DVD rip?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-02-08 14:07

Hej,

Lad os sige, at jeg har nogle DVD film, som jeg gerne vil have over på
min MacBok, så jeg kan se dem når jeg er på farten. Findes der noget
freeware der kan lave en "ISO" så jeg har filmen med menuer og det hele
liggende lokalt på min computer?

Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Esben

Dato : 11-02-08 14:50

Thomas Schreiber <fornavn@macfly.dk> wrote:

> [...]
> min MacBok, så jeg kan se dem når jeg er på farten. Findes der noget
> freeware der kan lave en "ISO" så jeg har filmen med menuer og det hele

mactheripper - hæld det på et image hvis du absolut vil...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad