iPhone kopier
Fra : Steen

Dato : 08-02-08 14:53

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-02-08 15:59

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Et par kopier
> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5179
> http://www.dragonkicks.com/product_info.php?cPath=908&products_id=7473
>
> Kan nogen af disse overhovedet benyttes herhjemme?

sikkert, hvis de er GSM telefoner og er ulåste. Spørgsmålet er jo så om
man har lyst til det ...

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 08-02-08 16:00

Den 08.02.2008 kl. 14:52 skrev Steen <isteen@gmail.com>:

> Et par kopier
> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5179
> http://www.dragonkicks.com/product_info.php?cPath=908&products_id=7473
>
> Kan nogen af disse overhovedet benyttes herhjemme?
Det kan vi nok ikke svare på i en mac-gruppe. Men de lover GSM-net
kompatibilitet, og gratis forsendelse til Danmark. Men det er jo ikke
iPhones. Videokvaliteten ser lidt skummel ud.
Men du kan være sikker på at ingen her har købt sådan en. Man ville blive
hånfløjtet ud ved en Mac-komsammen med sådan en kineser!

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-02-08 16:48

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Men du kan være sikker på at ingen her har købt sådan en. Man ville blive
> hånfløjtet ud ved en Mac-komsammen med sådan en kineser!

I hvert fald af de iPhone wannabes der har købt en iPod Touch .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 08-02-08 18:18

Den 08.02.2008 kl. 16:47 skrev "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid>:

> I hvert fald af de iPhone wannabes der har købt en iPod Touch .

Hvordan kan en iPod være en wannabee? Til en telefon? Jeg betragter den
som en PDA. Hvis den er wannabee noget så er det wannabee PDA! Jeg har
kigget på gruppen for PDA. Jeg har end ikke set den nævnt!)) jeg tør
ikke skrive at jeg mener det er en god PDA, for så får jeg "Palm"-koblet
over mig! Jeg havde ingen mp4-spille! Jeg spiller mest skak med den lige
nu. Pragtfuldt skakprogram som kan justere spillestyrke. Det er faktisk
det bedst fungerende jeg har haft siden PowerChess til Windows.
Interfacet er smart. At det ligner telefonen er en tilsnigelse. Men det
var interfacets skyld jeg købte den. Det er så lækkert.

Jeg har GMail på den der fungerer! Den er jeg begyndt at bruge
jævnligt. Jeg har ikke brugt webmail før.
Noget der også rykker er "Maps." Med Maps kan man markere en adresse og se
den på både kort og luftfoto. Endvidere kan man finde en rute til stedet.
det er så smart at man kan markere en adresse fra adressebogen og udstikke
ruten.

Endvidere ser jeg film på den. Jeg kan konvertere alt til den. Lige nu er
der 27 videoer 560 sange, 323 fotos og 1.7 Gigabyte i overskud. Af de 27
videoer er der Hele halløj på badehotellet 12 afsnit. 6 hjemmevideoer
konverteret fra High Definition. 2 spillefilm og nogle podcasts.
Skærmen er stor nok til spillefilm, kvaliteten er 480 x 320. Det står bare
så flot!

En anden ting jeg er glad for er PDF-wieveren. Og Othellospillet.- Og
meget andet. iPhone Remote for eksempel. Med den kan jeg styre alle mine
Mac trådløst med Touch som fjernbetjening. Jeg kan bruge deres programmer
og læse deres filer.
Du skulle skifte din Palm til sådan en!))

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-02-08 20:30

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Du skulle skifte din Palm til sådan en!))

Jeg har foræret min Palm 130m væk, og kører i dag med en Palm Treo 650 -
som altså også er en mobiltelefon, og kører op til internettet med EDGE.

Fuldstændig lige som iPhone.

Som jeg regner med at købe når:

1. Den kan fås i version 2.0 og

2. Min Treo er gået i stykker.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 08-02-08 20:55

Den 08.02.2008 kl. 20:30 skrev "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid>:

> Jeg har foræret min Palm 130m væk, og kører i dag med en Palm Treo 650 -
> som altså også er en mobiltelefon, og kører op til internettet med EDGE.

> [...]
Jeg skal undlade at kommentere, men bare ønske dig tillykke med den.
Jeg håber du bliver glad for den. Jeg ved også at da du så iPod Touchen,
så skulle der ske noget!)

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-02-08 23:11

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Jeg skal undlade at kommentere, men bare ønske dig tillykke med den.
> Jeg håber du bliver glad for den. Jeg ved også at da du så iPod Touchen,
> så skulle der ske noget!)

hovhov .. en treo 650 er en ganske udemærket smart phone ... :)

/thomas

Fra : Steen

Dato : 08-02-08 21:10

On 2008-02-08 15:59:39 +0100, Lyrik <lyrik@heaven.dk> said:

> [...]
> Men du kan være sikker på at ingen her har købt sådan en. Man ville
> blive hånfløjtet ud ved en Mac-komsammen med sådan en kineser!

Næææ....det er selvfølgeligt ikke en mpbilgruppe det her, jeg tof kun
spørgsmålet op, fordi de ligner iPhone en hel del - og så fordi jeg
oprindeligt så et indlæg om disse fiduser på mediamac.dk

Rent mobilt, så har jeg pt en oldnordisk Nokia 3510i - det er nok 8-10
år gammel, og den er fin til mig.

Fra : Esben

Dato : 08-02-08 17:54

> [...]

> http://www.dragonkicks.com/product_info.php?cPath=908&products_id=7473
>
> Kan nogen af disse overhovedet benyttes herhjemme?

Ordet narre-apple - bringer det nogen associationer...?

(eller skuffe-fon)

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Alex Henriksen

Dato : 10-02-08 18:42

Steen wrote:

> Et par kopier

> http://www.dragonkicks.com/product_info.php?cPath=908&products_id=7473

> Kan nogen af disse overhovedet benyttes herhjemme?

Yeps, de viker fint, men husk der er ikke Dansk menu på dem.!!

Jeg har også en CECT P168+, den er med Dansk menu og billig.
Jeg har en til salg for 1K, hvis du skal bruge en.
http://www.youtube.com/watch?v=cZSJqKRqMIQ

--

Regard Alex Henriksen / OZ2AFY
===========================

Fra : Steen

Dato : 11-02-08 13:08
Fra : Steen

Dato : 11-02-08 13:15

On 2008-02-10 18:42:16 +0100, Alex Henriksen <oz2afy@gmail.com> said:
> Jeg har også en CECT P168+, den er med Dansk menu og billig.
> Jeg har en til salg for 1K, hvis du skal bruge en.
> http://www.youtube.com/watch?v=cZSJqKRqMIQ

Dansk menu?
Troede kun de blev solgt på nettet med eng. menu....til usd 159,-