Juhuu for Fona!
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 12-02-08 09:07

Ifm. med at min helt nye 23" ACD var begyndt at flimre sporadisk, og
hvor jeg mere eller mindre blev henvist til at enten køre til Vejle med
skærmen eller lade nogle "tilfældige" teknikere kigge på skærmen i
Elektronik Centeret, endte det hele med, at chefen for computer
afdelingen i Fona (Østergade i Århus) sagde, at "selvfølgelig skulle
jeg ikke have en helt skærm sendt land og rige rundt for at blive
lavet. Den skulle naturligvis ombyttes". Efter han havde talt med Apple
ringede han igår til mig og sagde der stod en ny skærm klar til mig

Hurra for Fona!

Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-02-08 10:05

Thomas Schreiber <fornavn@macfly.dk> wrote:

> [...]
> lavet. Den skulle naturligvis ombyttes". Efter han havde talt med Apple
> ringede han igår til mig og sagde der stod en ny skærm klar til mig

Nu har fona i Østergade en usædvanlig god mac afdeling så godt for dig
:)

/thomas

Fra : P. Rongsted

Dato : 14-02-08 14:46

On Tue, 12 Feb 2008 10:05:25 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>Nu har fona i Østergade en usædvanlig god mac afdeling så godt for dig

Den første Apple Shop i Danmark ligger faktisk i Fona på Strøget i
København (sjovt nok er adressen der også Østergade).

Peter

Fra : Morten Lind

Dato : 14-02-08 17:40

P. Rongsted <null@rongsted.dk> wrote:

> Den første Apple Shop i Danmark ligger faktisk i Fona på Strøget i
> København (sjovt nok er adressen der også Østergade).
>
> Peter

Den "første" Apple Shop i Danmark var altså Fredgaard, og vi er tilbage
i 1997.

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-02-08 18:06

Morten Lind skrev den 14-02-2008 17:39:

> Den "første" Apple Shop i Danmark var altså Fredgaard, og vi er tilbage
> i 1997.

"Apple shop i FONA på Strøget"

http://www.apple.com/dk/buy/shop/

Forskellen er nok at Apple selv mener det er deres egen biks.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-02-08 20:16

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> "Apple shop i FONA på Strøget"
>
> http://www.apple.com/dk/buy/shop/
>
> Forskellen er nok at Apple selv mener det er deres egen biks.

det er det ikke .. det er en Shop-in-shop i samarbejde med apple ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 12-02-08 12:11

On 2008-02-12 09:07:16 +0100, Thomas Schreiber <fornavn@macfly.dk> said:

> Hurra for Fona!

Er Fona den eneste kæde, der både fører pc og Mac (og så vistnok kun
udvalgte Fona forretninger)?
Tøsen skal have en computer, og farmand er jo overbevist om, at det
skal være en MacBook - men hun er ikke lige så sikker.
Løsningen er nok, at vi tager ind i en forretning, hvor hun kan se og
prøve begge dele.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-02-08 12:16

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> skal være en MacBook - men hun er ikke lige så sikker.
> Løsningen er nok, at vi tager ind i en forretning, hvor hun kan se og

Merlin gør også visse steder, men ikke samme sortiment og viden som fona
... .som regel ..

/thomas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-02-08 16:01

Thomas Schreiber skrev:

> Hurra for Fona!

Dejligt at du fik problemet løst, der kan man åbenbart godt handle en
anden gang så...

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-02-08 16:12

Henry Lerche Madsen wrote:

> Dejligt at du fik problemet løst, der kan man åbenbart godt handle en
> anden gang så...

Og lige netop butikken på hjørnet af Østergade er et rigtig godt sted at
komme! - Jeg har endda derinde været ude for, at ekspedienten direkte
har henvist til Humac omk. et specifikt produkt, de ikke kunne levere! -
Respekt!

mvh. Erik Richard