|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Erfaring med ADSL fra dansknet.dk ? Fra : Michael Andersen
 | 
 Dato :  20-03-08 17:58
 | 
 |  | 
 
            De er billige og leverer tilsyneladende over hele landet.
 Er der nogle erfaringer med dem (inden jeg får svigermor på    ?
 /Michael 
            
             |  |  | 
  Ukendt (25-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  25-03-08 05:48
 | 
 |  | Hej
 
 > De er billige og leverer tilsyneladende over hele landet.
 
 Ikke alle steder. Jeg tastede min adresse ind men de kunne ikke finder min
 adresse, så du dækker ikke alle steder.
 
 Mvh Poul
 
 
 
 
 |  |  | 
  ks@dansknet.dk (25-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ks@dansknet.dk
 | 
 Dato :  25-03-08 08:37
 | 
 |  | 
 
            On 25 Mar., 05:48, "Poul Johannsen" <poul.johannsen (a) sport dot dk>
 wrote:
 > Hej
 >
 > > De er billige og leverer tilsyneladende over hele landet.
 >
 > Ikke alle steder. Jeg tastede min adresse ind men de kunne ikke finder min
 > adresse, så du dækker ikke alle steder.
 >
 > Mvh Poul
 Hej Poul pg Michael
 Mit navn er Kristian og jeg er direktør i Dansk Net.
 Vi leverer faktisk alle steder i Danmark hvor TDC leverer. Dvs. ca. 99
 % af Danmarks samlede husstande kan få Internet fra Dansk Net.
 Hvis den ikke kunne genkende din adresse kan det have noget at gøre
 med kommunikationen mellem vores system og TDC's. Send mig gerne en
 mail på kundeservice@dansknet.dk Att: Kristian Sørensen og så vil jeg
 se på det.
 Med venlig hilsen
 Kristian Sørensen
 Dansk Net A/S
www.dansknet.dk |  |  | 
   Rado (25-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rado
 | 
 Dato :  25-03-08 16:12
 | 
 |  | 
 
            On Tue, 25 Mar 2008 07:37:05 -0700 (PDT), ks@dansknet.dk wrote:
 >Mit navn er Kristian og jeg er direktør i Dansk Net.
 >Vi leverer faktisk alle steder i Danmark hvor TDC leverer. 
 Hvad hvis man har bredbånd over en TDC fastnetforbindelse? Skal man så
 betale for en ekstra linie for at beholde fastnettelefonen? 
 -- 
 Rado
 Har du husket at betale din internetlicens?
http://www.stopcomputerlicens.dk/ |  |  | 
   Ukendt (26-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  26-03-08 20:17
 | 
 |  | 
 
            Hej
 Jeg prøvede også at taster min kærestes adresse ind og den kunne i hellere
 ikke finder.
 Jeg bliver hos Fullrate.
 Mvh Poul
 <ks@dansknet.dk> skrev i en meddelelse
 news:5092ff06-a380-4269-96c6-e7b15fa11fc4@e23g2000prf.googlegroups.com...
 On 25 Mar., 05:48, "Poul Johannsen" <poul.johannsen (a) sport dot dk>
 wrote:
 > Hej
 >
 > > De er billige og leverer tilsyneladende over hele landet.
 >
 > Ikke alle steder. Jeg tastede min adresse ind men de kunne ikke finder min
 > adresse, så du dækker ikke alle steder.
 >
 > Mvh Poul
 Hej Poul pg Michael
 Mit navn er Kristian og jeg er direktør i Dansk Net.
 Vi leverer faktisk alle steder i Danmark hvor TDC leverer. Dvs. ca. 99
 % af Danmarks samlede husstande kan få Internet fra Dansk Net.
 Hvis den ikke kunne genkende din adresse kan det have noget at gøre
 med kommunikationen mellem vores system og TDC's. Send mig gerne en
 mail på kundeservice@dansknet.dk Att: Kristian Sørensen og så vil jeg
 se på det.
 Med venlig hilsen
 Kristian Sørensen
 Dansk Net A/S
www.dansknet.dk |  |  | 
    Niklas Petersen (27-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Niklas Petersen
 | 
 Dato :  27-03-08 09:53
 | 
 |  | Poul Johannsen wrote:
 > Hej
 >
 > Jeg prøvede også at taster min kærestes adresse ind og den kunne i hellere
 > ikke finder.
 
