Quicktime og maximering
Fra : Henrik

Dato : 29-02-08 02:25

Jeg har Quicktime Pro på min Imac, med et tilsluttet TV.

Kan det passe at man ikke kan sætte Quicktime op så maximering foregår
på den skærm som Quicktime befinder sig på?
Jeg har fundet opsætningen i Quicktime, hvor man vælger hvilken skærm
maximering skal foregå på - men det forekommer mig lidt omstændigt at
skulle ændre dette i opsætningen, fremfor bare at kunne trække
Quicktime over på TV'et, og maximere?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-02-08 23:51

Henrik <hschytte@mail.dk> wrote:
> Jeg har Quicktime Pro på min Imac, med et tilsluttet TV.
>
> Kan det passe at man ikke kan sætte Quicktime op så maximering foregår
> på den skærm som Quicktime befinder sig på?

Nej. Tjek Preferences. (du behøver iøvrigt ikke Pro fro for at bruge
fuldskærm)

Fra : Henrik

Dato : 02-03-08 04:47

On 29 Feb., 23:51, Morten Reippuert Knudsen <s...@reippuert.dk> wrote:

> Nej. Tjek Preferences. (du behøver iøvrigt ikke Pro fro for at bruge
> fuldskærm)
>
> --
> Morten Reippuert Knudsen                <http://blog.reippuert.dk>
>
> Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.

Jeg kunne godt bruge lidt mere hjælp til den setting i preferences. I
punktet 'fuld skærm' kan jeg vælge hvilken af de to skærme jeg vil
maksimere til - så er der noget med filmstørrelse og lige mere som jeg
ikke rigtig kan se har noget med mit problem er gøre... Kan du eller
nogen anden komme løsningen lidt nærmere ?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-03-08 17:48

> [...]
> ikke rigtig kan se har noget med mit problem er gøre... Kan du eller
> nogen anden komme løsningen lidt nærmere ?

Er din quicktime uptodate? hvis ikke var det muligvis en ide at få den
opdateret.

Fra : Henrik

Dato : 02-03-08 11:38

On 2 Mar., 17:48, Morten Reippuert Knudsen <s...@reippuert.dk> wrote:

> [...]
> Morten Reippuert Knudsen                <http://blog.reippuert.dk>
>
> Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.

Ja, version 7.4.1

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-03-08 21:09

Henrik <hschytte@mail.dk> wrote:

> Ja, version 7.4.1

Så skulle det ikke være et problem at få din fuldskærmsvisning oppå
præcist den skærm du ønsker.

Fra : Henrik

Dato : 05-03-08 01:56

On 2 Mar., 21:09, Morten Reippuert Knudsen <s...@reippuert.dk> wrote:

> Så skulle det ikke være et problem at få din fuldskærmsvisning oppå
> præcist den skærm du ønsker.
> --

Kunne du muligvis fortælle hvordan? - Jeg kan ikke 'greje' det ud fra
preferences alene