skifte mellem 2 partitioneringer?
Fra : Erling Hansen

Dato : 19-03-08 14:47

Jeg har for længe siden oprettet en del af min MacBook harddisk som en
partitionering, så børnebørnene kan bruge den, når de er her, uden at
komme ind i de filer, jeg helst vil beholde for mig selv.
Det har irriteret mig længe, at jeg ikke bare kan smutte over på
børnenes side og så tilbage til mig selv. Jeg har kun kunnet finde ud af
at lukke ned for den ene - og så lukke op for den anden. Der må da
findes en lettere vej, ikke?
mvh
erling

Fra : Jesper

Dato : 19-03-08 15:04

Erling Hansen <preeh-dh@mail.dkspree> wrote:

> [...]
> børnenes side og så tilbage til mig selv. Jeg har kun kunnet finde ud af
> at lukke ned for den ene - og så lukke op for den anden. Der må da

Der er der da sandeligt også: Systemindstillinger -> Konti klik på Log
Ind nede til venstre, flueben i Slå hurtigt skift af bruger til, så kan
du skifte oppe i højre hjørne ved siden af Spotlight.
--
Jesper
On the 7th day, God rested.... Chuck Norris took over.

Fra : Erling Hansen

Dato : 19-03-08 17:10

> Der er der da sandeligt også: Systemindstillinger -> Konti klik på Log
> Ind nede til venstre, flueben i Slå hurtigt skift af bruger til, så kan
> du skifte oppe i højre hjørne ved siden af Spotlight.

Du har dog ulideligt ret. Den havde jeg vist ikke fundet selv.
tak
erling