 Jeg oplevede samme problem her.
 
 Jeg bor i etageejendom, og har derfor en adresse der hedder "stuen
 midtfor", "stuen dør 2" og en masse andre betegnelser, alt efter hvor
 man slår det op.
 
 I dette tilfælde(og da jeg bestilte hos Fullrate) hedder min adresse ST
 0002. Jeg indtastede kun mit husnummer, og så foreslog systemet selv
 mulige adresser. Prøv det.
 
 
 
 
 |  |  | 
     Ukendt (28-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  28-03-08 15:48
 | 
 |  | Hej
 
 > Jeg bor i etageejendom, og har derfor en adresse der hedder "stuen
 > midtfor", "stuen dør 2" og en masse andre betegnelser, alt efter hvor man
 > slår det op.
 >
 > I dette tilfælde(og da jeg bestilte hos Fullrate) hedder min adresse ST
 > 0002. Jeg indtastede kun mit husnummer, og så foreslog systemet selv
 > mulige adresser. Prøv det.
 >
 
 Det virkede ved min kærestes adresse men stadig ikke min.
 Jeg bliver hos Fullrate og min kæreste ved TDC.
 
 Mvh Poul
 
 
 
 
 |  |  | 
  ks@dansknet.dk (25-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ks@dansknet.dk
 | 
 Dato :  25-03-08 12:24
 | 
 |  | 
 
            On 25 Mar., 16:12, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
 > On Tue, 25 Mar 2008 07:37:05 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
 > >Mit navn er Kristian og jeg er direktør i Dansk Net.
 > >Vi leverer faktisk alle steder i Danmark hvor TDC leverer.
 >
 > Hvad hvis man har bredbånd over en TDC fastnetforbindelse? Skal man så
 > betale for en ekstra linie for at beholde fastnettelefonen?
 >
 > --
 > Rado
 >
 > Har du husket at betale din internetlicens?http://www.stopcomputerlicens.dk/ Hej Rado
 Du skal ikke betale ekstra for at beholde din fastnettelefon. Hvis du
 eks. køber en 10/1 Mbit som koster 249 kr. / md. bliver din udgift:
 Oprettelse: 99 kr.
 10/1 Mbit Internet: 249 kr. / md.
 Du kan selvfølgeligt vælge at flytte din telefon over til os. Det
 koster kun 39 kr. / md. 0g 99 kr. i flytningsgebyr. Der er mange penge
 at spare.
 Hvis du tilmelder din regning til betalingsservice slipper du for
 regninsgebyret på 29 kr. / md.
 Med venlig hilsen
 Kristian Sørensen
 Dansk Net A/S
www.dansknet.dk |  |  | 
   Rado (26-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rado
 | 
 Dato :  26-03-08 11:57
 | 
 |  | 
 
