Sleeve / taske til MB Air
Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 12-03-08 17:22

Godaften

Jeg har netop bestilt en fin fin MB Air - og jeg glæder mig til
landingen!

Men hvor får man en taske til den, og helst et sleeve. Har humac mon
nogle?

Tak for hjælpen

/Preben

P.S. Jeg er ikke til Steve Jobs' A4 kuvert

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-03-08 01:24

Preben S. Nielsen <prebstardk@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Tak for hjælpen
>
> /Preben
>

> P.S. Jeg er ikke til Steve Jobs' A4 kuvert

Det var ellers synd

<http://www.manilamac.com/>
<http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20080312&mode=classic>

Ellers kan du jo bruge de samme tasker som til MacBook. Længde og bredde
er jo den samme. Det er bare tykkelsen, der er forskellig.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 12-03-08 18:35

On Mar 13, 1:24 am, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> [...]
>
> Ellers kan du jo bruge de samme tasker som til MacBook. Længde og bredde
> er jo den samme. Det er bare tykkelsen, der er forskellig.

Hehe

En dansk shop ville iø. også være rart..

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-03-08 01:47

Preben S. Nielsen <prebstardk@gmail.com> wrote:

> Hehe
>
> En dansk shop ville iø. også være rart..

Jeg har lige lavet en søgning, og der er åbenbart ved at dukke specielle
tasker op. Så er problemet bare at købe dem i Danmark, men f.eks. Belkin
er da et ganske kendt mærke:

<http://www.slashgear.com/macbook-air-cases-accessories-179721.php>
<http://gizmodo.com/344894/first-case-announced-for-macbook-air-creates-
new-rumorware-category>
<http://catalog.belkin.com/IWCatSectionView.process?Section_Id=206460>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 13-03-08 04:19

> [...]

> landingen!
>
> Men hvor får man en taske til den, og helst et sleeve. Har humac mon

Hvad er egentlig fordelen ved en MacBook Air, hvis man propper den ned i
en /sleeve/? Det bliver den jo bare tyk af, og så fylder den igen godt
op i tasken ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 13-03-08 18:13

On 2008-03-13 04:19:14 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Hvad er egentlig fordelen ved en MacBook Air, hvis man propper den ned i
> en /sleeve/? Det bliver den jo bare tyk af, og så fylder den igen godt
> op i tasken ...

Den fylder vel stadig mindre end hvis du tager en MacBook og putter den
i et sleeve!!

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 13-03-08 19:36

Henrik Palshøj wrote:

> Den fylder vel stadig mindre end hvis du tager en MacBook og putter den
> i et sleeve!!

Hm, jeg mener at have set et smart skindetui, hvor der er to udvendige
lommer til hhv. netadapter og det eksterne CD/DVD drev, - eller til
andet tilbehør, hvis man ikke har sådant et drev... Søgte lidt rundt i
går aftes, men kan ikke finde det igen. - Kan måske have været
Kensington, Targus eller Crompler, men er ikke sikker...

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-03-08 22:42

> [...]
> går aftes, men kan ikke finde det igen. - Kan måske have været
> Kensington, Targus eller Crompler, men er ikke sikker...

Det skulle jo nødig gå sådan her:

<http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20080312&mode=classic>

Se også næste dag.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 14-03-08 06:16

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Den fylder vel stadig mindre end hvis du tager en MacBook og putter den
> i et sleeve!!

Det kunne da ikke falde mig ind at bruge en sleeve til min MacBook ...
at den så på sigt kommer til at se lidt brugt ud, det giver sig selv.
Det er da også en brugsgenstand, ikke noget på et kunstmuseum ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 14-03-08 18:38

Tak for alle de gode svar - det ser da ud til at kunne skaffes..

God weekend