God erfaring med Apple Store
Fra : PeterBP

Dato : 31-01-08 14:36

Ganske kort:

Bestilte Sennheiser USB headset from Apple Store Danmark i går.

Modtog det i dag for 1 time siden med TNT ekspres - god service. Rnger
10 min før og spørger om jeg er hjemme.

Dette er på trods af at Apples butikkside sagde at leveringen ville tage
2 uger.

--
regards , Peter B. P. http://macplanet.dk
Washington D.C.: District of Criminals

"I dont drink anymore... of course, i don't drink any less, either!

Fra : Christian Hansen

Dato : 31-01-08 16:53

Jeg har samme positive erfaring med bestilling af en ny strømforsyning
til min Macbook pro :)

Mvh Christian

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 31-01-08 19:46

Christian Hansen skrev:
> Jeg har samme positive erfaring med bestilling af en ny strømforsyning
> til min Macbook pro :)

Jeps og samme her med Leopard. Bestilt 21/1 kl. ca 16:18
Modtaget på mit arbejde d. 22/1 kl. 11:46

Nice

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 31-01-08 22:27

Jeg ville ønske jeg havde samme positive erfaring......

Med min Macbook Air

// Kim

Fra : Bruno

Dato : 31-01-08 22:43

PeterBP wrote:
> [...]
> 10 min før og spørger om jeg er hjemme.
>
> Dette er på trods af at Apples butikkside sagde at leveringen ville tage

Det er både godt og skidt. Ser man lidt strengt på det så har de ramt
næsten 2 uger forkert i deres angivende leveringstid!

Forestil dig du havde bestil, var taget på ferie og skal bruge grejet
efter ferien blot for at opdage det blev leveret for så at gå retur mens
du lå på en tropeø.

Men ok - hellere for tidligt end for sent.

Mvh
Bruno

Fra : PeterBP

Dato : 01-02-08 08:34

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> Det er både godt og skidt. Ser man lidt strengt på det så har de ramt
> næsten 2 uger forkert i deres angivende leveringstid!

Korrekt - men 2 uger i den rigtige retning!

> [...]
> du lå på en tropeø.
>
> Men ok - hellere for tidligt end for sent.

Præcis - deres lagersystem bør vel få en overhaling.

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-02-08 09:50

On 2008-01-31 14:36:12 +0100, ask@me.com (PeterBP) said:

> [...]
> 10 min før og spørger om jeg er hjemme.
>
> Dette er på trods af at Apples butikkside sagde at leveringen ville tage

Jeg modtog mit Mac OS X Leopard dagen efter jeg bestilte. Fremragende
service, også når jeg har kontaktet dem med andre ting.
- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info