Hold da så kæft!
Fra : Brian Olesen

Dato : 13-02-08 17:48

Hejsa
Wow sexshop2000 er da syge i roen. *gg*
En dildo de kalder for mini er i normal størrelse og jeg har lige købt et
par stykker til veninderne og - ja hvad tror I.
For helvede da nogle åndsvage elefantpikke. *ggg*

Nå men så blev jeg da det fattigere. Den ene skal vi forsøge med noget
glidecrame men wow de er jo for helvede store som coladåser. *gg*

Mvh. Brian

Fra : Bainz

Dato : 13-02-08 20:04

lyder da temmelig vildt lad os se et link til banditen.

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-08 02:31

"Brian Olesen" skrev i en meddelelse:

> En dildo de kalder for mini er i normal størrelse og jeg har lige købt et
> par stykker til veninderne og - ja hvad tror I.

At dine veninder har understørrelse.
Vent til de har fået 9 børn!

Hej -- Ib

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-02-08 09:26

On Thu, 14 Feb 2008 02:30:43 +0100, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

>At dine veninder har understørrelse.
>Vent til de har fået 9 børn!

Nahh det er ikke altid rigtigt min x ano 83/82 havde jeg en romance
med igen i 89 efter havde fået barn og jeg tror faktisk hun er den
starmeste skede jeg har været og jeg har været i mindst af slagsen
siden 1979 eller var det i 1980 what ever længe siden ...

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-02-08 10:10

Bo M. Mogensen frembragte:

> [...]
> siden 1979 eller var det i 1980 what ever længe siden ...

"jeg tror faktisk hun er den starmeste skede jeg har været"

Ja det giver jo mening!?!?

--
I en debat om voldtægt, ytrede Christian R. Larsen
"Dødsstraf til offeret - så er han eller hun da sikker."

Fra : Brian Olesen

Dato : 14-02-08 12:33

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> At dine veninder har understørrelse.
> Vent til de har fået 9 børn!

Ah nu vrøvlede jeg vist også lidt. Dem jeg købte var ikke de der mini på 17
cm, men nogle andre på 4 cm i diameter. lol

Jeg skulle nok have købt et par mini i stedet.

Åndsvagt at sælge sådan nogle coladåser.

Mvh. Brian

Fra : Tony

Dato : 14-02-08 15:23

"Brian Olesen" skrev :

> [...]
> 17 cm, men nogle andre på 4 cm i diameter. lol
>
> Jeg skulle nok have købt et par mini i stedet.
>
> Åndsvagt at sælge sådan nogle coladåser.

Hvorfor det ?

Så er de da forberedt, hvis de en dag skulle møde en ordentlig mandepik.

Tror nu nok, at de fleste kvinder foretrækker en pik de kan mærke.

Tony

Fra : Brian Olesen

Dato : 20-02-08 14:01

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor det ?
>
> Så er de da forberedt, hvis de en dag skulle møde en ordentlig mandepik.
>
> Tror nu nok, at de fleste kvinder foretrækker en pik de kan mærke.

Normalen for en mandepik er 12 til 17 cm i længden. Jeg har erfaret, at
dildoer med respek for sig selv altid holder sig udenfor og gerne over denne
standardlængde.
Hende jeg prøvede den på troede i hvert fald at hun skulle flække da jeg
forsøgte forsigtigt at føre den in. Så det er sgu godt med dig. *gg*

Mvh. Brian

Fra : Kent Friis

Dato : 14-02-08 19:20

Den Thu, 14 Feb 2008 12:32:59 +0100 skrev Brian Olesen:

> "Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Ah nu vrøvlede jeg vist også lidt. Dem jeg købte var ikke de der mini på 17
> cm, men nogle andre på 4 cm i diameter. lol

Næste gang, så tag lige en lineal og check hvor meget 4 cm er.

4 cm i diameter er iøvrigt 12.5 cm i omkreds.

Mvh
Kent

Fra : Tony

Dato : 14-02-08 19:40

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Næste gang, så tag lige en lineal og check hvor meget 4 cm er.
>
> 4 cm i diameter er iøvrigt 12.5 cm i omkreds.

Mon ikke at Brian blander længden og diameter sammen?

Han indrømmer jo selv at han vrøvler.

Tony

Fra : Brian Olesen

Dato : 20-02-08 14:03

> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Mon ikke at Brian blander længden og diameter sammen?
>
> Han indrømmer jo selv at han vrøvler.

any time. Vrøvl er sgu lige mig, men den er god nok. *gg*
4 cm i diameter. Det er godt nok en stooor jen! Længden var vel 22 eller
sådan, men det er jo lettere at styre. Er fyren for tyk, så er den jo for
tyk...

Brian
Brian

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-02-08 09:22

On Wed, 13 Feb 2008 17:48:15 +0100, "Brian Olesen" <nomail@nowhere.dk>
wrote:

> [...]
>
>Nå men så blev jeg da det fattigere. Den ene skal vi forsøge med noget
>glidecrame men wow de er jo for helvede store som coladåser. *gg
er
ja hvis det ikke var planen så er det jo ikke så godt - men altså hvis
man gider bruge tid og crem på det så har jeg faktisk haft 75 % af min
hånd oppe i både måssen og fissen på min x og hun var wild med det -
men det tager noget tid men det fedt ...

MvH Bo M Mogensen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-02-08 18:22

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hånd oppe i både måssen og fissen på min x og hun var wild med det -
> men det tager noget tid men det fedt ...

Hvorfor kun 75%?

Lars

Fra : Brian Olesen

Dato : 20-02-08 14:04

> [...]
> hånd oppe i både måssen og fissen på min x og hun var wild med det -
> men det tager noget tid men det fedt ...

Jeg ved sgu ikke rigtig med det der fisting. Synes lidt det er som at rense
en and før stegning. *gg*

Brian