God restaurant i København...
Fra : Connie Toft

Dato : 03-02-08 10:00

God restaurant søges i København, gerne italiensk.
Connie

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 03-02-08 10:39

"Connie Toft" <ct-hl@mail.dk> skrev i en meddelelse
> God restaurant søges i København, gerne italiensk.
> Connie

Da du ikke har nævnt nogen prisklasse kan jeg kun anbefale:
Restaurant Era Ora
Overgaden neden Vandet 33B
1414 København K
Tlf: 32 54 06 93
Fax: 32 96 02 09

VH Pernille

Fra : Connie Toft

Dato : 03-02-08 11:43

Hej Pernille.

Har både hørt og læst om dette sted, vil også gerne prøve det,
men det er lidt dyrt Mon ikke der er andre steder hvor vi
stadig kan få rigtig italiensk mad og vin, til bare lidt mindre
penge?
Connie

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-02-08 12:13

Connie Toft skrev:

> Mon ikke der er andre steder hvor vi stadig kan få rigtig
> italiensk mad og vin, til bare lidt mindre penge?

Prøv at kigge på denne: Ristorante Da Claudio,
Godthåbsvej 42, 2000 Frederiksberg

http://www.da-claudio.dk/kontakt.htm

Jeg kom der ofte, da jeg boede lige i nærheden, men
den har vist fået ny indehaver siden, så jeg ved ikke,
hvad vej det er gået med den. I sin tid var det en
rigtig god italiensk "familierestaurant", lidt ligesom et
italiensk "trattoria". Men som sagt ved jeg ikke hvordan
den er i dag.

--
Herluf :·)

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-02-08 12:43

Connie Toft skrev:

> [...]
> men det er lidt dyrt Mon ikke der er andre steder hvor vi
> stadig kan få rigtig italiensk mad og vin, til bare lidt mindre

Hvis det ikke behøver at være i City, kunne 'da Enzo' være en mulighed:

· http://www.campodefiori.dk/
· http://ibyen.dk/restauranter/kokkehuer-billigt/article423476.ece

Bus 42 og 43 går begge til døren, og bus 69 holder ganske tæt på.
Flere busser, bl.a. 6A, fra Emdrup holdeplads (9-10 minutters gang).

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Henrik

Dato : 03-02-08 14:16

"Pernille Højgaard" skrev i en meddelelse >>
> Da du ikke har nævnt nogen prisklasse kan jeg kun anbefale:
> Restaurant Era Ora
> Overgaden neden Vandet 33B
> 1414 København K
> Tlf: 32 54 06 93
> Fax: 32 96 02 09

Era Ora har også en "billig" variant, som ligger i Era Oras tidligere
lokaler - jeg husker dog ikke navnet.

Fra : MM

Dato : 03-02-08 22:25

Jeg tror det er L'Altro du tænker på: http://www.laltro.dk/

Fra : Henrik

Dato : 03-02-08 15:53

"Connie Toft" skrev i en meddelelse
> God restaurant søges i København, gerne italiensk.

Meget aktuelt ...
http://ibyen.dk/restauranter/kokkehuer-billigt/article465586.ece

Fra : Jakob Langgaard

Dato : 03-02-08 16:55

>God restaurant søges i København, gerne italiensk.
>Connie

Sidst jeg her i gruppen så en efterlysning af en sådan (et par måneder
siden), fulgte jeg anbefalingen fra gruppen og tog herhen:

http://www.gambero.dk/

Den ligger på Amagerbrogade, og det var absolut super lækker mad
og ikke dyr - hvilket ses af menukortet på hjemmesiden.

/Jakob

Fra : Erik Hansen

Dato : 04-02-08 15:37

Hej

Jeg kan varmt anbefale Vesuvio som ligger på Rådhuspladsen. Der
har jeg om min familie ofte besøgt, når vi kommer til København.
Vi er aldrig blevet skuffet

Den har ligget der i mange år, så det burde vel også betyde at
det er et rimeligt godt sted.

Deres hjemmeside er: www.vesuvio.dk
--
Hansens Opskriftservice
led@post.tele.dk

Fra : Connie Toft

Dato : 04-02-08 20:53

Hejsa igen.
Tak for alle forslag, nu skal der kigges hjemmesider....
Vi glæder os allerede
Connie

Fra : Margrete Johansen

Dato : 05-02-08 23:53

"Connie Toft" <ct-hl@mail.dk> wrote in message
> Hejsa igen.
> Tak for alle forslag, nu skal der kigges hjemmesider....
> Vi glæder os allerede
> Connie

Eller: http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/fiasco

God fornøjelse