            On Tue, 25 Mar 2008 11:24:13 -0700 (PDT), ks@dansknet.dk wrote:
 Hej
 Har lige et par spørgsmål mere:
 >
 >Du skal ikke betale ekstra for at beholde din fastnettelefon. Hvis du
 >eks. køber en 10/1 Mbit som koster 249 kr. / md. bliver din udgift:
 >
 >Oprettelse: 99 kr.
 >10/1 Mbit Internet: 249 kr. / md.
 Det jeg tænkte på er om forbindelsen til jer kan køre over linjen jeg
 allerede har, sammen med fastnettelefonen hos TDC? Eller om det
 konflikter med TDC?
 >Du kan selvfølgeligt vælge at flytte din telefon over til os. Det
 >koster kun 39 kr. / md. 0g 99 kr. i flytningsgebyr. Der er mange penge
 >at spare.
 Jeg er låst til et Duet abonnement hos TDC de næste 5 mdr. på grund af
 ny mobil, er det muligt at skifte bredbånd til jer nu og flytte
 telefon senere?
 Hvordan fungerer Internet telefoni - er der ikke noget med at man skal
 have en speciel telefon?
 Kan man selv sætte udstyret op eller skal der en tekniker ud?
 Jeg har p.t. en 20/1 linje der maxer helt ud (18/1 i reelt download).
 Burde den ikke kunne klare 2 Mbit upload?
 Min linje hos TDC er 100% stabil, kan I garantere samme stabilitet?
 -- 
 Rado
 Har du husket at betale din internetlicens?
http://www.stopcomputerlicens.dk/ |  |  | 
  ks@dansknet.dk (26-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ks@dansknet.dk
 | 
 Dato :  26-03-08 09:12
 | 
 |  | 
 
            On 26 Mar., 11:57, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
 > On Tue, 25 Mar 2008 11:24:13 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
 >
 > Hej
 >
 > Har lige et par spørgsmål mere:
 >
 >
 >
 > >Du skal ikke betale ekstra for at beholde din fastnettelefon. Hvis du
 > >eks. køber en 10/1 Mbit som koster 249 kr. / md. bliver din udgift:
 >
 > >Oprettelse: 99 kr.
 > >10/1 Mbit Internet: 249 kr. / md.
 >
 > Det jeg tænkte på er om forbindelsen til jer kan køre over linjen jeg
 > allerede har, sammen med fastnettelefonen hos TDC? Eller om det
 > konflikter med TDC?
 >
 > >Du kan selvfølgeligt vælge at flytte din telefon over til os. Det
 > >koster kun 39 kr. / md. 0g 99 kr. i flytningsgebyr. Der er mange penge
 > >at spare.
 >
 > Jeg er låst til et Duet abonnement hos TDC de næste 5 mdr. på grund af
 > ny mobil, er det muligt at skifte bredbånd til jer nu og flytte
 > telefon senere?
 >
 > Hvordan fungerer Internet telefoni - er der ikke noget med at man skal
 > have en speciel telefon?
 >
 > Kan man selv sætte udstyret op eller skal der en tekniker ud?
 >
 > Jeg har p.t. en 20/1 linje der maxer helt ud (18/1 i reelt download).
 > Burde den ikke kunne klare 2 Mbit upload?
 >
 > Min linje hos TDC er 100% stabil, kan I garantere samme stabilitet?
 >
 > --
 > Rado
 >
 > Har du husket at betale din internetlicens?http://www.stopcomputerlicens.dk/ Hej Rado
 Du kan sagtens opsige dit eksisterende Internetabonnement og få vores
 Internet leveret på din TDC fastnet linie. Når du så engang ønsker at
 benytte vores telefoni flytter vi det bare over og din TDC fastnet
 linie bliver herrefter nedlagt. Det eneste du vil mærke er at du ikke
 længere skal benytte det skillefilter vi sender dit samt at telefonen
