > > > og Kim har oplevet. Jeg kan kun beklage og sige at vi ikke normalt
 > > > > "ignorerer" potentielle kunder.
 >
 > > > > Kim & Niklas >> Skriv gerne til mig på salg(at)dansknet.dk med
 > > > > henvisning til "Kristian Sørensen" hvis i stadig er interesseret i en
 > > > > løsning.
 >
 > > > > Med venlig hilsen
 >
 > > > > Kristian Sørensen
 > > > > Dansk Net A/S- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > > > - Vis tekst i anførselstegn -- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > > - Vis tekst i anførselstegn -
 >
 > Vil bare invende, at jeg synes det er utroligt godt gået med sådan en
 > ISP, hvor direktøren er aktiv mellem forbrugerne og tager erfære.
 > Hvis du har læst min oplevelse med TDC, og det først lige er
 > fornyligt, at jeg har opdaget jer, er jeg helt klart en potentiel
 > kunde hos jer. ( I øvrigt, hvorfor får i ikke nogle "google ads" eller
 > noget i den stil, så når man søger under: "ADSL" så kommer i frem som
 > de øverste?)
 >
 > Jeg har sendt en mail i går, da jeg har nogle spørgsmål. Har dog ikke
 > fået svar tilbage fra jer endnu, men det kommer nok hen på dagen. Er
 > spændt på jeres svar!
 >
 > I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at høre mere om jeres VDSL2 løsning,
 > jeg kan se i snart realisere. Hvad vil dette betyde for private
 > bredbåndskunder? Er det kun downloadhastigheden, man kan forøge med
 > VDSL2 eller er det også uploadhastigheden?
 >
 > M.v.h
 > KJ.- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > - Vis tekst i anførselstegn -
            
             |  |  | 
  Rado (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rado
 | 
 Dato :  14-04-08 13:27
 | 
 |  | On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), ks@dansknet.dk wrote:
 
 
 >Man skal bo indenfor ca. 1 km fra centralen for at kunne få udbytte af
 >VDSL2.
 
 Hvad vil hastigheden ca. være på en rigtig god linie (kan maxe en 20/1
 linje helt ud uden problemer) 1.1 km fra centralen - eller duer det
 overhovedet ikke over 1 km?
 
 
 
 --
 Rado
 
 The greatest obstacle to discovery is not ignorance
 but the illusion of knowledge.
 
 
 |  |  | 
  Rado (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rado
 | 
 Dato :  14-04-08 13:33
 | 
 |  | On Sun, 13 Apr 2008 10:59:39 -0700 (PDT), ks@dansknet.dk wrote:
 
 
 Har I planer om en mailserver iøvrigt?
 
 
 
 --
 Rado
 
 The greatest obstacle to discovery is not ignorance
 but the illusion of knowledge.
 
 
 |  |  | 
  am (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : am
 | 
 Dato :  14-04-08 14:19
 | 
 |  | Som Kristian Sørensen skriver fik jeg sørme min box mandag, jeg havde
 godt nok rykket igen mandag eftermiddag, men derefter straks leveret
 en router, samt en brev fra Kristian Sørensen hvor han gentager
 kompensationen. Den siger vi så mange tak. Den dækker lige vores
 ekstraomkostninger i telefonregninger.
 
 Det er dog sørgeligt man skal gennem sådan et medie for at få noget
 igennem. Jeg fik faktisk først kendskab til denne tråd, den aften jeg
 skrev første indlæg, da jeg søgte ejer og ledelsesoplysninger på Dansk
 Net.
 
 Vi er dog ikke imponeret over en router fra 2005, uden Quality of
 Service (prioritering mellem telefon og internet), og så ikke vil på
 Voiceserveren i de første forsøg, når der så heller ikke følger manual
 med. Det er nu lykkedes at få det til at køre. De har dog allerede
 tabt kontakten med serveren 2 gange på 2 samtaler, og dermed mistet
 sit IP-adresse. Jeg håber den er mere stabil fremover.
 
 Men vi fik da udstyret, og har nu telefon, lyden er OK. Lad os se hvad
 fremtiden bringer.
 
 
 |  |  | 
  simon (02-05-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : simon
 | 
 Dato :  02-05-08 03:09
 | 
 |  | am skrev:
 > Men vi fik da udstyret, og har nu telefon, lyden er OK. Lad os se hvad
 > fremtiden bringer.
 
 Hej.
 Hvordan går det med det internet fra dansk net?
 Er det brugtbart eller kan det ikke anbefales?
 mvh
 /simon
 
 
 |  |  | 
  am (14-04-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : am
 | 
 Dato :  14-04-08 14:31
 | 
 |  | Jeg var lige på Dansk Net's hjemmeside for at se om der var noget
 dokumentation til den NETGEAR router fra 2005 som jeg har modtaget.
 Det var der ikke, men tilgengæld oplyses at abonneneter med internet
 og telefon får en ZyXEL P2602R-D1A. Hvad skal man tænke.
 
 
 |  |  | 
 |  |