Front Row spørgsmål..
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-03-08 03:26

Jeg tænkte på om man kunne ændrer hvilken version af forfilmene den
henter, skal være? Jeg tænker selvfølgelig på opløsningen.

Jesper

Fra : Lyrik

Dato : 22-03-08 14:03

Den 21.03.2008 kl. 03:25 skrev Jesper Nielsen <ultra_dk@msn.com>:

> Jeg tænkte på om man kunne ændrer hvilken version af forfilmene den
> henter, skal være? Jeg tænker selvfølgelig på opløsningen.
>
> Jesper
Får man ikke den bedste opløsning? Hvor står der noget om det?

Her ligger trailerne:
http://www.apple.com/trailers/

Og her ligger en ny opgradering til FrontRow fra 15.februar. Den
opdaterede min, så jeg havde den rimeligvis ikke i forvejen. jeg synes at
Coverflow har større billeder nu:

http://www.apple.com/support/downloads/frontrow212.html

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-03-08 20:58

On 2008-03-22 14:03:19 +0100, Lyrik <lyrik@heaven.dk> said:

> [...]
>
> Og her ligger en ny opgradering til FrontRow fra 15.februar. Den
> opdaterede min, så jeg havde den rimeligvis ikke i forvejen. jeg synes

Hej Jens,

Jeg ved ikke om man får den bedste opløsning, det er jo det jeg gerne
vil "kigge" på... :)

Jeg kender godt trailerne fra apple's side, der kan man jo netop vælge
som man har lyst.

Hvis jeg går under software opdatering på macen, vil den så ikke finde
opdateringen til front row hvis der forfindes en?

Jesper

Fra : Lyrik

Dato : 22-03-08 22:56

Den 22.03.2008 kl. 20:57 skrev Jesper Nielsen <ultra_dk@msn.com>:

> [...]
>
> Hvis jeg går under software opdatering på macen, vil den så ikke finde
> opdateringen til front row hvis der forfindes en?
Jeg tager alle de opdateringer der kommer, men denne her kan jeg ikke have
fået for den opdaterede og sagde at det lykkedes. Jeg tog også for nylig
en opdatering manuelt til Big board games chess.
Her sagde de andre at der ikke kom opdateringer automatisk til 3. parts
software. Betragtes FrontRow også som tredieparts software?

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-03-08 10:16

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
> Her sagde de andre at der ikke kom opdateringer automatisk til 3. parts
> software. Betragtes FrontRow også som tredieparts software?

Frontrow 2.1.2 kom via Software Update den 15/1 2008 kl. 20:36 ... på
min maskine ...

/thomas

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 23-03-08 14:20

On 2008-03-23 10:16:16 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> Frontrow 2.1.2 kom via Software Update den 15/1 2008 kl. 20:36 ... på
> min maskine ...
>

> /thomas

Thomas,

Hvor ser jeg hvilken version jeg har?

Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-03-08 14:23

Jesper Nielsen <ultra_dk@msn.com> wrote:

> Thomas,
>
> Hvor ser jeg hvilken version jeg har?

æble + I på den front row application der ligger i
/System/Library/CoreServices/

/thomas