 skal sættes i det modem du får fra os.
 Du kan bruge din helt normale telefon. Det eneste som er anderledes er
 at du i dag har et tre-benet hermafrodit stik på din telefonledning
 som du sætter i TDC's tre-benede stik. Hos os skal du bruge et RJ11
 stik (det samme som på et modem-kabel). Dette sender vi med ud til
 dig.
 Du skal selv sætte udstyret op. Vi sender en udførlig manual med ud
 som forklarer opsætning og hvis du render ind i problemer ringer du
 bare til vores kundeservice,
 Vi kan i dag levere 2 Mbit i upload på 25 % af de centraler vi er
 repræsenteret på. Jeg har behov for din adresse for at undersøge
 dette. Skriv gerne en mail til info@dansknet.dk hvor du beder os
 tjekke din max hastighed og så vil du få besked indenfor kort tid.
 Vores forbindelser er fuldstændigt på samme niveau som TDC's.
 Med venlig hilsen
 Kristian Sørensen
 Dansk Net A/S
www.dansknet.dk |  |  | 
   Rado (27-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rado
 | 
 Dato :  27-03-08 13:35
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 26 Mar 2008 08:12:27 -0700 (PDT), ks@dansknet.dk wrote:
 >On 26 Mar., 11:57, Rado <r...@fjernpost1.tele.dk> wrote:
 >> On Tue, 25 Mar 2008 11:24:13 -0700 (PDT), k...@dansknet.dk wrote:
 >
 >Hej Rado
 >
 >Du kan sagtens opsige dit eksisterende Internetabonnement og få vores
 >Internet leveret på din TDC fastnet linie. Når du så engang ønsker at
 >benytte vores telefoni flytter vi det bare over og din TDC fastnet
 >linie bliver herrefter nedlagt. Det eneste du vil mærke er at du ikke
 >længere skal benytte det skillefilter vi sender dit samt at telefonen
 >skal sættes i det modem du får fra os.
 >
 >Du kan bruge din helt normale telefon. Det eneste som er anderledes er
 >at du i dag har et tre-benet hermafrodit stik på din telefonledning
 >som du sætter i TDC's tre-benede stik. Hos os skal du bruge et RJ11
 >stik (det samme som på et modem-kabel). Dette sender vi med ud til
 >dig.
 >
 >Du skal selv sætte udstyret op. Vi sender en udførlig manual med ud
 >som forklarer opsætning og hvis du render ind i problemer ringer du
 >bare til vores kundeservice,
 >
 >Vi kan i dag levere 2 Mbit i upload på 25 % af de centraler vi er
 >repræsenteret på. Jeg har behov for din adresse for at undersøge
 >dette. Skriv gerne en mail til info@dansknet.dk hvor du beder os
 >tjekke din max hastighed og så vil du få besked indenfor kort tid.
 >
 >Vores forbindelser er fuldstændigt på samme niveau som TDC's.
 >
 OK, tak for svarene, det lyder godt. Jeg sender lige en mail angående
 det med hastigheden.
 -- 
 Rado
 Har du husket at betale din internetlicens?
http://www.stopcomputerlicens.dk/ |  |  | 
  califfo@gmail.com (22-05-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : califfo@gmail.com
 | 
 Dato :  22-05-08 13:52
 | 
 |  | On 25 Mar., 06:48, "Poul Johannsen" <poul.johannsen (a) sport dot dk>
 wrote:
 > Hej
 >
 > > De er billige og leverer tilsyneladende over hele landet.
 >
 > Ikke alle steder. Jeg tastede min adresse ind men de kunne ikke finder min
 > adresse, så du dækker ikke alle steder.
 >
 > Mvh Poul
 
