Airport Extreme/varm
Fra : Morten Lind

Dato : 15-02-08 19:37

Hej

Jeg har erhvervet mig en Gbit Applerouter, en ekstrem lufthavn, og den
er jeg glad for.

Men er det meningen, at den skal være /temmelig/ varm hele tiden? Også
/uden/ at være i brug (jeg bruger den kun, når børnene er her)?

Den er mere end "håndvarm" (omtrent som en aktiv strømforsyning) og
varmere end selve strømforsyningen til den.

Jeg har serieforbundet den til min ekststerende router, men kan ikke
forestille mig, det har nogen betydning.

På forhånd tak

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-02-08 21:58

Morten Lind skrev den 15-02-2008 19:36:

> Den er mere end "håndvarm" (omtrent som en aktiv strømforsyning) og
> varmere end selve strømforsyningen til den.

Jeg tror du har fået den model med varmeplade til kaffen.

Du kan også have den i fodenden her i vinterhalvåret. Ret smart

Fra : Morten Lind

Dato : 16-02-08 05:55

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> Jeg tror du har fået den model med varmeplade til kaffen.
>
> Du kan også have den i fodenden her i vinterhalvåret. Ret smart

Ja, det er s´gu´ smart - så bruger jeg den til kaffen (den står lige ved
siden af).

M.