iTunes - dr_DAB
Fra : Kell Christensen

Dato : 12-02-08 14:04

Efter opdatering af iTunes er dr DAB kanalerne blevet tavse. !?¿

Originalerne ligger i iTunes mappen.

Hvad gør man?

Kell

Fra : KentBM

Dato : 12-02-08 14:58

Kell Christensen wrote:
> Efter opdatering af iTunes er dr DAB kanalerne blevet tavse. !?¿
>
> Originalerne ligger i iTunes mappen.

Jeg har 34 kanaler fra dr_x til dr_world i iTunes, som jeg går ud fra,
at du mener?

Mine fungere uden problemer, men jeg er ikke klar over om min iTunes
blev opdateret i går aftes men det er version 7.6 (29).

--

Kent

Fra : Kell Christensen

Dato : 12-02-08 15:50

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> Jeg har 34 kanaler fra dr_x til dr_world i iTunes, som jeg går ud fra,
> at du mener?

Jep

> Mine fungere uden problemer, men jeg er ikke klar over om min iTunes
> blev opdateret i går aftes men det er version 7.6 (29).

Samme version her. Mystik - kan høre alt det øvrige....

Kell

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 12-02-08 21:18

> [...]

> Mine fungere uden problemer, men jeg er ikke klar over om min iTunes
> blev opdateret i går aftes men det er version 7.6 (29).

Samme her. De streamede kanaler er også fortsat i ubrugelig lav kvalitet
(32 kbit/s).

Fra : KentBM

Dato : 13-02-08 22:42

Niels Jørgen Kruse wrote:
> (32 kbit/s).

Hvordan se jeg det? Info siger ikke noget om antal kbit/s.

--

Kent

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 14-02-08 00:07

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> Hvordan se jeg det? Info siger ikke noget om antal kbit/s.

Aktivitetsovervågning, Netværk tab. Hvis du ikke har andet der bruger
nettet, ligger trafikken omkring 4KB/sek = 32 kbit/s.

Fra : KentBM

Dato : 14-02-08 11:02

Niels Jørgen Kruse wrote:
> Aktivitetsovervågning, Netværk tab. Hvis du ikke har andet der bruger
> nettet, ligger trafikken omkring 4KB/sek = 32 kbit/s.
Ok, det kan jeg se og det er det samme. Normalt bruger jeg DRs netradio
og ikke igennem iTunes. Og netradioen har helt klart bedre lyd.

--

Kent