 
 Jeg har lige kæmpet med at få Dansknet til min onkel og mine forældre
 på 2 adresser. Det har kostet mig 1 måneds daglige telefonsamtaler, og
 mine forældre har nu været uden internet i over 3 uger. Det virker
 desværre som om Dansknet kun har 2 personer i deres telefonsupport og
 Direktør Kristian er ikke en man kan komme i kontakt med, udover her
 på GoogleGroups. I begge tilfælde har vi selv måtte sørge for at hente
 routere hos Dansknet, men de holder intet af hvad de lover.
 
 Dansknet er efter min mening alt for små til at have noget at skulle
 have sagt hos TDC. De har ingen gennemslagskraft og jeg vil derfor på
 det kraftigste anbefale folk ikke at spilde sin tid på dem og i stedet
 bestille hos en anden udbyder. For mit eget vedkommende vil jeg også
 sige at jeg i samme sag er blevet røvrendt på det kraftigste af TDC så
 personligt skal jeg aldrig mere være kunde hos dem igen. Jeg har
 klaget hos TDC og venter nu på at en af deres ledere, helst en med et
 par stjerner på skuldrene vender tilbage.
 
 Jeg skal tilføje at jeg til dagligt arbejder med netværk og har daglig
 kontakt med internetudbydere. Jeg mener ikke at nogen af dem er
 perfekte, men der er også nogen som i den grad røvrender folk. TDC er
 efter min mening en af de værste.
 
 Skulle nogen mene at jeg tager fejl, så skriv endelig. Jeg står ved
 hvad jeg siger og mener.
 
 Så til alle jer derude. PAS PÅ. HOLD JER FRA Dansknet ...og TDC.
 
 
 |  |  | 
   simon (23-05-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : simon
 | 
 Dato :  23-05-08 13:07
 | 
 |  | califfo@gmail.com skrev:
 KLIP
 > Jeg har lige kæmpet med at få Dansknet til min onkel og mine forældre
 > på 2 adresser. Det har kostet mig 1 måneds daglige telefonsamtaler, og
 > mine forældre har nu været uden internet i over 3 uger. Det virker
 > desværre som om Dansknet kun har 2 personer i deres telefonsupport og
 > Direktør Kristian er ikke en man kan komme i kontakt med, udover her
 > på GoogleGroups. I begge tilfælde har vi selv måtte sørge for at hente
 > routere hos Dansknet, men de holder intet af hvad de lover.
 
 KLIP
 >
 > Dansknet er efter min mening alt for små til at have noget at skulle
 > have sagt hos TDC. De har ingen gennemslagskraft og jeg vil derfor på
 > det kraftigste anbefale folk ikke at spilde sin tid på dem og i stedet
 > bestille hos en anden udbyder.
 >
 > Så til alle jer derude. PAS PÅ. HOLD JER FRA Dansknet ...og TDC.
 
 ups!
 Jeg håber sandelig ikke, jeg får problemer.
 Har tilmeldt mig dansknet, og har lige fået
 brev fra tdc om, at mit internet + bredb.tlf.
 nedlægges den xx. i juni.
 Jeg skulle da gerne ha' både internet og tlf.
 på samme dag eller dagen derefter.
 Hvad kan man egentlig, gøre hvis det ikke bliver
 leveret til den aftalte tid?
 Kan man bare finde en anden udbyder så?
 mvh
 simon
 
 
 |  |  | 
  califfo@gmail.com (25-05-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : califfo@gmail.com
 | 
 Dato :  25-05-08 01:37
 | 
 |  | On 23 Maj, 14:07, simon <nyhed.x...@gmail.com> wrote:
 > cali...@gmail.com skrev:
 > KLIP
 >
 > > Jeg har lige kæmpet med at få Dansknet til min onkel og mine forældre
 > > på 2 adresser. Det har kostet mig 1 måneds daglige telefonsamtaler, og
 > > mine forældre har nu været uden internet i over 3 uger. Det virker
 > > desværre som om Dansknet kun har 2 personer i deres telefonsupport og
 > > Direktør Kristian er ikke en man kan komme i kontakt med, udover her
 > > på GoogleGroups. I begge tilfælde har vi selv måtte sørge for at hente
 > > routere hos Dansknet, men de holder intet af hvad de lover.
 >
 > KLIP
 >
 >
 >
 > > Dansknet er efter min mening alt for små til at have noget at skulle
 > > have sagt hos TDC. De har ingen gennemslagskraft og jeg vil derfor på
 > > det kraftigste anbefale folk ikke at spilde sin tid på dem og i stedet
 > > bestille hos en anden udbyder.
 >
 > > Så til alle jer derude. PAS PÅ. HOLD JER FRA Dansknet ...og TDC.
 >
 > ups!
 > Jeg håber sandelig ikke, jeg får problemer.
 > Har tilmeldt mig dansknet, og har lige fået
 > brev fra tdc om, at mit internet + bredb.tlf.
 > nedlægges den xx. i juni.
 > Jeg skulle da gerne ha' både internet og tlf.
 > på samme dag eller dagen derefter.
 > Hvad kan man egentlig, gøre hvis det ikke bliver
 > leveret til den aftalte tid?
 > Kan man bare finde en anden udbyder så?
 > mvh
 > simon
 
 Selvfølgelig kan du få en anden udbyder, men det kræver at du får
 Dansknet til at "frigive" linien så andre udbydere kan få lov til at
 bruge den. Normalt kan du bede om at få en dato for hvornår linien er
 frigivet, men det sker ikke hos Dansknet. Når man spørger til det,
 kender de pludselig ikke proceduren og kan ikke give dig en dato for
 hvornår linien bliver frigivet.
 
