Genskabe de originale dock genveje
Fra : Jesper Arning

Dato : 10-03-08 22:56

Jeg har fået erstattet de originale genveje til dokumenter og overførsler i
docken med mapper der er trukket ned fra finder. De nye ikoner er bare
almindelige mappe ikoner. Dokumenter åbner stadigt som stak, mappe osv. Men
overførsler åbner finder.

Det er jeg temmelig ked af..

Kan jeg genskabe de originale genveje?

OSX 10.5.2

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 11-03-08 06:30

Jesper Arning skrev:
> [...]
> almindelige mappe ikoner. Dokumenter åbner stadigt som stak, mappe osv. Men

Du kan ændre måden de vises og åbnes på ved at holde musetasten nede på
ikonerne !

Fra : Jesper Arning

Dato : 11-03-08 07:04

On 11/03/08 06.30, in article 47d618e0$0$90269$14726298@news.sunsite.dk,
"Henry Lerche Madsen" <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Du kan ændre måden de vises og åbnes på ved at holde musetasten nede på
> ikonerne !

Det er jeg klar over men for det første giver det mig ikke de originale
ikoner igen og for det andet fungerer det ikke på "overførsler", overførsler
åbner stadigt finder.

Fra : Jesper Arning

Dato : 11-03-08 08:17

On 10/03/08 22.56, in article C3FB6D1D.6DC7%spam@arning.dk, "Jesper Arning"
<spam@arning.dk> wrote:

> [...]
> almindelige mappe ikoner. Dokumenter åbner stadigt som stak, mappe osv. Men

Nå efter 2 x genstart er alt tilbage ved det gamle igen.