 Jeg forøgte at få linien frigivet og ville skifte til Cybercity. Det
 var også en kedelig oplevelse. De meddelte at den hurtigste
 forbindelse de kunne levere hos mine forældre, er en 8Mbit/512Kbit.
 Det virkede lidt underligt når jeg ved fra TDC at linien kan klare
 20Mbit/1Mbit og 10Mbit/2Mbit. Jeg venter spændt på at få en forklaring
 på dette.
 
 For at det ikke skal være løgn, så valgte mine forældre også at opsige
 Duet-svar da det er noget de aldrig har brugt. Det resulterede bare i
 at en eller anden TDC "service" blev aktiveret og at mine forældre
 havde problemer med at ringe ud af huset. Efter timevis af snak med
 TDC, har jeg endelig fået løst det problem. Det er grotesk at man ikke
 bare kan få det man beder om og istedet får alle mulige latterlige
 såkaldte "services".
 
 Held og lykke Simon!
 
 
 |  |  | 
  Generalbas1972@gmail~ (17-06-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Generalbas1972@gmail~
 | 
 Dato :  17-06-08 07:21
 | 
 |  | On 25 Maj, 09:37, cali...@gmail.com wrote:
 > On 23 Maj, 14:07, simon <nyhed.x...@gmail.com> wrote:
 >
 >
 >
 >
 >
 > > cali...@gmail.com skrev:
 > > KLIP
 >
 > > > Jeg har lige kæmpet med at få Dansknet til min onkel og mine forældre
 > > > på 2 adresser. Det har kostet mig 1 måneds daglige telefonsamtaler, og
 > > > mine forældre har nu været uden internet i over 3 uger. Det virker
 > > > desværre som om Dansknet kun har 2 personer i deres telefonsupport og
 > > > Direktør Kristian er ikke en man kan komme i kontakt med, udover her
 > > > på GoogleGroups. I begge tilfælde har vi selv måtte sørge for at hente
 > > > routere hos Dansknet, men de holder intet af hvad de lover.
 >
 > > KLIP
 >
 > > > Dansknet er efter min mening alt for små til at have noget at skulle
 > > > have sagt hos TDC. De har ingen gennemslagskraft og jeg vil derfor på
 > > > det kraftigste anbefale folk ikke at spilde sin tid på dem og i stedet
 > > > bestille hos en anden udbyder.
 >
 > > > Så til alle jer derude. PAS PÅ. HOLD JER FRA Dansknet ...og TDC.
 >
 > > ups!
 > > Jeg håber sandelig ikke, jeg får problemer.
 > > Har tilmeldt mig dansknet, og har lige fået
 > > brev fra tdc om, at mit internet + bredb.tlf.
 > > nedlægges den xx. i juni.
 > > Jeg skulle da gerne ha' både internet og tlf.
 > > på samme dag eller dagen derefter.
 > > Hvad kan man egentlig, gøre hvis det ikke bliver
 > > leveret til den aftalte tid?
 > > Kan man bare finde en anden udbyder så?
 > > mvh
 > > simon
 >
 > Selvfølgelig kan du få en anden udbyder, men det kræver at du får
 > Dansknet til at "frigive" linien så andre udbydere kan få lov til at
 > bruge den. Normalt kan du bede om at få en dato for hvornår linien er
 > frigivet, men det sker ikke hos Dansknet. Når man spørger til det,
 > kender de pludselig ikke proceduren og kan ikke give dig en dato for
 > hvornår linien bliver frigivet.
 >
 > Jeg forøgte at få linien frigivet og ville skifte til Cybercity. Det
 > var også en kedelig oplevelse. De meddelte at den hurtigste
 > forbindelse de kunne levere hos mine forældre, er en 8Mbit/512Kbit.
 > Det virkede lidt underligt når jeg ved fra TDC at linien kan klare
 > 20Mbit/1Mbit og 10Mbit/2Mbit. Jeg venter spændt på at få en forklaring
 > på dette.
 >
 > For at det ikke skal være løgn, så valgte mine forældre også at opsige
 > Duet-svar da det er noget de aldrig har brugt. Det resulterede bare i
 > at en eller anden TDC "service" blev aktiveret og at mine forældre
 > havde problemer med at ringe ud af huset. Efter timevis af snak med
 > TDC, har jeg endelig fået løst det problem. Det er grotesk at man ikke
 > bare kan få det man beder om og istedet får alle mulige latterlige
 > såkaldte "services".
 >
 > Held og lykke Simon!- Skjul tekst i anførselstegn -
 >
 > - Vis tekst i anførselstegn -
 
 Jeg vil da gerne llige give mit bidrag til denne debat omkring
 Dansknet og deres levering eller skulle jeg sige mangel på samme. Jeg
 bestilte Dansknet i marts måned og al ting gik fint, jeg modtog en
 bekræftelse på min bestilling og et brev jeg skulle skrive under på og
 hvori der også stod at jeg ville komme online den 28/4-2008
 
 Jeg skriver under på brevet og venter spændt på min nye forbindelse,
 jeg sagde min Cybercity forbindelse op og den blev lukket den
 22/4-2008.
 Det blev så den 28/4 og jeg kom ikke online, jeg ringer så ind til
 Dansknet kundeservice og får at vide at de slet ikke kan se at jeg har
 bestilt noget internet hos dem...
 
 Ehm okay. Jeg havde da ellers modtage en bekræftelse fra dem på min
 bestilling. Nå de rodede så lidt rundt derinde og fandt så alligevel
 frem til mig, men de kunne ikke se noget på mig om at jeg skulle
 online eller hvornår jeg måtte bare vente.
 
 Så jeg venter....og...venter...og...venter, efter at have ventet i 14
 dage uden at have hørt en lyd fra Dansknet, ringer jeg tilbage til dem
 og får nøjagtig samme besked at de ikke kan se noget og at jeg bare må
 vente. Jeg venter så fortsat og pludselig en dag ringer en fra
 Dansknet, lægger besked på min svarer om jeg skal kontakte hende. Det
 gør jeg så, men det eneste hun skulle vide var om jeg havde opsagt mit
 cybercity og om det var pillet ned, Ja det har jeg og ja det er det.
 Nå men så ville hun da sende den videre så jeg kunne få noget
 internet, hvilket jeg naturligvis satte stor pris på. Så jeg venter
 igen....og...venter...og....venter...og....venter og jeg hører stadig
 ingenting.
 
 Jeg kontakter så igen Dansket i starten af juni, dvs. 1½ måned efter
 at jeg skulle have været online i første omgang, og får fat i en
 Henrik som lover mig at jeg jeg får noget internet indenfor 8-10 dage.
 Derudover lover denne Henrik mig 1 måneds gratis internet som
 kompensation og lover mig at sende mig en bekræftelse på mail om de vi
 har aftalt.
 
 Nu skriver vi den 17/6-2008 jeg har stadig ikke fået noget internet.
 Jeg har intet hørt fra  Dansknet. Når man ringer til dem kan man ikke
 komme igennem, og de svarer ikke på de mails man sender.
 
 Nu har jeg fortalt min historie så kan i selv lægge i det hvad i har
 lyst til og bestemme jer for om i synes Dansknet er værd at bruge
 energi på.
 
 
 |  |  | 
 |  |